Afterparty is pas op zaterdagwrote:Het is toch de gathering in de blue en dan daarna de afterparty in de blue en orange?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
De orange is ook op vrijdag al open 
Jaa precies, ik was in de war door die line up. Als ik denk aan the gathering denk ik aan die geweldige show van Qwrote:Afterparty is pas op zaterdagwrote:Het is toch de gathering in de blue en dan daarna de afterparty in de blue en orange?Wel in die 2 tenten ja
-
I
- 2 posts member since 2014
- last seen Apr 2014
Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.
dat kan ik weer wel begrijpen:D
ja nee psieswrote:Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Wat ik dan weer niet begrijp, is wat jij probeert te zeggen. Erg duidelijk ben je namelijk niet.wrote:Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.
Probeer je nu te zeggen dat je jezelf begrijpt?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
ach zolang hij zich zelf maar begrijpt, ik begrijp er in ieder geval niks vanwrote:Wat ik dan weer niet begrijp, is wat jij probeert te zeggen. Erg duidelijk ben je namelijk niet.wrote:Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.
hmmz met klein btje geluk toch nog naar de zaterdag 
-
I
- 2 posts member since 2014
- last seen Apr 2014
hij ?? ik ben nog altijd een zij hoor xD en haha nee ... tis een reactie op een post van poos terug xDwrote:ach zolang hij zich zelf maar begrijpt, ik begrijp er in ieder geval niks vanwrote:Wat ik dan weer niet begrijp, is wat jij probeert te zeggen. Erg duidelijk ben je namelijk niet.wrote:Ja en jij houdt van frenchcore wat ik dan weer niet begrijp.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.
Hopelijk B-Front.wrote:Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.
Die sluit op zaterdag toch ook al af met B-Freqzwrote:Hopelijk B-Front.wrote:Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.
Hoop het niet.wrote:Perfect afsluitmoment voor Headhunterz.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
boeiewrote:Die sluit op zaterdag toch ook al af met B-Freqzwrote:Hopelijk B-Front.wrote:Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.
Vorig jaar stond Adaro een na laatste en sloot hij zondag af met G4H. Vergelijking klopt niet helemaal maar het is niet ondenkbaar.wrote:Die sluit op zaterdag toch ook al af met B-Freqzwrote:Hopelijk B-Front.wrote:Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Vind het wel een actie voor q helaas.wrote:Hoop het niet.wrote:Perfect afsluitmoment voor Headhunterz.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Doe mij maar gewoon iemand als B-Front. Hoef geen Brennan Heart, Frontliner en dan nog een mainstream naam.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Als nog iemand een weekendticket nodig heeft:
https://www.ticketswap.nl/tickets/55478 ... tival-2014
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Een mainstream act in plaats van een raw act? Niet echt logischwrote:Hopelijk Noisecontrollers
Prijzig.wrote:Als nog iemand een weekendticket nodig heeft:
Dichter naar het festival droppen de prijzen bij TicketSwap ook aanzienlijk.
-
SHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2014
- last seen May 2014
Partyraiserwrote:Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.