Pommer schreef:
Richardd schreef:
Denk dat de hele bende wel weer aanwezig is, op Maarten na dan. Ik slaap alleen niet op de camping, ben van plan heen en weer te rijden. Mss dat ik het overweeg om op de camping te slapen als de weersvoorspellingen echt geweldig zijn. En bij jullie?
Ah oke. Ik ben nog mensen aan het overhalen, maar denk dat ik wel een groepje mee krijg (Kevin, Martijn enz).
Mochten jullie toch blijven slapen, ga dan niet naast de 24/7 tent liggen zoals die anderen vorig jaar

Tja ze moesten wel, ze waren er wat laat vanwege die kettingbotsing op de heenweg.
Ja die lui gaan altijd wel toch. Je kan natuurlijk altijd bij ons aanhaken, Remondo gaat ook met ons mee dus dan ben je iig niet de enige Spakenburger haha.