Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
stefan_helmond schreef:
Dat zijn dagjesmensen. :P


lang leve de hokjesgeest

Lang leve de mensen die alles veel te serieus nemen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:47 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Millard Fillmore schreef:
stefan_helmond schreef:
Dat zijn dagjesmensen. :P


lang leve de hokjesgeest

Lang leve de mensen die alles veel te serieus nemen hier.


Je haalt me de woorden uit de mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proberen om het hele weekend aanwezig te zijn omdat ik tijdens The Qontinent in Marmaris zit. (Nee ik weet dat er nog geen precieze datum bekend is van The Qontinent, maar kijkend naar de afgelopen jaren is dat wel te voorspellen). Even kijken hoe ik het ga doen met geld vanwege vakantie, maar hopelijk gewoon aanwezig :D

Millard Fillmore schreef:
pim0412 schreef:
Millard Fillmore schreef:
lang leve de hokjesgeest

Lang leve de mensen die alles veel te serieus nemen hier.


Je haalt me de woorden uit de mond.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekend dit jaar was erg geslaagd, volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Je haalt me de woorden uit de mond.

Sorry, verkeerd geïnterpreteerd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar voor het eerst een weekend gedaan, dit jaar zeker weer 't hele weekend aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.


Haha is toch wel mooi de manier waarop ze weekend tickets willen slijten. Gewoon de zaterdag beperkter maken om mensen zo over te halen een weekend te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:56 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Pommer schreef:
Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.


Haha is toch wel mooi de manier waarop ze weekend tickets willen slijten. Gewoon de zaterdag beperkter maken om mensen zo over te halen een weekend te gaan.

Zal je zien dat er mensen die een weekend willen geen kaarten hebben omdat mensen die alleen de zaterdag gaan dan maar een weekend kaart kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 16:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Pommer schreef:
Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.


Haha is toch wel mooi de manier waarop ze weekend tickets willen slijten. Gewoon de zaterdag beperkter maken om mensen zo over te halen een weekend te gaan.


Zo bedoelde ik het niet hoor :P Vind het het geld niet waard alleen de zaterdag. En dat weekend was gewoon baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast wel weer aanwezig, nog even kijken of het deze keer een weekend wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weekend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al verzekerd van weekend kaarten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Al verzekerd van weekend kaarten. :thumbsup:

en dat doe jij hoe? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Sowieso weekend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Parvuz schreef:
Al verzekerd van weekend kaarten. :thumbsup:

en dat doe jij hoe? :P


Vaak naar Q-Dance feesten gaan, dan kan je ze eerder kopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Miwer schreef:
Parvuz schreef:
Al verzekerd van weekend kaarten. :thumbsup:

en dat doe jij hoe? :P


Vaak naar Q-Dance feesten gaan, dan kan je ze eerder kopen...

Nope, hij zat na Q-Base te huilen dat ze het weer niet goed geregeld hadden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:36 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Miwer schreef:
Parvuz schreef:
Al verzekerd van weekend kaarten. :thumbsup:

en dat doe jij hoe? :P


Vaak naar Q-Dance feesten gaan, dan kan je ze eerder kopen...

Ik sla de afgelopen jaren er amper 1 over dus dat zal het wel niet zijn.
maar inderdaad dat is waar ook door q-base
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ja hopelijk weer een weekend aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nope, hij zat na Q-Base te huilen dat ze het weer niet goed geregeld hadden :P

Hahahaha :lol:
Ik was wel zeiknat ja, maar niet van de tranen. Mja de buschauffeur zei zelf dat we klacht moesten indienen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:47 
 
Hardtraxxer

Het leuke aan DefQon is het weekend, ik snap niet eens dat mensen ook maar overwegen om voor 1 dag te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:51 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
Het leuke aan DefQon is het weekend, ik snap niet eens dat mensen ook maar overwegen om voor 1 dag te gaan :P

Omdat het toch redelijk duur is(ticket valt mee maar je moet er ook leven he :P )
of niet een weekend kunnen van wegen werk/school/etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wordt ook voor mij het hele weekend naar de klote :beer:
Ben ook we benieuwd wie de anthem gaat doen dit jaar...
Zou wel is Brennan Heart of Code Black kunnen gaan worden.
Eerlijk gezegd hoop ik eerder op een vette anthem van de Wasted Penguinz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
Dat wordt ook voor mij het hele weekend naar de klote :beer:
Ben ook we benieuwd wie de anthem gaat doen dit jaar...
Zou wel is Brennan Heart of Code Black kunnen gaan worden.
Eerlijk gezegd hoop ik eerder op een vette anthem van de Wasted Penguinz :)


Zou voorspelbaar zijn ja Brennan, ik hoop meer op iets van Adaro maar dat gaat hem niet worden denk ik haha..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten