Pff wat een feest zeg, 10 keer vetter dan vorig jaar

..
Had voorgenomen om dit jaar een beetje nieuwe artiesten te gaan ontdekken, en ben hooguit 3x op de Main geweest en dan ook maar kort voor Noisecontrollers en de eindshow. Alhoewel ik ook wel graag bij Noize Suppressor had willen afsluiten, op de main was het op het einde een kermis, stond helemaal vooraan en de helft zat me gaar aan te kijken toen ik stond de beuken op die hardcore

. Maargoed eindshow was mooi, jammer dat al mijn vrienden voorin wouden staan want wat een tyfus gedoe om van het terrein af te komen..
Maargoed, eigenlijk hele dag op Black gestaan, en wat een stage was dat

! Vond hem echt geweldig mooi, was stuk grotere stage dan vorig jaar en je had heerlijk de ruimte om echt keihard te snoeien, en dat gebeurde wel. Tijdens Art Of Fighters ging hij zo lekker dat ik iedereen kwijt was maar wat heb ik genoten van die set! Daarna maar even lekker rondjes in me eentje gelopen, lekker nergens rekening mee houden

DaY-màr en Noize Suppressor waren ook gewoon echt heeeelemaal de bom, met Noize Suppressor nog vooraan echt helemaal naar de klote gegaan

!
Ik ga verder niet helemaal in op de sets want daar was ik niet nuchter genoeg voor

Maar de sfeer, aankleding en alles gewoon was zoveel beter dan vorig jaar. Zalig weertje, heerlijke sfeer met leuke mensen, en ik vond het vdk gehalte echt heel erg meevallen.
Ja Q-Dance heeft met deze editie echt een bom van een feest neergezet, heb heerlijk mijn gang kunnen gaan en volop genoten en was het geld ook dik en dwars waard.
Grootse minpunt vond ik de bussen op het einde. We waren om 12 uur bij de bus en om 00:15 ging de bus weg en een uur later waren we nog niet van het terrein af, de chauffeur reed soms ook als een malloot. Maargoed daar kan Q-Dance niet veel aan doen.
Pluspunten
+ Sfeer
+ Weer
+ Mensen (Veel mensen gezien die gewoon lekker losgaan)
+ Service mbt drank en eten.
+ WC's
+ Art Of Fighters
+ DaY-màr
+ Noize Suppressor
+ Noisecontrollers Live
Minpunten
- Bus (Reis duurt veel te lang en we hadden veel vertraging, was 4 uur pas thuis)
- Niet alle artiesten kunnen zien die ik wou zien (Radical Redemption, Digital Punk, Gunz 4 Hire, Crypsis)
En beter kon de dag voor mij en me groep niet beginnen, we gingen voor €170,- tokens halen en dat grietje gaf ons voor €270,- tokens, dus 40 tokens teveel