Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 03:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of ze die Defqon petten ook nog gaan verkopen via de gewoone online merchandise? Ik heb Q-dance al gemaild maar nog geen reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chichi schreef:
Iemand enig idee of ze die Defqon petten ook nog gaan verkopen via de gewoone online merchandise? Ik heb Q-dance al gemaild maar nog geen reactie.


http://store.q-dance.com/en/Q-accessories/

Die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
chichi schreef:
Iemand enig idee of ze die Defqon petten ook nog gaan verkopen via de gewoone online merchandise? Ik heb Q-dance al gemaild maar nog geen reactie.


http://store.q-dance.com/en/Q-accessories/

Die?



Heel toevallig heb ik dezelfde avond nog reactie gehad en zijn inderdaad deze petten er op gezet haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:36 
 
Hardtraxxer

Weet iemand toevallig waar die foto's staan die zijn gemaakt (Er liep zon fotograaf rond met een soort lijst met defqon erop?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Woodside schreef:
Weet iemand toevallig waar die foto's staan die zijn gemaakt (Er liep zon fotograaf rond met een soort lijst met defqon erop?)

Er liepen denk ik wel 15 verschillende fotografen rond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 09:55 
 
Hardtraxxer

waarom klinkt overdag het geluid op de main niet zo gruwelijk als bij een afsluiter.
kwa volume valt het mee, maar het lijkt of de kwaliteit opeens verbeterd en het veel dieper klinkt. zijn er meer mensen die dit zo ervaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
waarom klinkt overdag het geluid op de main niet zo gruwelijk als bij een afsluiter.
kwa volume valt het mee, maar het lijkt of de kwaliteit opeens verbeterd en het veel dieper klinkt. zijn er meer mensen die dit zo ervaren


Dat heeft te maken met de wind, de windrichting draait in de loop van de dag. Overdag werd het letterlijk verwaait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:58 
 
Hardtraxxer

dat klinkt idd wel logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:11 
 
Hardtraxx Newbie

Wanneer kunnen we alle live sets verwachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

techno-kid schreef:
Wanneer kunnen we alle live sets verwachten :D


Check soundcloud van Q-Dance. Er zijn er al veel geüpload en ze hebben aangekondigd aanstaande woensdag nog een heleboel sets erop te zetten.

https://soundcloud.com/qdance
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran



Dikke aftermovie hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke inderdaad, wel raar dat het anthem niet is gebruikt

Kijk meer uit naar de extended versie want hierin zie je alleen maar vage buitenlanders die vooraan staan heel de dag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:


Dikke aftermovie hoor :thumbsup:



Hij is vetttt! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Leuke inderdaad, wel raar dat het anthem niet is gebruikt

Kijk meer uit naar de extended versie want hierin zie je alleen maar vage buitenlanders die vooraan staan heel de dag ;)


Dit. 3/4 van deze aftermovie is gefilmd op de mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette aftermovie, ben erg benieuwd naar de extended aftermovie, maar ook de rest van de vids!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 18:00 
 
Hardtraxx Addict

Jammer van het ontbreken van de dvd, ik hoop wel dat ze op die extended aftermovie alle stages enzo aan bod laten komen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup: wat een vet feest was dit, leuke aftermovie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Coone geeft zijn anthem mash-up gratis weg
https://soundcloud.com/coone/coone-defq ... stars-2014
voor wie hem gemist heeft tijdens the gathering, het is zeker de moeite waard even te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 20:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi gemaakte aftermovie maar het is een principe een beetje een verheerlijking van de Red. Je ziet af en toe is over een paar frames tussendoor een shot van een andere stage.
Weer doen alsof de Red helemaal losging.. Maarja, Stijn heeft zijn werk wel goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 23:17 
 

Wie is Stijn!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wie is Stijn!?

Ik voel een affaire opkomen hier :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke aftermovie, knap gedaan maar ik mis inderdaad ook de rest van het feest..
Wachten op de extended :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wie is Stijn!?

Stijn Verlinde (Epic Cinema), heeft veel Q aftermovies gemaakt en ook Tomorrowland e.d. Maar weet niet zeker of hij deze ook heeft gedaan achteraf gezien, omdat ik niks op z'n fb zie. Hij heeft wel op Defqon geschoten maar volgensmij gaat hij de extended maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

mijn god :lol:
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten