Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
The Vision schreef:
Hier mijn tracklist:
The Vision @ Defqon.1, Blue Area (Friday)
Tracklist:
01. The Vision - Defqon.1 DJ Tool
02. Omegatypez feat. The Vision - Calling
03. Candee Jay - If I Where You (The Vision Bootleg)
04. Coone feat. Da Tweekaz - D.W.X
05. Frontliner - Discorecord
06. Re-volt - Rush (In Screeches We Trust Mix)
07. Inner Heat- 2gether
08. Headhunterz & Wildstylez & Noisceontrollers - Tonight (Alpha2 rmx)
09. The Vision - Friends
10. Psyko Punkz - Punani
11. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survivol
12. Hard Driver - In The Dark
13. Zatox - Bringing The Funk (Zatox Remix)
14. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
15. The Punisher -Mash-Up The Vision Contest
(included Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!)
16. Headhunterz - Headshot

Genoten dit jaar..!

Die mashup van The Punisher klonk echt heerlijk :thumbsup:


Thx :clap: Was benieuwd of die live ook knalde. Ik was er helaas vrijdag niet en ik kan nergens een filmpje vinden. Maar heb van een aantal mensen gehoord dat ie live behoorlijk vet klonk! Arboza - We Arise zat er ook nog in verwerkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vertelde ze op Q-Dance Radio :P


We zullen zien :P Was wel dapper van haar om ineens hardstyle mee te gaan draaien, maar goed toen we klaar waren daagde ze me uit om een keer een plaatje industrial hardcore met haar mee te draaien hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:44 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Janine kan zich zo moeilijk inhouden op feestjes.
Geintje Janine! haha


HAHA eeeehhhh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:47 
 
Hardtraxxer

hdhessel schreef:
De geniaalste opmerking op vrijdag van jorg lopen we naar de main toe die nog gesloten is vraagt hij aan zo'n beveiligins vrouwtje gaat de main morgen naar achter :lol:


Wat? xd Oja wacht dat was vrijdagmiddag zeker? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Zat vandaag nog ff na te praten met vrienden (waarmee ik naar Defqon was geweest).. Die waren het er ook over eens dat je beter bij de Blue, Black etc. kan staan dan bij de main. Kwam vooral door de sfeer en de 'hardheid' van de nummers. Belooft veel goeds voor volgend jaar dus :D


Dat is ook, op de main komen altijd de bekende DJ's. En in de Blue en Black komen altijd DJ's die voor veel mensen onbekend zijn maar voor Hardstyle/Hardcore fans bekend zijn. Dat betekent vaak dat de echte fans op die stages staat waardoor de sfeer ook al snel beter is dan op de Red waar alle 'dagjesmensen' staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Trouwens die tosti's die je daar kon halen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bakjes fruit. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:39 
 
Hardtraxxer

Ruby schreef:
Mijn 1e keer Defqon en wel in m'n uppie, maar wat heb ik genoten! Het meest genoten van Crypsis live, Gunz For Hire, en Radical Redemption natuurlijk. Helaas de heldenset van Titan gemist.. :( En de eindshow was helemaal geweldig! Volgend jaar sowieso een heel weekend Defqon voor mij! :thumbup:

Ik weet wie jij bent :P Crypsis live was dikkk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:39 
 

Chris Two schreef:
Afbeelding

iemand dat meegekregen? de naakte bungy?


Las net ergens dt het dan gratis is :P

Dik feest gehad zeg :worship:

setjes vd dag: Ran-d, Zany, G4H :love: :worship:

Nummers die me het meest zijn bijgebleven: MJ Syndrome, Never Scared, Acid Nightmare Remix, My Way, Revolution Edit, nieuwe noisecontrollers(met bijpassend vuurwerk), nieuwe Wildstylez :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Wat een feest :D uitstekend vermaakt! en echt tof dat veel van jullie op tijd binnen waren voor mijn set!

Ja, wij waren dus te laat :cry: :cry:
Heb je speciaal nog 'The Hard Way' gedraaid, ben ik er niet bij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:18 
 
Hardtraxxer

DefQon.1 Festival 2012 naked girl bungee jumping:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Trouwens die tosti's die je daar kon halen :worship:


Inderdaad! Die waren echt goddelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol @ 3.45
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
DefQon.1 Festival 2012 naked girl bungee jumping:



Respect dat ze zo gaat, maar van mij had er wat wat beters naakt mogen springen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:01 
 
Hardtraxxer

Defqon. 2012 RED (mainstage) time-lapse

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran




Wie iemand wie daar nog mee aanwezig waren behalve The Opposites. Ze maakte er wel een gezellig feestje van volgens mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Defqon. 2012 RED (mainstage) time-lapse


Hmm Activator en Isaac zie je regelmatig naar achter lopen om een nieuwe track te zoeken, hoe draaien die anderen dan? Gewoon vanaf een harde schijf ofzo? Of staan alle tracks die ze gaan draaien van tevoren al vast ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hmm Activator en Isaac zie je regelmatig naar achter lopen om een nieuwe track te zoeken, hoe draaien die anderen dan? Gewoon vanaf een harde schijf ofzo?

USB/SD ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zUSB
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Defqon. 2012 RED (mainstage) time-lapse



Bij TNT lijkt het net of ze heel de tijd hetzelfde herhalen, Tuneboy staat heel de tijd hetzelfde te doen :P

Je zou bijna vergeten dat Crypsis ook aan het draaien was, het lijkt net of er 30 seconden niemand staat.

Best leuk zoiets, het zou ook vet geweest zijn als ze er een hadden gemaakt van het publiek ofzo. Kun je zien bij wie er veel mensen weggaan en bij wie er veel mensen bijkomen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:24 
 

Isaac was trouwens ook ergg vet mijn eerste keer dak early heb gehoord op een feestje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:


Hahahaha, dat meisje loopt daar net tussendoor haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Basshunterzz schreef:


Hahahaha, dat meisje loopt daar net tussendoor haha.


Gelukkig is het niet zo'n lompe moshpit, word niet zoveel in geduwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:53 
 
Hardtraxxer

DefQon.1 aerial shot:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad. Gewerkt van 11:00 tot 21:30 en toen mocht ik gaan van de leidinggevende.
In mn pauze nog even gezellig backstage geweest en wezen praten met Nosferatu.

Van 21:30 op de Black rond gestuiterd, toen afsluiter naar de main. Heb me wel vermaakt. Maar ook weer een les geleerd. Nooit meer ga ik werken op een feest waar ik liever zelf als bezoeker sta.
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten