Basshunterzz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Nog een extra 'raw' (wat een kut term is het toch nog steeds) stage maakt het voor mij wel weer even een stukje interessanter... Decibel is al geboekt maar als het qua financiën kan wil ik hier toch ook wel weer heen!! 2012 geweest, was mn eerste feest ooit en het was onvergetelijk. Wil ik toch wel weer heen

Op een of andere manier moet Q-Dance eerst maar is bewijzen dat ze echt een goede RAW neer kunnen zetten en niet weer aankomen met een Zatox. Laten we hopen dat ze dat deze keer doen

Kijk eens naar de Blue Area van afgelopen jaar:
11:00 - 12:30: Omegatypez
12:30 - 13:00: Live: Outbreak
13:00 - 14:00: Geck-o
14:00 - 15:00: High Voltage
15:00 - 16:00: Prefix & Density
16:00 - 17:00: Digital Punk
17:00 - 18:00: Degos & Re-Done
18:00 - 19:00: Chain Reaction & Luna
19:00 - 20:15: Frequencerz
20:15 - 20:45: Live: E-Force
20:45 - 22:00: B-Front
vanaf High Voltage de hele dag behoorlijk Raw, ga er maar van uit dat wanneer ze een area helemaal op Raw richten dat het dan wel goed komt met die Line-Up.