Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is dan ook weer waar ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hmm ja denk je? Ik vond hun Qlimax anthem anders interessanter dan die van de afgelopen 3 jaar.


Ik zou niet eens weten hoe de anthems van de afgelopen 3 jaar klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Lenny schreef:
Sowieso hebben Psyko Punkz dit jaar het anthem.

Hmm zou mits ze niet teveel vocals erin stoppen toch niet zo erg zijn.

Vergeet dat maar. Zodra ze horen dat ze t mogen doen staat die wannabe rapper al onzinnige teksten op te nemen.


Misschien is het thema dit jaar wel Gangster Warriors xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Ik zou niet eens weten hoe de anthems van de afgelopen 3 jaar klinken

Ik wel, vind Qlimax elk jaar (2010 het minst) weer een zieke productie. Daarom is het extra jammer dat ze zo weinig aandacht aan het anthem (laten) besteden, die van dit jaar was echt helemaal niets waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Misschien is het thema dit jaar wel Gangster Warriors xd


Dan vragen ze Gunz wel samen met E-Life
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:45 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Daveytl schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Het is onbegrijpelijk dat mensen na de anthems van de afgelopen jaren nog op een goede DefQon anthem durven te hopen :lol:

Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.


Dan heb je sowieso al geen gehoor.


Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar mijn favoriete genres zijn industrial en crossbreed. En ik kan hardstyle als het iets speciaals heeft ook gewoon verdragen. Die anthems waren gewoon ernstig slecht vooral de anthem van 2013, door Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet eerlijk zeggen dat ik van de grotere anthems de laatste jaren alleen Symbols me nog zo voor de geest kan halen hoe die gaat. En Undiscovered van B-Front natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 15:00 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik van de grotere anthems de laatste jaren alleen Symbols me nog zo voor de geest kan halen hoe die gaat. En Undiscovered van B-Front natuurlijk.


Undiscovered was best een lekkere track, symbols niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En het Daylight festival 2012 Anthem dan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
En het Daylight festival 2012 Anthem dan? ;)

Ja oke, maar ik zeg ook grotere anthems. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik schat de kans voor Coone ook wel groot om het anthem te maken dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chichi schreef:
Ik schat de kans voor Coone ook wel groot om het anthem te maken dit jaar


ah oke bedankt voor je toevoeging
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
chichi schreef:
Ik schat de kans voor Coone ook wel groot om het anthem te maken dit jaar


ah oke bedankt voor je toevoeging


Wat is hier nu eigenlijk iedere keer zo grappig aan?

Als we een opsomming moeten maken van jouw nutteloze aanvullingen zijn we in 2015 nog niet klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Kettingzaag schreef:
chichi schreef:
Ik schat de kans voor Coone ook wel groot om het anthem te maken dit jaar


ah oke bedankt voor je toevoeging


Wat is hier nu eigenlijk iedere keer zo grappig aan?

Als we een opsomming moeten maken van jouw nutteloze aanvullingen zijn we in 2015 nog niet klaar.


hoe bedoel je
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
chichi schreef:
Ik schat de kans voor Coone ook wel groot om het anthem te maken dit jaar


ah oke bedankt voor je toevoeging


Graag gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand wat het kost om te bungeejumpen daar? Ik schat rond de €70?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 08:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chichi schreef:
Weet iemand wat het kost om te bungeejumpen daar? Ik schat rond de €70?


Correct!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 09:13 
 
Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
chichi schreef:
Ik schat de kans voor Coone ook wel groot om het anthem te maken dit jaar


ah oke bedankt voor je toevoeging

Kom je aandacht tekort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:07 
 
Hardtraxx Addict

chichi schreef:
Weet iemand wat het kost om te bungeejumpen daar? Ik schat rond de €70?

Ik dacht 90 en elke tweede sprong 70
Maar zoiezo duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twijfel. 70 euro voor een dagje is wel veel en ga die woensdag daarna op vakantie.

Dan ga ik liever naar Decibel denk ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
chichi schreef:
Weet iemand wat het kost om te bungeejumpen daar? Ik schat rond de €70?

Ik dacht 90 en elke tweede sprong 70
Maar zoiezo duur


Thank you :) ja had wel verwacht dat het duur zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
chichi schreef:
Weet iemand wat het kost om te bungeejumpen daar? Ik schat rond de €70?


Correct!


Merci!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://defqon1.nl/

Zaterdagmiddag om 16:00 "the power hour" op de main

zou wel Endymion op de red zijn, om de "hardcore" weer wat te pushen (net als vorig jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

3 extra areas. Indigo voor de Raw (alsjeblieft Q-Dance doe het nu een keer goed) Yellow voor de snelheidsduivels en de Brown (freestyle) keert terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 21:42 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
http://defqon1.nl/

Zaterdagmiddag om 16:00 "the power hour" op de main

zou wel Endymion op de red zijn, om de "hardcore" weer wat te pushen (net als vorig jaar)

maar ze hebben weer 3 nieuwe stages(of naja 2 en de brown terug) :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten