Lekker feestje gehad!
Waren met een gezellige groep met de bus vanuit Almelo gereden
en om half 11 stonden we voor de poort.
Was nogal naar de klote in de ochtend door de nacht ervoor,
niet de optimale voorbereiding dus.
Bij het betreden van het terrein was de hoofdpijn al snel weg
en hebben we op ons gemakje een locker gekocht en munten
om vervolgens een foto'tje te doen bij de main en daarna
naar deetox gegaan. Wat een set was dat! Het draaien van black Magic
was echt een episch moment. Er hing de gehele set al een briesje maar
toen die plaat gedraait werd, werd dit briesje heviger en bij de climax op zijn
hoogtepunt, daarbij stond deetox nog te springen met de haren in de wind,
Heerlijk.
Daarna naar zany geweest die wel een lekkere set draaide, nog met daveytl
gepraat die mijn naam wel herkende aan mijn 'oerlelijke avatar'.
's Middags een beetje rondgelopen, eten, bij de grey geweest, bij de black nog een
paar pasjes gedaan en in het gras gelegen bij de UV.
Vervolgens mijn maten weten mee te sleuren naar ophidian en vervolgens naar phrantic.
nog wat rondgelopen en toen toch maar een kijkje bij gunz4hire genomen.
Had er persoonlijk niet zo'n zin in want heb ze al meerdere keren gezien
en dan is het leuke er wel vanaf. Heb me verder wel vermaakt op de set maar het was
niet bijzonder meer. Hierna als een gek de tent uitgerend want het was er
bloedheet, helaas het eerste deel van de set van Titan gemist dus, inclusief necropsy
Tussendoor teruggegaan naar de lockers en het laatste deel van titan meegepakt
en tot 22:30 de set van RR, heerlijk op staan snoeien en vervolgens de eindshow te bekijken
om deze zonnige en gezellige(!) dag af te sluiten.
