Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:53 
 

Dat anthem, ik weet het niet hoor.. Vind het maar een beetje slap allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 03:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Hard Invasion schreef:
dennisje030 schreef:
Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Toen keek ik vanmiddag in m'n mail en tadaaa, ook een pre-sale code gehad! :D


Dus presale code krijg je pas wnr je naar enkele festivals van Q-dance bent geweest ? ;)
Dan moet ik al niet hopen , dit wordt voor mij de eerste defqon en ook dus eerste q-dance :D
Achja :) Er zullen wel voldoende tickets zijn :)

Uhm waarschijnlijk niet haha (al gaat het de afgelopen jaren wel trager)


Als je op zaterdag op 13 uur klaarzit ;) ?
Heb hier al gelezen dat ze toch min wel een dagje online staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 04:17 
 
Hardtraxx Addict

Dat was afgelopen jaar
jaren er voor was je te laat om 1 over 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 10:03 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
6 daagjes tot de lineup :corn:


kan niet wachten! kaartje is in ieder geval al binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
dennisje030 schreef:
Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Toen keek ik vanmiddag in m'n mail en tadaaa, ook een pre-sale code gehad! :D


Dus presale code krijg je pas wnr je naar enkele festivals van Q-dance bent geweest ? ;)
Dan moet ik al niet hopen , dit wordt voor mij de eerste defqon en ook dus eerste q-dance :D
Achja :) Er zullen wel voldoende tickets zijn :)


Vorig jaar was het ook bizar hoor, toen kon je de zondag daarna nog de hele dag kaarten halen, afgelopen 5 jaar heb ik dat niet mee gemaakt met Defqon, kan dus ook maarzo zijn dat het dit jaar weer storm loopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook pre-sale code in me mail staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 11:42 
 
Hardtraxx Elite

https://www.youtube.com/watch?v=BG1cXbXkhPA#t=75

Van wie denken jullie dat het Anthem is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=BG1cXbXkhPA#t=75

Van wie denken jullie dat het Anthem is?

Coone, is ook al gewoon officieel bekend gemaakt..?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=BG1cXbXkhPA#t=75

Van wie denken jullie dat het Anthem is?

nou het staat er onder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 12:00 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=BG1cXbXkhPA#t=75

Van wie denken jullie dat het Anthem is?

Coone, is ook al gewoon officieel bekend gemaakt..?! :P


Haha ja foutje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk. Toen ik Coone zag staan dacht ik, dit gaat echt het meest belabberde anthem tot nu toe worden. Maar het valt me toch mee. Kan uiteraard beter maar heel slecht is het niet. Zit wel zomers sfeertje in.

Denk trouwens dat ze wel een gruwelijke mainstage kunnen maken met dit thema en die tijger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bah, al zovaak naar q-dance feesten geweest en geen code ontvangen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Bah, al zovaak naar q-dance feesten geweest en geen code ontvangen :(



krijg je ook nieuwsbrief?

ik heb me ooit in 2006 ingeschreven voor q-dance nieuwsbrief.
van de 7x dat ik geweest ben, ben ik 5x gegaan dmv pre-sale xd

ook voor andere feesten btw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Carminizerz schreef:
Bah, al zovaak naar q-dance feesten geweest en geen code ontvangen :(



krijg je ook nieuwsbrief?

ik heb me ooit in 2006 ingeschreven voor q-dance nieuwsbrief.
van de 7x dat ik geweest ben, ben ik 5x gegaan dmv pre-sale xd

ook voor andere feesten btw :D


Ik krijg um ongeveer vanaf 2007. Denk dat ze me niet aardig vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Weekend kaarten binnen :D Met een tipi deze keer, geen geneuzel meer met al dat sjouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Weekend kaarten binnen :D Met een tipi deze keer, geen geneuzel meer met al dat sjouwen


Tipisch jou ja

Heb er gvd nu al zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tipisch jou ja



Heerlijk gast, +1 daarvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeuren via de mail om een pre-sale code schijnt dus ook te werken, ken al meerdere mensen die een boze mail hebben gestuurd omdat ze al "jaren fan zijn" die vervolgens een pre-sale code opgestuurd kregen :P

Citaat:
Beste,

Wij proberen ieder jaar zoveel mogelijk Q-dance fans blij te maken met een code voor Defqon.1
Helaas hebben we maar een beperkte capaciteit en kunnen we niet iedereen een code toesturen maar toch willen wij jou als echte Q-dance fan de mogelijkheid geven om kaarten te bemachtigen.

Hierbij zenden we je dan ook een code toe.
Je kan met je code 2 dagkaarten en of 4 weekend kaarten kopen.

Als je code het door wat voor reden dan ook niet doet tijdens het invoeren wacht dan 30 minuten en probeer het dan opnieuw.
De code is geldig tot 27 maart 23.00 uur.

Je code is:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
zeuren via de mail om een pre-sale code schijnt dus ook te werken, ken al meerdere mensen die een boze mail hebben gestuurd omdat ze al "jaren fan zijn" die vervolgens een pre-sale code opgestuurd kregen :P

Citaat:
Beste,

Wij proberen ieder jaar zoveel mogelijk Q-dance fans blij te maken met een code voor Defqon.1
Helaas hebben we maar een beperkte capaciteit en kunnen we niet iedereen een code toesturen maar toch willen wij jou als echte Q-dance fan de mogelijkheid geven om kaarten te bemachtigen.

Hierbij zenden we je dan ook een code toe.
Je kan met je code 2 dagkaarten en of 4 weekend kaarten kopen.

Als je code het door wat voor reden dan ook niet doet tijdens het invoeren wacht dan 30 minuten en probeer het dan opnieuw.
De code is geldig tot 27 maart 23.00 uur.

Je code is:


Vind het het dan ook weer onzin om om een code te gaan zeuren bij Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 20:12 
 

Code binnen van een vriend, maandag als het geld van de rest binnen is ook maar even weekendtickets halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoveel zin in :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pre-sale codes op Marktplaats. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Pre-sale codes op Marktplaats. :')

Conditie: gebruikt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
hoebedoelje schreef:
Pre-sale codes op Marktplaats. :')

Conditie: gebruikt. :lol:


Mensen die gewoon 25 euro voor zon ding vragen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar werden de advertenties door Marktplaats nog verwijderd.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten