Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:26 

Hardtraxxer

Net terug van mijn aller eerste DefQon, wat een geweldig feest was dit zeg. Alle mijn verwachtingen die ik had voor dit feest zijn waargemaakt. Hier wat plus en minpuntjes.

+++ Het gratis bijvullen van water
+++ Het weer, ben lekker verkleurd
++ De set van Deetox & Delete en Phrantic Live
+ De meeste sets
+ De sfeer bij alle stages en de camping, veel praatjes gemaakt met andere festivalgangers
+ Het voetbal achter de black stage
+ De service bij de bar en etenspunten

--- Het hee hoo geroep (voornamelijk bij the gathering en de red) :sick:
- Het geluid bij de red

Misschien typ ik later nog een verslag met hoe mijn weekend er precies uitzag, maar daar zit waarschijnlijk niemand op te wachten xd

Alle complimenten aan Qdance trouwens! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:27 

Hardtraxx Veteran

Franske schreef:
Rickzel schreef:
was jij dat in die rolstoel ja? stond je een beetje aan de rechterkant van de blue ? heb nog een paar keer high fives uitgedeeld bij iemand die volledig uit z'n plaat ging vanuit z'n rolstoel haha ^^

Haha ja dat zou heel goed kunnen! Ging goed uit mijn dak in de rolstoel ja :$
Stond zeker aan de rechterkant! Had een grijs/groen gestreept shirt aan als je dat nog herinnert :P

haha ja dan was jij dat, je zult wel armspieren gekweekt hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:41 

Kraak... Piep...

Murcie schreef:
in ieder geval geen mensen weg gedragen zien worden.

Een keer iemand door zijn eigen maten zien weggebracht worden op het einde en iemand met een brancard een of twee uur voor het einde (zaterdag beide) maar ik weet niet of die in de brancard door een vdk gehalte kwam. Aan die eerste zag je het zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:41 

Hardtraxx Veteran

Wat is zo'n weekend geweldig zeg! :D
De vrijdagavond was gewoon nice, beetje inkomen. Muziek viel tegen maar desondanks natuurlijk prima vermaakt :cool:

Maar dan, man man wat is Defqon een episch festival. Was m'n eerste en zeker niet de laatste. De Magenta was absoluut de beste stage van de dag. Heerlijke uurtjes gehad tijdens Balistic en Tatanka. Die oude Seismic sound is zo lekker simpel maar zo hard :love: . Toen eventjes bij Geminizers en The Machine gekeken maar dat viel tegen. Dus maar naar Donnie Darko die super draaide. Leuke stage, die white. Gegeten en toen door naar B-Front. Openen met Vision en daarna Surge Of Power, prima ^^ Was verder ook tof, altijd wel vette setjes deze man. Stukje Digital Punk meegepakt en toen naar Deetox en Delete. Geluid was daar wat minder vergeleken met andere stages en vond het ook wel wat eentonig. Wel even mooi alles van bovenaf bekeken op de containers, je moet wat. Stukje Dark Pact gepakt wat echt niet tegenviel. In tegenstelling tot NC live wat daarna dan wel weer tegenviel. Kwartiertje ofzo gedaan en toen naar Base Alert gegaan. Man man, dat was baas zeg, kende niet veel maar vond het fucking vet. Uiteraard nog even goed hard genoten van Zoo :D . Toen terug naar de red voor de eindshow die uiteraard dik voor elkaar was. Vind het toch wel een beetje raar dat het allemaal voorgemixt is en er geen dj meer staat, haalt wel een stukje beleving weg.

Zondag maar wat later heen gegaan want ik zat er wel redelijk doorheen. Mee gegaan met de rest naar Embrionyc wat toch wel een van de grote, zoniet de grootste verrassing van het weekend was. Wat gaat dat belachelijk hard. Ondanks dat ik zowat wegvloog door de bass presteerde ik het toch nog om bijna in slaap te vallen :cool: . Gruwelijk vette shit. Uiteraard snel weer naar de Magenta waar weer een super sfeertje hing! Lekker genieten van de oude plaatjes van Davide en daarna nog Scope gezien. Killzone (Hunter remix :loving: ). Toen was het alweer vijf uur dus opnieuw naar de White voor Geck-e. Wat heerlijk weer man, zonnetje erbij en dan die muziek :love: . Eerste helft van de voetbal gekeken en daarna weer afgetaaid naar de Magenta om even Oldschool Modulators te checken. Gelukkig 5 minuten voor het einde weer terug gegaan naar het scherm :D Dat was leuk.

Daarna wederom weer even genoten van de eindshow. Allemaal dikke prima.

Absoluut één van de beste feesten waar ik ooit ben geweest. Super zo'n weekend, je zou bijna van kamperen gaan houden. Thx iedereen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 18:18 

Hardtraxx Veteran

Haha ben jij echt op die containers geklommen? xd Kalf
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 18:48 

Henk-Jan schreef:
Wel even mooi alles van bovenaf bekeken op de containers, je moet wat.

D'r zijn er daar een paar eraf geschopt door de bewaking, eentje was er niet best aan toe daardoor...

Bij de WC trouwens de drugs afgepakt van een paar maten van me. Jammerlijk maar wel fijn hoe dat gegaan is. Wij stonden met elkaar te praten en een kerel van de security vroeg vriendelijk aan ons ofdat hij drugs zou aantreffen als hij ons zou fouilleren. Om de ellende te besparen mochten we doorlopen als we alles zo in zouden leveren, en dus. Daarna snel de lokale apotheek weer opgezocht natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:27 

Hardtraxx Addict

Prima een weekend vermaakt! Ondanks dat het een "dagjesmens" feest is totaal geen last van gehad. Davide Sonar was echt genieten. Het mooiste was nog wel toen hij eigenlijk klaar was met zijn set nog even Natural erin gooide. Wat gaaf. :worship:

urbandesigner schreef:
- Shufflers :')

Die shufflers vind ik wel grappig eigenlijk! Ik vind het zelf wel geinig om te zien dat mensen zo verschillend los gaan. Liever shufflen dan helemaal niks :P

stefaneke schreef:
Ook nog even staan te genieten van een paar gozers die een mengpaneel van karton hadden gemaakt (CDJ2000 + DJM 900 stond erop gestift) en vooraan bij de magenta stonden te "draaien" :lol:

Dat was toch bij Davide Sonar & Scope? Was wel geniaal inderdaad! :D Die gasten deden ook precies mee met de EQ en faders ook. :lol: :worship:

Verder ga ik hier geen dik verhaal schrijven, het meeste is al wel te lezen in het topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:29 

Hardtraxx Addict

Oh oh oh, wat heb ik génoten! Allereerste Defqon en uberhaupt mijn allereerste weekend festival, maar wat was dit allemaal DIK in orde. Tijdens gathering hing er echt een ge-weldige sfeer, vooral voorin. Kort afterparty geweest maar wat ze daar allemaal aan het doen waren weet ik niet, maar telkens ging een nummer aan, liep af en was weer een poos stil. Geen DJ te bekennen. Later toch maar wat gedronken bij de tent en m'n nest in voor zaterdag!

Ook zaterdag waanzinnig genoten van bijna alles..! De sets, de aankleding van het festival, groot terrein maar toch compact opgezet, sfeer en een mega gezellig groepje! Vooral in de Blue (Deepack was flink genieten na 2u uur op de main (wat me qua sfeer en geluid wel écht tegenviel) te hebben gestaan). Heerlijk als het geluid bijna perfect binnen komt met goeie oordopkes, want die waren toch wel nodig. Later nog Godcore gehoord bij Frequencerz dacht ik :bomb: (L) Eindshow was nice, in ieder geval het beste wat ik tot nu toe gezien heb. After was redelijk, merkt dan toch dat een groot gedeelte al van de kaart is en de sfeer iets minder is.

Zondag vond ik echt uber chill. Op het gemakje de stages bekeken, uurtje in het zonnetje bij Qult zitten kijken hoe iedereen daar uit z'n plaat ging :cool: Magenta een hoop leuke platen gehoord. Verder zondag voor het eerst bij de Gold/Black geweest (het is erg ik weet het). Dune Live was een van de beste sets, wat een gruwelijke platen draaide hij in een half uurtje!!! Topsfeertje ook daarbinnen. Closing vond ik tegenvallen, eigenlijk alleen maar gewacht op Ran-D en B-Front, (die trouwens aangekondigd werden als Adaro & Ran-D?)

Daarna nog gechilled op de camping en paar uurtjes naar de after geweest, maar opnieuw drama daar ion het begin. Ontzettend zacht geluid en 0 bass. Frontliner werd afgekapt door meidje van Q? Komt daarna terug met een extra subje, begint opnieuw met draaien en komt dat meidje hem opnieuw weghalen en draait aan allerlei knoppen en stopt de muziek? Werd ook totaal niet verteld wat er aan de hand was wat de sfeer niet ten goede deed. Later toch redeijk geluid en B-Front, Frequencerz Niels en Ran-D was wel feest. Die Niels zit ook lekker alles op te naaien daar met Ran-D samen haha. Na een pposje gegaan gezien ik gek werd van die stroboscopen en lampen die volle gas in het publiek bleven schijnen. Zwaar irritant.

Kortom geweldig weekend gehad, afters mogen wel wat beter geregeld imo.

Volgend jaar 100% zeker weer aanwezig!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:34 

Bas schreef:

stefaneke schreef:
Ook nog even staan te genieten van een paar gozers die een mengpaneel van karton hadden gemaakt (CDJ2000 + DJM 900 stond erop gestift) en vooraan bij de magenta stonden te "draaien" :lol:

Dat was toch bij Davide Sonar & Scope? Was wel geniaal inderdaad! :D Die gasten deden ook precies mee met de EQ en faders ook. :lol: :worship:

Jep, was tijdens Scope en Davide Sonar. Knoppen waren gewoon draaibaar en de faders konden ook op en neer :lol:.

Zelf ook nog een plaat overgemixt met de heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:41 

Hardtraxx Veteran

Damn, wat was dit een geweldig weekend! Vrijdagavond tijdens The Gathering lekker inkomen, positief verrast door het setje van Coone (Church of The Darkside/Shreek :love:). Verder was vooral Isaac drama. Make It Loud remix en Phases redden zijn setje nog enigszins.

Zaterdags eerste uurtje het terrein afgestruind en de stages bekeken. Vervolgens tijdens Bass Modulators en Max Enforcer bij de main gestaan, om te wachten op het merendeel van mijn vriendengroep, die alleen de zaterdag kwamen. In die uurtjes best wel dikke platen voorbij horen komen, zoals Rock Civilization Remix en Scrap Attack. Daarna even wat gegeten en naar de Gold gegaan om het laatste stuk van Bass-D mee te pakken. Ben niet zo thuis in de milennium hardcore, maar het was wel donders genieten om de originele Drunk With A Gun langs te horen komen :loving: .
Daarna was het tijd voor Degos & Re-Done, die zoals gewoonlijk weer een heel dikke set neer hebben gezet. Die overgang van Torture > Contact blijft toch wel heel dik ^^ . Hoorde volgens mij ook nog een remix van Therafied voorbij komen (andere dan de KO Tool). Daarna richting de Blue gegaan voor B-Front, die zijn set opende met Vision en Surge of Power. Lekker meeblèren met Vision :D. REM Sleep knalde er ook lekker op.
Vervolgens maar wezen kijken bij de Neophyte Take Over, wat op Raging In The Dancehall (TOA Remix) na niet heel veel soeps was. Hierdoor echter wel de drukte bij dat overhypte MM ontweken, waar ik totaal geen trek in had. Daarna weer terug naar de Blue voor Thera, Titan & HV. Uiteindelijk niet heel veel van mee gekregen, aangezien ik flink misselijk werd. Dus maar wat meloen naar binnen gewerkt, wat altijd schijnt te werken bij mij en door naar de main gegaan voor B-Freqz en de Endshow. Waren beide wel vermakelijk, met als hoogtepunt natuurlijk Lost In Paradise :loving:

Op de zondag tot 13.00 een beetje rondgedwaald over het terrein, wat wel lekker was omdat het niet zo gigantisch druk was als op de zaterdag. Groot deel van de dag bij de Magenta gestaan, waar ik geen seconde spijt van heb gehad. Zo'n tijdmachine stage mogen ze er wat mij betreft zeker in houden. Jones begon al lekker met veel 2009 spul. 2 Divine en Lunatick waren voor mij wel de absolute hoogtepunten van die set. Davide Sonar was ook puur genieten. Meters kippenvel vanaf de eerste tonen van Natural. Mooi om te zien ook hoe enthousiast iedereen daarop reageerde. Daarna blijven staan voor Scope DJ. Had hier hoge verwachtingen van, die hij meer dan waar heeft gemaakt. Bijna iedere plaat bezorgde me weer kippenvel. Killzone Remix / Lockdown / Gaia 2008 (L) vlak achter elkaar was genoeg om me helemaal te slopen, dus gingen we na Scope DJ naar Nederland - Mexico kijken. Sfeer en het weer waren top tijdens de wedstrijd, evenals het eindresultaat. Het feit dat BH en Frontliner op een enkele plaat na verschrikkelijk saai waren konden mijn humeur niet meer verpesten. Ran-D & B-Front knalden er nog even wat raw hitjes op, wat wel vermakelijk was. Closing vond ik wel wat karig, maar al met al wel een top weekend gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:46 

Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Davide Sonar was ook puur genieten. Meters kippenvel vanaf de eerste tonen van Natural. Mooi om te zien ook hoe enthousiast iedereen daarop reageerde.

Hehe ja dat was zeker gruwelijk. Zelf had ik de hoop al op gegeven toen Da Syndrome begon te praten na zijn laatste nummer [dacht ik], opeens die eerste tonen van Natural, waaaaaah :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

Geniaal weekend gehad :loving:

Sets van het weekend waren Zenith, Deepack, TNT, Davide Sonar en Scope. Eigenlijk alleen maar Magenta dus. Wat een sfeer, heel goed geluid en veel epische nummers. Zo vaak mogelijk daar gestaan. Ook nog 45 min van Luna, Pavo & Dana mee gepakt. Op dat moment stonden Niels van Freqs, Jack Of Sound, Darkraver en nog enkele DJ's gewoon in het publiek om haar te zien draaien. Backstage zag ik Frontliner, The Prophet, Phuture Noize en TNT ook nog staan. Allen om haar even te zien/spreken/etc. Op zondag stonden bij de Magenta ook nog genoeg DJ's als Prefix, Blackburn, Geck-O en anderen. Magenta valt dus ook goed bij hen :D

Ook bijna niet in de Blue/Indigo geweest. Alleen voor Phrantic, Stukje Deetox & Delete en laatste kwartier van Geminizers & Machine. Mark maakte daar een geniale overgang waar ik kippenvel van kreeg. Firestorm > Chronic Disorder > .... Eigenlijk vind ik de platen niet zo, maar bass switches, blijven omgooien van de EQ en ondertussen meetrommelen met elke kickroll, zag/klonk gewoon perfect.

Wel zwaar veel dubbele platen gehoord door het hele weekend heen. Seven een aantal keer, Firestorm heel vaak (En dan nog niet eens bij DP gestaan) en nog wel een paar.

Zondagavond maar naar huis gegaan om thuis te kunnen slapen en douchen. Heel dik weekend met veel gezellige mensen iig :D

Firetrap schreef:
Verder onverwachts erg genoten van Embryonic. Nooit een nummer van hem geluisterd maar live is het iig gruuuuwelijk vet.

Ook nog geweest. Viel me alles behalve tegen. Nooit wat van gehoord, maar klonk toch aardig dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:01 

Hardtraxxer

Al 3 jaar feest van het jaar :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:05 

tommeh schreef:
, (die trouwens aangekondigd werden als Adaro & Ran-D?)

Zat op de stream te luisteren, volgens mij zeiden ze: "Show your respect for Adaro" en daarna but here are Bfront en Ran-D, best vet dus van Q :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:12 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
tommeh schreef:

Zat op de stream te luisteren, volgens mij zeiden ze: "Show your respect for Adaro" en daarna but here are Bfront en Ran-D, best vet dus van Q :D

Klopt ja, was meer opgezet als een tribute to Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:25 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
tommeh schreef:

alleen ran-d
b-front werd na 2 nummers ff kort omgeroepen door de mc (was misschien te laat ofzo?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:27 

Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Later nog Godcore gehoord bij Frequencerz dacht ik :bomb: (L)

Ja klopt, maar Frequencerz zetten laatste tijd echt dikke sets neer, want ze draaide ook de Warface en Delete collab, warface mashup 3.0, warface scizophrenics, Sub Sonik Look At Me Now etc. gewoon veel knallers van wat minder bekende artiesten en dat zorgt er wel voor dat ze een plekje hoger op mijn ladder verdienen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:40 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Uberhout schreef:
Davide Sonar was ook puur genieten. Meters kippenvel vanaf de eerste tonen van Natural. Mooi om te zien ook hoe enthousiast iedereen daarop reageerde.

Hehe ja dat was zeker gruwelijk. Zelf had ik de hoop al op gegeven toen Da Syndrome begon te praten na zijn laatste nummer [dacht ik], opeens die eerste tonen van Natural, waaaaaah :loving:

Ik was toen gaan pissen :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 21:17 

Steffnov schreef:
Anonymous schreef:
tommeh schreef:

Klopt ja, was meer opgezet als een tribute to Adaro

Toen de naam Adaro viel stormde een deel van het publiek toch even keihard naar voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Wel even mooi alles van bovenaf bekeken op de containers, je moet wat.

xd Bazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

Zo ff tijd gemaakt voor een verslagje. :)

Rond 13:00 gaan rijden vanuit Amstelveen. Eerst al in de file op de snelweg gestaan... En toen in de file vanaf de dijk. Het was zo druk.
We hadden geen karretje meegenomen, achteraf spijt van gehad. Veel pauze's gehad omdat de spullen te zwaar werden. Uiteindelijk na de brug ons stoeltje opgezet en een biertje gedronken.
Rond 18:00 waren we eindelijk binnen, zoeken voor een plekje. We stonden ff stil voor de tipi's om een plekje te zoeken toen ik zag dat Steff me had geapt dat er bij hem nog plek was en hij kwam ons halen. En we waren al super dichtbij hem dus was chill. Toen hebben we in de buurt van hem ons tentje opgezet. Toen de bbq aangestoken, wat hamburgers verbrand maarach was wel te doen. Ik had ook nog een klein gaspitje mee en ik steek dat ding aan en dat hele ding vloog in de hens met een beetje bier dat ding geblust en uiteindelijk het tankje losgekoppeld van de brander....
Uiteindelijk kwamen er nog gasten uit regio Tilburg naast ons staan, super chille gasten :D.

Rond 20:15 naar de Blue gegaan. Was wel tof daar, Coone draaide een paar heerlijke klappers. Isaac, Wildstylez en Ran-D waren te doen. WMF vond ik erg saai. Na NBR naar de tent gegaan om weer wat te drinken en wat gasten te meeten die collega's waren van mijn maat. Komen we ze tegen is er 1 een collega van mij :P. Tot 04:00 beetje bij hun gezeten biertjes / andere dingen gedronken. We konden niet slapen dus rond 04:00 maar naar de Orange gegaan. Daar draaide op dat moment Festuca en nog 2 gappies? Zenith pompte er daarna wat klappers op. Om 06:00 maar gaan slapen. De volgende ochtend spullen gepakt en tentjes bij de rest gezet zodat we niet meer hoefde te lopen en bij elkaar zaten.

Zaterdag een beetje aangekloot. De rest van onze groep die alleen zaterdag ging pas laat in de middag gemeet omdat hun dom deden. Zeggen ze we zijn black waren wij blue. Zeggen we, we komen eraan. Gaan hun weer naar blue en wij naar black. Dat ging zo 5x door. Super irritant uiteindelijk gezegd tegen de rest van fack jullie, wij zijn blue. In de avond ff naar de camping geweest om te kakken tijdens MM. Bij de laatste nummertjes teruggegaan en wat was het druk :lol:... Hele tent liep leeg na hun set. Daar gebleven om een keer Thera te zien. Maar dat ging een stukje harder dan MM. Snap niet dat zo gehyped is :(.
Ook nog ff in de middag op de main geweest bij Timmeh en Power Hour, wat was het nou? Zag die gekke van Deepack mc'en. Voor de rest dat vliegtuigje, wow...
Voor Crypsis een plaatsje op de heuvel links gezocht en daar gestaan tot de endshow. Tot 23:30 gewacht op de main totdat de drukte weg was. Toen weer ff wat gezopen bij de tent. Ik kon de TNT meuk van veraf horen dus die hebben we geskipt en toen maar A2 all stars gegaan. Was niet veel aan en we waren moe dus gaan slapen.

Zondag eerst de belangrijke spullen in de auto gezet. Hele dag een aangekloot. Da Tweekaz, Davide Sonar. Toen de laatste spullen in de auto gedaan. Wat gaan eten en ons klaar gemaakt voor Nederland. NL gekeken en naar closing gegaan. Jammer van die regen, maar de gratis poncho's waren wel weer aardig van Q. Rond 23:45 weggereden van het terrein, was totaal niet druk bij wegrijden. :D

De andere 3 met wie we waren, die waren gebracht. Die zijn met mij mee terug gereden. Volle bak terug en ff Maccie geweest. Iedereen thuis afgezet en uiteindelijk rond 02:00 thuis in Amstelveen.

+ Water service, heb gelukkig het toffere zakje met logo ipv die blauwe die je later kreeg.
+ Sfeer onderling
+ Geluid vond ik goed, op de main minder door de wind hoorde je het soms dubbel :P
+ Nederlands Elftal
+ Weer, had slechter verwacht

- Belgen / Heee hooo
- Sfeer camping, wel meerdere keren is geprobeerd om mijn snapback te jatten van mijn kop. Illuminatie alles.
- Trage fouillering
- Da Tweekaz, die bassface erin gooit terwijl daarna Toneshifterz draaien en die zal hem vast ook hebben gedraaid..
- E-Force - Seven, WMF - Natural Born Raver, Frontliner - Can't hold us (bootleg), Outbreak - Bassface. Die tracks bij bijna elke artiest gehoord.

Voor de rest super tof weekend gehad en volgend jaar sowieso weer van de partij :D

(en da ga je gisteravond naar huis om vanmorgen 30 min op school te zitten om te horen dat je een andere mentor krijgt. Had ook via de mail gekund ROC :/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 21:59 

Hardtraxx Addict

Ik heb bijzonder weinig zin om een lang verhaal te typen maar wat was dit feest godsgruwelijk vet, volgend jaar sowieso weer een weekend en nooit meer Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:07 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
- Da Tweekaz, die bassface erin gooit terwijl daarna Toneshifterz draaien en die zal hem vast ook hebben gedraaid..

Heeft hij niet gedaan. Bassface was juist een perfecte zet van hun, heel goed ingespeeld op de sfeer van het publiek die hun ook duidelijke verraste in enthousiasme. Ik heb nog niet vaak zo'n sfeer meegemaakt als bij Da Tweekaz - Let it Go. Na het nummer gaf de hele tent een staande ovatie wat voor mij wel een kippenvel momentje was.

Ik ben zondag nog bij Radical Redemption geweest en ik heb daar volgens mij 3 keer brutal gehoord. Eerst 3.0, toen 4.0 en daarna meende ik een stem door het nummer '5.0' '5.0' zeggen. Dit is wel echt heel bizar dan als dit echt zo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:11 

Donateur

Heb je niet gewoon de vocal in de intro van 4.0 misverstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:15 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Heb je niet gewoon de vocal in de intro van 4.0 misverstaan?

Nee, ik ken ze allebei behoorlijk goed en er zaten tussen die drie tracks ook ongeveer 4/5 nummers tussen
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten