Ik snap nooit goed waarom mensen klagen als een festival meerdaags wordt... dus aan jullie de vraag waarom klaag je?
want in alle gevallen kan je ook gewoon een dagticket kopen als je geen twee dagen aankan.. dan kan je zelfs kiezen van welke dag je de line up beter vind..(indien de lineup bekend is voor de kaartverkooop) Ik zie dus alleen maar voordelen..
- drukte iets meer verspreid over 2 dagen
- meer artiesten/variatie in totaal
- als je 1 dag niet zou kunnen heb je nog een optie..
om er een paar te noemen..
Ik kan (uit mijzelf) geen andere reden vinden dan dat je jaloers zou zijn op de mensen die wel 2 dagen gaan
