Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Festival 2014

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Richardd wrote:
Pommer wrote:
Richardd wrote:Sfeer? Ik kom voor m'n rust!
Wie gaan er van jullie?
Denk dat de hele bende wel weer aanwezig is, op Maarten na dan. Ik slaap alleen niet op de camping, ben van plan heen en weer te rijden. Mss dat ik het overweeg om op de camping te slapen als de weersvoorspellingen echt geweldig zijn. En bij jullie?
Ah oke. Ik ben nog mensen aan het overhalen, maar denk dat ik wel een groepje mee krijg (Kevin, Martijn enz).

Mochten jullie toch blijven slapen, ga dan niet naast de 24/7 tent liggen zoals die anderen vorig jaar xd
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
En ook niet in t verlengde van de pre/after tent als je saar niet tot t eind blijft :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Code ontvangen :D
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
View on YouTube
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Not bad at al :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Vind hem oke :)

Prima kick, leuke melo, vocals alleen niet echt kapot van
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Toch Coone geworden, wat ik al verwacht had.

Best vet nummer, vooral die melody!
Last edited by Koen on , edited 1 time in total.
H
Hardtraxxer
57 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Toen ik Coone zag staan had ik iets van: nee toch... Maar vind m best lekker, goeie trailer ook :) begin er al zin in te krijgen...
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Had hem slechter verwacht, maar pakkende melodie en zit inderdaad een lekkere kick onder :) Toch 1 van de beste werkjes van Coone :thumbup:
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Even een vraag, is het mogelijk om bij de code 2 weekend en 2 zaterdag te kopen? Of is 1 optie mogelijk :$
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Lenny wrote:Even een vraag, is het mogelijk om bij de code 2 weekend en 2 zaterdag te kopen? Of is 1 optie mogelijk :$
volgens mij zelfs 4 weekend en 2 zaterdag
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Er staat 4 weekend of 2 zaterdag. Maja ik wil combo :P
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Lenny wrote:Er staat 4 weekend of 2 zaterdag. Maja ik wil combo :P
Lijkt me dat je dan niet 2 voor zaterdag + nog eventueel weekendtickets kan.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ik zou zeggen probeer het gewoon :P (zaterdag kaarten kan je nog wel upgraden zag ik)
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Noh, ik wacht even tot ik het geld van iedereen heb ontvangen. Ga zelf een weekend met een maat en dan komen 2 vrienden de zaterdag.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Miwer wrote:
Ik zou zeggen probeer het gewoon :P (zaterdag kaarten kan je nog wel upgraden zag ik)
er staat 'OF' niet 'EN' :P , het lijkt me duidelijk genoeg dan.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
KWAAIE-MAX wrote:
Miwer wrote:
er staat 'OF' niet 'EN' :P , het lijkt me duidelijk genoeg dan.
Dat staat er ja, maar als het mogelijk is beide te bestellen dan gewoon doen :P (ik had gekeken en je kan wel 4 weekend en 2 zaterdag selecteren, maar geen idee of je dan een stap verder kan, ik wou alleen 4 weekend :P )
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Pommer wrote:
Richardd wrote: Denk dat de hele bende wel weer aanwezig is, op Maarten na dan. Ik slaap alleen niet op de camping, ben van plan heen en weer te rijden. Mss dat ik het overweeg om op de camping te slapen als de weersvoorspellingen echt geweldig zijn. En bij jullie?
Ah oke. Ik ben nog mensen aan het overhalen, maar denk dat ik wel een groepje mee krijg (Kevin, Martijn enz).

Mochten jullie toch blijven slapen, ga dan niet naast de 24/7 tent liggen zoals die anderen vorig jaar xd
Tja ze moesten wel, ze waren er wat laat vanwege die kettingbotsing op de heenweg.
Ja die lui gaan altijd wel toch. Je kan natuurlijk altijd bij ons aanhaken, Remondo gaat ook met ons mee dus dan ben je iig niet de enige Spakenburger haha.
Hardtraxxer
252 posts member since 2014
last seen Dec 2016
Ik vind het anthem op dit moment nog tegenvallen... Ben sws al niet heel erg fan van het werk van Coone, maar dat terzijde. Het is een gewoon nummertje geworden, ik vind hem echt het Defqon gevoel missen. Had liever op een anthem gehoopt van Code Black want die kan als geen ander een track een heerlijk zomers gevoel geven.

Misschien nog wat vaker luisteren en live kan ie ook nog anders klinken dus ik zie het wel :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik ben benieuwd naar de line-up. Hopelijk is de early hardstyle stage dit keer gewoon op zaterdag, helemaal omdat je geen losse kaarten voor zondag kunt kopen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
met een beetje geluk ook een pre-sale code bemachtigd, toch wel lekker dat die iig in de pocket zijn :)

over het anthem: pakt me niet meteen, maar uit ervaring weet ik dat hoe dichterbij Defqon komt, hoe leuker ik het anthem ga vinden >.<

vind het iig niet slecht !
Hardtraxxer
87 posts member since 2013
last seen Jun 2017
Hoppa ook een pre sale code gekregen! Ik ben blij!
Vindt het anthem wel prima maar niet geweldig, denk dat ik het nog een aantal keer moet horen maar indd zeker niet slecht!
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Toen keek ik vanmiddag in m'n mail en tadaaa, ook een pre-sale code gehad! :D
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
dennisje030 wrote:Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Dus presale code krijg je pas wnr je naar enkele festivals van Q-dance bent geweest ? ;)
Dan moet ik al niet hopen , dit wordt voor mij de eerste defqon en ook dus eerste q-dance :D
Achja :) Er zullen wel voldoende tickets zijn :)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Hard Invasion wrote:
dennisje030 wrote:Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Dus presale code krijg je pas wnr je naar enkele festivals van Q-dance bent geweest ? ;)
Dan moet ik al niet hopen , dit wordt voor mij de eerste defqon en ook dus eerste q-dance :D
Achja :) Er zullen wel voldoende tickets zijn :)
Uhm waarschijnlijk niet haha (al gaat het de afgelopen jaren wel trager)