Ja hoor, was weer een hele dikke party! Vrij lang op de main gestaan bij m'n vrienden, maar gelukkig nog wel een redelijke tijd doorgebracht in mijn geliefde Silver Area

Jammer dat ik een deel van Dub Elements heb gemist, aangezien het niet duidelijk was wat de timetable ging doen nadat Peaky de Silver had gesloopt. Gelukkig werd dit wel al snel weer gemaakt, en kon ik lekker samen met Stefan knallen bij Counterfeit.
Nog even terug gegaan naar de main, om iedereen naar de Silver te halen. Laatste paar tracks van Dub Elements gehoord, en daarna begon de heldenset van de dag: OPHIDIAN (verwacht) VS. SYNAPSE! (leuke oplossing van Q btw, die twee samen te laten draaien).
Weer even terug naar de main daarna, waar ik even het gejank van Brennan Heart aan heb moeten horen. Geluk bij een ongeluk: even de tijd gehad om bij de komen, was op dat moment al helemaal gesloopt. Toen was het eindelijk tijd om te gaan eten, waarna ik door iedereen werd meesleurt naar G4H (wat van mij niet had gehoeven). Jezus wat was het op dat moment weer een sauna in die tent, niet normaal. Het werd weer tijd voor de main, waar het als maar drukker werd en mensen steeds meer gingen lopen waardoor je letterlijk geen ruimte had om los te gaan.
Aan het einde nog even lekker genoten van de show, die weer heel goed verzorgd was

De in/uitgang van de main mocht wel wat breder, want jezus wat duurde het lang om eindelijk van dat terrein af te komen. Gelukkig nog net op tijd voor de bus, wat ook weer een gedoe was.
Kort:
+ Aankleding
+ Catering
+ Geluid
+ Redelijk snelle reparatie van de Silver
+ Sfeer in de Silver
+ De mensen waarmee ik was
- Groot deel van het volk op de Main (ookal had ik wel wat verwacht, alsnog viel het erg tegen)
- Enorme drukte tijdens het verlaten van het terrein aan het einde
- De afstand tussen de main en de Silver
Al met al een heel goed feest gehad, maar weet niet zeker of DQ het volgend jaar weer gaat worden..