Doe maar, jaag je iedereen bij de main weg. Meer ruimte.
En toch hoop ik dat het NC wordtwrote:Een mainstream act in plaats van een raw act? Niet echt logischwrote:Hopelijk Noisecontrollers
En toch hoop ik dat het NC wordtwrote:Een mainstream act in plaats van een raw act? Niet echt logischwrote:Hopelijk Noisecontrollers
Drokz & Akirawrote:Partyraiserwrote:Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.
haha, dat zou nog eens wat zijnwrote:Drokz & Akirawrote:Partyraiserwrote:Nou adaro heeft alles in mei/juni/juli afgezegd, benieuwd wie we nu op the closing zien.
Of Titan.wrote:Doe mij dan maar Crypsis (live?)
Precies, merendeel staat toch met het telefoontje in de hand te filmen..wrote:Doe maar, jaag je iedereen bij de main weg. Meer ruimte.
Zo druk is het tijdens de closing bij de main niet, toch?wrote:Doe maar, jaag je iedereen bij de main weg. Meer ruimte.
http://l.yimg.com/g/images/spaceout.gifwrote:Zo druk is het tijdens de closing bij de main niet, toch?wrote:Doe maar, jaag je iedereen bij de main weg. Meer ruimte.
Het is de enige stage die dan open is dus er staat 30.000 manwrote:Zo druk is het tijdens de closing bij de main niet, toch?wrote:Doe maar, jaag je iedereen bij de main weg. Meer ruimte.
Ooit van sarcasme gehoord?wrote:Het is de enige stage die dan open is dus er staat 30.000 manwrote:Zo druk is het tijdens de closing bij de main niet, toch?wrote:Doe maar, jaag je iedereen bij de main weg. Meer ruimte.
Protip: ga nu al 3 jaar aan de rechterkant op die grasheuvel staan, daar kun je zelfs zittend de eindshow nog zien. Zeeën van ruimte, geluid is zelfs nog in orde daar. En je hebt een prachtig uitzicht over de menigte heen. Je levert misschien wel iets in op sfeer, maar je hebt hier meer ruimte om fijn met een (grote) groep te staan.wrote:Plek zat hoor bij de closing.
Haha was zoo mooiwrote:Protip: ga nu al 3 jaar aan de rechterkant op die grasheuvel staan, daar kun je zelfs zittend de eindshow nog zien. Zeeën van ruimte, geluid is zelfs nog in orde daar. En je hebt een prachtig uitzicht over de menigte heen. Je levert misschien wel iets in op sfeer, maar je hebt hier meer ruimte om fijn met een (grote) groep te staan.wrote:Plek zat hoor bij de closing.
Dan wens ik je succes, die zijn me toch kleinwrote:Ik heb alvast een tent gehaald bij de Aldi. Nog een kleine 2 maandjes.
Wat overdrijft iedereen toch, vorig jaar was gewoon goed weer. Af en toe een bui is juist fijn anders word het veel te heet.wrote:Als ik dit weer zo zie buiten dan krijg ik er helemaal zin in.
Typisch DQ weer
Ik lag vorig jaar ook in een tentje van de aldi die was ook niet super groot en deze is net iets groter. Gewoon goed te doen hoor. Ik verwacht geen 4* sterren hotel oidwrote:Dan wens ik je succes, die zijn me toch kleinwrote:Ik heb alvast een tent gehaald bij de Aldi. Nog een kleine 2 maandjes.
Wat overdrijft iedereen toch, vorig jaar was gewoon goed weer. Af en toe een bui is juist fijn anders word het veel te heet.wrote:Als ik dit weer zo zie buiten dan krijg ik er helemaal zin in.
Typisch DQ weer
Ruim ,leuk en ook duurwrote:Ik heb zn leuke defqon tent bij het weekend genomen. Lekker ruim en een leuk aandenken als die heel blijft