Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez is weer aan de beurt toch?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
Dat wordt ook voor mij het hele weekend naar de klote :beer:
Ben ook we benieuwd wie de anthem gaat doen dit jaar...
Zou wel is Brennan Heart of Code Black kunnen gaan worden.
Eerlijk gezegd hoop ik eerder op een vette anthem van de Wasted Penguinz :)


Zou voorspelbaar zijn ja Brennan, ik hoop meer op iets van Adaro maar dat gaat hem niet worden denk ik haha..[/quote]

Ja adaro zal idd wel leuk zijn maar zou te hard zijn :yawn:

Parvuz schreef:
Wildstylez is weer aan de beurt toch?


Nou dat hoop ik niet en hij is al twee keer geweest, in 2010 en 2012.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

michael5995 schreef:
Parvuz schreef:
Wildstylez is weer aan de beurt toch?

Nou dat hoop ik niet en hij is al twee keer geweest, in 2010 en 2012.

Hap. :P


Hopen dat de Orange en White weer goed meevallen dit jaar.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
michael5995 schreef:
Dat wordt ook voor mij het hele weekend naar de klote :beer:
Ben ook we benieuwd wie de anthem gaat doen dit jaar...
Zou wel is Brennan Heart of Code Black kunnen gaan worden.
Eerlijk gezegd hoop ik eerder op een vette anthem van de Wasted Penguinz :)


Zou voorspelbaar zijn ja Brennan, ik hoop meer op iets van Adaro maar dat gaat hem niet worden denk ik haha..


Ja adaro zal idd wel leuk zijn maar zou te hard zijn :yawn:

michael5995 schreef:
Parvuz schreef:
Wildstylez is weer aan de beurt toch?

Nou dat hoop ik niet en hij is al twee keer geweest, in 2010 en 2012.


Hoop het niet nee... Heb niet zo veel tegen Wildstylez maar zou het zonde vinden als hij het anthem zou maken. Adaro is indd te hard vandaar dat ik niet verwacht dat hij de kans krijgt haha
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
michael5995 schreef:
Parvuz schreef:
Wildstylez is weer aan de beurt toch?

Nou dat hoop ik niet en hij is al twee keer geweest, in 2010 en 2012.

Hap. :P

Idd. >.<
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou me niets verbazen als Zatox het anthem zou maken.. nja we zien het wel.. duurt nog wel even!!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik verwacht een WE R anthem dit jaar...
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:55 
 
Hardtraxxer

Het is onbegrijpelijk dat mensen na de anthems van de afgelopen jaren nog op een goede DefQon anthem durven te hopen :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:15 
 
Hardtraxxer

KWAAIE-MAX schreef:
Het is onbegrijpelijk dat mensen na de anthems van de afgelopen jaren nog op een goede DefQon anthem durven te hopen :lol:


Ik vond World Of Madness een lekker anthem.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Weekend Warriors & World Of Madness waren beide prima anthems!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond NTTW destijds ook vet, en Scrap Attack eigenlijk ook.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Het is onbegrijpelijk dat mensen na de anthems van de afgelopen jaren nog op een goede DefQon anthem durven te hopen :lol:

Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Het is onbegrijpelijk dat mensen na de anthems van de afgelopen jaren nog op een goede DefQon anthem durven te hopen :lol:

Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.


Dan heb je sowieso al geen gehoor.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Vind Unite het enige Defqon anthem van de afgelopen 5 jaar met enige replay value, de rest doet me eigenlijk vrij weinig. Verwachtingen voor het anthem van dit jaar zijn daarom ook niet bepaald hoog.

Sowieso aanwezig, misschien weekend :)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Dan heb je sowieso al geen gehoor.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso hebben Psyko Punkz dit jaar het anthem.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet Code Black?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Niet Code Black?

Dit hoop ik, en denk ik ook.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2014 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance, doe is gek, Adaro! :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:
Niet Code Black?

Dit hoop ik, en denk ik ook.


Ja hij is ook een goeie kandidaat en hij kan denk ik ook wel een mooie anthem maken. :yay:

Parvuz schreef:
Q-Dance, doe is gek, Adaro! :)


Dat zou wel heel leuk zijn maar ik denk niet dat het gaat gebeuren, helaas :/
Ik zou een b-freqz anthem ook wel echt super ziek vinden :clap:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

michael5995 schreef:
Dat zou wel heel leuk zijn maar ik denk niet dat het gaat gebeuren, helaas :/
Ik zou een b-freqz anthem ook wel echt super ziek vinden :clap:


Ja droom nog effe verder :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
michael5995 schreef:
Dat zou wel heel leuk zijn maar ik denk niet dat het gaat gebeuren, helaas :/
Ik zou een b-freqz anthem ook wel echt super ziek vinden :clap:


Ja droom nog effe verder :thumbup:


Haha tja dromen kan altijd he ^^ maar ja helaas zal het nooit gaan gebeuren
Bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Sowieso hebben Psyko Punkz dit jaar het anthem.

Hmm zou mits ze niet teveel vocals erin stoppen toch niet zo erg zijn.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lenny schreef:
Sowieso hebben Psyko Punkz dit jaar het anthem.

Hmm zou mits ze niet teveel vocals erin stoppen toch niet zo erg zijn.

Vergeet dat maar. Zodra ze horen dat ze t mogen doen staat die wannabe rapper al onzinnige teksten op te nemen.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ja denk je? Ik vond hun Qlimax anthem anders interessanter dan die van de afgelopen 3 jaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten