Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeeeeeeeey j-j-jongens en m-m-meisjes, w-willen jullie alsjeblieeeeeffffttt ophouden met dat hee-hoo roepen :cry: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Combo-meisje voor Lyst rechtsonderin op 0:20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Iemand trouwens nog die Mashup gehoord van JoS van Feel my Fire en Kick that Bass? Dat was genieten :D

Dat was inderdaad een genietmomentje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 03:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hee-Hoo is vervelend, maar ik begin mij nu nog meer te ergeren aan het geklaag erover. Pff, alsjeblieft zeg, move on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond de eindshow dit jaar op zaterdag niet super bijzonder toen ik er was...maar als je hem weer terugkijkt :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herinner me net weer de intro van de Wild Motherfuckers. :lol: Wat heldig!
"Ik heb zo'n zin in een pizza calzone!" :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:20 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Heeeeeeeeeeeey j-j-jongens en m-m-meisjes, w-willen jullie alsjeblieeeeeffffttt ophouden met dat hee-hoo roepen :cry: ?

Als dj t geluid uit gooien in gewoon kwaad worden helpt misschien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan haal je het idee van naar de muziek luisteren zonder hee-hoo ook weg, want dan heb je geen muziek.

MC vragen om het niet aan te sporen helpt al heel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 10:58 
 

Parvuz schreef:
Herinner me net weer de intro van de Wild Motherfuckers. :lol: Wat heldig!
"Ik heb zo'n zin in een pizza calzone!" :worship:


"I wanna sheet on my bed" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongegeneerd mee staan blèren :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=8NaRijGW-Zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Briljante plaat blijft dat :lol: sowieso dat Noize Suppressor dronken was toen hij deze bedacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb sowieso wel vaak het idee dat die niet helemaal nuchter is idd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik heb sowieso wel vaak het idee dat die niet helemaal nuchter is idd. :D

Net zoals Unexist, die stopt ook altijd wat in zijn neus volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/forum/vraag/1x-defqon-1-2014-krantje-t44964.html

Wie helpt me :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:


Q-dance mailen? Paar vrienden van mij vorig jaar ook gedaan, paar weken later hebben die nog netjes een krantje thuis ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 17:49 
 
Hardtraxx Addict

zie hier de live set van coone op the gathering
vooral die mashup die hij naar aanleiding van mijn idee op facebook draaide is lekker (vanaf 28.27)

https://soundcloud.com/coone/coone-defq ... et/s-evmBb
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
zie hier de live set van coone op the gathering
vooral die mashup die hij naar aanleiding van mijn idee op facebook draaide is lekker (vanaf 28.27)

https://soundcloud.com/coone/coone-defq ... et/s-evmBb

Warface - Mash-up 4.0 en ik betwijfel dat jij de werkelijke inspiratiebron was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Miwer schreef:
zie hier de live set van coone op the gathering
vooral die mashup die hij naar aanleiding van mijn idee op facebook draaide is lekker (vanaf 28.27)

https://soundcloud.com/coone/coone-defq ... et/s-evmBb

Warface - Mash-up 4.0 en ik betwijfel dat jij de werkelijke inspiratiebron was :P

naja ik zetten op zijn facebook of het geen leuk idee was om een anthem mash up (of naja mini mix) te maken omdat hij inspiratie uit oudere anthems gehaald had voor het anthem van dit jaar(zoek maar na)
zijn reactie was dat hij er over moest denken maar het is dus wel gedaan.

ach en al ben ik het niet, het is zoiezo een mooie mash up :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiezo man
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had die mashup zoiezo niet willen missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op zich nog wel een aardige set, hier had ik me zoiezo wel op vermaakt.

We waren alleen nog niet klaar met tent opzetten + hamburgers bakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zoiezo man

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Steffnov schreef:
Miwer schreef:
zie hier de live set van coone op the gathering
vooral die mashup die hij naar aanleiding van mijn idee op facebook draaide is lekker (vanaf 28.27)

https://soundcloud.com/coone/coone-defq ... et/s-evmBb

Warface - Mash-up 4.0 en ik betwijfel dat jij de werkelijke inspiratiebron was :P

naja ik zetten op zijn facebook of het geen leuk idee was om een anthem mash up (of naja mini mix) te maken omdat hij inspiratie uit oudere anthems gehaald had voor het anthem van dit jaar(zoek maar na)
zijn reactie was dat hij er over moest denken maar het is dus wel gedaan.

ach en al ben ik het niet, het is zoiezo een mooie mash up :P


Is Warface het andere allias van Coone dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dat ie deze bedoelt

Coone - Defqon.1 Allstars Mashup
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten