Wat een feest! Denk voor mij wel het beste feest waar ik heen ben geweest!
Eerst even Rondjesgelopen en het terrein verkennen en toen naar de main voor TNT en daarna was het tijd voor de Blue stage!

Het 1e moment dat ik daar binnenkwam was de sfeer al top!
En het geluid in de blue, heeerlijk!
Alleen die hitte was niet te harde!
Dus maar rond 6 uur de main weer opgezocht, me vrienden wouden naar de Psyko Punkz en dat was redelijk kaas (zoals verwacht) Toen Wildstylez die echt heerlijk draaide, heb me echt goed vermaakt op die set.
Die remix van let's rock!
Daarna Crypsis Live damn wat was dit knallen zeg!

werd van alle kanten raar aangekeken omdat ik lekker hard los ging en daarna kwam brennan heart met z'n kermismelodietjes en dan kunnen ze opeens wel bewegen!
Verder veel nieuwe tracks gehoord die erg lekker klonken
en nog Strike.
Na crypsis maar weer lekker naar de blue voor de alpha twins en alvast een plekje zoeken voor tijdens Gunz For Hire.
Gunz For Hire draaiden nummers die je al een beetje kon verwachten maar vond het dit keer ook weer zeker niet tegenvallen!
Mooi om te zien dat na Gunz For Hire de tent voor de helft leegliep, wat ik alleen maar mooi vond.
Des te meer ruimte om los te gaan tijdens Titan en Radical Redemption!
En het koelde meteen een stuk af wat ook wel aangenaam was!
Titan wat was dat een heerlijke set en ook met die sfeer/geluid in de blue! kei en keihard los gegaan! Geen woorden voor hoe lekker!
Daarna nog een halfuurtje Radical Redemption wat me helaas een beetje is ontgaan!
Daarna laatste halfuurtje afgesloten op de main en vond het wel prima daarzo, lekker vanaf de heuvel op rechts lekker naar het vuurwerk gekeken! was echt een mooie show (heerlijk nummer van wildstylez btw)
was puur genieten!
Nogmaals wat een feest!
Eens kijken over 2 weken of Dreamfields dit kan overtreffen!