Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
dennis schreef:
Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zeikand van de stage en achter de hekken.


Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flink

Dat deed het daar zeker! Weet niet hoe die boxen ineens los kwamen. Het ergste was dat ze boven op andere boxen stonden, en daar vanaf zijn gedreunt ofzo. Gelukkig maar dat ze vast zaten aan die bogen, anders waren ze op de grond gevallen >.<

Zal zo eens een foto ervan uploaden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:42 
 

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
dennis schreef:
Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zeikand van de stage en achter de hekken.


Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flink

Dreunde inderdaad behoorlijk :lol: jezus wat een gruwelijk dikke muziek blijft het ook :loving:

Oh, en "zeikand" :huh:

Hij bedoelt zeikrand denk ik, dat is als je straal bij het pissen net langs de bril komt en er zeik aan de rand komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest! Denk voor mij wel het beste feest waar ik heen ben geweest!

Eerst even Rondjesgelopen en het terrein verkennen en toen naar de main voor TNT en daarna was het tijd voor de Blue stage! :worship: Het 1e moment dat ik daar binnenkwam was de sfeer al top!
En het geluid in de blue, heeerlijk! :drool:
Alleen die hitte was niet te harde! :P
Dus maar rond 6 uur de main weer opgezocht, me vrienden wouden naar de Psyko Punkz en dat was redelijk kaas (zoals verwacht) Toen Wildstylez die echt heerlijk draaide, heb me echt goed vermaakt op die set.
Die remix van let's rock! :worship:
Daarna Crypsis Live damn wat was dit knallen zeg! :woot: werd van alle kanten raar aangekeken omdat ik lekker hard los ging en daarna kwam brennan heart met z'n kermismelodietjes en dan kunnen ze opeens wel bewegen! xd
Verder veel nieuwe tracks gehoord die erg lekker klonken
en nog Strike. :thumbup:
Na crypsis maar weer lekker naar de blue voor de alpha twins en alvast een plekje zoeken voor tijdens Gunz For Hire.
Gunz For Hire draaiden nummers die je al een beetje kon verwachten maar vond het dit keer ook weer zeker niet tegenvallen! :worship:
Mooi om te zien dat na Gunz For Hire de tent voor de helft leegliep, wat ik alleen maar mooi vond.
Des te meer ruimte om los te gaan tijdens Titan en Radical Redemption!
En het koelde meteen een stuk af wat ook wel aangenaam was! ^^
Titan wat was dat een heerlijke set en ook met die sfeer/geluid in de blue! kei en keihard los gegaan! Geen woorden voor hoe lekker! :love:
Daarna nog een halfuurtje Radical Redemption wat me helaas een beetje is ontgaan! :P
Daarna laatste halfuurtje afgesloten op de main en vond het wel prima daarzo, lekker vanaf de heuvel op rechts lekker naar het vuurwerk gekeken! was echt een mooie show (heerlijk nummer van wildstylez btw)
was puur genieten! :loving:

Nogmaals wat een feest! :loving:

Eens kijken over 2 weken of Dreamfields dit kan overtreffen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Oh, en "zeikand" :huh:

Ja, ik zag het meteen! Vermoeidheid begint in te slaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Hier mijn tracklist:
The Vision @ Defqon.1, Blue Area (Friday)
Tracklist:
01. The Vision - Defqon.1 DJ Tool
02. Omegatypez feat. The Vision - Calling
03. Candee Jay - If I Where You (The Vision Bootleg)
04. Coone feat. Da Tweekaz - D.W.X
05. Frontliner - Discorecord
06. Re-volt - Rush (In Screeches We Trust Mix)
07. Inner Heat- 2gether
08. Headhunterz & Wildstylez & Noisceontrollers - Tonight (Alpha2 rmx)
09. The Vision - Friends
10. Psyko Punkz - Punani
11. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survivol
12. Hard Driver - In The Dark
13. Zatox - Bringing The Funk (Zatox Remix)
14. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
15. The Punisher -Mash-Up The Vision Contest
(included Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!)
16. Headhunterz - Headshot

Genoten dit jaar..!

Die mashup van The Punisher klonk echt heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:51 
 

Afbeelding

iemand dat meegekregen? de naakte bungy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha nee, wel vet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:06 
 
Hardtraxxer

Iemand rechts vooraan gestaan tijdens Gunz for Hire (eerste 5/10 rijen)? Ging namelijk 15 min na het begin (rond 20:45) een wat dikkere jongen al schokkend naar de grond, toen eenmaal op de grond lag hij met z'n rug gebogen, en had aardig wat spiertrekkingen. Na een minuutje of 2 werd hij dan eindelijk de dranghekken over geholpen, en aan de security over gegeven. Hij was toen nog niet bij bewustzijn, van wat ik kon zien, iemand die er meer van weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:07 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Kiss & Ride was echt meesterlijk geregeld, buiten dat het nog altijd wat beter had gekund door een heen weg door het gras te maken en een terug weg op een ander punt ipv door elkaar heen over 1 smal weggetje..

Gewoon de hele eindshow gezien, op ons gemakkie naar de kluisjes en naar de auto gelopen waar me vader ons stond op te wachten. We kwamen rond kwart 12 aan bij de auto en om half 2 waren we thuis. (Zoetermeer, anderhalf uur rijden, gewoon normaal tempo (120kmpu)). Super geregeld, beter dan dat 5 uur lang stilstaan op de parkeerplaat haha.

Volgend jaar dus weer me vader overhalen, want die kiss & ride is echt super.



jij hebt geluk gehad dan, net als het andere groepje vrienden van me. hun auto was er iets eerder en hun waren om half 1 al thuis (utrecht).. onze auto was 15 min later en wij hebben vast gestaan tot kwart over 2.. fucking belachelijk, ze lieten eerst alle bussen voorgaan.. uiteindelijk was ik om 3 uur thuis en heb ik dus 3,5 uur in de fucking auto gezeten en buiten gestaan.

voor de rest was het feestje top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Afbeelding

iemand dat meegekregen? de naakte bungy?


Je moet er maar zin in hadden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De fameuse boxen in de silver die eraf waren gedreunt:

Afbeelding

Ophidian en Synapse gingen gewoon te hard voor de boxen waarna ze eraf dreunden haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
hdhessel schreef:
grootste held van de camping vond ik een Canadees die alleen na defqon was gekomen.

Australiƫrs op 1:14

http://www.telegraaf.nl/binnenland/vide ... ._1__.html

Hoe heet die track op het einde ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
De fameuse boxen in de silver die eraf waren gedreunt:

Afbeelding

Ophidian en Synapse gingen gewoon te hard voor de boxen waarna ze eraf dreunden haha ^^

Dit bedoelde ik dus! En Stan ik heb dicht bij jou gestaan dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan wel, ik stond samen met Stefan.. Grote tijd heeft er zo'n kerel met rasta en een rugzakje (volgens mij van q-dance) schuin voor ons gestaan tijdens die set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Kan wel, ik stond samen met Stefan.. Grote tijd heeft er zo'n kerel met rasta en een rugzakje (volgens mij van q-dance) schuin voor ons gestaan tijdens die set :P


Vriend van mij heeft daar ook ergens gestaan volgens mij, tenminste op dat filmpje wat hij stuurde stond hij ongeveer op dezelfde plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Afbeelding

iemand dat meegekregen? de naakte bungy?

Is dat de vriendin van biscuit ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn 1e keer Defqon en wel in m'n uppie, maar wat heb ik genoten! Het meest genoten van Crypsis live, Gunz For Hire, en Radical Redemption natuurlijk. Helaas de heldenset van Titan gemist.. :( En de eindshow was helemaal geweldig! Volgend jaar sowieso een heel weekend Defqon voor mij! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ruby schreef:
Mijn 1e keer Defqon en wel in m'n uppie, maar wat heb ik genoten! Het meest genoten van Crypsis live, Gunz For Hire, en Radical Redemption natuurlijk. Helaas de heldenset van Titan gemist.. :( En de eindshow was helemaal geweldig! Volgend jaar sowieso een heel weekend Defqon voor mij! :thumbup:


In je uppie? Daar is toch ook niet veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 00:00 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ruby schreef:
Mijn 1e keer Defqon en wel in m'n uppie, maar wat heb ik genoten! Het meest genoten van Crypsis live, Gunz For Hire, en Radical Redemption natuurlijk. Helaas de heldenset van Titan gemist.. :( En de eindshow was helemaal geweldig! Volgend jaar sowieso een heel weekend Defqon voor mij! :thumbup:


In je uppie? Daar is toch ook niet veel aan

Maat van mij doet dat ook wel eens xD
Dikke Dirk, misschien wel een bekende. Had altijd hetzelfde shirt aan. Op Partyflock is die famous iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 00:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Basshunterzz schreef:
Ruby schreef:
Mijn 1e keer Defqon en wel in m'n uppie, maar wat heb ik genoten! Het meest genoten van Crypsis live, Gunz For Hire, en Radical Redemption natuurlijk. Helaas de heldenset van Titan gemist.. :( En de eindshow was helemaal geweldig! Volgend jaar sowieso een heel weekend Defqon voor mij! :thumbup:


In je uppie? Daar is toch ook niet veel aan

Maat van mij doet dat ook wel eens xD
Dikke Dirk, misschien wel een bekende. Had altijd hetzelfde shirt aan. Op Partyflock is die famous iig.


Heb me prima vermaakt! Ben daar ook nog veel bekende tegen gekomen. Maar vrienden van me wouden er niet heen vanwege het geld of gewoon geen zin. En ja, ik had geen zin om nog een jaar te wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zat vandaag nog ff na te praten met vrienden (waarmee ik naar Defqon was geweest).. Die waren het er ook over eens dat je beter bij de Blue, Black etc. kan staan dan bij de main. Kwam vooral door de sfeer en de 'hardheid' van de nummers. Belooft veel goeds voor volgend jaar dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crash schreef:
StephanKetz schreef:
hdhessel schreef:
grootste held van de camping vond ik een Canadees die alleen na defqon was gekomen.

Australiƫrs op 1:14

http://www.telegraaf.nl/binnenland/vide ... ._1__.html

Hoe heet die track op het einde ook alweer?


Wil ik ook weten! Klinkt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 02:13 
 
Hardtraxx Newbie

Dione - Beat is pumpin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Afbeelding

iemand dat meegekregen? de naakte bungy?

Janine kan zich zo moeilijk inhouden op feestjes. :/
Geintje Janine! :D haha

Ik dacht wel een naakt iemand er boven op te zien staan, dus ik zei dat tegen iemand. Maar die dacht dat het gewoon zo'n lichte broek was haha, maar dus toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ruby schreef:
Mijn 1e keer Defqon en wel in m'n uppie, maar wat heb ik genoten! Het meest genoten van Crypsis live, Gunz For Hire, en Radical Redemption natuurlijk. Helaas de heldenset van Titan gemist.. :( En de eindshow was helemaal geweldig! Volgend jaar sowieso een heel weekend Defqon voor mij! :thumbup:


In je uppie? Daar is toch ook niet veel aan



Ik was ook in mijn uppie heen gegaan :P Heb een partij belgen op de vrijdag ontmoet met goeie smaak :worship:
En de zaterdag ook weer mee gefeest :D Is wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten op dit soort feesten :thumbsup:
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten