Voor 25,- s'ochtends alsnog een kaart gekocht inclusief busvervoer, geen verkeerde deal leek me
Mooi feestje gehad, vond alleen de indeling niet altijd even logisch. Het waren behoorlijke wandelingen van de main naar de UV om van daaruit terug naar de Blue te gaan... Had denk ik wel iets logischer gekund. Daarbij kon je achteraan de main het geluid van de Black nog horen, alhoewel dat gedeeltelijk ook door de wind kwam gok ik.. Sowieso was het geluid op de main niet best, ben daar dan ook alleen met Crypsis en het laatste uur geweest

Goed vermaakt bij A2, G4H en zelfs nog een uurtje bij onze Zweedse Pinguins.. Buitenlandse vlaggengehalte was daar erg hoog, grappig om te zien hoeveel buitenlanders zij toch aantrekken.
Of ik dit feest ook echt 150,- waard had gevonden (Kaart, vervoer en munten).. Nee dat denk ik eigenlijk niet.