Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

eventveiling.nl is ook hilarisch trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

te triest voor woorden dat mensen geld betalen zodat ze verzekerd van een kaartje zijn

vind het zeuren via de mail overigens ook triest, maar dat is nog de keuze van Q-dance dat ze daar op in gaan...

Denk dat ze bij Q-dance zich wel in de handjes knijpen dat hun festival zo gewild is... met die pre-sale codes creƫer je toch een beetje het idee dat Defqon een redelijk exclusieve aangelegenheid is... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exclusief is het niet meer hoor

Vroeger (hoor opa praten ;) ) in de Almere tijd, toen mocht je in je handen knijpen voor een ticket, laats staan een code.

Dit jaar hebben 12 van de 16 van mijn mede DefQon-gangers een code gehad..
Mij hoor je verder niet klagen, ben weer erg blij dat de tickets binnen zijn :D Editie 9 al weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:00 
 
Hardtraxx Elite

Pre code, dus er sowieso bij gelukkig, is echt het beste feest waar ik ooit ben geweest, was zo mooi. :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook een code gehad :D :D :D

Alvast 4 kaarten binnen, rest komt volgende week zaterdag wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Addict

zucht een vriend wil al jaren mee maar door kermis werk kon hij nooit
nu kan hij dus besloten wij hem een kaart kado te doen zegt hij: nee bedankt.

nu dus opzoek naar iemand die mee wil (nee geen kaart te koop) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
zucht een vriend wil al jaren mee maar door kermis werk kon hij nooit
nu kan hij dus besloten wij hem een kaart kado te doen zegt hij: nee bedankt.

nu dus opzoek naar iemand die mee wil (nee geen kaart te koop) :P


trek jij eens even snel een blik lees tekens open, wat bedoel je nou allemaal te zeggen joh. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:13 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Miwer schreef:
Zucht. Een vriend wil al jaren mee maar door kermis werk kon hij nooit.
Nu kan hij dus besloten wij hem een kaart kado te doen, zegt hij: nee bedankt.

Nu dus opzoek naar iemand die mee wil. (Nee geen kaart te koop.) :P


trek jij eens even snel een blik lees tekens open, wat bedoel je nou allemaal te zeggen joh. :P


Zo beter? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Rickzel schreef:
Miwer schreef:
Zucht. Een vriend wil al jaren mee maar door kermis werk kon hij nooit.
Nu kan hij dus besloten wij hem een kaart kado te doen, zegt hij: nee bedankt.

Nu dus opzoek naar iemand die mee wil. (Nee geen kaart te koop.) :P


trek jij eens even snel een blik lees tekens open, wat bedoel je nou allemaal te zeggen joh. :P


Zo beter? :P


haha veeeel duidelijker, nu kunnen wij ook beter inhaken op je verhaal :thumbsup:

wat ontzettend balen voor je ! succes met het zoeken naar iemand voor je kaartje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:39 
 
Hardtraxx Addict

Nouja ik heb meer iets van ik zal nog eens iets van 100+ euro kado doen, word echt dankbaar ontvangen -__-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekend tickets aangeschaft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:59 
 

Ook weekendtickets gehaald, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Weekend kaarten + 2 zaterdag kaarten in de pocket :D.
Je kon gelukkig beide bestellen.
Ga zelf weekend met een vriend, en dan komen nog 2 vrienden op de zaterdag langs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Weekend kaarten + 2 zaterdag kaarten in de pocket :D.
Je kon gelukkig beide bestellen.
Ga zelf weekend met een vriend, en dan komen nog 2 vrienden op de zaterdag langs :D

Kan je zowel 4 weekend kaarten als 2 zaterdag kaarten halen? :huh: Of in totaal 4?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee, heb 2 om 2. Miss kan je ook wel 4 om 2? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de pre code niet vinden? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Protoss schreef:
Kan de pre code niet vinden? :/

in je normale mail of spam map

nee? dan heb je er geen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Geen idee, heb 2 om 2. Miss kan je ook wel 4 om 2? :P

Aaah oke, nee denk het niet dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon je e-mailadres...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekendticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 09:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is het al bijna donderdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 09:55 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Is het al bijna donderdag?

Hou maar rekening met vrijdag, vorig jaar klapte de site er ook uit remember :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij het vrijgeven van de line up? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 10:55 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Bij het vrijgeven van de line up? :huh:

Vorig jaar lach de site er ongeveer een dag uit toen ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Parvuz schreef:
Bij het vrijgeven van de line up? :huh:

Vorig jaar lach de site er ongeveer een dag uit toen ja :P

Ik moest toen wel lachen
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten