93Wesley93 schreef:
Chukkels schreef:
De beveiliging van het evenement hield op het feestterrein tientallen bezoekers aan voor het gebruik van verdovende middelen. .
Mensen aanhouden voor het gebruik van verdovende middelen? Neem aan dat ze het op zak hebben van verdovende middelen bedoelen..
Verder vond ik de beveiliging wel oké, die waren toch van het gevreesde Maximus? Totaal geen last van gehad, waren niet opvallend aanwezig en heel vriendelijk bij de ingang.
Maximus staat bijna overal hoor
maar het viel mij wel op dat ze voor Defqon allemaal beren ingehuurd hadden... echt klerenkasten liepen overal rond

bijv op Intents waren et gewoon normale mensen zegmaar, en op Thunderdome zelfs jongeren (heel aardige ook nog eens

)
En in de Efteling (ook Maximus) is het ook gewoon normaal volk

EN op Beat The Bridge was ook Maximus en ook gewoon normaal haha helemaal niet streng
Dus ik denk dat ze er een selectie in kunnen maken