opaa schreef:
Weet iemand trouwens ook of de afterparty van 23.00 - 04.00 is zoals vorig jaar, of a la decibel pas op zondagmiddag?
Enigste wat bekend is gemaakt is dit :
BIDDINGHUIZEN - Dancefestival Defqon 1 mag dit jaar twee dagen duren. Dat maakte de gemeente Dronten donderdag bekend.
Het festivalterrein bij Walibi Holland in Biddinghuizen biedt op vrijdag 22 en zaterdag 23 juni plaats aan maximaal 55.000 danceliefhebbers.
Het is de eerste keer dat het populaire evenement op twee dagen wordt gehouden. Defqon 1 werd vorig jaar voor het eerst gehouden in Biddinghuizen.
Met name vanuit het naastgelegen Elburg kwamen destijds veel bezwaren en klachten over het geluid binnen..