Toch voor de zekerheid maar even geregistreerd voor de nieuwsbrief.
En voor mij mag nc het anthem wel weer gaan doen
Ben ook benieuwd hoe q-dance het dit jaar gaar organiseren met de taxi's etc.
Zelf zitten we altijd met een paar man op een bungalow park wat ongeveer 2km verder ligt.
Vorig jaar was echt een ramp, taxi's die elke dag maar duurder werden, en op het laatst gewoon (50,-) voor 2 man vroegen.
Op de vrijdag kon ik nog gewoon terug lopen, maar op de zaterdag en zondag mocht dit niet meer( i.v.m het ongeval 2jaar geleden).
Had na defqon meteen een mail gestuurd naar qdance, en ze zouden dit meenemen in de bespreking.
Misschien vóór defqon nog maar eens mailen