Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:



Dat ze godverdomme opflikkeren met Wall of Death bij Hardstyle :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
@Daan, er zijn ook mensen wie het geen fuck kan schelen dat 10x Lose Youre Mind gedraaid wordt. Mensen zoals ik, ik kan me daar absoluut niet aan irriteren bij Defqon. Defqon is een dagjesfeest geweest sinds ik er was (2008>2012), en dat zal altijd zo blijven. En zo zal ik er volgens jaar ook weer zijn, en het liefst ook weer het hele weekend. Want ik hou wel van alleen maar hardstyle, wat het dus ideaal voor mij maakt dat er 4 HS-stages zijn waardoor ik wat meer vrijheid heb in wat ik wil zien. Dat jij niet meer zo geïnteresseerd bent in HS betekend niet dat het bij iedereen zo is

Dat het een dagjesfeest is weet ik en dat boeit me niks, want dat is Decibel intussen ook en daar ga ik met heel veel plezier heen.

En stel ik zou niet van hardstyle houden, tuurlijk heb ik dan nog de keuze uit 10 andere area's. Het is ook niet belangrijk of ik hardstyle wel of niet leuk vind. Het punt is dat die enorme hardstyle- en q-dance-zeepbel zo giga-groot is dat die op het punt van ontploffen staat. Je merkt het toch nu al gezien Defqon-kaartjes voor de helft van de prijs worden verkocht op de zwarte markt... De hype gaat voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, dat heb ik zoooooooooooooooooooooooooveel mensen vorig jaar al horen zeggen.. En toch heb ik ze wederom gezien tijdens deze Defqon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:03 
 

heeft iemand eigenlijk ook dat geniale moment op film tijdens Zany dat iedereen vooran van links naar rechts ging op die track met "LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, etc."?

dit dus:
maar dan vooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:


Ik vind het best knap dat de filmer dit zo 30 minuten vol heeft kunnen houden


En nog crap kwaliteit ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Verhaal


Ik zie het precies andersom, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen anders is. Ik vond Defqon in Almere juist niet zo speciaal. Dat was gewoon een gevarieerd hard dance feest met de nadruk op hardstyle en nergens het gevoel van 'dit is hét festival'. Het lag aan het strand, er was goede muziek, allemaal prima, maar ik vond het niet anders genoeg dan andere feesten. Nu is dat anders, MAAR alleen als je een weekend ticket neemt. Als je er alleen de zaterdag was dan geloof ik best dat het er niet zo uitspringt. De locatie heeft niet datgene wat Almere had, maar heeft weer wat Lowlands heeft. Je bent redelijk snel van de ene naar de andere kant en je kunt er fucking veel mensen kwijt. We hadden zelfs plek om los te gaan op de main tijdens Headhunterz, kun je nagaan. Maar Defqon Extended heeft weer iets wat Lowlands niet heeft en wat de zaterdag van Defqon alleen ook niet heeft, en dat is de hele opbouw er naartoe. De pre-party, de selectie van area's op vrijdag en de q-dance elite showcase op vrijdag. Dan de 'main' dag met alle area's, de mainstage, de area's vol en de eindshow. En als je nog wakker wil blijven, krijg je de mogelijkheid om de hele nacht eten te halen en in de radio studio door te feesten. Dat is naar mijn mening allemaal perfect in elkaar gezet om het gevoel mee te geven dat Defqon wél hét festival is en met dat gevoel stond ik daar de hele tijd: "Defqon is hét festival en de rest zijn 'maar' feesten."

Tuurlijk hebben ze ook foutjes gemaakt. Coone zo laat zetten, Geck-o en Deetox tegelijk. Misschien de focus wat van de muziek gehaald om op de ervaring te richten. Hopelijk komt dat volgend jaar terug en stoppen ze wat meer diversiteit in de lineup. Wat meer kwaliteitscontrole (laat Bass Chaserz en HSB maar thuis), wat minder hardstyle en bijvoorbeeld een (goede!) dubstep area zou mij goed bevallen, of een paar dubstep namen in de white. Verder vond ik alles prima. Geen probleem dat er geen early was op zaterdag, want dat hadden we op vrijdag al gehad (tot 9 uur kunnen feesten op early waardoor je er echt goed inkomt en alsnog naar iets anders opbouwen, namelijk de vrijdagavond en zaterdag - ideaal!).

Ik vind dat iedereen die mainstream hs een beetje kan hebben volgend jaar gewoon een extended ticket moet halen om het uit te proberen. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het het 5x vetter maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extended was gewoon baas, denk dat als ik alleen zaterdag gegaan was, ik het veel minder bijzonder zou hebben gevonden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar hing jij rond dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Waar hing jij rond dan?

Overal en nergens :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crypsis set was zo baas. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
sjobie schreef:
Waar hing jij rond dan?

Overal en nergens :whistle:


Tfoee, dat meeten komt er ook niet van he, ga je decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 03:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker feestje gehad! :worship:
Waren met een gezellige groep met de bus vanuit Almelo gereden
en om half 11 stonden we voor de poort.
Was nogal naar de klote in de ochtend door de nacht ervoor,
niet de optimale voorbereiding dus.
Bij het betreden van het terrein was de hoofdpijn al snel weg
en hebben we op ons gemakje een locker gekocht en munten
om vervolgens een foto'tje te doen bij de main en daarna
naar deetox gegaan. Wat een set was dat! Het draaien van black Magic
was echt een episch moment. Er hing de gehele set al een briesje maar
toen die plaat gedraait werd, werd dit briesje heviger en bij de climax op zijn
hoogtepunt, daarbij stond deetox nog te springen met de haren in de wind,
Heerlijk. :loving:
Daarna naar zany geweest die wel een lekkere set draaide, nog met daveytl
gepraat die mijn naam wel herkende aan mijn 'oerlelijke avatar'. ^^
's Middags een beetje rondgelopen, eten, bij de grey geweest, bij de black nog een
paar pasjes gedaan en in het gras gelegen bij de UV.
Vervolgens mijn maten weten mee te sleuren naar ophidian en vervolgens naar phrantic.
nog wat rondgelopen en toen toch maar een kijkje bij gunz4hire genomen.
Had er persoonlijk niet zo'n zin in want heb ze al meerdere keren gezien
en dan is het leuke er wel vanaf. Heb me verder wel vermaakt op de set maar het was
niet bijzonder meer. Hierna als een gek de tent uitgerend want het was er
bloedheet, helaas het eerste deel van de set van Titan gemist dus, inclusief necropsy :(
Tussendoor teruggegaan naar de lockers en het laatste deel van titan meegepakt
en tot 22:30 de set van RR, heerlijk op staan snoeien en vervolgens de eindshow te bekijken
om deze zonnige en gezellige(!) dag af te sluiten.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 08:25 
 

urbandesigner schreef:
sjobie schreef:
Waar hing jij rond dan?

Overal en nergens :whistle:

en totaal onbereikbaar :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Verhaal


Ik zie het precies andersom, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen anders is. Ik vond Defqon in Almere juist niet zo speciaal. Dat was gewoon een gevarieerd hard dance feest met de nadruk op hardstyle en nergens het gevoel van 'dit is hét festival'. Het lag aan het strand, er was goede muziek, allemaal prima, maar ik vond het niet anders genoeg dan andere feesten. Nu is dat anders, MAAR alleen als je een weekend ticket neemt. Als je er alleen de zaterdag was dan geloof ik best dat het er niet zo uitspringt. De locatie heeft niet datgene wat Almere had, maar heeft weer wat Lowlands heeft. Je bent redelijk snel van de ene naar de andere kant en je kunt er fucking veel mensen kwijt. We hadden zelfs plek om los te gaan op de main tijdens Headhunterz, kun je nagaan. Maar Defqon Extended heeft weer iets wat Lowlands niet heeft en wat de zaterdag van Defqon alleen ook niet heeft, en dat is de hele opbouw er naartoe. De pre-party, de selectie van area's op vrijdag en de q-dance elite showcase op vrijdag. Dan de 'main' dag met alle area's, de mainstage, de area's vol en de eindshow. En als je nog wakker wil blijven, krijg je de mogelijkheid om de hele nacht eten te halen en in de radio studio door te feesten. Dat is naar mijn mening allemaal perfect in elkaar gezet om het gevoel mee te geven dat Defqon wél hét festival is en met dat gevoel stond ik daar de hele tijd: "Defqon is hét festival en de rest zijn 'maar' feesten."

Juist! Ik ben het hier roerend mee eens. Defqon vind ik niet één van de feesten, maar door het hele weekend vind ik het juist hét feest. Ik heb weliswaar thuis geslapen, maar ik had wel dat echte extended-gevoel. Uitkijken naar de volgende dag, dag doorbrengen met mensen op de camping, tijd doorbrengen in de tenten, het klopte gewoon helemaal. Ik vond donderdag en vrijdag dan ook met kop en schouders boven de zaterdag uitspringen. Voor alleen zaterdag is het inderdaad één van de feesten. Want wat had zaterdag nou voor speciale dingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:42 
 
Hardtraxxer

Helemaal mee eens, extended maakte het voor mij gewoon compleet! De zaterdag was voor mij meer een toetje wat bij de geweldige sfeer op de pre/vrijdag & camping hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond juist dat ze af en toe erg raar waren om gegaan met de indeling. Toegegeven het binnenkomen, fouileren etc. ging veel sneller dan verwacht; bij Thrillogy bijvoorbeeld duurde dit in verhouding tot het aantal bezoekers hier achterlijk lang. Ook lockers goed geregeld, twee verschillende uitgiftepunten waardoor het goed verspreid werd!

Ik snapte echter niet waarom er achteraan de main niet gewoon WC's gemaakt waren, als je linksvoor stond moest je echt een ongelofelijk tyfuseind afleggen. Ook was er maar één hotdog standje neergezet, waarom niet wat meer te eten en misschien wat bankjes ofzo? Er was genoeg ruimte aan die kant bij het water!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgend jaar zeker weer met camping ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daan, je hebt zeker een punt, ik had dus precies hetzelfde toen ik over het terrein liep midden op de dag. Waar is de Defqon.1 van vroeger gebleven??
Er waren toen ook veel minder buitenlanders, ik denk dat dit ook al een hoop scheelt in de sfeer ?!
En absoluut qua muziek, wat is dit feest commercieel geworden, echt enorm zonde :(
Ik weet dat ik 2008/2009/2010 nog graag op de mainstage kwam, vorig jaar en zeker dit jaar heb ik mij er echt weg gehouden. Ik ben er 10 min geweest en me echt staan vervelen daar (kan ook weer persoonlijke smaak zijn, maar het was het daar gewoon niet :thumbdown: ). Ik denk dat organisaties weer eens moeten gaan kijken wat het nederlandse volk leuk vind in plaats van zich op de buitenlanders te richten :cry:

Want zeg nou zelf, die hele main line-up is gebouwd om zoveel mogelijk buitenlandse huppelaars te trekken. Dan doen ze Crypsis erbij om het toch nog wat aantrekkelijker te maken voor het overige publiek, maar dat is toch echt niet genoeg. Kijk naar Defqon.1 2008 of 2009 en zet weer eens zo'n line-up neer, ook met de wat minder grote namen. Helaas zal hier waarschijnlijk toch niks van terecht komen, maar ach...
Begrijp me niet verkeerd, ik heb me uitstekend vermaakt op Defqon, mede door de mensen die mee waren, maar een vergelijking maken kan nooit kwaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind juist dat hele internationale sfeertje erg vet. Misschien heeft het er iets mee te maken dat ik sowieso niet op de mains kom enzo, en mensen die naar de stages gaan waar ik kom sowieso wel los gaan, maar ik vind het júist wat toevoegen dat dat in ons kleine landje kan. Bedoel, ik zie lui van hier ook "dromen" naar Defqon Australië of EDC Las Vegas te gaan, terwijl we daar exact dezelfde line-up krijgen als we hier kunnen krijgen op een willekeurig feest, puur omdat het de buitenlandse ervaring is. De bezoekers uit andere landen hebben die mogelijkheid niet eens, die moeten wel hierheen voor dit soort feesten, dus van wie is het nu eigenlijk erger?

Natuurlijk moet dit niet op elk feest gebeuren, dan verliest het de magie, maar zo op Defqon vind ik het persoonlijk gewoon wat toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, dat roep ik ook elke keer.. om 12 uur in de rij naast een man of 20 blowende krijsende klote Italianen met vlaggen en overal piercings en ik was er alweer klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De bezoekers uit andere landen hebben die mogelijkheid niet eens, die moeten wel hierheen voor dit soort feesten, dus van wie is het nu eigenlijk erger?

Klopt, maar veel kunnen zich niet gedragen (veel Nederlanders ook niet overigens, maar daarvan is het grootste deel weer dagjesvolk). Kijk bijvoorbeeld naar van die opgedofte buitenlanders met van al die kleurtjes die gaan jumpen of hardcore. Of gaan hakken op hardstyle. Kommop, als je dan naar zo'n feest gaat, zorg wel dat je een beetje voorbereid bent aub :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja, dat roep ik ook elke keer.. om 12 uur in de rij naast een man of 20 blowende krijsende klote Italianen met vlaggen en overal piercings en ik was er alweer klaar mee.

Viel toch wel mee? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeeerlijk feest gehad! Vooral mental theo in de grey was erg gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

KSwoosh schreef:
heeft iemand eigenlijk ook dat geniale moment op film tijdens Zany dat iedereen vooran van links naar rechts ging op die track met "LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, etc."?

dit dus:
maar dan vooraan


Dit was inderdaad heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Steffnov schreef:
De bezoekers uit andere landen hebben die mogelijkheid niet eens, die moeten wel hierheen voor dit soort feesten, dus van wie is het nu eigenlijk erger?

Klopt, maar veel kunnen zich niet gedragen (veel Nederlanders ook niet overigens, maar daarvan is het grootste deel weer dagjesvolk). Kijk bijvoorbeeld naar van die opgedofte buitenlanders met van al die kleurtjes die gaan jumpen of hardcore. Of gaan hakken op hardstyle. Kommop, als je dan naar zo'n feest gaat, zorg wel dat je een beetje voorbereid bent aub :)

Weinig van gemerkt, maar zoals ik al zei, dit kan heel goed hebben gelegen aan het feit dat ik de mains veelal heb ontweken.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten