Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
TakkU schreef:
Hoeveelheid irritante Duitsers... Ze waren er weer met veel, en staan de hele tijd tegen je aan te snuffelen

Als je dit even visisch voorsteld zou dat een hilarisch beeld zijn. :lol:

Zo echt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

Zooo ik ben ook weer wakker uit mn coma.. Moet zeggen wat een dik feest zeg, al mn verwachtingen overtroffen!
Ff de +jes en -netjes:

+ Ingang, kon redelijk snel binnenkomen, weet niet hoe dat int begin was, kwam pas 2u aan.
+ Geluid in de blue was al ziek hard om half 3, vond ik erg lekker klinken. Digital Punk draaide vgm met Waverider, lekker setje.
+ Black, int begin was het geluid niet helemaal perfect, maar wat een lekker sfeertje daar! top!
+ De main, ik vond de sfeer en alles en geweldig daaro! Geluid was ook dikke prima en de setjes daar waren echt superlekker. Ben na the playah naar de main gegaan en van 6 tot eind daar gebleven(goede keuze vgm)
+ De eindshow, echt superbruut met die nieuwe track van Wsz, en reignite die het altijd goed doet en die nieuwe NC track. Heel vet!
- Het naar de auto komen vanaf de main, jezus christus man.. dat duur de al een uur
- En daarna het wachten op de parkeerplaats. van 12 tot 2 gewacht daar. Ongelofelijk chaggerijnig door geworden.

Eigenlijk was de gehele dag gewoon perfect, coone ook respect voor z'n set. Alleen heel jammer dat zon dag in mineur moet eindigen door die tyfusauto's . Kan me er nu weer boos om maken haha, maar geslaagd feestje ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:04 

Hardtraxxer

Wauw, eindelijk ontwaakt uit me coma.
Een van de beste feestje ooit gehad, (met qlimax 2011)

pluspunten:
+ Geluid in de blue (keihard)
+ nergens rijen voor eten drinken en tokens.
+ Set van headhunterz (trololo, en veel oude knallers)
+ set van Zany.
+ Weer paar djs op de foto. ( digital punk, 50% da tweekaz, Radical redemption)
+ geen een druppel regenen

Minpunten:
- Wegkomen bij de main na afsluiter.
- een uur moeten wachten tot de bus kon vertrekken

Een geslaagd feest gehad, terwijl ik eerst niet zo gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Wat heb ik een geweldige dag gehad. :worship:
Het begon al met de heenweg in de bus vol met boeren die alpha twins uitspraken als alpha twee. Die buschauffeur had zijn busrijbewijs waarschijnlijk bij een pak vla gekregen maar later daar over meer. Haha.
Heelhuids aangekomen stond het al lekker volgepakt bij de ingang. Gelukkig viel het uit eindelijk wel mee hoelang we er gestaan hebben. We konden laatste deel van Geck-O nog ff meepakken en daarna kwam Zany. :worship: Laat zijn album maar komen. Wat een koning is die man. Daarna even bij Mad Dog gestaan en de main bekeken waar toen TNT bezig was. Totaal niet mijn ding dus ook niet zo lang gestaan haha. Toen een tijdje van hot naar her gelopen maar vooral in de blue gestaan.

En ik spring in mijn verslagje nu naar 18:45. Crypsis op red. Deze man draaide een fantastisch vette set, alleen is het zonde dat het niet in de blue tent was maar op red. Iedereen stond een beetje stil en te staren naar die gekke pokemons boven op de stage. Leuk dat Q-dance ook wel oog heeft voor het hardere werk maar volgende keer niet weer doen. Nadat Crypsis zijn set had beëindigt kwam letterlijk de circus muziek: Brennan Heart. Oftewel, snel weer naar de andere kant van het terrein.

Even een stukje meegepakt van Art of Fighters en Partyraiser om vervolgens Gunz 4 Hire nog 1 maal aan het werk te zien. Ik had het niet verwacht maar wat was dat vet! De set was voorspelbaar maar er zit in elke track zoveel energie en de sfeer was echt heel vet! Alleen leek het verdomt veel op een sauna en ik was niet de enige die dat gevoel had haha. Zelden zoveel bezwete mensen zo snel mogelijk naar buiten zien gaan.

Even een flesje water achterover geslagen en toen de tent weer in voor Titan. :worship: Binnen 2 minuten kon ik het zweet weer van m'n voorhoofd drinken, al kwam dat meer door het beukwerk dan de hitte want die was wel wat afgenomen. Na Titan keihard genoten van Radical Redemption. Is toch heerlijk man?! Laat dat vuurwerk showtje maar zitten haha.

Na afloop vrij snel de bus weer gevonden. Alleen had de beste buschauffeur dus niet bepaald verstand van bussen. Hele tijd stil gestaan langs de weg omdat hij dacht dat zn bus stuk was. Bleek hij nog in een parkeerstand te staan ofzo waardoor hij niet harder dan 30 kon. Prutser. haha. Om 3 uur helemaal gesloopt maar voldaan op bed gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:19 

Donateur

Om een lang verhaal kort te maken :P.

Wat een geweldig feest gehad, voornamelijk ultra violet & blue geweest. Code Black, Toneshifterz waren heel leuk. En Zany, Alphaverb & Titan maakten mijn dag uitstekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:41 

Hardtraxxer

Zo mijn eerste outdoor ook mee gemaakt en tering wat vet :P Helaas veel op de main gestaan, omdat mijn vrienden daar niet weg wilden. Al vond ik het op momenten toch nog best wel goed los gaan daar. Hierdoor helaas niet naar de meetings kunnen komen. Toch nog redelijk wat hardtraxx mensen tegen gekomen. Jrn die opeens voor mijn neus bij de wc's staat, steffnov die ik overal de hele tijd tegen kwam xd , Stan bij de silver, patrickjeb in de blue en chukkels ineens op de main. En misschien ben ik nog wel wat mensen vergeten, maar dat weet ik zo niet meer.

Set van de dag was voor mij Crypsis. Stond gelukkig helemaal vooraan, want het geluid op de main was achterin echt bar slecht.

O ja en zwaar verbrand in mijn nek. Ben echt vuurrood daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:50 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Zo echt wel.

Zo, jij moet jezelf echt wel een stuk vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:51 

Berenburg schreef:
Zo mijn eerste outdoor ook mee gemaakt en tering wat vet :P Helaas veel op de main gestaan, omdat mijn vrienden daar niet weg wilden. Al vond ik het op momenten toch nog best wel goed los gaan daar. Hierdoor helaas niet naar de meetings kunnen komen. Toch nog redelijk wat hardtraxx mensen tegen gekomen. Jrn die opeens voor mijn neus bij de wc's staat, steffnov die ik overal de hele tijd tegen kwam xd , Stan bij de silver, patrickjeb in de blue en chukkels ineens op de main. En misschien ben ik nog wel wat mensen vergeten, maar dat weet ik zo niet meer.

Set van de dag was voor mij Crypsis. Stond gelukkig helemaal vooraan, want het geluid op de main was achterin echt bar slecht.

O ja en zwaar verbrand in mijn nek. Ben echt vuurrood daar :P

ohja idd XD ik was steff ook nog tegen gekomen hahaha xd geen idee waneer eigeniljk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Dakpan schreef:
Zo echt wel.

Zo, jij moet jezelf echt wel een stuk vinden...

Sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:02 

Hardtraxx Addict

Pff wat een feest zeg, 10 keer vetter dan vorig jaar :worship: ..

Had voorgenomen om dit jaar een beetje nieuwe artiesten te gaan ontdekken, en ben hooguit 3x op de Main geweest en dan ook maar kort voor Noisecontrollers en de eindshow. Alhoewel ik ook wel graag bij Noize Suppressor had willen afsluiten, op de main was het op het einde een kermis, stond helemaal vooraan en de helft zat me gaar aan te kijken toen ik stond de beuken op die hardcore :( . Maargoed eindshow was mooi, jammer dat al mijn vrienden voorin wouden staan want wat een tyfus gedoe om van het terrein af te komen..

Maargoed, eigenlijk hele dag op Black gestaan, en wat een stage was dat :loving: ! Vond hem echt geweldig mooi, was stuk grotere stage dan vorig jaar en je had heerlijk de ruimte om echt keihard te snoeien, en dat gebeurde wel. Tijdens Art Of Fighters ging hij zo lekker dat ik iedereen kwijt was maar wat heb ik genoten van die set! Daarna maar even lekker rondjes in me eentje gelopen, lekker nergens rekening mee houden :D DaY-màr en Noize Suppressor waren ook gewoon echt heeeelemaal de bom, met Noize Suppressor nog vooraan echt helemaal naar de klote gegaan :loving: !

Ik ga verder niet helemaal in op de sets want daar was ik niet nuchter genoeg voor :P Maar de sfeer, aankleding en alles gewoon was zoveel beter dan vorig jaar. Zalig weertje, heerlijke sfeer met leuke mensen, en ik vond het vdk gehalte echt heel erg meevallen.

Ja Q-Dance heeft met deze editie echt een bom van een feest neergezet, heb heerlijk mijn gang kunnen gaan en volop genoten en was het geld ook dik en dwars waard.

Grootse minpunt vond ik de bussen op het einde. We waren om 12 uur bij de bus en om 00:15 ging de bus weg en een uur later waren we nog niet van het terrein af, de chauffeur reed soms ook als een malloot. Maargoed daar kan Q-Dance niet veel aan doen.

Pluspunten
+ Sfeer
+ Weer
+ Mensen (Veel mensen gezien die gewoon lekker losgaan)
+ Service mbt drank en eten.
+ WC's
+ Art Of Fighters
+ DaY-màr
+ Noize Suppressor
+ Noisecontrollers Live

Minpunten

- Bus (Reis duurt veel te lang en we hadden veel vertraging, was 4 uur pas thuis)
- Niet alle artiesten kunnen zien die ik wou zien (Radical Redemption, Digital Punk, Gunz 4 Hire, Crypsis)

En beter kon de dag voor mij en me groep niet beginnen, we gingen voor €170,- tokens halen en dat grietje gaf ons voor €270,- tokens, dus 40 tokens teveel :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

:love: :love: :love:
Zany, Deetox, Phrantic, Organ Donors, ZELFS hhz, Titan!
Heel veel gezelligheid met alle hardtraxxers :D
Echt een geweldig feest gehad (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:10 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Deenite schreef:
TakkU schreef:
Hoeveelheid irritante Duitsers... Ze waren er weer met veel, en staan de hele tijd tegen je aan te snuffelen

Als je dit even visisch voorsteld zou dat een hilarisch beeld zijn. :lol:

Zo echt wel.

Hahaha xd fucking autocorrect :P moest Shuffelen zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:15 

mooi dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

Er reed ook iemand van de organisatie op een fiets over het terrein. En die stond even stil om met iemand te praten. Ik zeg tegen vriend van me, als je wil lachen moet je er nu stil heen lopen, de fiets op slot zetten en de sleutel over de tent gooien. Haha. Loopt hij er achterlangs, doet hij de fiets op slot, wordt hij bij z'n arm gegrepen door die vrouw haha. "IK KAN JE ER ZO UIT GOOIEN HOOR!" Haha. Mevrouw kan niet tegen een grapje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:27 

:love: :love:
Het geluid in de Blue en de UV was echt top, gsm verbinding was er top, vette artiesten gezien, en die eindshow (L) .
Goed gedaan van Q-Dance dit.
Alleen jammer dat het terrein zo immens groot is, je dag is echt een wandeling als je wat diversiteit wil hebben :D
Maar voor de rest echt top!
En het weer was ook echt geweldig, hele dag in T-Shirt staan knallen... Had ik niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:29 

Hardtraxx Addict

Heerlijke dag gehad! Eerste maar zeker niet m'n laatste Defqon! Nog wat nieuwe Hardtraxxers ontmoet :D Deetox, Phrantic en Titan beste setjes v/d dag. Verder in Silver, UV en Black geweest en gewoon wat gedwaald op het terrein en bij sommige area's nog ff een biertje gedronken ondanks dat het m'n muziek niet was. Hadden ook echt geluk met het weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:31 

Spablauw schreef:
Het geluid in de Blue en de UV was echt top, gsm verbinding was er top, vette artiesten gezien, en die eindshow (L) .
Alleen jammer dat het terrein zo immens groot is, je dag is echt een wandeling als je wat diversiteit wil hebben :D
En het weer was ook echt geweldig, hele dag in T-Shirt staan knallen... Had ik niet verwacht.

bereid je maar vast voor op decibel dan, nog ook genieten met loopafstanden... vooral als je van HC en HS houdt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:39 

KSwoosh schreef:
Spablauw schreef:

bereid je maar vast voor op decibel dan, nog ook genieten met loopafstanden... vooral als je van HC en HS houdt :P

Decibel wordt ook zeker vet :D heb beide nog nooit gedaan en doe ze nu in 1 zomer, deels om te kunnen vergelijken ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:48 

Hardtraxxer

Vet feestje gehad! Een aantal vette setjes gehoord! Zoals vele al zeggen was de hitte in de blue echt bizar! Echt onaangenaam gewoon! Heb me tegen al mijn verwachtingen in het meeste vermaakt op de set van Zatox. Hij draaide ook best hard voor zijn doen! Devastation & Disorder en Wilde Gullie Bass. Kan misschien ook komen omdat ik op het hoogtepunt van mijn Heineken buzz zat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Dat nummer op 7:17 is echt ziek kippevel kerel. Is deze nieuw ofzo? Eerste gedeelte van die set vind ik echt heel dik. Later ging het helaas wel erg bergafwaarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Geluid in de Blue was achterin de tent erg slecht. Vooraan was het prima te doen.

Titan was de eindbaas, Phrantic/ Zany deden het ook heel erg goed!
Indicatie van de tracklist van Titan:

Not-E-Nuff
Mysterias
Syren
Necropsy
Sleeping Souls
Revolution is Here Remix
Dancing
Followers
Pounding Senses (alleen de intro/ mid-intro _0_)
Sleepwalker
Pattern 1
Spectral
Remember Me
Hour of the Night
To the End

Niet in die volgorde trouwens. Wat een baas :worship: :worship:

Geck-O draaide ook wel een leuke 'opener'. How Low Can You Go was lekker, en Angel was ge-wel-dig!!
Alleen wtf, een Jeckyll & Hyde plaat? :surrender:

Organ Donors vond ik ook gaaf, en nog een tijdje bij de White/ Silver/ Black gestaan, waar ik me bij de White & Silver goed heb vermaakt en ik er bij de Black (Mad Dog) helaas niet veel aan vond. Maar ja, kameraad wilde daar heen, dus ik vond het prima.

NC Live heb ik me kapot staan ergeren aan het 'mixwerk'. Weet dat het thuis is opgenomen, maar er was totaal geen mixwerk. Hup, van climax naar melodie en weer hetzelfde bij de volgende plaat.
Er was trouwens wel 1 nieuwe track met heerlijke introkicks :worship:

Na Titan nog ff wat gaan eten, en toen om 22.30 naar de main gegaan om ff vuurwerkjes te loeren. Anthem was ook dik tot de break na de 1e climax. Intro/ mid/ melo/ 1e climax zijn geweldig, 2e climax is de synth te hoog.

Was al met al een heel leuk feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest! Zoveeeeul beter dan vorig jaar. :D

Alleen jammer dat na zo'n geweldige dag er nog heel veel gekloot is op de parkeerplaats, waren er pas na ongeveer 2 uur vanaf en om half 6 thuis (met de auto). >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 13:59 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
+ Geluid in de blue was al ziek hard om half 3, vond ik erg lekker klinken. Digital Punk draaide vgm met Waverider, lekker setje.

Die stonden in de UV
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:07 

mrazura schreef:
KSwoosh schreef:

Dat nummer op 7:17 is echt ziek kippevel kerel. Is deze nieuw ofzo? Eerste gedeelte van die set vind ik echt heel dik. Later ging het helaas wel erg bergafwaarts.

ja echt he! dat nummer was echt heilig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:13 

Donateur

KSwoosh schreef:
ohja idd XD ik was steff ook nog tegen gekomen hahaha xd geen idee waneer eigeniljk xd

Ik heb jou op het laatste toen het was afgelopen nog bij de kluisjes zien lopen, maar ik was te moe om op te staan en achter je aan te rennen :$ :D

Vik schreef:
Wie draaide die plaat met die ziekelijk lompe Industrial achtige kicks? Titan was dat toch? Heb die echt nog nooit gehoord.

Klopt, ik kwam toen net binnenlopen en keek toch even om me heen of ik wel de goede tent had xd
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten