Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:31 

Hardtraxx Elite

Wow wat een feest was dit zeg!! Hoogtepunten waren toch wel de sets van Deetox, Phrantic en natuurlijk Titan na zijn set was ik helemaal op! Dus na zijn set met Patrickjeb en Mikeee naar de main gelopen. Ik heb me ook prima vermaakt op Silver! Maarover het algemeen veel Hardtraxxers gesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:31 

Donateur

Ik heb gewoon echt geen woorden voor hoe vet het was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:34 

Hardtraxx Elite

Oh my god.. Ik wilde Titan heel graag zien, maar de rest van de groep niet :( Nu ik de tracklist zie denk ik: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Oh my god.. Ik wilde Titan heel graag zien, maar de rest van de groep niet :( Nu ik de tracklist zie denk ik: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Shame on you! Set van de dag (Voor mij) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Wat was dit een BRILJANT weekend :D . Die pre-party was echt legendarisch, wat een sfeer daar zeg! Heb niet echt zin om een heel verslag te typen. Maar de beste setjes waren toch wel S& i's, Deetox en Isaac op de white. Verder me echt verbaasd over Brennan heart draaide op de pre-party gewoon audiobot remix en patten 2 :D

Enigste nadeel van het feest vond ik toch wel de hitte in de blue, ben bij frontliner na 15 min weg gegaan omdat het zo warm was, daarna ook niet meer terug gegaan. Verder veel HT'ers gesproken, ben echt 5/6 herkend door mensen door mijn oude avatar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:53 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Solis schreef:

Shame on you! Set van de dag (Voor mij) :worship:

Overmacht :( Zat zelfs nog de hele tijd te zeuren. "Kom nou mee naar Titan" "Blue?" "Hup, naar Titan", maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:09 

Hardtraxx Addict

Weer geweldig genoten! Activator zijn set in de UV was het beste van de hele dag gevolgd door Radical Redemption :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Weer geweldig genoten! Activator zijn set in de UV was het beste van de hele dag gevolgd door Radical Redemption :woot:

Draaide activated zijn oude tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Donderdagavond net na de buien aangekomen rond half 12, maar godver, wat was het kut om 2 keer heen en weer te lopen door die blubber :P. Na luchtbedjes enzo opgepompt te hebben, de preparty gelaten voor wat het is, en lekker gaan slapen :).

Heldensets op vrijdag : Adaro, Solutio & The I's, Lenny Dee, Tha Playah en The Anarchist :D

The Gathering sloeg echt nergens op, maar viel te verwachten en uiteindelijk toch ernstig vermaakt met een andere groep, lekker hoog springen op spaceman remix, rare dansjes doen, moshpit en weet ik t, we werden iig erg raar aangekeken. Maar om me te vermaken heel erg leuk :lol: :lol: . Afterparty niet meegemaakt, we waren redelijk kapot en wilden de zaterdag ook nog doorkomen :).

Vage gasten stage was ook erg leuk, we zijn nog opgepimpt met een confetti dip, en ik heb er een mooi jaren 90 adidas trainingsjack aan overgehouden xd. Liep er wel aardig bij als een Maaskantenaar. Het weer was erg raar, 2 uur zon gevolgd door stortbuien van 30 minuten zo laat het weer van vrijdag zich het beste omschrijven :P.

De zaterdag :

Heldensets : Zany, G4H, Titan :worship: :worship: en Radical Redemption. Neophyte Allstars was ook wel lachen :P.

In het begin lekker rondjes gelopen, en de frisse zaterdagkoppies er zo uit kunnen pikken. Verder nog proberen te vliegeren op de Black en main, maar hij wilde niet hoger dan 3 meter gaan xd. Buiten bovengenoemde sets vooral overal en nergens gestaan, wel nog 2 uur op de main tijdens TnT en Ran-D, waar laatstgenoemde een vooral in de 2e helft lekker setje neerzette :). Daarna alleen maar lopen beuken, en nog met Radical Redemption op de foto gegaan, gouden kerel :P! Pannenkoekje gegeten en alleen nog maar in de blue geweest, manman wat heerlijk zeg :thumbsup: . Laatste kwartier nog de eindshow meegepakt, maar vond er maar weinig aan xd. Gauw ons tentje weer ingedoken, gaan slapen en zonder al te veel moeite het terrein weer weten te verlaten, gelukkig deze keer met 1 keer lopen :). Wel wat gekut met de auto in de modder, maar vanwege m'n gigantisch goede stuurmanscapaciteiten zonder kleerscheuren weggereden, en nog even een MC Kroket weten te scoren bij knooppunt Deil :).

Dit verslag is erg kort en beknopt, maar oh oh, wat een weekend! Teveel om te vertellen, echt geweldig geweest dit!

+ Geluid in de Blue en Black
+ Bovengenoemde 'heldensets'
+ Zon op zaterdag en af en toe vrijdag
+ Sfeer op de camping (geen idioten om ons heen gelukkig)
+ WC's en douches (wel jammer van Italianen die ook buiten het hokje naaktlopen :lol: )
+ Heel erg veel Hardtraxxers gesproken !
+ M'n vrienden
+ Pannenkoeken
+ Epische sfeer op vrijdag en constant in de blue
+ Black (niet verwacht er zoveel te hebben gestaan)
+ Vage Gasten
+ Bar bij de main waar ik standaard teveel bier kreeg
+ Organisatie, al hadden er wat meer voorzorgsmaatregelen voor de wateroverlast kunnen zijn
+ Security en barpersoneel
+ Daylight Festival anthem, Be Amazed, Angel (HS masterz cut), Bitcrusher en andere heerlijke nummers gehoord!

--- Max Enforcer
- Sommige setjes waren erg slecht qua hitjesgehalte en mixwerk (populaire dj's)
- Gathering (en het zogenaamde 'cummen' op de 3 'grote' heren)
- Geluid op de main
- Wateroverlast (vooral op de parking)
- Kilometerslange pad der verdoemenis van de parking naar de camping

Al met al, deze komt in m'n feest top 3, qua muziek top, qua losgaan top, qua organisatie top, qua sfeer top, qua vrienden top, erg dik dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:19 

Hardtraxxer

Hoe was de set van Coone? Ik zie die nergens. Ik las ergens dat die al vroeg hc ging draaien, ben toch wel benieuwd welke nummers hij gekozen heeft. Hoewel dat wel te raden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Vik schreef:
Wie draaide die plaat met die ziekelijk lompe Industrial achtige kicks? Titan was dat toch? Heb die echt nog nooit gehoord.

Ja, bazen track. Draaide hij volgens mij ook al bij Multigroove: Masters of the Chapel. Gru-we-lijk harde kicks.
Maar is denk ik een tooltje

Alsgoedis is dat deze:

Weet niet of er al een topic voor is, anders mag iemand hem aanmaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:40 

Hardtraxx Newbie

Stinkjanus schreef:
Hoe was de set van Coone? Ik zie die nergens. Ik las ergens dat die al vroeg hc ging draaien, ben toch wel benieuwd welke nummers hij gekozen heeft. Hoewel dat wel te raden is.

daar was ik ook wel benieuwd naar..
persoonlijk vind ik t altijd erg kut als er hardcore gedraaid word en daarna nog paar hs tracks.. misschien volgend jaar van kwart voor 10 tot 5 over 10 hardstyle, dan de eindshow en dan nog een half uur Qnallen met hardcore tot t einde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:41 

Hardtraxxer

Op veel punten met bovenstaand verslag eens, een aantal dingen totaal niet en wil me toch even richten op een aantal enorme minpunten van een verder fantastisch weekend:
* Geluid op de mainstage. WTF was er aan de hand? Er hing veel minder dan afgelopen jaar en dat was maar al te goed te merken. Bij de liveset van NC uiteindelijk maar uit frustratie weggelopen omdat ik hoewel ik redelijk vooraan stond gewoon amper de muziek hoorde laat staan voelde. Later op de dag werd het iets beter maar het niveau van vorig jaar is absoluut niet gehaald..
* Waar er vorig jaar wcs achteraan de main waren, was dit dit keer weggelaten, waarom??? Enorme drukte bij de wcs naast de main tot gevolg. De wc's waren veel te ver weg van de main en van de blue..
* Gratis wifi wat natuurlijk weer niet werkt. Valt ook al van tevoren te raden dus probeer het gewoon niet..
** Het volk op de camping, uitzonderingen daargelaten kon ik de debiele gesprekken en idioten om me heen op een gegeven moment gewoon niet meer aan na 3 dagen.
*** Waarom de fuck ging die radiotent midden op het campingterrein door tot half 12 sochtends vandaag?!!!! Geen oog dicht gedaan van het geluid terwijl sommigen wel weer verplichtingen hebben op zondag of maandag. Dit vind ik echt schandalig van de organisatie en kan er niet bij dat Q-dance dit niet zelf kon bedenken. Zodat een handjevol mafkezen die waarschijnlijk 4 dagen al doorgesnoven wakker waren (het waren er genoeg) konden doorraggen in een minizaaltje moest de rest van de bezoekers daar zware overlast van ondervinden. Domme domme idioten die sochtends voordat ze wegreden nog even 2 pilletjes namen omdat ze toch pas woensdag weer hoefde te werken.

Lijkt een enorm enorm zeikverhaal maar als ik alle pluspunten moet noemen ben ik echt een uur bezig. Dit was m'n zesde Defqon en heb me aan een aantal dingen gewoon flink geergerd die ik het melden waard vond :P Ben benieuwd of jullie iets van deze dingen was opgegevallen!

Wat betreft Coone: Slappe set vond ik het zelf. Een aantal echt lekkere platen maar heb me heel erg gestoord aan veel lange breaks. Stond meer stil dan dat ik aan het dansen was. Ook de hardcore stelde niet veel voor. 3 nummertjes ofzo, met constante onderbrekingen e.d. (do you want more??! blabla). Er werd niet echt gemixt. Gelukkig maakt zn set de avond ervoor met Ruthless veel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijk vet feest gehad, met zonder enige twijfel set van de dag: Ophidian vs Synapse. Forgotten Moments remix, The Silence, Denial of Evil, The Damned, Headphone Wisdom, The One, enzovoort enzovoort. Wat een gruwelijk vette set zeg :drool:

Verder heerlijke dag met veel HTers en wtf momentjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:45 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:

Ik vond z'n set niet eens zo heel slecht. Althans ik had erger verwacht.

De hardcore viel me heeeel erg mee! Geen Broken, NSIWE, Evil Inside enzovoorts zoals ik had verwacht. In fact, ik heb volgens mij geen enkele hc track van hem kunnen benoemen haha.. Kan ook komen omdat ik me de laatste maanden totaal niet bezig heb gehouden met de mainstream hc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:50 

Artiest

Zit je lekker op de camping te chillen, belt q-dance of je b2b met Day-Mar de preparty willen openen... Ongelofelijke ervaring! en lekker wat vergeten nummertjes gedraaid als the human soul en afgesloten met her voice super bass mix. Verder super gezellig weekend gehad met veel bekende en onbekende :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Gruwelijk vet feest gehad, met zonder enige twijfel set van de dag: Ophidian vs Synapse. Forgotten Moments remix, The Silence, Denial of Evil, The Damned, Headphone Wisdom, The One, enzovoort enzovoort. Wat een gruwelijk vette set zeg :drool:

Verder heerlijke dag met veel HTers en wtf momentjes xd

The One? Kan ik me niet herinneren haha.

Ophidian's remix van Now Who's Laughing blijft ook altijd genieten! Heb dat filmpje nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

The One hoorde ik toen ik aan het eten was, dacht toen "draait Ophidian nu al?", dus ik daarheen lopen, en ja hoor...dus ik eten pakken en die kant op xd

En...denk niet dat ik dat filmpje wil zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:07 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
The One hoorde ik toen ik aan het eten was, dacht toen "draait Ophidian nu al?", dus ik daarheen lopen, en ja hoor...dus ik eten pakken en die kant op xd

En...denk niet dat ik dat filmpje wil zien :lol:

Haha ik kan me echt niet meer herinneren dat ik The One heb gehoord, en zo veel bier heb ik nou ook weer niet op..
Ooh ja je kwam toen nog aanzetten met loempia (toch?) in je handen of niet :P Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Loempias ja :P ach, gruwelijk vet setje...en laat dat filmpje maar zitten xd (2 zelfs toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Alsgoedis is dat deze:

Weet niet of er al een topic voor is, anders mag iemand hem aanmaken :P

Project Omega - Morphine Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:15 

Donateur

Tom_InPhase schreef:
Zit je lekker op de camping te chillen, belt q-dance of je b2b met Day-Mar de preparty willen openen... Ongelofelijke ervaring!

Vet :D
Ik begreep dat Day-Mar uiteindelijk haar definitieve keuze heeft gemaakt om nooit op de hardstyle over te stappen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

@q-dominic, ben het eens met die camping bedoeling. Het was echt een ramp, vlakbij bij mijn tent was er een afterparty. Wij daarheen kijken of het wat was, was het alleen voor de organisatie schijnbaar. Ging gewoon door tot 3/4 uur, en dat midden op de camping tussen alle tenten. Echt zo beroerd, ga dat lekker op het feest doen ofzo.. -.-
Maar jij vond de set van coone lekker op vrijdag? Stift op kerel, ze drAaiden bijna de hele set Jump, daar zat tog niemand op te wachten. Ik vond dt echt zwaar triest.

Ook nog even over de camping, Tuurlijk is het niet fijn at het regent. Maar hoezo hadden ze niet even wat meer planken ofzo geregeld? Vooral op de terugreis naar de auto, wat een tiefuszooi overal. Ook heel beroerd dat om half 11 de wc bij ons al dicht zat. En ook nog even over de security, vast fijn voor de mensen wie het hele weekend willen doorhalen of graag dealen op feesten. Want In ben 0 keer gefouilleerd, dat ze Bin de ingang niet alle tassen n keken, oké. Maar als je zelfs bij de ingang naar het terrein niet gefouilleerd word vind ik echt heel beroerd. Had als ik wou wel kilo's pep en pillen of zelfs een pistool kunnen meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:19 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Tom_InPhase schreef:
Zit je lekker op de camping te chillen, belt q-dance of je b2b met Day-Mar de preparty willen openen... Ongelofelijke ervaring!

Vet :D
Ik begreep dat Day-Mar uiteindelijk haar definitieve keuze heeft gemaakt om nooit op de hardstyle over te stappen? :P

day-mar heeft een keer op de radio verklapt dat ze wel eens een hardstyle cd'tje opzet in de auto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Loempias ja :P ach, gruwelijk vet setje...en laat dat filmpje maar zitten xd (2 zelfs toch?)

Ja ook nog eentje tijdens Fucking Hostile (die hoor je vort trouwens ook overal :P ). Daar staat mike geloof ik ook nog heel even op ^^
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten