Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:07 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Black Sunrise schreef:
Steffnov schreef:
De bezoekers uit andere landen hebben die mogelijkheid niet eens, die moeten wel hierheen voor dit soort feesten, dus van wie is het nu eigenlijk erger?

Klopt, maar veel kunnen zich niet gedragen (veel Nederlanders ook niet overigens, maar daarvan is het grootste deel weer dagjesvolk). Kijk bijvoorbeeld naar van die opgedofte buitenlanders met van al die kleurtjes die gaan jumpen of hardcore. Of gaan hakken op hardstyle. Kommop, als je dan naar zo'n feest gaat, zorg wel dat je een beetje voorbereid bent aub :)

Weinig van gemerkt, maar zoals ik al zei, dit kan heel goed hebben gelegen aan het feit dat ik de mains veelal heb ontweken.


Ik heb er idd ook weinig last van gehad. Ben ook maar in totaal 10 minuten op de main geweest. Even naar voren gelopen en toen weer snel weggerend. Het valt wel op dat als er bv. een Code Black op treedt het meteen vol loopt met aussies. en zo bij alle artiesten uit een land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Jurheinen schreef:
@Daan, er zijn ook mensen wie het geen fuck kan schelen dat 10x Lose Youre Mind gedraaid wordt. Mensen zoals ik, ik kan me daar absoluut niet aan irriteren bij Defqon. Defqon is een dagjesfeest geweest sinds ik er was (2008>2012), en dat zal altijd zo blijven. En zo zal ik er volgens jaar ook weer zijn, en het liefst ook weer het hele weekend. Want ik hou wel van alleen maar hardstyle, wat het dus ideaal voor mij maakt dat er 4 HS-stages zijn waardoor ik wat meer vrijheid heb in wat ik wil zien. Dat jij niet meer zo geïnteresseerd bent in HS betekend niet dat het bij iedereen zo is

Dat het een dagjesfeest is weet ik en dat boeit me niks, want dat is Decibel intussen ook en daar ga ik met heel veel plezier heen.

En stel ik zou niet van hardstyle houden, tuurlijk heb ik dan nog de keuze uit 10 andere area's. Het is ook niet belangrijk of ik hardstyle wel of niet leuk vind. Het punt is dat die enorme hardstyle- en q-dance-zeepbel zo giga-groot is dat die op het punt van ontploffen staat. Je merkt het toch nu al gezien Defqon-kaartjes voor de helft van de prijs worden verkocht op de zwarte markt... De hype gaat voorbij.

Dit snap ik even niet. Ben het met je eens dat Defqon alleen groot is vanwege de naam. Maar je zegt dat de zeepbel op knappen staat, en tegelijkertijd gaat de hype voorbij? Dat is toch tegenstrijdig?

Dit feest is trouwens best wel aan me voorbij gegaan. Vorig jaar vlogen 2 weken van te voren al de Facebook-updates met 'zin'-posts je om de oren. Dit jaar heel erg weinig gezien. Heb zelf niet het idee dat ik iets gemist heb en denk dat vorig jaar mijn 1e en laatste keer Defqon was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Steffnov schreef:
De bezoekers uit andere landen hebben die mogelijkheid niet eens, die moeten wel hierheen voor dit soort feesten, dus van wie is het nu eigenlijk erger?

Klopt, maar veel kunnen zich niet gedragen (veel Nederlanders ook niet overigens, maar daarvan is het grootste deel weer dagjesvolk). Kijk bijvoorbeeld naar van die opgedofte buitenlanders met van al die kleurtjes die gaan jumpen of hardcore. Of gaan hakken op hardstyle. Kommop, als je dan naar zo'n feest gaat, zorg wel dat je een beetje voorbereid bent aub :)


Hun mogen zelf weten hoe ze dansen op de muziek, wie ben jij om te bepalen dat ze zich moeten voorbereiden :P .
Als de bezoeker maar de tijd van ze leven krijgt, dan is alles goed.. :thumbup: behalve als jij erbij word betrokken, bijvoorbeeld als ze dronken zijn en tegen je aan springen. Dan begrijp ik het wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Black Sunrise schreef:
Steffnov schreef:
De bezoekers uit andere landen hebben die mogelijkheid niet eens, die moeten wel hierheen voor dit soort feesten, dus van wie is het nu eigenlijk erger?

Klopt, maar veel kunnen zich niet gedragen (veel Nederlanders ook niet overigens, maar daarvan is het grootste deel weer dagjesvolk). Kijk bijvoorbeeld naar van die opgedofte buitenlanders met van al die kleurtjes die gaan jumpen of hardcore. Of gaan hakken op hardstyle. Kommop, als je dan naar zo'n feest gaat, zorg wel dat je een beetje voorbereid bent aub :)


Hun mogen zelf weten hoe ze dansen op de muziek, wie ben jij om te bepalen dat ze zich moeten voorbereiden :P .
Als de bezoeker maar de tijd van ze leven krijgt, dan is alles goed.. :thumbup: behalve als jij erbij word betrokken, bijvoorbeeld als ze dronken zijn en tegen je aan springen. Dan begrijp ik het wel ^^

Moet zeggen dat ik geen last heb gehad van irritante buitenlanders. Op Qlimax presteerde de eerste de beste Duitser het om z'n hele glas bier over mijn rug te gooien en de hele tijd tegen me aan te lopen omdat ie zich niet in controle had of zo, echt moeilijk irritant. Ben nog half uurtje bij de Wasted Penguinz geweest en verbaasde me over de sfeer die daar hing (ondanks alle buitenlanders met vlaggen etc.), wat mij betreft was het daar vele malen leuker dan bij Alphaverb in de Blue waar het echt dood was imo. Echt zonde want Alphaverb verdient veel beter overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BIDDINGHUIZEN - Op een gemoedelijk en feestelijk verlopen Defqon.1 heeft de politie honderd mensen aangehouden, iets minder dan 0,2 procent van de vijftigduizend bezoekers.
De meeste aanhoudingen werden verricht in verband met bezit van verdovende middelen. De organisatie en de politie zijn tevreden over het verloop van het grote dancefestijn.

Tijdens het twee dagen durende festival hield ook de politie toezicht op het evenemententerrein. Agenten in burger hielden vooral personen aan die een flinke hoeveelheden harddrugs, zoals speed, XTC, GHB en cocaïne in bezit hadden. De beveiliging van het evenement hield op het feestterrein tientallen bezoekers aan voor het gebruik van verdovende middelen. De door de beveiliging betrapte feestgangers werden overgedragen aan de politie waarna proces-verbaal werd opgemaakt.

Drie personen zijn aangehouden omdat zij verdachte worden van handel in verdovende middelen. Een persoon is aangehouden in verband met diefstal van munten en vier personen zijn aangehouden wegens bezit van Ketamine, welke onder de geneesmiddelenwet valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best een goed en degelijk nieuwsbericht als ik het zo lees, vooral dat percentage erin staat me wel aan maar dit zal wel niet uit het AD of de Telegraaf komen schat ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Best een goed en degelijk nieuwsbericht als ik het zo lees, vooral dat percentage erin staat me wel aan maar dit zal wel niet uit het AD of de Telegraaf komen schat ik zo.

Nope, komt uit De Stentor. Over het algemeen wel een kwalitatief goede krant met goed ingelichte bronnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De beveiliging van het evenement hield op het feestterrein tientallen bezoekers aan voor het gebruik van verdovende middelen. .

Mensen aanhouden voor het gebruik van verdovende middelen? Neem aan dat ze het op zak hebben van verdovende middelen bedoelen..

Verder vond ik de beveiliging wel oké, die waren toch van het gevreesde Maximus? Totaal geen last van gehad, waren niet opvallend aanwezig en heel vriendelijk bij de ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
behalve als jij erbij word betrokken, bijvoorbeeld als ze dronken zijn en tegen je aan springen. Dan begrijp ik het wel ^^

Omdat ze niet kunnen dansen, zou dit dan juist het gene zijn wat gebeurt denk je en waar ik me aan stoor??
Heb je ze wel eens gezien?? Ze nemen meters ruimte in beslagen en houden geen rekening met wat om hun heen gebeurd, juist omdat ze niet weten hoe ze op een beetje goede manier los kunnen gaan... :thumbdown:


93Wesley93 schreef:
Mensen aanhouden voor het gebruik van verdovende middelen? Neem aan dat ze het op zak hebben van verdovende middelen bedoelen..

Nope, ze bedoelen denk ik betrappen op heterdaad, dus snuiven in het publiek of een pil zien droppen. Gebruiken doet iedereen, daar gaan ze je niet voor aanhouden, tenzij je enorm van de kaart bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Chukkels schreef:
De beveiliging van het evenement hield op het feestterrein tientallen bezoekers aan voor het gebruik van verdovende middelen. .

Mensen aanhouden voor het gebruik van verdovende middelen? Neem aan dat ze het op zak hebben van verdovende middelen bedoelen..

Verder vond ik de beveiliging wel oké, die waren toch van het gevreesde Maximus? Totaal geen last van gehad, waren niet opvallend aanwezig en heel vriendelijk bij de ingang.

Ik schrok me een keer kapot. Een maat van me die van de kaart was stond opeens met 2 maximus gasten te praten. Ik dacht dit is mis, maar bleek die gst van maximus bij ons uit het dorp te komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:13 
 

93Wesley93 schreef:
Chukkels schreef:
De beveiliging van het evenement hield op het feestterrein tientallen bezoekers aan voor het gebruik van verdovende middelen. .

Mensen aanhouden voor het gebruik van verdovende middelen? Neem aan dat ze het op zak hebben van verdovende middelen bedoelen..

Verder vond ik de beveiliging wel oké, die waren toch van het gevreesde Maximus? Totaal geen last van gehad, waren niet opvallend aanwezig en heel vriendelijk bij de ingang.

Maximus staat bijna overal hoor
maar het viel mij wel op dat ze voor Defqon allemaal beren ingehuurd hadden... echt klerenkasten liepen overal rond :P
bijv op Intents waren et gewoon normale mensen zegmaar, en op Thunderdome zelfs jongeren (heel aardige ook nog eens :) )
En in de Efteling (ook Maximus) is het ook gewoon normaal volk :P
EN op Beat The Bridge was ook Maximus en ook gewoon normaal haha helemaal niet streng
Dus ik denk dat ze er een selectie in kunnen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb bij de kluisjes ook nog een heel gesprek gehad met een aantal beveiligers! En het daar ook nog gehad over dat Q-Base incident!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze het intern wel even over dat gezanik bij Q-Base en op Hard Bass 2011 gehad hebben hoor. Dat er van die kleerkasten rondlopen vind ik eigenlijk allen maar beter, zolang ze maar niet al te veel aanwezig zijn. Bij de blue duurde het trouwens 10-15 minuten voordat de eerste bewaker aanwezig was toen er een meisje buiten out was gegaan. Viel me wel op eigenlijk.

Vriendin kreeg trouwens gewoon wat broodjes, water en een dop mee naar binnen. Scheelt je weer geld, aldus de bewaker aan de ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De beveiliging was echt chill, hielp bij de camping ingang ook weer om onze overvolle tassen weer dicht te proppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik denk dat ze het intern wel even over dat gezanik bij Q-Base en op Hard Bass 2011 gehad hebben hoor. Dat er van die kleerkasten rondlopen vind ik eigenlijk allen maar beter, zolang ze maar niet al te veel aanwezig zijn. Bij de blue duurde het trouwens 10-15 minuten voordat de eerste bewaker aanwezig was toen er een meisje buiten out was gegaan. Viel me wel op eigenlijk.

Vriendin kreeg trouwens gewoon wat broodjes, water en een dop mee naar binnen. Scheelt je weer geld, aldus de bewaker aan de ingang.


Ik kreeg een dop op m'n ice tea van een lief barmeisje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:04 
 

Maximus zal voortaan ook wel opletten wie ze sturen naar grote festivals en feesten.
Weet iemand dat Hardbass Incident nog? Daar is toen ook een hele rits mails naar toe gegaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:48 
 
Hardtraxxer

World Wide Security waren de beste. Vroeger bij alle ID/Q evenementen. Wie weet nog? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond t ook allemaal dikke prima met de security dit jaar :) M'n deo bus mocht gewoon mee naar binnen en op 'n gegeven moment stond ik wat drinken te fixen en kreeg een gast voor me voor ongeveer 100 euro aan gratis munten in z'n hand gedrukt door een security gozer. Mooi dat ik 't zag, want ik zei meteen: SOWW niet te zuinig! Daar zit vast ook wel wat voor mij bij. En hoppa, voor 20 euro gratis munten gefixed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De beveiligers op grote evenementen zijn voor een groot deel niet van Maximus zelf maar zijn in dienst bij andere bedrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat was toen inderdaad wat ze gelijk begonnen te roepen na die twee incidenten volgens mij. Je moet trouwens altijd geluk hebben met die gasten heb ik maar het idee, ik heb er namelijk nooit echt problemen mee gehad maar hoor af en toe de meest dwaze verhalen van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:44 
 
Hardtraxx Newbie

volgens mij zijn ze op grote festivals en feesten een stuk relaxter dan in bijvoorbeeld discotheken, dit is ook wel logisch omdat je op grote feesten met (bijna) alleen maar liefhebbers te maken hebt en dus de sfeer 1000000000x beter is als met een avondje stappen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taaie libbie g
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schoot me nog even te binnen trouwens; die opblaasbare klote boten op de main. Fijn dat gecrowdsurf en al die andere ongein maar om de 10 seconden zo'n stuk rubber in je bek hoeft niet zo van mij. Gelukkig was er iemand zo lief er een stuk uit te branden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:55 
 

TiMOTHYb schreef:
Schoot me nog even te binnen trouwens; die opblaasbare klote boten op de main. Fijn dat gecrowdsurf en al die andere ongein maar om de 10 seconden zo'n stuk rubber in je bek hoeft niet zo van mij. Gelukkig was er iemand zo lief er een stuk uit te branden.


Ja was beetje kut op gegeven moment idd :/ was wel episch, kwam dat stuk uit Afrika bij die intro, al die palmbomen en krokodillen in de lucht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Schoot me nog even te binnen trouwens; die opblaasbare klote boten op de main. Fijn dat gecrowdsurf en al die andere ongein maar om de 10 seconden zo'n stuk rubber in je bek hoeft niet zo van mij. Gelukkig was er iemand zo lief er een stuk uit te branden.

Idd, paar keer een boot op me gekregen en ook een keer een krokodil..
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten