Die stomheid gaat niet meer weg
Dat is wel bijzonder handig!wrote:http://www.groupon.nl/deals/den_haag/ga-riviera-beach/36854652
Voor diegene die niet op de camping wil zitten...
Dat is wel bijzonder handig!wrote:http://www.groupon.nl/deals/den_haag/ga-riviera-beach/36854652
Voor diegene die niet op de camping wil zitten...
En ze willen waarschijnlijk een 'Tijdmachine' set gaan draaien.wrote:oke geck-o en audiofreq openen de main op de zaterdag, die was onverwacht
bron: q-dance radio.
Daar heb je toch geen drie maanden voorbereiding voor nodig?wrote:En ze willen waarschijnlijk een 'Tijdmachine' set gaan draaien.wrote:oke geck-o en audiofreq openen de main op de zaterdag, die was onverwacht
bron: q-dance radio.
meer weekenders dan zaterdag tickets... nooit geweten dat er zo veel mensen een weekend gingenwrote:q-dance op facebook
"Defqon.1 Weekend Festival is uitverkocht.
Weekend Warriors! De zomer is in aantocht.. Defqon.1 Weekend Festival is uitverkocht. Met meer dan 30.000 Weekend Warrios die 3 dagen komen feesten, aangevuld met 25.000 zaterdagbezoekers, wordt Defqon.1 2014 het grootste harder styles festival ooit."
word me toch druk tijdens the gathering en closing
wat een chaos moet dat worden haha, wel heel vet natuurlijk!wrote:Is volgens mij ook voor het eerst dit jaar.
Iemand eenig idee hoeveel het er vorig jaar waren?wrote:meer weekenders dan zaterdag tickets... nooit geweten dat er zo veel mensen een weekend gingenwrote:q-dance op facebook
Weekend Warriors! De zomer is in aantocht.. Defqon.1 Weekend Festival is uitverkocht. Met meer dan 30.000 Weekend Warrios die 3 dagen komen feesten, aangevuld met 25.000 zaterdagbezoekers, wordt Defqon.1 2014 het grootste harder styles festival ooit."
Iemand eenig idee hoeveel het er vorig jaar waren?wrote:meer weekenders dan zaterdag tickets... nooit geweten dat er zo veel mensen een weekend gingenwrote:q-dance op facebook
Het gaat in ieder geval niet over de weg heen zoals bij lowlands (had Q-dance hier over gemaild)wrote:Vorig jaar hadden ze er volgens mij 20.000 op de hele camping. Hopelijk wordt het campingterrein een heel stuk groter!
Misschien is er wel een grotere tent danwrote:Ik maak me drukker om the gathering, als er echt 10.000 man meer op de camping zijn.
Vorig jaar was t al erg druk en warm in de blue op vrijdag..
In de radio show een tijdje terug werd er al vermeld dat het de grootste ooit zou zijn (en dat je zwem kleding mee moest nemenwrote:Ik maak me drukker om the gathering, als er echt 10.000 man meer op de camping zijn.
Vorig jaar was t al erg druk en warm in de blue op vrijdag..
Oordoppen in en je hebt nergens last vanwrote:Ah oke. Ik hoop ook echt heeel erg dat ze dit jaar die 24/7 tent een geschikt plekje geven. Heb vorig jaar nauwlijks kunnen slapen we stonden er ruim een halve kilometer vanaf, maar dat bleek zeker niet genoeg te zijn!
Tsja wat ik begreep word de 24/7 tent tijdens festival uren dus gesloten(verplaatst naar de orange)wrote:Dan maar 'gatheren' in de 24/7 tent, of in een van de andere 10.000 tenten
Nope, was gewoon open afgelopen jarenwrote:Tsja wat ik begreep word de 24/7 tent tijdens festival uren dus gesloten(verplaatst naar de orange)wrote:Dan maar 'gatheren' in de 24/7 tent, of in een van de andere 10.000 tenten
Klopt maar ik heb het over iets wat q-dance vermelde voir 2014wrote:Nope, was gewoon open afgelopen jarenwrote:Tsja wat ik begreep word de 24/7 tent tijdens festival uren dus gesloten(verplaatst naar de orange)wrote:Dan maar 'gatheren' in de 24/7 tent, of in een van de andere 10.000 tenten