Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 11:53 

Hardtraxxer

Onderweg!! We hebben er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 16:38 

Hardtraxx Addict

De Blue vanaf de DJ Booth: (tijdens Zany)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Tracklist Crypsis!! Wat een heldenset! (L)
1. Crypsis - TBA
2. Ran-d & Adaro - Struggle for Existance (Crypsis remix)
3. Chain Reaction ft. Crypsis - The Attack
4. Crypsis - Jealousy (Original & Zero Vision remix)
5. Crypsis - TBA
6. Crypsis - TBA
7. The Machine- Place of Terror (Crypsis remix)
8. Crypsis - Strike
9. Crypsis - Gangsta Shit
10. Crypsis - The Demand (Radical Redemption remix)
11. Crypsis - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 20:19 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Tracklist Crypsis!! Wat een heldenset! (L)
1. Crypsis - TBA
2. Ran-d & Adaro - Struggle for Existance (Crypsis remix)
3. Chain Reaction ft. Crypsis - The Attack
4. Crypsis - Jealousy (Original & Zero Vision remix)
5. Crypsis - TBA
6. Crypsis - TBA
7. The Machine- Place of Terror (Crypsis remix)
8. Crypsis - Strike
9. Crypsis - Gangsta Shit
10. Crypsis (& Radical Redemption) - TBA
11. Crypsis - TBA

Crypsis - The demand (Radical redemption remix) is ook nog ergens gedraaid, twitterde RR net
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 20:25 

Hardtraxx Addict

Dat is die nr 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 23:07 

Hardtraxx Elite

Defqon zit er op abnormaal goed vermaakt, Thx voor de gezelligheid mensen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 00:37 

Hardtraxx Elite

Was weer een mooi feestje!! Al met al beter dan vorig jaar!

Mijn pluspunten:
- Sfeer bij de Blue!! Ging heerlijk los daar, beter dan bij de mainstage!
- Black stage. Ondanks dat de stage qua aankleding wel wat meer had moeten zijn vond ik ook de Black top! Goede sfeer, mensen die gewoon los gaan, zo hoort t!
- Fatsoenlijke WC's! Eindelijk niet meer alleen van die klote dixies... Als je daar op moest dan kwam je er zo'n beetje kotsend uit door de stank, nu was t allemaal een flink stuk beter!
- Functionerend mobiel netwerk. Meestal kun je bij dit soort feesten het wel vergeten om contact te krijgen met vrienden als je ze ff kwijt bent, nu werkte het zowaar!
- UV stage die 'open' was. Doordat die tent aan alle kanten open was, kan er nog een beetje wind bij komen enz, wat ervoor zorgt dat het goed uit te houden is!

Minpunten:
- Sfeer bij de main. Rond een uur of 2/3 was het nog wel redelijk, maar tegen t eind van de avond vond k de sfeer op de mainstage echt ruk.. Publiek viel een beetje dood, gewoon geen echte feest sfeer. BiJ de Blue was t wel echt prima, wat mij betreft mag de Blue volgend jaar een open air stage worden!
- Warmte bij Blue. Fuik wat was t heet daarbinnen... Stond echt te zweten als de tyfus... Als ze die tent gewoon open zetten ala UV zou t al een hoop schelen, maar helaas.
- Hoeveelheid irritante Duitsers... Ze waren er weer met veel, en staan de hele tijd tegen je aan te snuffelen of lopen te mekkeren om pillen(terwijl niemand van onze groep gebruikt...)
- Timetable van de mainstage. Wie verzint t om na de heerlijke liveset van Crypsis Brennan Heart neer te zetten? En dan ook nog is Coone als afsluiter... Gemiste kans!

Al met al in ieder geval een goed feestje ervan gemaakt, goed vermaakt op de Blue en Black stages ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 01:46 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 01:55 

Hardtraxxer

@TakkU: Ik weet niet of je de sfeer op de main mee moet nemen als minpunt daar dit elk jaar zo is.. Het is algemeen bekend dat de net om de hoek kijkende broekies daar het meest stilstaan met hun telefoon in de handen en net gekochte merchandise om maandag op school te laten zien dat ze bij Defqon1 waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 02:10 

Hardtraxx Addict

Zo. Ik zit ook weer in de bus terug naar het zuiden. Om een lang verhaal kort te maken op m'n iPhone: Art Of Fighters, DaY-már en Noize Suppressor! _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 02:19 

Hardtraxx Elite

Pythonmaniac schreef:
@TakkU: Ik weet niet of je de sfeer op de main mee moet nemen als minpunt daar dit elk jaar zo is.. Het is algemeen bekend dat de net om de hoek kijkende broekies daar het meest stilstaan met hun telefoon in de handen en net gekochte merchandise om maandag op school te laten zien dat ze bij Defqon1 waren.

Heb je gelijk in, maar ik had wel het gevoel dat de sfeer op de main dit jaar anders was... Voorgaande jaren vond ik de sfeer op Red absoluut beter! Sinds vorig jaar is t sterk bergafwaarts gegaan daar... Afgelopen jaar nog goed naar mn zin gehad op de mainstage maar dit jaar door de sfeer die er hing had ik ook niet heel veel zin om er lang te blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 02:27 

Hardtraxxer

Set van Deetox! Geweldig! Delete's remix van Catatonic Overload- Environment knalde hard, ook haar eigen tracks zoals black magic wat een heerlijk uurtje. helaas veel te vroeg ik voelde me de hele dag verwend dat ik een spoontech track voorbij heb horen komen, gelukkig deed titan er nog een schepje bovenop en RR ook goud! Helaas die maar half gezien we waren slim genoeg eerder weg te gaan, was om half 2 thuis hoorde toen dat het net als vorig jaar vast stond. daar trapten wij iig niet nog een keer in. Nadromen over Deetox haar setje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 02:31 

Hardtraxxer

Grootste tegenvaller van zaterdag was titan :(
Ik wou zo graag necropsy horen komt die dikke track is hij totaal verandert :(
Verder wel dikke set ( 2 geluid weg ofzo)

Vrijdag vond ik vetter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 03:27 

Hardtraxxer

Zo net weer terug van het naar mijn idee toch wel veel sfeer hebbende defqon, mensen waren 'redelijk gezellig' Tijdens titan was er ook een complete leegloop van de bleu, Maar Crypsis :clap: :clap: :drool: :woot: :love: Wat een set.

Voor de rest niet veel meegekregen was nogal aardig van pad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 03:37 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:

Ik snap dat echt niet, wanneer ik voor het eerst naar Defqon zou gaan zou ik die Main lekker achter me laten en lekker de Blue/Black gaan bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 04:06 

Hardtraxx Veteran

Dragenser schreef:

:surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender:

Titan was de eindbaas der eindbazen op 't feest, wat een grandioze set heeft die kerel neergezet zeg, echt compleet naar de tering gegaan tijdens dat uur :worship: :worship: :worship:

Verder een heerlijk dagje gehad. Was o.a. samen met een meisje die nog nooit op Defqon geweest was, laat staan een hardstyle feest. Vandaar dat ik was langer op de main was deze dag dan dat ik normaalgesproken had gedaan, maar heb me daar ook prima vermaakt. Ze weet totaal niks van hardstyle, maar zij was 't er ook mee eens dat Titan de eindbaas was van Defqon :) .

Radical Redemption begon ook erg goed, wat een super dikke track zeg die remix van The Demand :love: . Na kleine 25 minuten naar de main gelopen omdat de meid graag de eindshow wilde zien; nou vooruit dan maar :P . Was ook mooie eindshow btw, wel weer lose my mind maarja..

+ Sfeer
+ Geluid in de Blue
+ Het weer (heerlijk vertoeven)
+ Eindshow (wel weer erg vet gedaan hoor!)
+ Headhunterz zijn trololo gedoe :P
+ Het losgaan in de Blue (krijg ik zelf ook zo'n dosis energie van!)
+ Het massaal weg gaan van mensen na Gunz 4 Hire (eindelijk ruimte en minder warm)
+ Titan (wat een heldenset)
+ Phrantic (Paar heerlijke oude knallers er tussendoor + dikke trackkeuze)
+ Radical Redemption
+ Flesjes ijsthee :)
+ WC's
+ Chillbanken

- Het tering godver tyfus lange wachten op de parkeerplaats. Was d'r echt pas 2 uur (!!) af en daarna duurde 't nog een half uur voordat ik eindelijk op een doorgaande weg zat. Echt dood geërgerd daar. Aan de andere kant was 't ook best gezellig nog op de parkeertplaats
- Het tering godver tyfus eind lopen vanaf de parkeerplaats
- Het tering godver tyfus eind lopen terug naar de parkeerplaats
- 1 muntjes voor een raketje.. (das gewoon 2 euro 50..)
- Geluid bij de Purple (vond 't toch wel tegenvallen, tijdens Phrantic kwam 't er niet optimaal uit..)
- Warmte in de blue (waarom zetten ze de zijkant niet open..)

Veel minpunten zijn gewoon bijzaak wat het festival op zichzelf er niet minder op maakte. Heb me echt top vermaakt vandaag. Hoogtepunten waren Phrantic, Titan en Radical Redemption --> Bedankt alle hardtraxxers, krijg nuchter zo'n heerlijke dosis energie van iedereen die zo heerlijk los gaat (Op Wish even overdoen?) . Bedankt voor 't mooie feestje iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 04:08 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Dragenser schreef:

:surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender:

Titan was de eindbaas der eindbazen op 't feest, wat een grandioze set heeft die kerel neergezet zeg, echt compleet naar de tering gegaan tijdens dat uur :worship: :worship: :worship:

Verder een heerlijk dagje gehad. Was o.a. samen met een meisje die nog nooit op Defqon geweest was, laat staan een hardstyle feest. Vandaar dat ik was langer op de main was deze dag dan dat ik normaalgesproken had gedaan, maar heb me daar ook prima vermaakt. Ze weet totaal niks van hardstyle, maar zij was 't er ook mee eens dat Titan de eindbaas was van Defqon :) .

Radical Redemption begon ook erg goed, wat een super dikke track zeg die remix van The Demand :love: . Na kleine 25 minuten naar de main gelopen omdat de meid graag de eindshow wilde zien; nou vooruit dan maar :P . Was ook mooie eindshow btw, wel weer lose my mind maarja..

+ Sfeer
+ Geluid in de Blue
+ Het weer (heerlijk vertoeven)
+ Eindshow (wel weer erg vet gedaan hoor!)
+ Headhunterz zijn trololo gedoe :P
+ Het losgaan in de Blue (krijg ik zelf ook zo'n dosis energie van!)
+ Het massaal weg gaan van mensen na Gunz 4 Hire (eindelijk ruimte en minder warm)
+ Titan (wat een heldenset)
+ Phrantic (Paar heerlijke oude knallers er tussendoor + dikke trackkeuze)
+ Radical Redemption
+ Flesjes ijsthee :)
+ WC's
+ Chillbanken

- Het tering godver tyfus lange wachten op de parkeerplaats. Was d'r echt pas 2 uur (!!) af en daarna duurde 't nog een half uur voordat ik eindelijk op een doorgaande weg zat. Echt dood geërgerd daar. Aan de andere kant was 't ook best gezellig nog op de parkeertplaats
- Het tering godver tyfus eind lopen vanaf de parkeerplaats
- Het tering godver tyfus eind lopen terug naar de parkeerplaats
- 1 muntjes voor een raketje.. (das gewoon 2 euro 50..)
- Geluid bij de Purple (vond 't toch wel tegenvallen, tijdens Phrantic kwam 't er niet optimaal uit..)
- Warmte in de blue (waarom zetten ze de zijkant niet open..)

Veel minpunten zijn gewoon bijzaak wat het festival op zichzelf er niet minder op maakte. Heb me echt top vermaakt vandaag. Hoogtepunten waren Phrantic, Titan en Radical Redemption --> Bedankt alle hardtraxxers, krijg nuchter zo'n heerlijke dosis energie van iedereen die zo heerlijk los gaat (Op Wish even overdoen?) . Bedankt voor 't mooie feestje iedereen!

Edit; sorry bij elk groot festival is 2,50 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 04:42 

Dik feest, die eindshow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 04:46 

Headhunterz z'n trolololol? leg uit :lol:

Trouwens, iemand iets meegekregen of hier het Dominator 2012 Anthem gedraaid is? en zoja: Door wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 04:51 

Hardtraxx Addict

Zelf ben ik niet aanwezig geweest op Defqon dit jaar maar ik heb wel grotendeels naar Q-dance radio zitten luisteren. Ik vond Coone wel ballen hebben om al vanaf +-22:15 hardcore te gaan draaien, dat is voornaamste wat me opviel tijdens de liveset :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 05:07 

Hardtraxx Veteran

toch weer een heerlijk feest en de eindshow was echt weer super! ondanks de iets mindere main qua grote heeft q-dance er toch weer alles aan gedaan om er wat moois van te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 05:11 

Donateur

G1LL schreef:

Ik ben met je eens dat het echt een bazenset qua platenkeuze, maar ik heb me wel geërgerd aan al die mixfouten :(
Platen er gewoon scheef opleggen of zelfs verkeerd beatmatchen :/
Op dat niveau mag dat niet meer voorkomen en dat stoort best wel...
Maar het is en blijft wel een enorme beukset die hij neer heeft gezet :cool:

Voor de rest was het super gezellig. Weer veel bekenden ontmoet en veel gelachen met iedereen. Helden waren voor mij toch wel Activator, Titan en Radical Redemption :D

hurricane schreef:
Ondanks de iets mindere main qua grote heeft q-dance er toch weer alles aan gedaan om er wat moois van te maken!

Zeker waar, maar kan iemand me uitleggen waarom die vage poppetjes erop stonden?? Vond die er totaal niet bij passen :(
Dat "glas-in-lood"ding zag er wel erg vet uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 09:49 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Hoeveelheid irritante Duitsers... Ze waren er weer met veel, en staan de hele tijd tegen je aan te snuffelen

Als je dit even visisch voorsteld zou dat een hilarisch beeld zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Ik weet niet of je de sfeer op de main mee moet nemen als minpunt daar dit elk jaar zo is.. Het is algemeen bekend dat de net om de hoek kijkende broekies daar het meest stilstaan met hun telefoon in de handen en net gekochte merchandise om maandag op school te laten zien dat ze bij Defqon1 waren.

Aan dat eerste heb ik mij ook schuldig gemaakt :$ . Maarja ik ga niet stampen als ik Lose My Mind en al die andere hitjes voor de 324783294e keer hoor. Zeker niet als de sfeer er niet naar is.. Hoogtepunt op de main was voor mij toch wel Headhunterz die Channel KGBs draaide. Die trololo was ook wel grappig. Verder was z'n set ook niet heel verrassend. Sfeer bij de Blue was erg goed op de momenten dat ik er was (Zany en Alphaverb). Opbouw was niet helemaal geweldig bij Alphaverb (Get On The Floor na Mosquito :P). Desondanks goed vermaakt op de setjes van beide heren.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten