Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kunnen we alvast gaan speculeren over het Anthem :$

Hoop: Code Black (denk dat hij echt een tof Defqon anthem kan maken)

Denk: Brennan Heart, ben er al weer bang voor dat ze daarmee aan komen zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kunnen we alvast gaan speculeren over het Anthem :$

Hoop: Code Black (denk dat hij echt een tof Defqon anthem kan maken)

Denk: Brennan Heart, ben er al weer bang voor dat ze daarmee aan komen zetten :P


BH heb vorig jaar australië gedaan en heb z'n eigen X-Qlusive gehad, een defqon anthem daarbij lijkt me iets te veel. Ik denk dat ze dit jaar 3 anthems gaan maken, 1 mainstream, 1 raw en 1 HC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:08 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Rickzel schreef:
kunnen we alvast gaan speculeren over het Anthem :$

Hoop: Code Black (denk dat hij echt een tof Defqon anthem kan maken)

Denk: Brennan Heart, ben er al weer bang voor dat ze daarmee aan komen zetten :P


BH heb vorig jaar australië gedaan en heb z'n eigen X-Qlusive gehad, een defqon anthem daarbij lijkt me iets te veel. Ik denk dat ze dit jaar 3 anthems gaan maken, 1 mainstream, 1 raw en 1 HC.

Dat zal dus in ieder geval niet gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Als we het rijtje afgaan komen we uit bij Psyko Punkz. Of Ran-D maar dat denk ik niet omdat Qlimax en Q-Base. Stiekem hoop ik zelf op Adaro. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Als we het rijtje afgaan komen we uit bij Psyko Punkz. Of Ran-D maar dat denk ik niet omdat Qlimax en Q-Base. Stiekem hoop ik zelf op Adaro. :)

Ach het zal gaan zoals altijd, iedereen loopt het nummer af te zeiken maar uiteindelijk blijkt het een goed anthem te zijn die in je kop blijft hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Als we het rijtje afgaan komen we uit bij Psyko Punkz. Of Ran-D maar dat denk ik niet omdat Qlimax en Q-Base. Stiekem hoop ik zelf op Adaro. :)


Alsjeblieft geen PP, die komen waarschijnlijk aanzetten met die Murda Turk. 'This is the trippy hippy defqon life'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 19:53 
 
Hardtraxxer

Toch voor de zekerheid maar even geregistreerd voor de nieuwsbrief.
En voor mij mag nc het anthem wel weer gaan doen :D

Ben ook benieuwd hoe q-dance het dit jaar gaar organiseren met de taxi's etc.
Zelf zitten we altijd met een paar man op een bungalow park wat ongeveer 2km verder ligt.
Vorig jaar was echt een ramp, taxi's die elke dag maar duurder werden, en op het laatst gewoon (50,-) voor 2 man vroegen.
Op de vrijdag kon ik nog gewoon terug lopen, maar op de zaterdag en zondag mocht dit niet meer( i.v.m het ongeval 2jaar geleden).
Had na defqon meteen een mail gestuurd naar qdance, en ze zouden dit meenemen in de bespreking.
Misschien vóór defqon nog maar eens mailen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kunnen we alvast gaan speculeren over het Anthem :$


Festuca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hotels kan je beter van te voren boeken in plaats van via Q-Dance (tenzij je graag genaaid wil worden met de prijs).

Apollo Hotel Lelystad is vele malen goedkoper wanneer je dit zelf boekt los van de Defqon.1 tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk Code Black of Coone, maar ik hoop zelf op NC :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 13:54 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop Codeblack! Noisecontrollers hebben hem al 2 x gedaan dus die wordt het niet.
Codeblack verdient het hem het meeste! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 16:00 
 

Hyperactive schreef:
Parvuz schreef:
"Survival of the Fittest"
Echt een titel voor Zatox of Brennan Heart. :lol:


Vanwege die lyrics in Fight the Resistance zeker :P Daar moest ik in ieder geval wel gelijk aan denken haha.


Ik had precies hetzelfde! We zullen het wel zien uiteindelijk..
Maar iig dit weekend niet missen, dus 29 maart voor de computer en gaan met die banaan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Hyperactive schreef:
Parvuz schreef:
"Survival of the Fittest"
Echt een titel voor Zatox of Brennan Heart. :lol:


Vanwege die lyrics in Fight the Resistance zeker :P Daar moest ik in ieder geval wel gelijk aan denken haha.


Ik had precies hetzelfde! We zullen het wel zien uiteindelijk..
Maar iig dit weekend niet missen, dus 29 maart voor de computer en gaan met die banaan :yes:


Reken er maar op dat je 5 april nog steeds weekendtickets kunt bestellen, duurde vorig jaar ook al vrij lang voordat ze uitverkocht waren en nu hebben ze nog meer tickets beschikbaar gesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 20:34 
 
Hardtraxxer

Vraag me echt af wat ik van de yellow stage kan verwachten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 20:51 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
Vraag me echt af wat ik van de yellow stage kan verwachten :$

persoonlijk verwacht ik dat ze de frenchcore van van silver afgehaald hebben en een eigen stage hebben gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 20:53 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Vraag me echt af wat ik van de yellow stage kan verwachten :$

persoonlijk verwacht ik dat ze de frenchcore van van silver afgehaald hebben en een eigen stage hebben gegeven.


Dit zou een zegen zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 21:13 
 

Basshunterzz schreef:
Reken er maar op dat je 5 april nog steeds weekendtickets kunt bestellen, duurde vorig jaar ook al vrij lang voordat ze uitverkocht waren en nu hebben ze nog meer tickets beschikbaar gesteld


Oh echt? Valt me heel erg mee dan! Zorg iig zelf dat ik ze zaterdag al heb, controlfreak he haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 21:24 
 
Hardtraxx Addict

Teddy Knalkaak schreef:
Basshunterzz schreef:
Reken er maar op dat je 5 april nog steeds weekendtickets kunt bestellen, duurde vorig jaar ook al vrij lang voordat ze uitverkocht waren en nu hebben ze nog meer tickets beschikbaar gesteld


Oh echt? Valt me heel erg mee dan! Zorg iig zelf dat ik ze zaterdag al heb, controlfreak he haha

Tsja het weekend heeft altijd wel wat dagen voor het uitverkocht is.
Maar om een of andere reden verwacht ik een run op de weekend tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 21:27 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
Miwer schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Vraag me echt af wat ik van de yellow stage kan verwachten :$

persoonlijk verwacht ik dat ze de frenchcore van van silver afgehaald hebben en een eigen stage hebben gegeven.


Dit zou een zegen zijn :love:

Zal wel even aan een bevriende frenchcore dj vragen welke stage hij staat (noem geen naam omdat hij er dan gezeik mee kan krijgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Paultheone schreef:
Hoeveel kost zo'n tent van defqon zelf pp?

bedoel je een tipi of zo'n 2 persoons tent?

die 2 persoons was vorig jaar dacht ik 90 euro extra dus 45 pp. Als ze hem voor je op zetten kosten dat nog eens 15 euro extra.

Zo'n tentje kost 90 euro? :oh:
Denk dat we dan zelf maar ff tentje meenemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog tips voor huisjes in de buurt buiten Defqon om?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucR schreef:
Iemand nog tips voor huisjes in de buurt buiten Defqon om?

Riviera
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Uit verveeling even een 2013 filmpje in elkaar gezet :P
https://www.youtube.com/watch?v=id-udVD ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:19 
 

Miwer schreef:
Uit verveeling even een 2013 filmpje in elkaar gezet :P
https://www.youtube.com/watch?v=id-udVD ... e=youtu.be


Kan jij of iemand me vertellen welk nummer dat is bij 6:00 in je filmpje, als het zo hard regent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Miwer schreef:
Uit verveeling even een 2013 filmpje in elkaar gezet :P
https://www.youtube.com/watch?v=id-udVD ... e=youtu.be


Kan jij of iemand me vertellen welk nummer dat is bij 6:00 in je filmpje, als het zo hard regent.


Dat is iemands geluidje wanneer hij berichten op zijn telefoon binnenkrijgt :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten