Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

20/06 dan maar alvast verlof regelen denk ik zo :D Jammer dat het niet zaterdag+zondag is, hebben niet veel mensen nog school enzo op de 20e :x
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Feest is bekend, precieze datum nog niet. Zal waarschijnlijk 21 juni worden, maar is nog niet zeker. Defqon wordt nu een meerdaagsfestival. Wat vindt men hiervan?


Datum is ook bekend, het weekeinde van de 23ste van Juni.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik ben blij dat het bevestigd is door hardnews, want alleen de bron van de gemeente is niet genoeg. Nee, we moeten nog een bron hebben die z'n informatie op dezelfde originele bron baseert, want dan weten we het pas zeker!


Vraag het de Ambassadors he, heel simpel.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:08 
 

Mijn voorspelling voor Anthem-Makers

Hardstyle: 1. Zany, 2. Technoboy, 3. Frontliner:
Remix: 1. Promo, 2. Mad Dog, 3. Nosferatu & Ik denk ergens ook misschien ergens een kans voor The Prophet..
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:30 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Mijn voorspelling voor Anthem-Makers

Hardstyle: 1. Zany, 2. Technoboy, 3. Frontliner:
Remix: 1. Promo, 2. Mad Dog, 3. Nosferatu & Ik denk ergens ook misschien ergens een kans voor The Prophet..


Agree :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
Feest is bekend, precieze datum nog niet. Zal waarschijnlijk 21 juni worden, maar is nog niet zeker. Defqon wordt nu een meerdaagsfestival. Wat vindt men hiervan?


Datum is ook bekend, het weekeinde van de 23ste van Juni.

Bron?
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben d'r vast wel weer bij :)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het niet te duur wordt ben ik ook aanwezig
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany heb ik ook by far op 1 voor het anthem , gevolgd door Technoboy /TnT. Op 3 dan Ran-D. Voor de remix dan (helaas) Evil Activitied, gevolgd door Nosferatu en DJ D.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

psyko punkz en dbstf denk ik
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op een technoboy anthem :). Als het maar geen PP wordt!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zany heb ik ook by far op 1 voor het anthem , gevolgd door Technoboy /TnT. Op 3 dan Ran-D. Voor de remix dan (helaas) Evil Activitied, gevolgd door Nosferatu en DJ D.


Neeje, DBSTF, NC, Wildstylez & HHZ zijn het vaste clubje van Q. De eerste zijn nog niet geweest, dus die mogen dit jaar.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Gok op anthem van Brennan Heart, DBSTF of Frontliner.

Hangt van de line-up af of ik hier bij ben (zoals elk feest). Vond er vorig jaar niet veel aan maar ik was dan ook aanwezig met dagjesmensen waardoor ik niet naar Jack of Sound, Chris One etc kon.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Ik gok op Wildstylez..
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Ik gok op Wildstylez..

Not sure if...
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:44 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Murcie schreef:
Ik gok op Wildstylez..

Not sure if...


Defqon:
DVD 2010 Noisecontrollers > Anthem 2011
DVD 2011 Wildstylez > Anthem 2012?

Qlimax:
DVD 2009 Brennan Heart > Anthem 2010
DVD 2010 Zatox > Anthem 2011
DVD 2011 Headhunterz > Anthem 2012?
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom nu al druk maken over het anthem?
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
urbandesigner schreef:
Murcie schreef:
Ik gok op Wildstylez..

Not sure if...


Defqon:
DVD 2010 Noisecontrollers > Anthem 2011
DVD 2011 Wildstylez > Anthem 2012?

Qlimax:
DVD 2009 Brennan Heart > Anthem 2010
DVD 2010 Zatox > Anthem 2011
DVD 2011 Headhunterz > Anthem 2012?


Wie heeft 2 jaar geleden het anthem ook al weer gemaakt?
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:52 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Wie heeft 2 jaar geleden het anthem ook al weer gemaakt?


Wildstylez ja, maar Headhunterz heeft ook al 2x een Defqon anthem gemaakt,.
Het hoeft ook niet te kloppen maar je weet het maar nooit
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
urbandesigner schreef:
Wie heeft 2 jaar geleden het anthem ook al weer gemaakt?


Wildstylez ja, maar Headhunterz heeft ook al 2x een Defqon anthem gemaakt,.
Het hoeft ook niet te kloppen maar je weet het maar nooit


Ja, eentje voor Nederland en een voor Australie. Ze gaan echt niet binnen 2 jaar 2x dezelfde artiest vragen voor een anthem ;)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Waarom nu al druk maken over het anthem?


Dit >.< , begint dat gedram nu al?

OT: Gewoon weer present!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap nooit goed waarom mensen klagen als een festival meerdaags wordt... dus aan jullie de vraag waarom klaag je?

want in alle gevallen kan je ook gewoon een dagticket kopen als je geen twee dagen aankan.. dan kan je zelfs kiezen van welke dag je de line up beter vind..(indien de lineup bekend is voor de kaartverkooop) Ik zie dus alleen maar voordelen..

- drukte iets meer verspreid over 2 dagen
- meer artiesten/variatie in totaal
- als je 1 dag niet zou kunnen heb je nog een optie..

om er een paar te noemen..

Ik kan (uit mijzelf) geen andere reden vinden dan dat je jaloers zou zijn op de mensen die wel 2 dagen gaan :P
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik klaag er zelf niet over, maar denk dat mensen vooral bang zijn dat de ene dag een gedeelte van hun favoriete artiesten er staat en de andere dag het andere gedeelte. Dat je dus enigszins verplicht wordt om naar beide te gaan.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bleh verplicht naar 2 dagen, wat een ramp :cry:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie het probleem eigenlijk ook niet :drool: Maar ben bang dat ik de vrijdag hele dag aan een project moet werken :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten