Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Teddy Knalkaak schreef:
Iemand die nog een pre sale code over heeft? :drool:

ze staan op mail dus twijfel of het mogelijk is ze door te geven.

mijne is natuurlijk gewoon gebruikt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet wel kunnen, denk niet dat de codes op naam staan. Als iemand hem niet gaat gebruiken, kom maar door dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Iemand die nog een pre sale code over heeft? :drool:

ze staan op mail dus twijfel of het mogelijk is ze door te geven.

mijne is natuurlijk gewoon gebruikt :D


Tuurlijk kan dat, die dingen staan niet op naam hoor ;)
Me zusje heeft ook gekregen dus kaarten zijn zeker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:02 
 
Hardtraxxer

Geen code ontvangen :( Gelukkig was dit vorig jaar ook niet nodig, maar als er iemand een code over heeft wil ik hem wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:06 
 
Hardtraxxer

er zijn zeker weten tickets genoeg, het is weer nog groter dan vorig jaar, en vorig jaar was het ook niet direct uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ook niks gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:58 
 
Hardtraxx Addict

als je een travel pakket koopt krijg je de optie de cd te bestellen bestaand uit (RED, BLACK, BLUE AND WHITE CD) blue nieuw en sound of defqon.1 cd verdwenen dus (wel jammer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

6 keer achter elkaar geweest maar deze editie laat ik even achterwege, misschien nog lasminute
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 20:14 
 
Hardtraxxer

Net ook een presale code ontvangen, we zijn dus ook weer van de partij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 20:28 
 
Hardtraxxer

Wat wel opviel was de ticket keuze... max 2 zaterdag kaarten of 4 weekend kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hiwo schreef:
Wat wel opviel was de ticket keuze... max 2 zaterdag kaarten of 4 weekend kaarten.

Ze willen graag dat je het hele weekend gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geen code ontvangen :) diegene die willen sharen zijn welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook niks, dus wie is er zo lief? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 22:53 
 
Hardtraxx Newbie

Wie heeft er ervaring met verblijf op Landal of in een hotel, en het gebruik van de pendelbussendienst?
Wordt er gecontroleerd of je ook echt op Landal bent voor Defqon, of kun je zo in de bus stappen als je een weekendbandje hebt van defqon? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 23:20 
 
Hardtraxxer

PascalD schreef:
Wie heeft er ervaring met verblijf op Landal of in een hotel, en het gebruik van de pendelbussendienst?
Wordt er gecontroleerd of je ook echt op Landal bent voor Defqon, of kun je zo in de bus stappen als je een weekendbandje hebt van defqon? :$


Een weekendbandje geeft je onbeperkt toegang tot het defqon terrein, maakt niet uit waar je verblijft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 23:34 
 
Hardtraxx Newbie

Hiwo schreef:
PascalD schreef:
Wie heeft er ervaring met verblijf op Landal of in een hotel, en het gebruik van de pendelbussendienst?
Wordt er gecontroleerd of je ook echt op Landal bent voor Defqon, of kun je zo in de bus stappen als je een weekendbandje hebt van defqon? :$


Een weekendbandje geeft je onbeperkt toegang tot het defqon terrein, maakt niet uit waar je verblijft ;)


Dat snap ik, maar controleren ze bij de pendelbussen nog iets? Of mag je gewoon mee als je een weekendbandje hebt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 00:18 
 
Hardtraxx Addict

PascalD schreef:
Hiwo schreef:
PascalD schreef:
Wie heeft er ervaring met verblijf op Landal of in een hotel, en het gebruik van de pendelbussendienst?
Wordt er gecontroleerd of je ook echt op Landal bent voor Defqon, of kun je zo in de bus stappen als je een weekendbandje hebt van defqon? :$


Een weekendbandje geeft je onbeperkt toegang tot het defqon terrein, maakt niet uit waar je verblijft ;)


Dat snap ik, maar controleren ze bij de pendelbussen nog iets? Of mag je gewoon mee als je een weekendbandje hebt? :)

Zit gewoon je tentje op op de camping, daar zit de meeste sfeer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sfeer? Ik kom voor m'n rust!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 01:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Sfeer? Ik kom voor m'n rust!

Wie gaan er van jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 08:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Geen code ontvangen :( Gelukkig was dit vorig jaar ook niet nodig, maar als er iemand een code over heeft wil ik hem wel hebben.


Tot nu toe allemaal meegemaakt, en voor het eerst een code dus het zegt niet zo veel. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Richardd schreef:
Sfeer? Ik kom voor m'n rust!

Wie gaan er van jullie?

Denk dat de hele bende wel weer aanwezig is, op Maarten na dan. Ik slaap alleen niet op de camping, ben van plan heen en weer te rijden. Mss dat ik het overweeg om op de camping te slapen als de weersvoorspellingen echt geweldig zijn. En bij jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik keek in m'n spambox, ook een code ontvangen :P.
Even kijken hoe dit uit gaat komen met tentamens, en dan in ieder geval op de zaterdag aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

Miwer schreef:
PascalD schreef:
Hiwo schreef:

Een weekendbandje geeft je onbeperkt toegang tot het defqon terrein, maakt niet uit waar je verblijft ;)


Dat snap ik, maar controleren ze bij de pendelbussen nog iets? Of mag je gewoon mee als je een weekendbandje hebt? :)

Zit gewoon je tentje op op de camping, daar zit de meeste sfeer :P


Mee eens, afgelopen 2 jaar ook gedaan.
Maar we willen een keer met iets meer luxe, maar zon tipi is echt belachelijk duur.
Daarom zoeken we naar een iets goedkoper alternatief ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Comfort Deluxe, 480 euro p.p. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 daagjes tot de lineup :corn:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten