Dragenser schreef:
Grootste tegenvaller van zaterdag was titan

Titan was de eindbaas der eindbazen op 't feest, wat een grandioze set heeft die kerel neergezet zeg, echt compleet naar de tering gegaan tijdens dat uur
Verder een heerlijk dagje gehad. Was o.a. samen met een meisje die nog nooit op Defqon geweest was, laat staan een hardstyle feest. Vandaar dat ik was langer op de main was deze dag dan dat ik normaalgesproken had gedaan, maar heb me daar ook prima vermaakt. Ze weet totaal niks van hardstyle, maar zij was 't er ook mee eens dat Titan de eindbaas was van Defqon

.
Radical Redemption begon ook erg goed, wat een super dikke track zeg die remix van The Demand

. Na kleine 25 minuten naar de main gelopen omdat de meid graag de eindshow wilde zien; nou vooruit dan maar

. Was ook mooie eindshow btw, wel weer lose my mind maarja..
+ Sfeer
+ Geluid in de Blue
+ Het weer (heerlijk vertoeven)
+ Eindshow (wel weer erg vet gedaan hoor!)
+ Headhunterz zijn trololo gedoe

+ Het losgaan in de Blue (krijg ik zelf ook zo'n dosis energie van!)
+ Het massaal weg gaan van mensen na Gunz 4 Hire (eindelijk ruimte en minder warm)
+ Titan (wat een heldenset)
+ Phrantic (Paar heerlijke oude knallers er tussendoor + dikke trackkeuze)
+ Radical Redemption
+ Flesjes ijsthee

+ WC's
+ Chillbanken
- Het tering godver tyfus lange wachten op de parkeerplaats. Was d'r echt pas 2 uur (!!) af en daarna duurde 't nog een half uur voordat ik eindelijk op een doorgaande weg zat. Echt dood geërgerd daar. Aan de andere kant was 't ook best gezellig nog op de parkeertplaats
- Het tering godver tyfus eind lopen vanaf de parkeerplaats
- Het tering godver tyfus eind lopen terug naar de parkeerplaats
- 1 muntjes voor een raketje.. (das gewoon 2 euro 50..)
- Geluid bij de Purple (vond 't toch wel tegenvallen, tijdens Phrantic kwam 't er niet optimaal uit..)
- Warmte in de blue (waarom zetten ze de zijkant niet open..)
Veel minpunten zijn gewoon bijzaak wat het festival op zichzelf er niet minder op maakte. Heb me echt top vermaakt vandaag. Hoogtepunten waren Phrantic, Titan en Radical Redemption --> Bedankt alle hardtraxxers, krijg nuchter zo'n heerlijke dosis energie van iedereen die zo heerlijk los gaat (Op Wish even overdoen?) . Bedankt voor 't mooie feestje iedereen!