harryv schreef:
Dat zijn allemaal bijkomstigheden van festivals met een bepaalde mate van simpelheid die wordt gestimuleerd door het niveau van de muziek. Ik wil niet bij dat gezelschap horen dus dan ga ik niet. Zo simpel is het. Ik begrijp wel dat mensen gewoon naar festivals willen met hun favoriete muziek zonder nare bijkomstigheden maar je kunt jezelf misschien eens afvragen waarom het publiek op een bepaalde manier reageert. Kijk, het echt genieten van muziek doe je denk ik thuis. Op feesten zijn er allemaal zaken die jouw genot alleen maar kunnen belemmeren (het publiek, het slechte eten, het te harde geluid, de platenkeuze die zelden origineel is, en de belachelijke prijzen). Ik zou het dan wel weten. Ik ga nooit meer naar feesten.
Je hebt me overtuigd, feestje bij jou thuis dus?