Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Mooi feestje gehad. Gewerkt van 11:00 tot 21:30 en toen mocht ik gaan van de leidinggevende.
In mn pauze nog even gezellig backstage geweest en wezen praten met Nosferatu.

Van 21:30 op de Black rond gestuiterd, toen afsluiter naar de main. Heb me wel vermaakt. Maar ook weer een les geleerd. Nooit meer ga ik werken op een feest waar ik liever zelf als bezoeker sta.


Dat had ik jou ook wel kunnen vertellen :) Wat heb je gedaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat had ik jou ook wel kunnen vertellen :) Wat heb je gedaan dan?

Jeff was de frietenbakker xd xd
Grapje Jeff, je deed goed je best als runner :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi als lui tegen je aan beginnen te lullen om van der Gijp haha. Al paar keer de vraag gehad waar ik mn shirtje gekocht had haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Maar ook weer een les geleerd. Nooit meer ga ik werken op een feest waar ik liever zelf als bezoeker sta.

Je vond Defqon van tevoren een kutfestival waar je als bezoeker niet wou komen. Ik zeg dat je een andere les hebt geleerd: nooit meer van tevoren voorbarige conclusies trekken. ;)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

Wie vroeg mij dan in de Blue of ik de vriend van Anne-floor was? Echt het grootste WTF moment van de dag!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Basshunterzz schreef:
Dat had ik jou ook wel kunnen vertellen :) Wat heb je gedaan dan?

Jeff was de frietenbakker xd xd
Grapje Jeff, je deed goed je best als runner :thumbsup:



Friet was de andere tent :P


Ach.. Alles was bevoorraad en wel.. En was blij dat ik weg kon... Heb ook nog even ontdeugend gedaan en er een rakker in gegooid.... Dat ging aardig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran



Vette track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

- never mind -
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zal mezelf maar even citeren van PF:

Op organisatorisch vlak een geweldig feest. Alles was perfect geregeld, overal erg goed geluid, snelle bediening bij de barren, genoeg WC's, zo goed mogelijk gebruik gemaakt van de aanwezige infrastructuur. En net als de afgelopen 3 jaar heb ik me prima vermaakt.

Maar dit feest is niet meer bijzonder en uitgemolken tot het bot. Als dit feest de naam Defqon niet zou hebben, dan had Q-dance dit voor de helft nog niet uitverkocht. Dit feest heeeft helemaal niets meer het Defqon van vroeger te maken. In Almere was dit een uniek feest door de locatie en de bijzondere sfeer die er hing. Je kon mensen stikjaloers maken als je zei dat je er bij was (mede door de drama-kaartverkoop). Maar nu kan Defqon zich nauwelijks meer onderscheiden van de concurrentie. Het terrein is sfeerloos en de overkill aan hardstyle is begint enge vormen aan te nemen (3/4 dagen lang met als toppunt 4 hs-stages op zaterdag!). En nu was Defqon altijd al een groot feest (ook in Almere) maar deze editie gaf me pas echt het gevoel dat ik op een plofkip-party was. Zo veel mogelijk mensen dat terrein opproppen en ze zo lang mogelijk de muziek door de strot duwen tot ze het zat zijn. Alles voor de massa, zoveel mogelijk geld genereren.

Ik ben dan ook bang dat Q-dance zich heel lelijk heeft verkeken op deze zet om er een meerdaags feest van te maken. In ieder geval niet in deze vorm en niet tegen deze prijzen, wat ook te zien was aan de kaartverkoop en de zwarthandel. Ik pass ervoor in ieder geval. Net als waarschijnlijk heel veel Nederlanders dat zullen doen voor de komende edities. En zodra men in het buitenland ook verder is het organiseren van harddance-feesten, is Defqon klaar om begraven te worden op die begraafplaats naast Walibi.

En voor mij persoonlijk was het jammer dat ik er maar een halve dag was, dat haalt wel veel van de feestbeleving weg. Dat is iets wat ik dus ook niet meer ga doen. Gelukkig heb ik niet de hoofdprijs voor Defqon betaald.

En de sets: Headhunterz was vet, Organ Donors waren vet, Phrantic was vet, Alphaverb draaide X2X-remix als een baas en Neophyte Records Allstars was leek gvd net Singstar. De rest is aan me voorbij gegaan en boeide me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje op 25 januari 2012 op pagina 1 van dit topic schreef:
Er gaan dit jaar doden vallen daar. xd

Je had jammer genoeg wel gelijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:45 
 

dawasiknie schreef:
. Zo veel mogelijk mensen dat terrein opproppen en ze zo lang mogelijk de muziek door de strot duwen tot ze het zat zijn.


Je wilt toch juist muziek? Ik vond best prima, als je even geen zin meer had kon je ook even wat rustigers luistere zoals dat tentje (gold ofzo?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op het moment dat je erachter komt dat gedurende 3 dagen meer dan 10 keer Lose My Mind is gedraaid is er denk ik best sprake van een overkill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Op het moment dat je erachter komt dat gedurende 3 dagen meer dan 10 keer Lose My Mind is gedraaid is er denk ik best sprake van een overkill.

Tja...dan moet je niet teveel op de Red en dergelijke komen. Is een risico wat je zelf neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het gaat me er niet om dat ik er zelf kom en het hoor (ik heb deze info van iemand anders die het voor de grap ging turven). Maar bovenstaand voorbeeld bedoel ik dus met overkill en dat gaat vroeger of later fataal worden voor dit feest. Een HS-preparty op donderdag, 2 HS-stages op vrijdag en 4 op zaterdag plus een café en een vreettent waar van donderdag tot zondag niks anders dan hardstyle langs kwam... mensen gaan dit niet lang trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ik vind het best knap dat de filmer dit zo 30 minuten vol heeft kunnen houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Ik vind het best knap dat de filmer dit zo 30 minuten vol heeft kunnen houden

Dagjesmensen zijn getraint om minimaal 1 uur hen hand stil te houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

@Daan, er zijn ook mensen wie het geen fuck kan schelen dat 10x Lose Youre Mind gedraaid wordt. Mensen zoals ik, ik kan me daar absoluut niet aan irriteren bij Defqon. Defqon is een dagjesfeest geweest sinds ik er was (2008>2012), en dat zal altijd zo blijven. En zo zal ik er volgens jaar ook weer zijn, en het liefst ook weer het hele weekend. Want ik hou wel van alleen maar hardstyle, wat het dus ideaal voor mij maakt dat er 4 HS-stages zijn waardoor ik wat meer vrijheid heb in wat ik wil zien. Dat jij niet meer zo geïnteresseerd bent in HS betekend niet dat het bij iedereen zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Kan iemand mij vertellen waar ik misschien de tracklist van Art Of Fighter en DaY-már en Noisecontrollers en Geck-0 terug kan vinden, kan ze namelijk nergens vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Kan iemand mij vertellen waar ik misschien de tracklist van Art Of Fighter en DaY-már en Noisecontrollers en Geck-0 terug kan vinden, kan ze namelijk nergens vinden..


Geck-o heeft hier gepost hardstyle/geck-o-defqon-1-2012-blue-saturday-t27308.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik zal mezelf maar even citeren van PF:

Op organisatorisch vlak een geweldig feest. Alles was perfect geregeld, overal erg goed geluid, snelle bediening bij de barren, genoeg WC's, zo goed mogelijk gebruik gemaakt van de aanwezige infrastructuur. En net als de afgelopen 3 jaar heb ik me prima vermaakt.

Maar dit feest is niet meer bijzonder en uitgemolken tot het bot. Als dit feest de naam Defqon niet zou hebben, dan had Q-dance dit voor de helft nog niet uitverkocht. Dit feest heeeft helemaal niets meer het Defqon van vroeger te maken. In Almere was dit een uniek feest door de locatie en de bijzondere sfeer die er hing. Je kon mensen stikjaloers maken als je zei dat je er bij was (mede door de drama-kaartverkoop). Maar nu kan Defqon zich nauwelijks meer onderscheiden van de concurrentie. Het terrein is sfeerloos en de overkill aan hardstyle is begint enge vormen aan te nemen (3/4 dagen lang met als toppunt 4 hs-stages op zaterdag!). En nu was Defqon altijd al een groot feest (ook in Almere) maar deze editie gaf me pas echt het gevoel dat ik op een plofkip-party was. Zo veel mogelijk mensen dat terrein opproppen en ze zo lang mogelijk de muziek door de strot duwen tot ze het zat zijn. Alles voor de massa, zoveel mogelijk geld genereren.

Ik ben dan ook bang dat Q-dance zich heel lelijk heeft verkeken op deze zet om er een meerdaags feest van te maken. In ieder geval niet in deze vorm en niet tegen deze prijzen, wat ook te zien was aan de kaartverkoop en de zwarthandel. Ik pass ervoor in ieder geval. Net als waarschijnlijk heel veel Nederlanders dat zullen doen voor de komende edities. En zodra men in het buitenland ook verder is het organiseren van harddance-feesten, is Defqon klaar om begraven te worden op die begraafplaats naast Walibi.

Wat geweldig verwoordt dit. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:15 
 

Afbeelding

vond ik op internet, best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:
Ik zal mezelf maar even citeren van PF:

Op organisatorisch vlak een geweldig feest. Alles was perfect geregeld, overal erg goed geluid, snelle bediening bij de barren, genoeg WC's, zo goed mogelijk gebruik gemaakt van de aanwezige infrastructuur. En net als de afgelopen 3 jaar heb ik me prima vermaakt.

Maar dit feest is niet meer bijzonder en uitgemolken tot het bot. Als dit feest de naam Defqon niet zou hebben, dan had Q-dance dit voor de helft nog niet uitverkocht. Dit feest heeeft helemaal niets meer het Defqon van vroeger te maken. In Almere was dit een uniek feest door de locatie en de bijzondere sfeer die er hing. Je kon mensen stikjaloers maken als je zei dat je er bij was (mede door de drama-kaartverkoop). Maar nu kan Defqon zich nauwelijks meer onderscheiden van de concurrentie. Het terrein is sfeerloos en de overkill aan hardstyle is begint enge vormen aan te nemen (3/4 dagen lang met als toppunt 4 hs-stages op zaterdag!). En nu was Defqon altijd al een groot feest (ook in Almere) maar deze editie gaf me pas echt het gevoel dat ik op een plofkip-party was. Zo veel mogelijk mensen dat terrein opproppen en ze zo lang mogelijk de muziek door de strot duwen tot ze het zat zijn. Alles voor de massa, zoveel mogelijk geld genereren.

Ik ben dan ook bang dat Q-dance zich heel lelijk heeft verkeken op deze zet om er een meerdaags feest van te maken. In ieder geval niet in deze vorm en niet tegen deze prijzen, wat ook te zien was aan de kaartverkoop en de zwarthandel. Ik pass ervoor in ieder geval. Net als waarschijnlijk heel veel Nederlanders dat zullen doen voor de komende edities. En zodra men in het buitenland ook verder is het organiseren van harddance-feesten, is Defqon klaar om begraven te worden op die begraafplaats naast Walibi.

Wat geweldig verwoordt dit. :worship: :worship:


Inderdaad! Precies mijn woorden! DefQon is DefQon niet meer! Ik gaf het dit jaar wederom een kans, maar ik heb het nu wel gezien! Niets kan tippen aan de locatie in Almere, dit is gewoon uitgemolken tot op het bot. Het hele sfeertje van zon, zee, strand en exclusiviteit is weg. Ach, gelukkig hebben we Decibel nog! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:20 
 

dat niet alleen, als je kijkt naar Almere waren er vette stages... en hier, ik vond deze wel ok, maar die van 2011 was echt matig.
ik ben er wel niet geweest, maar dan toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Precies! Ook dat. Viel me vorig jaar al op, maar vond het dit jaar nogal 'rommelig' overkomen. Echt bij elkaar geraapte zooi om het immense terrein maar op te vullen...tja, dat werkt gewoon niet. In Almere was alles tot in de puntjes, qua stages en aankleding. Jammer, ik vind het een gemiste kans en zelfs een dodelijk einde van het imago wat DefQon voorgaande jaren had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Precies! Ook dat. Viel me vorig jaar al op, maar vond het dit jaar nogal 'rommelig' overkomen. Echt bij elkaar geraapte zooi om het immense terrein maar op te vullen...tja, dat werkt gewoon niet. In Almere was alles tot in de puntjes, qua stages en aankleding. Jammer, ik vind het een gemiste kans en zelfs een dodelijk einde van het imago wat DefQon voorgaande jaren had.

Heb zelf nooit de edities op Almere-Strand meegemaakt. Maar moet zeggen dat ik ook totaal geen speciaal gevoel had omdat ik nou op "Defqon" stond, vorig jaar had ik dit iets meer maar ook verder vrijwel niet. Ervaar het gewoon als een festival zoals alle andere, maar neemt er niets van af dat ik het geweldig vond. :)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten