Zo ff tijd gemaakt voor een verslagje.

Rond 13:00 gaan rijden vanuit Amstelveen. Eerst al in de file op de snelweg gestaan... En toen in de file vanaf de dijk. Het was zo druk.
We hadden geen karretje meegenomen, achteraf spijt van gehad. Veel pauze's gehad omdat de spullen te zwaar werden. Uiteindelijk na de brug ons stoeltje opgezet en een biertje gedronken.
Rond 18:00 waren we eindelijk binnen, zoeken voor een plekje. We stonden ff stil voor de tipi's om een plekje te zoeken toen ik zag dat Steff me had geapt dat er bij hem nog plek was en hij kwam ons halen. En we waren al super dichtbij hem dus was chill. Toen hebben we in de buurt van hem ons tentje opgezet. Toen de bbq aangestoken, wat hamburgers verbrand maarach was wel te doen. Ik had ook nog een klein gaspitje mee en ik steek dat ding aan en dat hele ding vloog in de hens met een beetje bier dat ding geblust en uiteindelijk het tankje losgekoppeld van de brander....
Uiteindelijk kwamen er nog gasten uit regio Tilburg naast ons staan, super chille gasten

.
Rond 20:15 naar de Blue gegaan. Was wel tof daar, Coone draaide een paar heerlijke klappers. Isaac, Wildstylez en Ran-D waren te doen. WMF vond ik erg saai. Na NBR naar de tent gegaan om weer wat te drinken en wat gasten te meeten die collega's waren van mijn maat. Komen we ze tegen is er 1 een collega van mij

. Tot 04:00 beetje bij hun gezeten biertjes / andere dingen gedronken. We konden niet slapen dus rond 04:00 maar naar de Orange gegaan. Daar draaide op dat moment Festuca en nog 2 gappies? Zenith pompte er daarna wat klappers op. Om 06:00 maar gaan slapen. De volgende ochtend spullen gepakt en tentjes bij de rest gezet zodat we niet meer hoefde te lopen en bij elkaar zaten.
Zaterdag een beetje aangekloot. De rest van onze groep die alleen zaterdag ging pas laat in de middag gemeet omdat hun dom deden. Zeggen ze we zijn black waren wij blue. Zeggen we, we komen eraan. Gaan hun weer naar blue en wij naar black. Dat ging zo 5x door. Super irritant uiteindelijk gezegd tegen de rest van fack jullie, wij zijn blue. In de avond ff naar de camping geweest om te kakken tijdens MM. Bij de laatste nummertjes teruggegaan en wat was het druk

... Hele tent liep leeg na hun set. Daar gebleven om een keer Thera te zien. Maar dat ging een stukje harder dan MM. Snap niet dat zo gehyped is

.
Ook nog ff in de middag op de main geweest bij Timmeh en Power Hour, wat was het nou? Zag die gekke van Deepack mc'en. Voor de rest dat vliegtuigje, wow...
Voor Crypsis een plaatsje op de heuvel links gezocht en daar gestaan tot de endshow. Tot 23:30 gewacht op de main totdat de drukte weg was. Toen weer ff wat gezopen bij de tent. Ik kon de TNT meuk van veraf horen dus die hebben we geskipt en toen maar A2 all stars gegaan. Was niet veel aan en we waren moe dus gaan slapen.
Zondag eerst de belangrijke spullen in de auto gezet. Hele dag een aangekloot. Da Tweekaz, Davide Sonar. Toen de laatste spullen in de auto gedaan. Wat gaan eten en ons klaar gemaakt voor Nederland. NL gekeken en naar closing gegaan. Jammer van die regen, maar de gratis poncho's waren wel weer aardig van Q. Rond 23:45 weggereden van het terrein, was totaal niet druk bij wegrijden.
De andere 3 met wie we waren, die waren gebracht. Die zijn met mij mee terug gereden. Volle bak terug en ff Maccie geweest. Iedereen thuis afgezet en uiteindelijk rond 02:00 thuis in Amstelveen.
+ Water service, heb gelukkig het toffere zakje met logo ipv die blauwe die je later kreeg.
+ Sfeer onderling
+ Geluid vond ik goed, op de main minder door de wind hoorde je het soms dubbel

+ Nederlands Elftal
+ Weer, had slechter verwacht
- Belgen / Heee hooo
- Sfeer camping, wel meerdere keren is geprobeerd om mijn snapback te jatten van mijn kop. Illuminatie alles.
- Trage fouillering
- Da Tweekaz, die bassface erin gooit terwijl daarna Toneshifterz draaien en die zal hem vast ook hebben gedraaid..
- E-Force - Seven, WMF - Natural Born Raver, Frontliner - Can't hold us (bootleg), Outbreak - Bassface. Die tracks bij bijna elke artiest gehoord.
Voor de rest super tof weekend gehad en volgend jaar sowieso weer van de partij

(en da ga je gisteravond naar huis om vanmorgen 30 min op school te zitten om te horen dat je een andere mentor krijgt. Had ook via de mail gekund ROC

)