Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 21:35 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Raad de Hardtraxxer!

Die crowd control.. beetje hatelijk volk. Nergens van geinformeerd en erg leuk terug reageren zit er ook niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 08:07 

Hardtraxx Veteran

Magisch weekend. Een ontzettend uitgebreid en (voor harder styles begrippen) divers aanbod aan stages, prachtige sfeer en vrij ultiem festivalweer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:46 

Bierkoning

Was weer vet! Vooral zaterdag overdag erg genoten. De meeste sets waren prima, het weer was super (helemaal ten opzichte van de verwachting) en ook de sfeer vond ik overal opvallend goed. Ook geniaal dat voetbal/stoelendans veldje :D

Enige wat ik een beetje tegen vond vallen was de afterparty, de sfeer was er daar wel een beetje uit en ook de set van TNT maakte het niet veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:55 

Hardtraxx Addict

Geweldig feest :D! Super dikke sets :worship: Gezellige mensen :) Als de line-up goed is volgend jaar weer :)

Edit: Gewoon X2X (Deepack Remix) 2x gehoord, en Dead Of The Night geheel onverwacht :loving:
Edit2: Heb trouwens de hele Phrantic set gefilmd, wel met slechte audio, dus even wachten tot
(hopelijk) de set online komt, en dan filmpje met beter audio op youtube gooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:37 

Hardtraxx Addict

Ik vond de zaterdag ook echt vet. Zoveel verschillende stages geven echt een nice festival dagje. Magenta was echt gruwelijk. Ik ben geloof ik alleen niet bij de Yellow en de UV geweest :D Het was weer gezellig met altijd dezelfde leuke mensen en zelfs nog wat nieuwe peeps ontmoet like Slamtek :) Was nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:52 

Hardtraxxer

Het was echt een heel gaaf feestje!

Helaas kwamen we te laat voor Jack of Sound. We zijn toen even wat gaan rondkijken voordat we in Blue terecht kwamen. Daar eigenlijk de meeste tijd rond gebracht. De sets van Frequencerz, B-Front, Digital Punk en Alpha Twins waren stuk voor stuk erg lekker!

Tussendoor nog even een uitstapje gemaakt. Op de main viel het wel erg tegen en dan vooral het geluid was echt bagger. Ook had ik het daar weer erg snel gezien. Is hier al eerder aangehaald...eeey ooy..ppff en dan ook nog no limit en dergelijke. Snel omkeer gemaakt :)

Bij Minus Militia was het wel erg druk ja! Stond je daar in je rolstoel tussen die mensen. Gelukkig was het op dat punt dan ook maar een half uur en werd het bij Thera echt aanzienlijk rustiger. Kon ik weer even bijkomen!

Eindshow viel een beetje tegen, mede dankzij het geluid wat gewoon echt zacht stond. Het vuurwerk was dan wel weer erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:06 

Hardtraxx Veteran

Meander en Broken Note zoals verwacht eindbazen van het weekend. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:26 

Hardtraxx Veteran

Franske schreef:
Het was echt een heel gaaf feestje!

Helaas kwamen we te laat voor Jack of Sound. We zijn toen even wat gaan rondkijken voordat we in Blue terecht kwamen. Daar eigenlijk de meeste tijd rond gebracht. De sets van Frequencerz, B-Front, Digital Punk en Alpha Twins waren stuk voor stuk erg lekker!

Tussendoor nog even een uitstapje gemaakt. Op de main viel het wel erg tegen en dan vooral het geluid was echt bagger. Ook had ik het daar weer erg snel gezien. Is hier al eerder aangehaald...eeey ooy..ppff en dan ook nog no limit en dergelijke. Snel omkeer gemaakt :)

Bij Minus Militia was het wel erg druk ja! Stond je daar in je rolstoel tussen die mensen. Gelukkig was het op dat punt dan ook maar een half uur en werd het bij Thera echt aanzienlijk rustiger. Kon ik weer even bijkomen!

Eindshow viel een beetje tegen, mede dankzij het geluid wat gewoon echt zacht stond. Het vuurwerk was dan wel weer erg vet :)

was jij dat in die rolstoel ja? stond je een beetje aan de rechterkant van de blue ? heb nog een paar keer high fives uitgedeeld bij iemand die volledig uit z'n plaat ging vanuit z'n rolstoel haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:27 

Hardtraxx Addict

Klein uurtje thuis van Defqon, vrijdag om half 1 op de parkeerplaats en uiteindelijk 3 uur pas op de camping. Controle op de camping was beter dan vorig jaar, want tassen gingen nu wel open. Maar voorderest super beveiliging. Heb geen enkel moment last van ze gehad, of aan geïrriteerd. Je kon rustig een goed praatje met ze maken, altijd vrolijk iig tegen mij. Nou 8 uur dus naar de pre-party gegaan. Tot Ran-D niet echt vermaakt, ook amper los kunnen gaan omdat de rugproblemen al begonnen. Dus gewoon beetje rustig aan gedaan en gezellig gehad met mijn groep. Na de pre-party de camping op gegaan met het doel om te gaan slapen, wat uiteindelijk natuurlijk niet lukte. Kwart voor 5 eindelijk in slaap gevallen, begonnen ze te toeteren om kwart voor 6.. Klaar wakker, maar meteen onder de douche gestapt want de drukte voor zijn.

Om 11 uur meteen naar de main toe gegaan en je zaterdag beginnen met Space Pilot. Wat was dat lekker :loving: Na Geck-O & Audiofreq samen met Stan naar Balistic gegaan. Jemig wat was dat heerlijk! Toch wel een van de beste setjes dit weekend! Daarna door gegaan naar de White om Done Heavy te zien. Hier en daar toch wat traag gemixed, je merkte dat hij zenuwachtig was omdat hij iedere keer zijn tracklist vergat en zijn blaadje erbij pakte. Maar wel heerlijke nummers gehoord. Leuk moment bij Uit Je Dak! Wou hij zelf al losgaan na I'm Gonna Make You Scream. Na zijn setje een meeting gehad en uiteindelijk daarna door gegaan naar Adrenalize & In-Phase. Leuk setje, paar oude nummers gehoord en ook +1 voor Scrap Attack. Toen door gegaan naar de blue voor een klein stukje Freqz. Niet veel bijzonders.

Toen even terug naar de camping om even wat te drinken en munten halen, direct terug gegaan voor Blackburn & K96. Heerlijke set, ook mixwerk was heerlijk van Blackburn :loving: Daarna Deetox & Delete. Na een half uur voor gezien moeten houden omdat mijn rug nu finaal naar de klote was. Dus even snel een hapje eten om daarna naar Thera te gaan, maar duurde kwartier om in die tent te komen. Lekker setje, ruimte genoeg alleen paar momenten gekozen om nog los te gaan alleen lukte gewoon niet. Toen even snel naar de camping gegaan om een bruis te pakken. En vanuit daar naar de red te gaan. Crypsis draaide imo niet een speciaal setje, kwam er aan lopen toen ie net C-C-C-ome on inmixte. Tijdens B-freqz met vrienden op een heuvel gaan staan om naar de eindshow te kijken. Die van vorig jaar was gewoon vele malen beter. Maar goed, even gewacht op de main om drukte af te wachten. Half 12 naar de camping gegaan en was er 10 minuten later, dus was lekker. Uiteindelijk niet meer naar de afterparty gegaan en gewoon even gerelaxed bij de tent. Daarna nog even rustig aan gedaan en teveel gelachen bij de tent met Patrick, Bart, Stan en Bas. Uiteindelijk half 6 in slaap gevallen om half 9 weer wakker te zijn. Voelde me brak, verrot en had er geen zin in.

Uiteindelijk niet eens kunnen douchen, dus dat was mooi kut. Half 1 het terrein op en naar de UV gegaan voor het setje van Energyzed & Shockerz. Loop je binnen en meteen WINMY. Jezus wat stuitert die hele track zeg xd xd Maar daarna setje van Energyzed. Wat blijft Together We Are een lekker nummer. Daarna heel even bij Da Tweekaz geweest om door te gaan naar Davide Sonar. Jemig, wat een heerlijke set :loving: Ik zat te twijfelen om naar Outlander te gaan of te blijven voor Scope DJ. Uiteindelijk gebleven bij Scope DJ, de ene na de andere lekkere track kwam langs. :loving: Met hoogtepunt wel Gaia 2008. Meteen door naar Geck-E. Hoogtepunt in de set toch wel Springen, kwam niet meer bij met Stan. Uiteindelijk weer een top set alleen jammer geen New Wave gehoord :( Even snel naar de tent gegaan om munten te halen om meteen terug te gaan voor Eyoung. Binnenlopen bij Bassface heerlijk :loving: Alleen jammer dat het aardig leeg stond en bijna niemand los ging. Maar afsluiten met de orginele 2-1. Emiel held :loving:

Daarna om half 9 maar richting de main gelopen, maar setje van BH natuurlijk weer behoorlijk kut. Blijft gewoon niet mijn ding. Setje van Frontliner op de heuvel gaan zitten omdat ik bijna van ellende uit elkaar viel. Maar gvd wat een kutset ook van Frontliner. Ran-D & B-Front hoor je ineens Adaro.. Ik dacht wtffff? Dus meteen naar de stage gelopen, nee toch niet :( Dus maar weer gaan zitten xd Eindshow was vele malen mooier zondag dan zaterdag. Kreeg er kippenvel van, na de eindshow meteen mijn tent ingekropen. 3 uur eindelijk in slaap gevallen om 7 uur weer wakker te zijn. En half 12 dus thuis aangekomen. Eindstand, mooi weekend alleen hele rug kapot, dus nog even genieten van weekje vakantie.

Minpunten
- Hee Hoo
- Isaac
- Buitenlanders die hun smoel niet kunnen houden op de camping en als je vraagt of ze wat stiller kunnen zijn een grote bek gaan geven.
- Niet kunnen douchen zondag

+
- Beveiliging
- Muntprijs, gewoon lekker 2,50 gebleven
- Setjes van Geck-O & Audiofreq, Balistic, Davide Sonar, Scope DJ, Geck-E en Eyoung
- Sfeer bij de Magenta

Nu douchen en dan maar weer aan het huiswerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

Ben er niet geweest, maar werden jullie niet gek van die HEEE HOOO belgen op de main? In elke set en elk filmpje hoor ik het zo'n beetje. Laat ze lekker gaan HEEHOO'en op Tek en Jump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:31 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
was jij dat in die rolstoel ja? stond je een beetje aan de rechterkant van de blue ? heb nog een paar keer high fives uitgedeeld bij iemand die volledig uit z'n plaat ging vanuit z'n rolstoel haha ^^

Haha ja dat zou heel goed kunnen! Ging goed uit mijn dak in de rolstoel ja :$
Stond zeker aan de rechterkant! Had een grijs/groen gestreept shirt aan als je dat nog herinnert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:32 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ben er niet geweest, maar werden jullie niet gek van die HEEE HOOO belgen op de main? In elke set en elk filmpje hoor ik het zo'n beetje. Laat ze lekker gaan HEEHOO'en op Tek en Jump.

de 15 minuten dat k bij de main was niks gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:37 

Hardtraxx Veteran

@cb92

Heb ook het idee dat een redelijk aantal buitenlanders sfeerverpestend is op feesten ...

- Houden geen rekening met anderen
- Weten niet hoe ze moeten omgaan met drugs
- Lopen de hele tijd om drugs te zeuren
- Hee Hoo
- Staan de hele tijd met een vlag voor je neus te wapperen, ok boeiend.
- Shufflers :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:54 

Aan het typen...

Jij hebt sowieso al een hekel aan buitenlanders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:54 

Kraak... Piep...

Ben achteraf dan blij dat ik de hele dag bij de Black heb gestaan. Zaten wel wat buitenlanders, vooral Italianen, Oekraïense en Duitsers, maar die waren nooit vervelend. En dat hele Hee Hoo nooit gehoord, alleen bij de Power Hour. Misschien dat ze het bij Hostile Takeover deden maar dat kreeg ik niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:15 

Hardtraxx Veteran

De Hee's en Hoo's kwamen idd vooral voorbij bij de Red en Blue (gathering dan). Gelukkig niet veel geweest, maar was belachelijk hoe veel inderdaad

Maar een briljant weekend gehad :worship: geen zin om een A4tje vol te kalken though. Fijnste set van het weekend misschien wel Waldhaus, wat een geweld :love: dat geluid op de Silver was ook bizar goed, zo hard en toch zo helder, heerlijk (oordoppen waren geen overbodige luxe, maar dan had je ook wat :) ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:32 

Wauwie wat een feestje.

Vrijdag was aardig, leuke opwarmertje, paar oude kneiters gehoord bij de eerste artiesten. Verders kan ik me van het muzikale aspect niet veel meer herinneren.

Zaterdags JoS meegepikt (die mash-up van Feel my Fire en Strike Again :O). Tatanka Project meegepikt, zeer vermakelijk. Stukje Psyko Punkz, Tijdens Atmozfears maar weggevlucht (anti climax overload). Iets van Frequencerz ofzo meegepakt, geen idee eigenlijk. Bij Noisecult beland (zieke sfeer in de purple). En toen bijna de hele tijd in de blue gestaan (denk ik). Nog genoten van het sound verschil tussen Minus Militia en Thera. Ook mogen aanschouwen hoe een echt piraatje de truss constructie trotseerde om een betere blik te werpen op zijn helden. Helaas helemaal Technoboy en Tuneboy vergeten. Uiteindelijk bij Warface beland en tijdens FTP mijn inmiddels welbekend move herhaald. Toen iets van Mainstage en daarna afterpardy. Darkraver was erg gaaf. TNT lag niet echt in de stemming maar draaide nog een bekend oude kneiter waar ik zo niet op kom. Tijdens A2 allstars afgekapt en mijn bed opgezocht.

Zondag meeste tijd in de Magenta gestaan (Jones, Davide Sonar en Scope). Black en Silver bezocht. E-Force en Radical nog meegepikt denk ik. The Closing Ceremony meegepikt. Afterparty was eigenlijk wel prachtig. Dirtcaps en kornuiten werden spijtig genoeg niet gewaardeerd door het publiek, wat deels begrijpelijk is na een hardstyle afsluiting op de main. Frontliner en B-Freq waren vermakelijk.

Ook nog even staan te genieten van een paar gozers die een mengpaneel van karton hadden gemaakt (CDJ2000 + DJM 900 stond erop gestift) en vooraan bij de magenta stonden te "draaien" :lol:.

Oja, Showtek - Colors of the Harder Styles (B-Front Remix) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:59 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Verders kan ik me van het muzikale aspect niet veel meer herinneren.
Iets van Frequencerz ofzo meegepakt, geen idee eigenlijk.
En toen bijna de hele tijd in de blue gestaan (denk ik).
Toen iets van Mainstage en daarna afterpardy
E-Force en Radical nog meegepikt denk ik.

Fissa toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 15:27 

Hardtraxxer

Jones die gewoon 2 Divine draait....

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk weekend! Wat een weer ook. :cool: Ben goed verkleurd.
Werd trouwens wel naar van die Defqon app. Kreeg op zondagochtend nog berichtjes dat de eindshow ging beginnen. Gvd elke minuut een berichtje. En geen idee hoe ik dat uit kon zetten.

En zondag dat voetbal kijken. :worship: Wat gruwelijk vet was dat. Al helemaal met zo'n einde. :thumbsup: Kon ik daarna als een blijhoofd nog genieten van Brennan Heart ook.

Ik kan wel verhalen gaan houden over welke dj's dik waren enzo, maar dat was eigenlijk allemaal vet. Alleen Frontliner vond ik echt zwaar kut zondagavond.

En toch nog even een speciale vermelding voor Davide Sonar. (L) Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:45 

Hardtraxx Veteran

Bazig weekend gehad, sfeer op de camping was geweldig en vele vele toffe sets gehoord. Magenta was de stage van het weekend voor mij met de sets van Balistic, Tatanka, Davide Sonar en Scope. Verder onverwachts erg genoten van Embryonic. Nooit een nummer van hem geluisterd maar live is het iig gruuuuwelijk vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:46 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Bazig weekend gehad, sfeer op de camping was geweldig en vele vele toffe sets gehoord. Magenta was de stage van het weekend voor mij met de sets van Balistic, Tatanka, Davide Sonar en Scope. Verder onverwachts erg genoten van Embryonic. Nooit een nummer van hem geluisterd maar live is het iig gruuuuwelijk vet.

De sfeer bij Davide Sonar & Scope DJ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:47 

Hardtraxx Veteran

Je moest die app openen, dan ging het uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:07 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Je moest die app openen, dan ging het uit...

Nee, dan liep het vast. :lol:
Heb screenshotje gemaakt van mn eigen timetable en die app er maar af gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:11 

Hardtraxxer

Heb een mooi feest weer gehad. Alleen wat aan de late kant binnen, waardoor ik niet alles heb kunnen zien.

+ Weer
+ Binnen 2 minuten van de parkeerplaats af aan t einde(slim geparkeerd, en andere uitgang die niemand wist)
+ Voor me gevoel veel minder h.v.d.k'ers, in ieder geval geen mensen weg gedragen zien worden.
+ Ruimte
+ Delete & Deetox
+ Gratis vullen van je flesje
+ Snelle & Aardige bediening bij bar
+ Heineken bar bij main
+ Sweer

- Geluid bij Red
- Eindshow, viel in vergelijking met afgelopen 2 jaar tegen op gebied van muziek keuze, opbouw, lichten, lichten gesynchroniseerd met muziek. (Wel vet het vuurwerk aan de zijkanten)
- Geluid bij Black Burn & K96 stond echt extreem hard, kwam aanlopen en kreeg al last van me oren. Nog nooit zo hard meegemaakt.
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten