Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:24 
 

Haha zit niet zo te fokken Basshunterzz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:39 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Miwer schreef:
Uit verveeling even een 2013 filmpje in elkaar gezet :P
https://www.youtube.com/watch?v=id-udVD ... e=youtu.be


Kan jij of iemand me vertellen welk nummer dat is bij 6:00 in je filmpje, als het zo hard regent.


Dat is iemands geluidje wanneer hij berichten op zijn telefoon binnenkrijgt :)

hahaha ja ik kreeg opeens contact met de wi-fi tijdens het filmen dus hij ging af xD

maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het nummer heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De centjes branden in de zak om uitgegeven te worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rijd event travel hier op de zaterdag naar toe? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:53 
 
Hardtraxxer

stanlesz schreef:
Rijd event travel hier op de zaterdag naar toe? :$


ja sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Zal wel even aan een bevriende frenchcore dj vragen welke stage hij staat (noem geen naam omdat hij er dan gezeik mee kan krijgen)


Er is toch niemand hier die die simpele zooi echt mooi vind volgensmij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Zal wel even aan een bevriende frenchcore dj vragen welke stage hij staat (noem geen naam omdat hij er dan gezeik mee kan krijgen)


Er is toch niemand hier die die simpele zooi echt mooi vind volgensmij :P

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 17:24 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Zal wel even aan een bevriende frenchcore dj vragen welke stage hij staat (noem geen naam omdat hij er dan gezeik mee kan krijgen)


Er is toch niemand hier die die simpele zooi echt mooi vind volgensmij :P


Er is hier volgens mij verder ook niemand die jou mening hier over hoeft te horen, en toch verkondig je die. Dus hij mag dat best even vragen en hier posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Zal wel even aan een bevriende frenchcore dj vragen welke stage hij staat (noem geen naam omdat hij er dan gezeik mee kan krijgen)


Er is toch niemand hier die die simpele zooi echt mooi vind volgensmij :P


Er is hier volgens mij verder ook niemand die jou mening hier over hoeft te horen, en toch verkondig je die. Dus hij mag dat best even vragen en hier posten.


Gevoelig onderwerp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Er is hier volgens mij verder ook niemand die jou mening hier over hoeft te horen, en toch verkondig je die. Dus hij mag dat best even vragen en hier posten.

You kwaad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 17:47 
 
Hardtraxxer

Ja, hij doet het in praktisch elk topic waar het onderwerp ter sprake komt, ik denk dat hij zichzelf in ieder geval een hoop tijd zou besparen als hij er niks over zou zeggen.

Niemand wordt er vrolijk van als muziek die hij leuk vindt continu zonder enige reden af wordt gezeken.

I rest my case.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 18:08 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Zal wel even aan een bevriende frenchcore dj vragen welke stage hij staat (noem geen naam omdat hij er dan gezeik mee kan krijgen)


Er is toch niemand hier die die simpele zooi echt mooi vind volgensmij :P

Er zijn er zat die dat wel vinden dus ssst ;)

maar hij mag nog niks zeggen helaas, we merken het dus de 20e wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Ja, hij doet het in praktisch elk topic waar het onderwerp ter sprake komt, ik denk dat hij zichzelf in ieder geval een hoop tijd zou besparen als hij er niks over zou zeggen.

Niemand wordt er vrolijk van als muziek die hij leuk vindt continu zonder enige reden af wordt gezeken.

I rest my case.


en als we nou speciaal voor jou toe gaan geven dat we het stiekem super leuke muziek vinden, verander je dan je nickname in BLIJE-MAX :$ ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Niemand wordt er vrolijk van als muziek die hij leuk vindt continu zonder enige reden af wordt gezeken.

Wel als het betreffende genre Frenchcore is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Niemand wordt er vrolijk van als muziek die hij leuk vindt continu zonder enige reden af wordt gezeken.

Wel als het betreffende genre Frenchcore is.


Wow, lekker objectief gast, jij bent ook niet echt slim, of wel soms?

edit: Sorry stan, ik dacht dat je serieus was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 15:21 
 
Hardtraxx Elite

Je doet je naam wel eer aan zeg..

OT:
Helaas moet ik mijn vakantie tegen die tijd betalen en kan ik hier niet heen.
Hoewel Defqon me ook niet 100% trekt wil ik er toch wel een keer geweest zijn.
Misschien valt het toch wel mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk weten ze eindelijk eens iets te vinden op dat verre lopen vanaf de parkeerplaats naar het terrein; wat een pokke end is dat toch (zeker met kampeerspullen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:13 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Hopelijk weten ze eindelijk eens iets te vinden op dat verre lopen vanaf de parkeerplaats naar het terrein; wat een pokke end is dat toch (zeker met kampeerspullen).

valt toch ook wel weer mee, alleen de brug is gewoon kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
hoebedoelje schreef:
Hopelijk weten ze eindelijk eens iets te vinden op dat verre lopen vanaf de parkeerplaats naar het terrein; wat een pokke end is dat toch (zeker met kampeerspullen).

valt toch ook wel weer mee, alleen de brug is gewoon kut :P

Was gewoon een tyfuspokke eind, vooral op de maandagochtend. Wij hebben ook van alles achter gelaten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Miwer schreef:
hoebedoelje schreef:
Hopelijk weten ze eindelijk eens iets te vinden op dat verre lopen vanaf de parkeerplaats naar het terrein; wat een pokke end is dat toch (zeker met kampeerspullen).

valt toch ook wel weer mee, alleen de brug is gewoon kut :P

Was gewoon een tyfuspokke eind, vooral op de maandagochtend. Wij hebben ook van alles achter gelaten haha.

Overdrijven is ook een kunst hoor, vond het allemaal wel mee vallen (goed stond wel redelijk vooraan op het parkeer terein :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:24 
 
Hardtraxxer

pre-sale code ontvangen vandaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn inderdaad verzonden

Voor het eerst in 6 jaar tijd geen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:40 
 
Hardtraxx Addict

Zo en mijn tickets zijn binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:45 
 

Iemand die nog een pre sale code over heeft? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hiwo schreef:
pre-sale code ontvangen vandaag :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten