Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Verhaal


Ik zie het precies andersom, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen anders is. Ik vond Defqon in Almere juist niet zo speciaal. Dat was gewoon een gevarieerd hard dance feest met de nadruk op hardstyle en nergens het gevoel van 'dit is hét festival'. Het lag aan het strand, er was goede muziek, allemaal prima, maar ik vond het niet anders genoeg dan andere feesten. Nu is dat anders, MAAR alleen als je een weekend ticket neemt. Als je er alleen de zaterdag was dan geloof ik best dat het er niet zo uitspringt. De locatie heeft niet datgene wat Almere had, maar heeft weer wat Lowlands heeft. Je bent redelijk snel van de ene naar de andere kant en je kunt er fucking veel mensen kwijt. We hadden zelfs plek om los te gaan op de main tijdens Headhunterz, kun je nagaan. Maar Defqon Extended heeft weer iets wat Lowlands niet heeft en wat de zaterdag van Defqon alleen ook niet heeft, en dat is de hele opbouw er naartoe. De pre-party, de selectie van area's op vrijdag en de q-dance elite showcase op vrijdag. Dan de 'main' dag met alle area's, de mainstage, de area's vol en de eindshow. En als je nog wakker wil blijven, krijg je de mogelijkheid om de hele nacht eten te halen en in de radio studio door te feesten. Dat is naar mijn mening allemaal perfect in elkaar gezet om het gevoel mee te geven dat Defqon wél hét festival is en met dat gevoel stond ik daar de hele tijd: "Defqon is hét festival en de rest zijn 'maar' feesten."

Tuurlijk hebben ze ook foutjes gemaakt. Coone zo laat zetten, Geck-o en Deetox tegelijk. Misschien de focus wat van de muziek gehaald om op de ervaring te richten. Hopelijk komt dat volgend jaar terug en stoppen ze wat meer diversiteit in de lineup. Wat meer kwaliteitscontrole (laat Bass Chaserz en HSB maar thuis), wat minder hardstyle en bijvoorbeeld een (goede!) dubstep area zou mij goed bevallen, of een paar dubstep namen in de white. Verder vond ik alles prima. Geen probleem dat er geen early was op zaterdag, want dat hadden we op vrijdag al gehad (tot 9 uur kunnen feesten op early waardoor je er echt goed inkomt en alsnog naar iets anders opbouwen, namelijk de vrijdagavond en zaterdag - ideaal!).

Ik vind dat iedereen die mainstream hs een beetje kan hebben volgend jaar gewoon een extended ticket moet halen om het uit te proberen. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het het 5x vetter maakt.


Jij snapt het :worship:
Maar de sfeer op vrijdag was 100x fijner ^^
Bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Schoot me nog even te binnen trouwens; die opblaasbare klote boten op de main. Fijn dat gecrowdsurf en al die andere ongein maar om de 10 seconden zo'n stuk rubber in je bek hoeft niet zo van mij. Gelukkig was er iemand zo lief er een stuk uit te branden.

Ging trouwens wel iemand keihard op zijn plaat met zo'n bootje.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Schoot me nog even te binnen trouwens; die opblaasbare klote boten op de main. Fijn dat gecrowdsurf en al die andere ongein maar om de 10 seconden zo'n stuk rubber in je bek hoeft niet zo van mij. Gelukkig was er iemand zo lief er een stuk uit te branden.

Ging trouwens wel iemand keihard op zijn plaat met zo'n bootje.

Decibel 2010 neophyte :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 09:31 
 
Hardtraxxer

Het valt me trouwens nu pas op dat dit feest 1 jaar en 3 dagen heeft geduurd ( zie topictitel )
Hebben die mensen met extended tickets toch aardig waar voor hun geld gehad!
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Het valt me trouwens nu pas op dat dit feest 1 jaar en 3 dagen heeft geduurd ( zie topictitel )
Hebben die mensen met extended tickets toch aardig waar voor hun geld gehad!

Daar zijn pas zo'n 50 berichten over gepost ofzo ;)
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel ziek dat het niet aangepast is eigenlijk. xd
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wel ziek dat het niet aangepast is eigenlijk. xd

Kon chukkels niet hij moest alle 368 dagen aanwezig zijn dus heeft hij het maar zo laten staan.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wel ziek dat het niet aangepast is eigenlijk. xd

Kon chukkels niet hij moest alle 368 dagen aanwezig zijn dus heeft hij het maar zo laten staan.

:cool:
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazen feest was dit. :D Defqon is me net als vorig jaar erg goed bevallen! Vind de locatie vet, geluid was overal super, alle kleine dingen zoals de barren, wc's etc. waren allemaal goed geregeld en ik heb heerlijke setjes gehoord! Volgend jaar denk ik wel het hele weekend, dit jaar niet gedaan omdat de line-up van vrijdag me niet goed beviel.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zet volgend jaar de wc's langs de blue erg kut met de pre en afterparty
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:44 
 

Stephan_NL schreef:
Het valt me trouwens nu pas op dat dit feest 1 jaar en 3 dagen heeft geduurd ( zie topictitel )
Hebben die mensen met extended tickets toch aardig waar voor hun geld gehad!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 28 jun 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat een bazen feest was dit. :D Defqon is me net als vorig jaar erg goed bevallen! Vind de locatie vet, geluid was overal super, alle kleine dingen zoals de barren, wc's etc. waren allemaal goed geregeld en ik heb heerlijke setjes gehoord! Volgend jaar denk ik wel het hele weekend, dit jaar niet gedaan omdat de line-up van vrijdag me niet goed beviel.

Voor de line-up moet je ook niet naar Defqon gaan slimpie. :P
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Wat een bazen feest was dit. :D Defqon is me net als vorig jaar erg goed bevallen! Vind de locatie vet, geluid was overal super, alle kleine dingen zoals de barren, wc's etc. waren allemaal goed geregeld en ik heb heerlijke setjes gehoord! Volgend jaar denk ik wel het hele weekend, dit jaar niet gedaan omdat de line-up van vrijdag me niet goed beviel.

Voor de line-up moet je ook niet naar Defqon gaan slimpie. :P

Nee had me een beetje verkeken haha, had me achteraf best vet geleken om op die camping te staan. :)
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Nando schreef:
Wat een bazen feest was dit. :D Defqon is me net als vorig jaar erg goed bevallen! Vind de locatie vet, geluid was overal super, alle kleine dingen zoals de barren, wc's etc. waren allemaal goed geregeld en ik heb heerlijke setjes gehoord! Volgend jaar denk ik wel het hele weekend, dit jaar niet gedaan omdat de line-up van vrijdag me niet goed beviel.

Voor de line-up moet je ook niet naar Defqon gaan slimpie. :P

Nee had me een beetje verkeken haha, had me achteraf best vet geleken om op die camping te staan. :)

Vrijdag was ook 4x zo bazig als zaterdag! :loving:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:37 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Vrijdag was ook 4x zo bazig als zaterdag! :loving:


Sowieso! komt omdat ik zo lievvv voor je was :$
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 21:49 
 

Chukkels schreef:
Voor de line-up moet je ook niet naar Defqon gaan slimpie. :P

hangt er maar net af van waar je van houdt ;)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie is vet! :D
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie is matig. 5 minuten lang een saai anthem dr onder geplakt en geen samenhang met de beelden. Q-Dance kan veel beter.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Aftermovie is matig. 5 minuten lang een saai anthem dr onder geplakt en geen samenhang met de beelden. Q-Dance kan veel beter.

Dit dus, ik ben beter gewend.
Ook al is het in dit geval vast erg lastig met een meerdaags festival, met zoveel verschillende stages en hoogtepunten. (pre-party, The Gathering, afsluiting)

Anthem vind ik wel leuk klinken, voor het eerst dat ik hem volledig hoor nu xd
Leuk om af en toe elementen van vorige anthems terug te horen komen.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:47 
 

Haattraxxer schreef:
Aftermovie is matig. 5 minuten lang een saai anthem dr onder geplakt en geen samenhang met de beelden. Q-Dance kan veel beter.



jij was er zeker niet bij? het gaat om te herinnering die de aftermovie terugbrengt, en die is heerlijK! :woot:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette aftermovie :D
Staan veel mensen op die ik herken van het feest/camping, en onze campingburen staan er vaak op :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Die mag er wel zijn :) Volgens mij heeft die gast er links achter het ook goed naar zijn zin achter haar :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Haattraxxer schreef:
Aftermovie is matig. 5 minuten lang een saai anthem dr onder geplakt en geen samenhang met de beelden. Q-Dance kan veel beter.



jij was er zeker niet bij? het gaat om te herinnering die de aftermovie terugbrengt, en die is heerlijK! :woot:

Ik was er wel bij. Vind de aftermovie gewoon matig, kan toch? En dan ben ik een haattraxxer? Kerel kom op zeg.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Afbeelding

Die mag er wel zijn :) Volgens mij heeft die gast er links achter het ook goed naar zijn zin achter haar :P

Godverdomme ja die viel mij ook al op, ook op 't feest zelf een paar keer langs zien komen.. Ik zou het wel weten hehehe
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten