Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap niet waarom je kan zeuren dat het 2 dagen duurt! Wees toch is blij dat er zoiets wordt georganiseerd
Is toch alleen maar vet 2 dagen? Je vind feesten toch vet, dan kan je toch alleen maar blij zijn dat het 2 dagen duurt!


????? Of zie ik dit helemaal verkeerd.... 2 daags festival bied alleen maar meer mogelijkheden, kijk bijvoorbeeld naar the Qontinent! Daar mag Hardtraxx, TMS een stage hosten, misschien is dat hier ook wel geval! De kans is er ieder geval wel op.. En als je het niet zint, blijf dan lekker thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap niet waarom je kan zeuren dat het 2 dagen duurt! Wees toch is blij dat er zoiets wordt georganiseerd
Is toch alleen maar vet 2 dagen? Je vind feesten toch vet, dan kan je toch alleen maar blij zijn dat het 2 dagen duurt!


????? Of zie ik dit helemaal verkeerd.... 2 daags festival bied alleen maar meer mogelijkheden, kijk bijvoorbeeld naar the Qontinent! Daar mag Hardtraxx, TMS een stage hosten, misschien is dat hier ook wel geval! De kans is er ieder geval wel op.. En als je het niet zint, blijf dan lekker thuis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet alleen niet of ik donderdag t/m zondag vol kan houden xd. Is een redelijke aanslag op m'n lichaam iig :whistle: . Wordt lekker herstellen in een tentje...

Achja, boeiend, pak gewoon extended, niks te zeuren, herstellen kan altijd nog NA defqon!

Oh heb hier nog een leuk stukje over Defqon:

http://www.destentor.nl/regio/flevoland ... Elburg.ece
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het speciale gaat er op zo'n manier van af. Eerst ging het allemaal om die ene dag, en de hele beleving daaromheen. En Defqon is ook een heel speciaal feest, voor maar één speciale dag. En dit haalt gewoon al het speciale ervan af. Gewoon erg jammer, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks krijgen we 2 dagen Qlimax >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Snap niet waarom je kan zeuren dat het 2 dagen duurt! Wees toch is blij dat er zoiets wordt georganiseerd
Is toch alleen maar vet 2 dagen? Je vind feesten toch vet, dan kan je toch alleen maar blij zijn dat het 2 dagen duurt!


????? Of zie ik dit helemaal verkeerd.... 2 daags festival bied alleen maar meer mogelijkheden, kijk bijvoorbeeld naar the Qontinent! Daar mag Hardtraxx, TMS een stage hosten, misschien is dat hier ook wel geval! De kans is er ieder geval wel op.. En als je het niet zint, blijf dan lekker thuis ^^


Plus 1x100000000000^458458390 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het speciale gaat er op zo'n manier van af. Eerst ging het allemaal om die ene dag, en de hele beleving daaromheen. En Defqon is ook een heel speciaal feest, voor maar één speciale dag. En dit haalt gewoon al het speciale ervan af. Gewoon erg jammer, klaar.


Dit dus

En ik "denk" dat de kwaliteit van het feest achteruit zal gaan, wat normaal een dikke line up zou zijn op 1 dag wordt nu verspreid over 2 dagen. Maarja ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Mij zie je in ieder geval niet gaan dit jaar, ik ga beetje de kleinere feestjes pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de burgemeester van Elburg gemaild, met de vraag of hij in is voor een discussie :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar waarom zou je denken dat de kwaliteit erop achteruit zal gaan, enigste wat er sowieso op achteruit gaat is het terrein.. Het zal er de 2de dag een tering zooi zijn, vooral als het regent.

Denk dat het feest zelf wel gewoon kwaliteit zal hebben! Ga ik iedergeval wel vanuit, met de ervaring die Q heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maar waarom zou je denken dat de kwaliteit erop achteruit zal gaan, enigste wat er sowieso op achteruit gaat is het terrein.. Het zal er de 2de dag een tering zooi zijn, vooral als het regent.

Denk dat het feest zelf wel gewoon kwaliteit zal hebben! Ga ik iedergeval wel vanuit, met de ervaring die Q heeft :)

Tuurlijk, maar het speciale van die ene dag is er nu wel een beetje af... Maar boeiend, 2 dagen knallen danmaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wethouder Willem Krooneman van Elburg, tot twee jaar geleden werkzaam voor de gemeente Dronten, opperde daarbij om Defqon te verbieden, aldus De Jonge. De reden: de 'oneigenlijke teksten' die gepaard gaan met harde dancemuziek. Daar kan natuurlijk geen sprake van zijn, zegt De Jonge. "Juridisch is dat niet mogelijk. Ik kan André van Duin ook wel een emmer vinden, maar als hij optreedt in de Meerpaal wil ik niet dat dat verboden wordt."


Wat een held die De Jonge! :worship: Dronten mag blij zijn met zo'n burgervader! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Citaat:
Ik kan André van Duin ook wel een emmer vinden"


Bwahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:54 
 
Hardtraxxer

Weg het speciale, maar als ik kaartjes kan krijgen ga ik natuurlijk wel.

Ben benieuwd wat voor actie ze dit jaar hebben en wanneer hij online komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Dit dus

En ik "denk" dat de kwaliteit van het feest achteruit zal gaan, wat normaal een dikke line up zou zijn op 1 dag wordt nu verspreid over 2 dagen. Maarja ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Mij zie je in ieder geval niet gaan dit jaar, ik ga beetje de kleinere feestjes pakken.


Nu krijg je gewoon 2 dagen een dikke lineup :love: Met dit keer misschien ook wat meer ruimte voor talenten (Theracords finally?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
Feest is bekend, precieze datum nog niet. Zal waarschijnlijk 21 juni worden, maar is nog niet zeker. Defqon wordt nu een meerdaagsfestival. Wat vindt men hiervan?


Datum is ook bekend, het weekeinde van de 23ste van Juni.

Bron?


Q-Dance Ambassadors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik snap nooit goed waarom mensen klagen als een festival meerdaags wordt... dus aan jullie de vraag waarom klaag je?


Prijs, en de consumpties?

Lijkt me ene logische reden om je twijfels te hebben bij dit festival.

Vooral de consumpties kosten mij altijd ernstig veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
enigste wat er sowieso op achteruit gaat is het terrein.. Het zal er de 2de dag een tering zooi zijn


Neehoor, direct na afloop maken ze dat altijd per direct schoon.

Defqon.1 2011 Australia was nog geen vijf minuten afgelopen of het veld liep al vol met mensen met prikkers.

Binnen een half uur was het vrijwel geheel opgeschoond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Ik ben blij dat het bevestigd is door hardnews, want alleen de bron van de gemeente is niet genoeg. Nee, we moeten nog een bron hebben die z'n informatie op dezelfde originele bron baseert, want dan weten we het pas zeker!

Dat is gewoon opaaa z'n nieuwe account volgens mij.

Uhm nee, Hardnews is de poging tot concurrent

En ik vind het nogal raar dat half internet hardstyle land zegt 'oh, nu is het waar want Hardnews.nl zegt het' want dat is op geen enkele manier een officiele bron, en zal het ook nooit worden. Net zo goed als dat ik dat met harddancenews niet zal zijn. Maar goed wat mensen wel of niet geloven moeten ze zelf maar weten. Ik ben iig heel 't weekend aanwezig @ defqon!

Oja en aangezien het anthem van Reverze door Psyko Punkz is nemen ze er vast voorlopig niet nog een op zich. Of iemand moet me nu even een voorbeeld laten zien van iemand die 2 anthems in korte tijd heeft geproduceerd ooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poging tot? Hij heeft wel meer followers dan jij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heb de burgemeester van Elburg gemaild, met de vraag of hij in is voor een discussie :lol: :lol:


Citaat:
Elburg boos over besluit festival Defqon 1
ELBURG - Burgemeester Frans de Lange van de gemeente Elburg is boos over het besluit van buurgemeente Dronten om het dancefestival Defqon 1 als tweedaags evenement toe te staan, zoals donderdag bekend werd.

Volgens Elburg hebben inwoners van de dicht bij het festivalterrein gelegen plaatsen Doornspijk en Hoge Enk veel last van de bastonen. De burgemeester overweegt om bezwaar te maken tegen de vergunning.

Defqon 1 was vorig jaar maar één dag in Biddinghuizen (gemeente Dronten). Dat leidde al tot veel klachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:23 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Poging tot? Hij heeft wel meer followers dan jij ;)


Waarvan er ~1000 bots zijn dus ik heb er nog steeds gewoon meer als je het over effectieve / bruikbare followers hebt. Doe nu maar weer on topic, ik verdedigde met m'n vorige post alleen op een aanval 3 paginas terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Oja en aangezien het anthem van Reverze door Psyko Punkz is nemen ze er vast voorlopig niet nog een op zich. Of iemand moet me nu even een voorbeeld laten zien van iemand die 2 anthems in korte tijd heeft geproduceerd ooit :)

Enige voorbeeld wat ik kan bedenken is Art of Fighters (Dominator en Thunderdome in 2011).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:34 
 
Hardtraxxer

Weet iemand trouwens ook of de afterparty van 23.00 - 04.00 is zoals vorig jaar, of a la decibel pas op zondagmiddag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Weet iemand trouwens ook of de afterparty van 23.00 - 04.00 is zoals vorig jaar, of a la decibel pas op zondagmiddag?

Enigste wat bekend is gemaakt is dit :


BIDDINGHUIZEN - Dancefestival Defqon 1 mag dit jaar twee dagen duren. Dat maakte de gemeente Dronten donderdag bekend.

Het festivalterrein bij Walibi Holland in Biddinghuizen biedt op vrijdag 22 en zaterdag 23 juni plaats aan maximaal 55.000 danceliefhebbers.
Het is de eerste keer dat het populaire evenement op twee dagen wordt gehouden. Defqon 1 werd vorig jaar voor het eerst gehouden in Biddinghuizen.
Met name vanuit het naastgelegen Elburg kwamen destijds veel bezwaren en klachten over het geluid binnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, wat een trieste NIMBY'S daar aan de overkant van het meer zeg!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten