Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Rickzel schreef:
http://defqon1.nl/

Zaterdagmiddag om 16:00 "the power hour" op de main

zou wel Endymion op de red zijn, om de "hardcore" weer wat te pushen (net als vorig jaar)

maar ze hebben weer 3 nieuwe stages(of naja 2 en de brown terug) :D


Ben benieuwd waar ze die stages willen dumpen, aangezien ze de camping ook al gaan uitbreiden en vorig jaar het terrein al vrij vol was
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:10 
 

Nog een extra 'raw' (wat een kut term is het toch nog steeds) stage maakt het voor mij wel weer even een stukje interessanter... Decibel is al geboekt maar als het qua financiën kan wil ik hier toch ook wel weer heen!! 2012 geweest, was mn eerste feest ooit en het was onvergetelijk. Wil ik toch wel weer heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Nog een extra 'raw' (wat een kut term is het toch nog steeds) stage maakt het voor mij wel weer even een stukje interessanter... Decibel is al geboekt maar als het qua financiën kan wil ik hier toch ook wel weer heen!! 2012 geweest, was mn eerste feest ooit en het was onvergetelijk. Wil ik toch wel weer heen :P


Op een of andere manier moet Q-Dance eerst maar is bewijzen dat ze echt een goede RAW neer kunnen zetten en niet weer aankomen met een Zatox. Laten we hopen dat ze dat deze keer doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Nog een extra 'raw' (wat een kut term is het toch nog steeds) stage maakt het voor mij wel weer even een stukje interessanter... Decibel is al geboekt maar als het qua financiën kan wil ik hier toch ook wel weer heen!! 2012 geweest, was mn eerste feest ooit en het was onvergetelijk. Wil ik toch wel weer heen :P


Op een of andere manier moet Q-Dance eerst maar is bewijzen dat ze echt een goede RAW neer kunnen zetten en niet weer aankomen met een Zatox. Laten we hopen dat ze dat deze keer doen :)


Kijk eens naar de Blue Area van afgelopen jaar:

11:00 - 12:30: Omegatypez
12:30 - 13:00: Live: Outbreak
13:00 - 14:00: Geck-o
14:00 - 15:00: High Voltage
15:00 - 16:00: Prefix & Density
16:00 - 17:00: Digital Punk
17:00 - 18:00: Degos & Re-Done
18:00 - 19:00: Chain Reaction & Luna
19:00 - 20:15: Frequencerz
20:15 - 20:45: Live: E-Force
20:45 - 22:00: B-Front

vanaf High Voltage de hele dag behoorlijk Raw, ga er maar van uit dat wanneer ze een area helemaal op Raw richten dat het dan wel goed komt met die Line-Up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Basshunterzz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Nog een extra 'raw' (wat een kut term is het toch nog steeds) stage maakt het voor mij wel weer even een stukje interessanter... Decibel is al geboekt maar als het qua financiën kan wil ik hier toch ook wel weer heen!! 2012 geweest, was mn eerste feest ooit en het was onvergetelijk. Wil ik toch wel weer heen :P


Op een of andere manier moet Q-Dance eerst maar is bewijzen dat ze echt een goede RAW neer kunnen zetten en niet weer aankomen met een Zatox. Laten we hopen dat ze dat deze keer doen :)


Kijk eens naar de Blue Area van afgelopen jaar:

11:00 - 12:30: Omegatypez
12:30 - 13:00: Live: Outbreak
13:00 - 14:00: Geck-o
14:00 - 15:00: High Voltage
15:00 - 16:00: Prefix & Density
16:00 - 17:00: Digital Punk
17:00 - 18:00: Degos & Re-Done
18:00 - 19:00: Chain Reaction & Luna
19:00 - 20:15: Frequencerz
20:15 - 20:45: Live: E-Force
20:45 - 22:00: B-Front

vanaf High Voltage de hele dag behoorlijk Raw, ga er maar van uit dat wanneer ze een area helemaal op Raw richten dat het dan wel goed komt met die Line-Up.


Hadden ze bij Qapital ook wel mogen laten zien. Maar je hebt gelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Nog een extra 'raw' (wat een kut term is het toch nog steeds) stage maakt het voor mij wel weer even een stukje interessanter... Decibel is al geboekt maar als het qua financiën kan wil ik hier toch ook wel weer heen!! 2012 geweest, was mn eerste feest ooit en het was onvergetelijk. Wil ik toch wel weer heen :P


Humor, DQ12 was ook mijn allereerste feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:49 
 
Hardtraxx Addict

ben benieuwd hoe snel de kaarten zullen gaan eigenlijk
vorig jaar had je zelfs voor de zaterdag meer dan een dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al die nieuwigheden klinken veelbelovend :woot:

Zeker terug aanwezig met een of 15!

Hopelijk is The Gathering wel niet terug in de Blue, dat was toch wel de grote domper van Q vorig jaar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:
Al die nieuwigheden klinken veelbelovend :woot:

Zeker terug aanwezig met een of 15!

Hopelijk is The Gathering wel niet terug in de Blue, dat was toch wel de grote domper van Q vorig jaar....

Dat had iets te maken met vergunningen die op het laatste moment werden ingestrokken.
Maar ik vermoed van niet omdat de afterparty(al heet dat nu anders) nu ook de orange er bij heeft en dat niet vermeld staat bij the gathering

iemand btw eenig idee hoe het zit met pre sale codes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Vincent_ schreef:
Al die nieuwigheden klinken veelbelovend :woot:

Zeker terug aanwezig met een of 15!

Hopelijk is The Gathering wel niet terug in de Blue, dat was toch wel de grote domper van Q vorig jaar....

Dat had iets te maken met vergunningen die op het laatste moment werden ingestrokken.
Maar ik vermoed van niet omdat de afterparty(al heet dat nu anders) nu ook de orange er bij heeft en dat niet vermeld staat bij the gathering

iemand btw eenig idee hoe het zit met pre sale codes?


Als ze daar weer mee komen, golden die vorig jaar ook voor de campingtickets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ticket sales for Defqon.1 Weekend Festival start on Saturday 29th of March at 1PM (CET), only on Q-dance.com. Available ticket types: Weekend tickets & Saturday tickets.

Defqon.1 weekend ticket
With a Defqon.1 Weekend Ticket you get the full weekend experience. It costs EUR 105,- (ex. fee) and includes:
- Three overnight stays at the Defqon.1 Camping
- The Gathering on Friday evening from 8 PM - 1 AM.
- Festival Day 1 - Saturday + The End Show
- Festival Day 2 - Sunday + The Closing
- Entrance to the festival after-hours at the BLUE and ORANGE

Defqon.1 saturday ticket
With a Defqon.1 Saturday Ticket, you can enter the festival on Saturday 27th of June.
From 11 AM - 11 PM, you can enjoy yourself in one of the 14 areas with only the best harder styles artists and acts.
A Saturday ticket costs EUR 70,- (ex. fee)

Attention:
As stated before, both Weekend tickets and Saturday tickets go on sale on the 29th of March. Avoid disappointments and don't be late!


Bron: www.defqon1.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Citaat:
Ticket sales for Defqon.1 Weekend Festival start on Saturday 29th of March at 1PM (CET), only on Q-dance.com. Available ticket types: Weekend tickets & Saturday tickets.

Defqon.1 weekend ticket
With a Defqon.1 Weekend Ticket you get the full weekend experience. It costs EUR 105,- (ex. fee) and includes:
- Three overnight stays at the Defqon.1 Camping
- The Gathering on Friday evening from 8 PM - 1 AM.
- Festival Day 1 - Saturday + The End Show
- Festival Day 2 - Sunday + The Closing
- Entrance to the festival after-hours at the BLUE and ORANGE

Defqon.1 saturday ticket
With a Defqon.1 Saturday Ticket, you can enter the festival on Saturday 27th of June.
From 11 AM - 11 PM, you can enjoy yourself in one of the 14 areas with only the best harder styles artists and acts.
A Saturday ticket costs EUR 70,- (ex. fee)

Attention:
As stated before, both Weekend tickets and Saturday tickets go on sale on the 29th of March. Avoid disappointments and don't be late!


Bron: http://www.defqon1.nl/tickets


€105 vind ik een mooie prijs voor zo'n weekendfeestje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens denk ik dat de codes te maken hebben met de nieuwsbrief. Ik was al ingeschreven daarvoor, maar wanneer ik via www.defqon1.nl onderaan mn email-adres in vul kom ik op een pagina met daarop het volgende:

"Defqon.1 2014 - Pre-Registration Confirmed - Thank You"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Overigens denk ik dat de codes te maken hebben met de nieuwsbrief. Ik was al ingeschreven daarvoor, maar wanneer ik via http://www.defqon1.nl onderaan mn email-adres in vul kom ik op een pagina met daarop het volgende:

"Defqon.1 2014 - Pre-Registration Confirmed - Thank You"


Thanks voor de tip! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 00:10 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Overigens denk ik dat de codes te maken hebben met de nieuwsbrief. Ik was al ingeschreven daarvoor, maar wanneer ik via http://www.defqon1.nl onderaan mn email-adres in vul kom ik op een pagina met daarop het volgende:

"Defqon.1 2014 - Pre-Registration Confirmed - Thank You"

Zozo scherp scherp :P (had me al wel aangemeld maar dat stukje text was me niet opgevallen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:
Citaat:
Ticket sales for Defqon.1 Weekend Festival start on Saturday 29th of March at 1PM (CET), only on Q-dance.com. Available ticket types: Weekend tickets & Saturday tickets.

Defqon.1 weekend ticket
With a Defqon.1 Weekend Ticket you get the full weekend experience. It costs EUR 105,- (ex. fee) and includes:
- Three overnight stays at the Defqon.1 Camping
- The Gathering on Friday evening from 8 PM - 1 AM.
- Festival Day 1 - Saturday + The End Show
- Festival Day 2 - Sunday + The Closing
- Entrance to the festival after-hours at the BLUE and ORANGE

Defqon.1 saturday ticket
With a Defqon.1 Saturday Ticket, you can enter the festival on Saturday 27th of June.
From 11 AM - 11 PM, you can enjoy yourself in one of the 14 areas with only the best harder styles artists and acts.
A Saturday ticket costs EUR 70,- (ex. fee)

Attention:
As stated before, both Weekend tickets and Saturday tickets go on sale on the 29th of March. Avoid disappointments and don't be late!


Bron: http://www.defqon1.nl/tickets


€105 vind ik een mooie prijs voor zo'n weekendfeestje :thumbup:

Idd, de Decibel-prijzen zijn in vergelijking met de Defqon-prijzen schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 08:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
pecola-tje schreef:
Overigens denk ik dat de codes te maken hebben met de nieuwsbrief. Ik was al ingeschreven daarvoor, maar wanneer ik via http://www.defqon1.nl onderaan mn email-adres in vul kom ik op een pagina met daarop het volgende:

"Defqon.1 2014 - Pre-Registration Confirmed - Thank You"

Zozo scherp scherp :P (had me al wel aangemeld maar dat stukje text was me niet opgevallen :P )


Dat is dan vreemd want ik krijg deze melding:

Citaat:
q-dance | something went wrong!

You already signed up

This emailadres is already receiving our updates.

Q-DANCE.com



Maar wanneer je dat met een ander e-mailadres doet krijg je dit:

Citaat:
Q-dance | Confirm your Subscription

THANK YOU FOR SUBSCRIBING TO OUR NEWSLETTER

Click here to confirm your subscription to the Q-dance newsletter

Q-DANCE.com Q-DANCE


"Pre-Registration Confirmed" betekent dus alleen dat je nog moet confirmen voor de newsletter, niets meer en niets minder.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 08:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vernam dat de Orange, als in Hardtrance-stage, zal komen te vervallen.

Aangezien Orange nu ook als 'Defqon-tent' staat aangegeven lijkt mij dit te kloppen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man, een extra raw tent/area! Heb hier wel zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
lap tekst

Dat vind ik dan toch raar dat ik dat wel in beeld kreeg, aangezien ik al 4 jaar ingeschreven sta voor de nieuwsbrief met datzelfde emailadres. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Survival of the Fittest"
Echt een titel voor Zatox of Brennan Heart. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
"Survival of the Fittest"
Echt een titel voor Zatox of Brennan Heart. :lol:


Vanwege die lyrics in Fight the Resistance zeker :P Daar moest ik in ieder geval wel gelijk aan denken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel kost zo'n tent van defqon zelf pp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Hoeveel kost zo'n tent van defqon zelf pp?

bedoel je een tipi of zo'n 2 persoons tent?

die 2 persoons was vorig jaar dacht ik 90 euro extra dus 45 pp. Als ze hem voor je op zetten kosten dat nog eens 15 euro extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe duur is ongeveer het hele weekend, met muntjes etc?
ik gok zoon 300 voor 2 personen met tent en alles, maar daar komen de muntjes nog bij.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten