Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 17:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Pommer schreef:
Richardd schreef:
Sfeer? Ik kom voor m'n rust!

Wie gaan er van jullie?

Denk dat de hele bende wel weer aanwezig is, op Maarten na dan. Ik slaap alleen niet op de camping, ben van plan heen en weer te rijden. Mss dat ik het overweeg om op de camping te slapen als de weersvoorspellingen echt geweldig zijn. En bij jullie?

Ah oke. Ik ben nog mensen aan het overhalen, maar denk dat ik wel een groepje mee krijg (Kevin, Martijn enz).

Mochten jullie toch blijven slapen, ga dan niet naast de 24/7 tent liggen zoals die anderen vorig jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 17:22 
 
Hardtraxx Addict

En ook niet in t verlengde van de pre/after tent als je saar niet tot t eind blijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Code ontvangen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:19 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Not bad at al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem oke :)

Prima kick, leuke melo, vocals alleen niet echt kapot van
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch Coone geworden, wat ik al verwacht had.

Best vet nummer, vooral die melody!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:25 
 
Hardtraxxer

Toen ik Coone zag staan had ik iets van: nee toch... Maar vind m best lekker, goeie trailer ook :) begin er al zin in te krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had hem slechter verwacht, maar pakkende melodie en zit inderdaad een lekkere kick onder :) Toch 1 van de beste werkjes van Coone :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Even een vraag, is het mogelijk om bij de code 2 weekend en 2 zaterdag te kopen? Of is 1 optie mogelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Even een vraag, is het mogelijk om bij de code 2 weekend en 2 zaterdag te kopen? Of is 1 optie mogelijk :$


volgens mij zelfs 4 weekend en 2 zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Er staat 4 weekend of 2 zaterdag. Maja ik wil combo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:39 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Er staat 4 weekend of 2 zaterdag. Maja ik wil combo :P


Lijkt me dat je dan niet 2 voor zaterdag + nog eventueel weekendtickets kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:41 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Er staat 4 weekend of 2 zaterdag. Maja ik wil combo :P

Ik zou zeggen probeer het gewoon :P (zaterdag kaarten kan je nog wel upgraden zag ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Noh, ik wacht even tot ik het geld van iedereen heb ontvangen. Ga zelf een weekend met een maat en dan komen 2 vrienden de zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:44 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Lenny schreef:
Er staat 4 weekend of 2 zaterdag. Maja ik wil combo :P

Ik zou zeggen probeer het gewoon :P (zaterdag kaarten kan je nog wel upgraden zag ik)


er staat 'OF' niet 'EN' :P , het lijkt me duidelijk genoeg dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
Miwer schreef:
Lenny schreef:
Er staat 4 weekend of 2 zaterdag. Maja ik wil combo :P

Ik zou zeggen probeer het gewoon :P (zaterdag kaarten kan je nog wel upgraden zag ik)


er staat 'OF' niet 'EN' :P , het lijkt me duidelijk genoeg dan.

Dat staat er ja, maar als het mogelijk is beide te bestellen dan gewoon doen :P (ik had gekeken en je kan wel 4 weekend en 2 zaterdag selecteren, maar geen idee of je dan een stap verder kan, ik wou alleen 4 weekend :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Denk dat de hele bende wel weer aanwezig is, op Maarten na dan. Ik slaap alleen niet op de camping, ben van plan heen en weer te rijden. Mss dat ik het overweeg om op de camping te slapen als de weersvoorspellingen echt geweldig zijn. En bij jullie?

Ah oke. Ik ben nog mensen aan het overhalen, maar denk dat ik wel een groepje mee krijg (Kevin, Martijn enz).

Mochten jullie toch blijven slapen, ga dan niet naast de 24/7 tent liggen zoals die anderen vorig jaar xd

Tja ze moesten wel, ze waren er wat laat vanwege die kettingbotsing op de heenweg.
Ja die lui gaan altijd wel toch. Je kan natuurlijk altijd bij ons aanhaken, Remondo gaat ook met ons mee dus dan ben je iig niet de enige Spakenburger haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het anthem op dit moment nog tegenvallen... Ben sws al niet heel erg fan van het werk van Coone, maar dat terzijde. Het is een gewoon nummertje geworden, ik vind hem echt het Defqon gevoel missen. Had liever op een anthem gehoopt van Code Black want die kan als geen ander een track een heerlijk zomers gevoel geven.

Misschien nog wat vaker luisteren en live kan ie ook nog anders klinken dus ik zie het wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd naar de line-up. Hopelijk is de early hardstyle stage dit keer gewoon op zaterdag, helemaal omdat je geen losse kaarten voor zondag kunt kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met een beetje geluk ook een pre-sale code bemachtigd, toch wel lekker dat die iig in de pocket zijn :)

over het anthem: pakt me niet meteen, maar uit ervaring weet ik dat hoe dichterbij Defqon komt, hoe leuker ik het anthem ga vinden >.<

vind het iig niet slecht !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppa ook een pre sale code gekregen! Ik ben blij!
Vindt het anthem wel prima maar niet geweldig, denk dat ik het nog een aantal keer moet horen maar indd zeker niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:04 
 
Hardtraxxer

Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Toen keek ik vanmiddag in m'n mail en tadaaa, ook een pre-sale code gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Toen keek ik vanmiddag in m'n mail en tadaaa, ook een pre-sale code gehad! :D


Dus presale code krijg je pas wnr je naar enkele festivals van Q-dance bent geweest ? ;)
Dan moet ik al niet hopen , dit wordt voor mij de eerste defqon en ook dus eerste q-dance :D
Achja :) Er zullen wel voldoende tickets zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 22:35 
 
Hardtraxx Addict

Hard Invasion schreef:
dennisje030 schreef:
Gisteren van wat vrienden gehoord dat ze een pre-sale code hadden ontvangen. Toen dacht ik, waarom ik niet? Ze gaan bijna nooit naar feesten/festivals.

Toen keek ik vanmiddag in m'n mail en tadaaa, ook een pre-sale code gehad! :D


Dus presale code krijg je pas wnr je naar enkele festivals van Q-dance bent geweest ? ;)
Dan moet ik al niet hopen , dit wordt voor mij de eerste defqon en ook dus eerste q-dance :D
Achja :) Er zullen wel voldoende tickets zijn :)

Uhm waarschijnlijk niet haha (al gaat het de afgelopen jaren wel trager)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten