Lang leve de mensen die alles veel te serieus nemen hier.wrote:lang leve de hokjesgeestwrote: Dat zijn dagjesmensen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Je haalt me de woorden uit de mond.wrote:Lang leve de mensen die alles veel te serieus nemen hier.wrote:lang leve de hokjesgeestwrote: Dat zijn dagjesmensen.
Proberen om het hele weekend aanwezig te zijn omdat ik tijdens The Qontinent in Marmaris zit. (Nee ik weet dat er nog geen precieze datum bekend is van The Qontinent, maar kijkend naar de afgelopen jaren is dat wel te voorspellen). Even kijken hoe ik het ga doen met geld vanwege vakantie, maar hopelijk gewoon aanwezig 

wrote:Je haalt me de woorden uit de mond.wrote:Lang leve de mensen die alles veel te serieus nemen hier.wrote: lang leve de hokjesgeest
Weekend dit jaar was erg geslaagd, volgend jaar zeker weer aanwezig!
Last edited by Hyperactive on , edited 1 time in total.
Sorry, verkeerd geïnterpreteerdwrote:Je haalt me de woorden uit de mond.
Vorig jaar voor het eerst een weekend gedaan, dit jaar zeker weer 't hele weekend aanwezig! 
Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.
Haha is toch wel mooi de manier waarop ze weekend tickets willen slijten. Gewoon de zaterdag beperkter maken om mensen zo over te halen een weekend te gaan.wrote:Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Zal je zien dat er mensen die een weekend willen geen kaarten hebben omdat mensen die alleen de zaterdag gaan dan maar een weekend kaart kopen.wrote:Haha is toch wel mooi de manier waarop ze weekend tickets willen slijten. Gewoon de zaterdag beperkter maken om mensen zo over te halen een weekend te gaan.wrote:Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.
Zo bedoelde ik het niet hoorwrote:Haha is toch wel mooi de manier waarop ze weekend tickets willen slijten. Gewoon de zaterdag beperkter maken om mensen zo over te halen een weekend te gaan.wrote:Weekendje is een optie, alleen de zaterdag begin ik niet aan.
Vast wel weer aanwezig, nog even kijken of het deze keer een weekend wordt 
Al verzekerd van weekend kaarten. 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
en dat doe jij hoe?wrote:Al verzekerd van weekend kaarten.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vaak naar Q-Dance feesten gaan, dan kan je ze eerder kopen...wrote:en dat doe jij hoe?wrote:Al verzekerd van weekend kaarten.
Nope, hij zat na Q-Base te huilen dat ze het weer niet goed geregeld haddenwrote:Vaak naar Q-Dance feesten gaan, dan kan je ze eerder kopen...wrote:en dat doe jij hoe?wrote:Al verzekerd van weekend kaarten.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ik sla de afgelopen jaren er amper 1 over dus dat zal het wel niet zijn.wrote:Vaak naar Q-Dance feesten gaan, dan kan je ze eerder kopen...wrote:en dat doe jij hoe?wrote:Al verzekerd van weekend kaarten.
maar inderdaad dat is waar ook door q-base
Hahahahawrote: Nope, hij zat na Q-Base te huilen dat ze het weer niet goed geregeld hadden
Ik was wel zeiknat ja, maar niet van de tranen. Mja de buschauffeur zei zelf dat we klacht moesten indienen.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Het leuke aan DefQon is het weekend, ik snap niet eens dat mensen ook maar overwegen om voor 1 dag te gaan 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Omdat het toch redelijk duur is(ticket valt mee maar je moet er ook leven hewrote:Het leuke aan DefQon is het weekend, ik snap niet eens dat mensen ook maar overwegen om voor 1 dag te gaan
of niet een weekend kunnen van wegen werk/school/etc
Dat wordt ook voor mij het hele weekend naar de klote
Ben ook we benieuwd wie de anthem gaat doen dit jaar...
Zou wel is Brennan Heart of Code Black kunnen gaan worden.
Eerlijk gezegd hoop ik eerder op een vette anthem van de Wasted Penguinz
Zou voorspelbaar zijn ja Brennan, ik hoop meer op iets van Adaro maar dat gaat hem niet worden denk ik haha..wrote:Dat wordt ook voor mij het hele weekend naar de klote![]()