Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan me niet voorstellen dat ie een 5.0 heeft gemaakt, dan had heel FB wel weer volgestaan met de primeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zondag ook geen 5.0 gehoord, terwijl ik wel bij Radical was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik weet wel 100% zeker dat ik 3 keer Brutal voorbij heb horen komen en ze zaten alle drie wel ver uit elkaar =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:54 
 
Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Ik heb bijzonder weinig zin om een lang verhaal te typen maar wat was dit feest godsgruwelijk vet, volgend jaar sowieso weer een weekend en nooit meer Decibel.

Waarom is het voor veel mensen toch altijd of defqon.1 of decibel.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 23:02 
 

pecola-tje schreef:
Ik heb zondag ook geen 5.0 gehoord, terwijl ik wel bij Radical was.


Jouw fysieke aanwezigheid wil ook niet alles zeggen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 23:46 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Ik heb nog niet vaak zo'n sfeer meegemaakt als bij Da Tweekaz - Let it Go.


Heb ik gefilmd :P Was echt vet ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
M-arijn schreef:
Ik heb bijzonder weinig zin om een lang verhaal te typen maar wat was dit feest godsgruwelijk vet, volgend jaar sowieso weer een weekend en nooit meer Decibel.

Waarom is het voor veel mensen toch altijd of defqon.1 of decibel.....


Gewoon allebei man! :thumbsup: Waarom gaan kiezen als het allebei kan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:57 
 
Hardtraxx Addict

Maximumraver schreef:
Paultheone schreef:
Ik heb nog niet vaak zo'n sfeer meegemaakt als bij Da Tweekaz - Let it Go.


Heb ik gefilmd :P Was echt vet ja :worship:

alleen dat nummer is wel nogal om te kotsen. :P(vond het zoiezo een van de mindere setjes die ik gehoord heb het hele weekend(of naja die 10 min die ik er van gehoord heb om daarna snel ergens anders heen te gaan))
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 10:39 
 
Hardtraxxer

Waarom hekelt iedereen eigenlijk die belgen met hun heehoo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 10:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Waarom hekelt iedereen eigenlijk die belgen met hun heehoo? :P


Het is schijt irritant, verneukt de nummers en het is niet sfeer verhogend. Laat het lekker in Belgiƫ bij de tek. Wat is er nou zo leuk aan om door een nummer HEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOO te roepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 10:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hee hoo is voor kabouters en dwergen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen heeft er commentaar op maar ze doen toch allemaal maar lekker mee. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dwars
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Iedereen heeft er commentaar op maar ze doen toch allemaal maar lekker mee. :')

Namen graag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat zijn allemaal bijkomstigheden van festivals met een bepaalde mate van simpelheid die wordt gestimuleerd door het niveau van de muziek. Ik wil niet bij dat gezelschap horen dus dan ga ik niet. Zo simpel is het. Ik begrijp wel dat mensen gewoon naar festivals willen met hun favoriete muziek zonder nare bijkomstigheden maar je kunt jezelf misschien eens afvragen waarom het publiek op een bepaalde manier reageert. Kijk, het echt genieten van muziek doe je denk ik thuis. Op feesten zijn er allemaal zaken die jouw genot alleen maar kunnen belemmeren (het publiek, het slechte eten, het te harde geluid, de platenkeuze die zelden origineel is, en de belachelijke prijzen). Ik zou het dan wel weten. Ik ga nooit meer naar feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaahh wou graag met je meeten harry, je lijkt me zo'n heerlijk optimistisch iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sinds Defqon weg was uit Almere had ik nooit verwacht dat de edities in Biddinghuizen de oude edities gingen overtreffen. Maar dit jaar was met afstand de beste Defqon ooit. Letterlijk alles zat mee. De sfeer, de sets, het weer, de gezelligheid op de camping... het was echt fantastisch!

Absolute hoogtepunt voor mij dit weekend was de set van Tatanka Project. Kippenvel van begin tot einde, en ook leuk dat hij zich niet helemaal aan 2001-2005 hield maar ook wat minder oude platen draaide zoals Floor Massacre en Radio Alarm. Ook enorm genoten van de sets van Hamunaptra, D-Passion en Davide Sonar.

Het enige echte minpuntje dit weekend vond ik de gold area. Veel te grote tent, veel te weinig publiek (mega zonde want tijdens Fantasy Island stond de millenium tent echt helemaal vol) en het geluid was slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Dat zijn allemaal bijkomstigheden van festivals met een bepaalde mate van simpelheid die wordt gestimuleerd door het niveau van de muziek. Ik wil niet bij dat gezelschap horen dus dan ga ik niet. Zo simpel is het. Ik begrijp wel dat mensen gewoon naar festivals willen met hun favoriete muziek zonder nare bijkomstigheden maar je kunt jezelf misschien eens afvragen waarom het publiek op een bepaalde manier reageert. Kijk, het echt genieten van muziek doe je denk ik thuis. Op feesten zijn er allemaal zaken die jouw genot alleen maar kunnen belemmeren (het publiek, het slechte eten, het te harde geluid, de platenkeuze die zelden origineel is, en de belachelijke prijzen). Ik zou het dan wel weten. Ik ga nooit meer naar feesten.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Dat zijn allemaal bijkomstigheden van festivals met een bepaalde mate van simpelheid die wordt gestimuleerd door het niveau van de muziek. Ik wil niet bij dat gezelschap horen dus dan ga ik niet. Zo simpel is het. Ik begrijp wel dat mensen gewoon naar festivals willen met hun favoriete muziek zonder nare bijkomstigheden maar je kunt jezelf misschien eens afvragen waarom het publiek op een bepaalde manier reageert. Kijk, het echt genieten van muziek doe je denk ik thuis. Op feesten zijn er allemaal zaken die jouw genot alleen maar kunnen belemmeren (het publiek, het slechte eten, het te harde geluid, de platenkeuze die zelden origineel is, en de belachelijke prijzen). Ik zou het dan wel weten. Ik ga nooit meer naar feesten.

Je hebt me overtuigd, feestje bij jou thuis dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:38 
 
Hardtraxx Addict

Allemaal lekker happen.

post1374101.html#p1374101
harryv schreef:
Ik sta al ff bij de Gold. Wat klinkt dat goed zeg.


doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Allemaal lekker happen.

post1374101.html#p1374101
harryv schreef:
Ik sta al ff bij de Gold. Wat klinkt dat goed zeg.


doei


28-06-2014: Ik sta al ff bij de Gold.
01-07-2014: Ik ga nooit meer naar feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Hij vond het zo verschrikkelijk mooi dat hij de rest van zijn leven ondersteboven is en nooit meer naar feesten hoeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een keer iets nieuws (hardcore) was me goed bevallen. Ik ben denk ik gewoon geen feesttype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Ik ben denk ik gewoon geen feesttype.

Dat heb je in je korte periode hier goed bewezen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja trouwens nog een tegenvallertje: Promo in de Gold. Goede platenkeuze maar speelde zijn files echt veel te snel gepitcht af :(
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten