Helaas waren wij te laat binnen door vertraging onderweg.wrote:Wat een feestuitstekend vermaakt! en echt tof dat veel van jullie op tijd binnen waren voor mijn set!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Ik heb mijn maten echt mee moeten slepen naar jou set, maar ze waren daarna verkochtwrote:Syndrome is idd door phrantic gedraaiden t was wel noisecontrollers remix van thugs
Wat een feestuitstekend vermaakt! en echt tof dat veel van jullie op tijd binnen waren voor mijn set!
@david :
Het beste (outdoor) festival waar ik ooit ben geweest
Defqon Extended wel te verstaan - alleen de zaterdag had het niet gehaald. Als vaste Lowlands-ganger was ik wel toe aan een (hard)dance-equivalent en die rol vervult Defqon echt heel erg goed. Zelfs op dezelfde locatie, waardoor er een hoop extra herkenning is voor mij. Ik vond Defqon 2 jaar geleden als festival niet zo speciaal (al was mijn ervaring wel HEEL erg speciaal, maar dat lag aan iets anders
). Nu wel dus. Ik zou iedereen aanraden om volgend jaar gewoon lekker voor de extended te gaan. Krijg je echt geen spijt van 
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wat een heerlijk weekend heb ik gehad! De sfeer op de pre-party & de vrijdag was in mijn ogen geweldig en leuke mensen ontmoet! En uiteraard dikke setjes gehoord van titan, crypsis & phrantic! Deze editie was veel beter als de vorige, volgend jaar zeker weer! 
yes tentje op zetten ging ook lekker makelijk geen gekut met die lijntjes zoals bij the qontinent gewoon tent neer zetten vlak bij de anderen.
alleen die afterparty op vrijdag was niet zo slim haha.
alleen die afterparty op vrijdag was niet zo slim haha.
Vind ik ook, en ik was alleen de zaterdag!wrote:Het beste (outdoor) festival waar ik ooit ben geweest![]()
En Code black die vrijdag op de afterparty flink faalde 2x in bijna achterelkaar time of your life draaien 
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Haha dat was geniaaal!
Hahaha waar heb je dat gehoord?wrote:Vetwrote:Zit je lekker op de camping te chillen, belt q-dance of je b2b met Day-Mar de preparty willen openen... Ongelofelijke ervaring!
Ik begreep dat Day-Mar uiteindelijk haar definitieve keuze heeft gemaakt om nooit op de hardstyle over te stappen?
De geniaalste opmerking op vrijdag van jorg lopen we naar de main toe die nog gesloten is vraagt hij aan zo'n beveiligins vrouwtje gaat de main morgen naar achter 
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Voor 25,- s'ochtends alsnog een kaart gekocht inclusief busvervoer, geen verkeerde deal leek me
Mooi feestje gehad, vond alleen de indeling niet altijd even logisch. Het waren behoorlijke wandelingen van de main naar de UV om van daaruit terug naar de Blue te gaan... Had denk ik wel iets logischer gekund. Daarbij kon je achteraan de main het geluid van de Black nog horen, alhoewel dat gedeeltelijk ook door de wind kwam gok ik.. Sowieso was het geluid op de main niet best, ben daar dan ook alleen met Crypsis en het laatste uur geweest
Goed vermaakt bij A2, G4H en zelfs nog een uurtje bij onze Zweedse Pinguins.. Buitenlandse vlaggengehalte was daar erg hoog, grappig om te zien hoeveel buitenlanders zij toch aantrekken.
Of ik dit feest ook echt 150,- waard had gevonden (Kaart, vervoer en munten).. Nee dat denk ik eigenlijk niet.
Mooi feestje gehad, vond alleen de indeling niet altijd even logisch. Het waren behoorlijke wandelingen van de main naar de UV om van daaruit terug naar de Blue te gaan... Had denk ik wel iets logischer gekund. Daarbij kon je achteraan de main het geluid van de Black nog horen, alhoewel dat gedeeltelijk ook door de wind kwam gok ik.. Sowieso was het geluid op de main niet best, ben daar dan ook alleen met Crypsis en het laatste uur geweest
Goed vermaakt bij A2, G4H en zelfs nog een uurtje bij onze Zweedse Pinguins.. Buitenlandse vlaggengehalte was daar erg hoog, grappig om te zien hoeveel buitenlanders zij toch aantrekken.
Of ik dit feest ook echt 150,- waard had gevonden (Kaart, vervoer en munten).. Nee dat denk ik eigenlijk niet.
-
BHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2009
- last seen Feb 2013
Een waterpijp op een festival is voor mij echt een pre. Altijd leuk!
grootste held van de camping vond ik een Canadees die alleen na defqon was gekomen.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Australiërs op 1:14wrote:grootste held van de camping vond ik een Canadees die alleen na defqon was gekomen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/vide ... ._1__.html
Jammer dat ze alleen de hardcore area lieten zien xD
Eigenlijk beter maar jah
Eigenlijk beter maar jah
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen Aug 2026
Hier mijn tracklist:
The Vision @ Defqon.1, Blue Area (Friday)
Tracklist:
01. The Vision - Defqon.1 DJ Tool
02. Omegatypez feat. The Vision - Calling
03. Candee Jay - If I Where You (The Vision Bootleg)
04. Coone feat. Da Tweekaz - D.W.X
05. Frontliner - Discorecord
06. Re-volt - Rush (In Screeches We Trust Mix)
07. Inner Heat- 2gether
08. Headhunterz & Wildstylez & Noisceontrollers - Tonight (Alpha2 rmx)
09. The Vision - Friends
10. Psyko Punkz - Punani
11. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survivol
12. Hard Driver - In The Dark
13. Zatox - Bringing The Funk (Zatox Remix)
14. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
15. The Punisher -Mash-Up The Vision Contest
(included Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!)
16. Headhunterz - Headshot
Genoten dit jaar..!
The Vision @ Defqon.1, Blue Area (Friday)
Tracklist:
01. The Vision - Defqon.1 DJ Tool
02. Omegatypez feat. The Vision - Calling
03. Candee Jay - If I Where You (The Vision Bootleg)
04. Coone feat. Da Tweekaz - D.W.X
05. Frontliner - Discorecord
06. Re-volt - Rush (In Screeches We Trust Mix)
07. Inner Heat- 2gether
08. Headhunterz & Wildstylez & Noisceontrollers - Tonight (Alpha2 rmx)
09. The Vision - Friends
10. Psyko Punkz - Punani
11. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survivol
12. Hard Driver - In The Dark
13. Zatox - Bringing The Funk (Zatox Remix)
14. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
15. The Punisher -Mash-Up The Vision Contest
(included Carnage (brainkicker re-kick mix), Titan - Nightmare, The R3bels - Pattern 2, Zany - Psychedelic Trip, Donkey Rollers - LMPSJNK en Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL!)
16. Headhunterz - Headshot
Genoten dit jaar..!
-
A
Zag dat vliegtuig vliegen ja, verder is dit filmpje niet bevorderlijk voor je nek. 
Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zijkant van de stage en achter de hekken.
Last edited by dennis on , edited 2 times in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flinkwrote:Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zeikand van de stage en achter de hekken.
Nee dat ligt niet aan de muziek! Maar het ging daar wel heerlijk hard daar zeg!wrote:Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flinkwrote:Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zijkant van de stage en achter de hekken.
Dreunde inderdaad behoorlijkwrote:Kan dat liggen aan de muziek? Want volgens mij dreunt het daar flinkwrote:Trouwens de Silver had het wel getroffen zeg! Een golfplaat liet los? Iniedergeval daar was iets mee. En een tijdje later vielen de boxen naar beneden. Wel van de zeikand van de stage en achter de hekken.
Oh, en "zeikand"
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.