Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Wat een feest :D uitstekend vermaakt! en echt tof dat veel van jullie op tijd binnen waren voor mijn set!

Helaas waren wij te laat binnen door vertraging onderweg. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Syndrome is idd door phrantic gedraaid :) en t was wel noisecontrollers remix van thugs

Wat een feest :D uitstekend vermaakt! en echt tof dat veel van jullie op tijd binnen waren voor mijn set!


Ik heb mijn maten echt mee moeten slepen naar jou set, maar ze waren daarna verkocht :worship: ze vonden het allemaal zo fucking woest!

@david : :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het beste (outdoor) festival waar ik ooit ben geweest :) Defqon Extended wel te verstaan - alleen de zaterdag had het niet gehaald. Als vaste Lowlands-ganger was ik wel toe aan een (hard)dance-equivalent en die rol vervult Defqon echt heel erg goed. Zelfs op dezelfde locatie, waardoor er een hoop extra herkenning is voor mij. Ik vond Defqon 2 jaar geleden als festival niet zo speciaal (al was mijn ervaring wel HEEL erg speciaal, maar dat lag aan iets anders ^^). Nu wel dus. Ik zou iedereen aanraden om volgend jaar gewoon lekker voor de extended te gaan. Krijg je echt geen spijt van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk weekend heb ik gehad! De sfeer op de pre-party & de vrijdag was in mijn ogen geweldig en leuke mensen ontmoet! En uiteraard dikke setjes gehoord van titan, crypsis & phrantic! Deze editie was veel beter als de vorige, volgend jaar zeker weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yes tentje op zetten ging ook lekker makelijk geen gekut met die lijntjes zoals bij the qontinent gewoon tent neer zetten vlak bij de anderen.
alleen die afterparty op vrijdag was niet zo slim haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Het beste (outdoor) festival waar ik ooit ben geweest :)


Vind ik ook, en ik was alleen de zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En Code black die vrijdag op de afterparty flink faalde 2x in bijna achterelkaar time of your life draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxxer

Headhunterz trolling DefQon.1:

http://www.youtube.com/watch?v=_L-_14Pk8EM
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Headhunterz trolling DefQon.1:

http://www.youtube.com/watch?v=_L-_14Pk8EM

Haha dat was geniaaal! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Tom_InPhase schreef:
Zit je lekker op de camping te chillen, belt q-dance of je b2b met Day-Mar de preparty willen openen... Ongelofelijke ervaring!

Vet :D
Ik begreep dat Day-Mar uiteindelijk haar definitieve keuze heeft gemaakt om nooit op de hardstyle over te stappen? :P


Hahaha waar heb je dat gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vertelde ze op Q-Dance Radio :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De geniaalste opmerking op vrijdag van jorg lopen we naar de main toe die nog gesloten is vraagt hij aan zo'n beveiligins vrouwtje gaat de main morgen naar achter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:01 
 
Hardtraxxer

Voor 25,- s'ochtends alsnog een kaart gekocht inclusief busvervoer, geen verkeerde deal leek me ^^

Mooi feestje gehad, vond alleen de indeling niet altijd even logisch. Het waren behoorlijke wandelingen van de main naar de UV om van daaruit terug naar de Blue te gaan... Had denk ik wel iets logischer gekund. Daarbij kon je achteraan de main het geluid van de Black nog horen, alhoewel dat gedeeltelijk ook door de wind kwam gok ik.. Sowieso was het geluid op de main niet best, ben daar dan ook alleen met Crypsis en het laatste uur geweest :)

Goed vermaakt bij A2, G4H en zelfs nog een uurtje bij onze Zweedse Pinguins.. Buitenlandse vlaggengehalte was daar erg hoog, grappig om te zien hoeveel buitenlanders zij toch aantrekken.

Of ik dit feest ook echt 150,- waard had gevonden (Kaart, vervoer en munten).. Nee dat denk ik eigenlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:43 
 
Hardtraxx Newbie

Een waterpijp op een festival is voor mij echt een pre. Altijd leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

grootste held van de camping vond ik een Canadees die alleen na defqon was gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:55 
 
Hardtraxxer

hdhessel schreef:
grootste held van de camping vond ik een Canadees die alleen na defqon was gekomen.

Australiƫrs op 1:14

http://www.telegraaf.nl/binnenland/vide ... ._1__.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat ze alleen de hardcore area lieten zien xD
Eigenlijk beter maar jah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:14 
 
Artiest

Hier mijn tracklist:
The Vision @ Defqon.1, Blue Area (Friday)
Tracklist:
01. The Vision - Defqon.1 DJ Tool
02. Omegatypez feat. The Vision - Calling
03. Candee Jay - If I Where You (The Vision Bootleg)
04. Coone feat. Da Tweekaz - D.W.X
05. Frontliner - Discorecord
06. Re-volt - Rush (In Screeches We Trust Mix)
07. Inner Heat- 2gether
08. Headhunterz & Wildstylez & Noisceontrollers - Tonight (Alpha2 rmx)
09. The Vision - Friends
10. Psyko Punkz - Punani
11. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survivol
12. Hard Driver - In The Dark
13. Zatox - Bringing The Funk (Zatox Remix)
14. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
15. The Punisher -Mash-Up The Vision Contest
(included Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!)
16. Headhunterz - Headshot

Genoten dit jaar..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:19 
 



schattug :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag dat vliegtuig vliegen ja, verder is dit filmpje niet bevorderlijk voor je nek. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zijkant van de stage en achter de hekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zeikand van de stage en achter de hekken.


Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flink
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
dennis schreef:
Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zijkant van de stage en achter de hekken.


Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flink

Nee dat ligt niet aan de muziek! Maar het ging daar wel heerlijk hard daar zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
dennis schreef:
Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zeikand van de stage en achter de hekken.


Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flink

Dreunde inderdaad behoorlijk :lol: jezus wat een gruwelijk dikke muziek blijft het ook :loving:

Oh, en "zeikand" :huh:
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten