Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gaaf dat het bij deze stage nog zo druk was.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater

Wat was nou uiteindelijk dat Power Hour?


Was dat de stage van 2005-2009? Zo ja.. als ik er was geweest bleef ik daar de gehele dag denk ik. (L)

Zie de mannen genieten. :worship:

edit: welke versie is dit? Origineel of de TBY remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kepro schreef:

Was dat de stage van 2005-2009? Zo ja.. als ik er was geweest bleef ik daar de gehele dag denk ik. (L)

Zie de mannen genieten. :worship:

edit: welke versie is dit? Origineel of de TBY remix?

Ja, maar 2005-2009 is op zondag. Op zaterdag was het 2001-2005.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Wat een feest! Ga normaal altijd naar kleine feestjes had niet te hoge verwachting maar het was geweldig. De Indigo was vet hing een goed sfeertje vooral tijdens deetox en delete heb maar de helft gekeken vanwege MiM maar had beter kunnen blijven, naar hardbass had ik me verwachtingen naar beneden gehaald maar ze hebben het weer niet kunnen waarmaken ze hebben een wrede act en leuke nummer maar ze draaien zo kut. Daarna WARFACE WAAAAAAUW WAT EEN SET ZIEKSTE SET OOIT!!

++ Indigo Sfeer
++ Geluid was bijna overal goed
+ Snel geholpen overal (Behalve eindshow)

- Rotte eindshow


De sitdown met zn allen bij Warface was ook geweldig en dat er echt superveel mensen op de containers stonden heel eventjes hahaha :P paar minuten later sprong iedereen er snel vanaf vanwege die security xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vond de main stage en de eindshow juist heel vet gedaan! heb B-freqz helemaal gezien, en begin van de dag even geweest... maar had juist het idee dat ze flink hadden uitgepakt met vuurwerk enzo.

kan me normaal niet zo heel erg veel boeien die eindshow, maar viel me echt op dat ik er redelijk van onder de indruk was :)

ben wel benieuwd van wie dat eerste nummer was toen de echte eindshow begon, met die reverse... weet iemand dat toevallig al?

heb in ieder geval een heel leuke dag gehad, zwaar geluk gehad met het weer, en leuke setjes gehoord ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ik vond de main stage en de eindshow juist heel vet gedaan! heb B-freqz helemaal gezien, en begin van de dag even geweest... maar had juist het idee dat ze flink hadden uitgepakt met vuurwerk enzo.

kan me normaal niet zo heel erg veel boeien die eindshow, maar viel me echt op dat ik er redelijk van onder de indruk was :)

ben wel benieuwd van wie dat eerste nummer was toen de echte eindshow begon, met die reverse... weet iemand dat toevallig al?

heb in ieder geval een heel leuke dag gehad, zwaar geluk gehad met het weer, en leuke setjes gehoord ^^


Volgens mij stond de Endshow liveset gwn tussen de livesets hier op Hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:44 
 
Hardtraxx Elite

Eindshow ging ook mis, geluid viel paar keer uit. En waren alleen maar stile momenten. Viel erg tegen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker


Tering wat vet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:53 
 
Hardtraxxer

Kwam er in de avond (voor de eindshow) wel vette lasers enz. op de mainstage?

Ik ging er nog even om 18:00 heen voor coone, want ja toch de anthem enzo he. Verwachtte wel iets leuks te zien, misschien al stiekem vuurwerk, maar er kwam niks lol. Niet 1 lampje ofzo ook, zag er toch een beetje droog uit allemaal.


edit: misschien was ik ook gewoon scheel op dat moment


Qult was fucking cool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Rickzel schreef:
ik vond de main stage en de eindshow juist heel vet gedaan! heb B-freqz helemaal gezien, en begin van de dag even geweest... maar had juist het idee dat ze flink hadden uitgepakt met vuurwerk enzo.

kan me normaal niet zo heel erg veel boeien die eindshow, maar viel me echt op dat ik er redelijk van onder de indruk was :)

ben wel benieuwd van wie dat eerste nummer was toen de echte eindshow begon, met die reverse... weet iemand dat toevallig al?

heb in ieder geval een heel leuke dag gehad, zwaar geluk gehad met het weer, en leuke setjes gehoord ^^


Volgens mij stond de Endshow liveset gwn tussen de livesets hier op Hardtraxx :P


zie het inderdaad nu staan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wololo schreef:
Kwam er in de avond (voor de eindshow) wel vette lasers enz. op de mainstage?

Ik ging er nog even om 18:00 heen voor coone, want ja toch de anthem enzo he. Verwachtte wel iets leuks te zien, misschien al stiekem vuurwerk, maar er kwam niks lol. Niet 1 lampje ofzo ook, zag er toch een beetje droog uit allemaal.

Qult was fucking cool!

Nee alleen tijdens de eindshow, beetje zonde.
En Qult :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 12:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Geluid was niet overal top, zeker niet in de UV :') Verder erg getroffen met het weer en op een uitzondering na leuke setjes gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Geluid was niet overal top, zeker niet in de UV :') Verder erg getroffen met het weer en op een uitzondering na leuke setjes gehoord.


Ik vond het geluid in de Blue best goed eerlijk gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben verrot van gister maar was een super feestje. Gelukkig was het lekker weer de hele dag, op dat kwartiertje tot 11 uur na.
Ben niet veel bij de hardstyle geweest, vooral de gold/silver/black.

Kwam binnen en moest nog 3 uur wachten tot een maatje van me er was. Eerst maar even rondjes gelopen en ontbeten. Toen een stuk Jack Of Sound gekeken, die lekker draaide. Vervolgens naar de silver vertrokken voor Mindustries & Fracture 4 en jezus wat draaiden die lekker, daarvoor nog snel gekeken bij Sequence & Ominous en die gooiden toen Korsakoff - Tamara er op, lekker kippenvel momentje. Alleen jammer dat doordat de black en silver in principe naast elkaar stonden (de weg was het enige wat er tussen zat) je ze veel te goed door elkaar kon horen.

Vervolgens, omdat ik die maat van me van de camping moest halen, richting de blue gelopen waardoor ik het eerste stuk Ophidian helaas miste. Maat van me gevonden, even in de Blue gekeken naar de visuals van het bedrijf waar hij werkt tijdens Deepack, die het wel aardig deden. Vervolgens naar de Black om nog een stukje Ophidian mee te pakken, gelukkig waren de laatste tracks gelijk lekker (Monster Remix, Abandon, Butterfly, Bitcore) maar als ik zo de rest van de set zie had ik er graag bij willen zijn.

Vervolgens Miss K8 die een heerlijke set neerzette, ze pakte de lekkere MOH platen en een paar Noize Suppressor platen, ze ging aardig hard aan het einde. Heerlijk sfeertje ook voorin de Black.
Vervolgens die Hostile Take Over lekker overgeslagen en naar Power Hour gegaan. Op het begin dacht ik leuk gedaan maar op een gegeven moment leek het meer op een kinderfeestje.

Daarna naar D-Passion gegaan in de Gold en jezus wat zette die een heerlijke set neer. Vooral Alex B & Promo - Bij Gebrek Aan Beter knalde er heerlijk op. Toen nog een klein stukje Hostile takeover gezien. Waarbij Tieum het tempo er lekker ingooide en op het laatst The Viper en Evil Activities nog even het gas er op gooide. Zaten een aantal goeie platen tussen maar jezus haal Kasparov en Endymion aub daar weg. Net als het wat lekker hard ging gooiden hun enorme kaasplaten er op (Record Breaking Remix, Wake Up Remix).

Vervolgens Korsakoff & Day-Mar waarbij Korsakoff een beetje kazig begon maar na 3 nummers kwam Day-Mar er al in en gooide het tempo gelijk omhoog, heerlijk.
Vervolgens AoF een kans gegeven omdat hij later op de dag stond en ik was na 5 minuten alweer pleite. Haalde het hele tempo in de avond eruit. Naar Deathmachine toe gegaan en die draaide heerlijk, ook nog even een stukje Promo meegepakt en die deed hetzelfde.
Toen naar de Red gegaan en B-Freqz draaide wat ik verwachte maar het geluid was best kut en we stonden achteraan precies bij zo'n looppad natuurlijk.

De laatste helft van de afsluiter was leuk, jezus wat een slechte trackkeuze in het begin. Early is leuk maar niet voor een eindshow en ik weet niet welke melodieuze plaat ze erop gooide
maar die had 0 sfeer. Ook gebeurde er geen ene reet tijdens het Anthem. Met die track van Mad Dog (Rewind), die ik onderhand voor de 3e keer hoorde, en me Live toch meeviel terwijl ik hem thuis best kut vind, Lost In Paradise en A Storm Is Coming maakten ze wel wat goed.

Over het festival zelf heb ik eigenlijk niet veel, alles was wel goed. Eten was wel iets duurder had ik het idee.

+++ Die waterflesjes
+++ D-Passion, Ophidian & Miss K8
++ Deathmachine & Fracture 4 vs Mindustries
++ Eten was goed te doen
++ Sfeer en bewegingsruimte vooraan de Black
+ WC's
+ Kluisjes snel geregeld en geretourneerd
+ Was 3x zo snel buiten als voorgaande jaren
+ Tijd om binnen te komen
+ VDK gehalte was aardig laag voor zover ik meekreeg

--- Art Of Fighters
--- Kaasgehalte van Neophyte Records Hostile enzovoorts
-- Begin van de closing
-- Aankleding van het festival, voor zover ik zag hadden ze echt flink minder gedaan dan voorgaande jaren
-- De hardcore stages zaten te dicht op elkaar, volgensmij de Magenta en White ook. Daar bij de Yellow tegenover kon je nog een hele stage kwijt.
-- Geluid bij de black miste wat bass soms had ik het idee en die bij de Red was helemaal flut. Bij de Blue was dan weer een overkill aan bass.
- Sommige simpele zieltjes waarmee ik in de bus zat
- Verbrand
- Lange weg lopen vanaf de bus naar het festival zelf
- Eten iets duurder dan vorige keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Eindshow ging ook mis, geluid viel paar keer uit. En waren alleen maar stile momenten. Viel erg tegen imo


Dat hoort zo. Wou jij 155 naar 180 pitchen dan van A Storm Is Coming naar Mad Dog - Rewind?
Het is gewoon niet gemixt, daarom lijkt het stil te vallen. Volgens mij deden ze dat vorig jaar ook niet. 2011 nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dark Pact en Warface op Indigo, absolute hoogtepunten van de dag :worship:

Zwaar genoten, ondanks de stortbui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Wat was het vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:

Wat was het vet :loving:

VET ZEG
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hotymoty schreef:
Eindshow ging ook mis, geluid viel paar keer uit. En waren alleen maar stile momenten. Viel erg tegen imo


Dat hoort zo. Wou jij 155 naar 180 pitchen dan van A Storm Is Coming naar Mad Dog - Rewind?
Het is gewoon niet gemixt, daarom lijkt het stil te vallen. Volgens mij deden ze dat vorig jaar ook niet. 2011 nog wel.


Hij bedoelde niet die momenten maar bij een opbouw van een nummer haperde de muziek even 1x keer heel kort en daarna nog een keer denk 5 seconden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 14:55 
 
Hardtraxxer

Zin schreef:
johnnie schreef:
Wat een feest! Ga normaal altijd naar kleine feestjes had niet te hoge verwachting maar het was geweldig. De Indigo was vet hing een goed sfeertje vooral tijdens deetox en delete heb maar de helft gekeken vanwege MiM maar had beter kunnen blijven, naar hardbass had ik me verwachtingen naar beneden gehaald maar ze hebben het weer niet kunnen waarmaken ze hebben een wrede act en leuke nummer maar ze draaien zo kut. Daarna WARFACE WAAAAAAUW WAT EEN SET ZIEKSTE SET OOIT!!

++ Indigo Sfeer
++ Geluid was bijna overal goed
+ Snel geholpen overal (Behalve eindshow)

- Rotte eindshow


De sitdown met zn allen bij Warface was ook geweldig en dat er echt superveel mensen op de containers stonden heel eventjes hahaha :P paar minuten later sprong iedereen er snel vanaf vanwege die security xd


Ja enhoe gek paar knallers! heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, jammer dat niemand z'n nek gebroken heeft als ie van die containers gevallen was bij de Indigo. Debielen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 15:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Oja, jammer dat niemand z'n nek gebroken heeft als ie van die containers gevallen was bij de Indigo. Debielen. :thumbup:


Waar was dat eigenlijk? Het zag er wel vet uit. Maar best gevaarlijk idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 16:23 
 
Hardtraxx Addict

Voor de eerste keer naar Defqon geweest gisteren. Het was inderdaad de totaal beleving die ik van te voren in gedachte had :thumbsup: .
Ik zal er geen enorm verslag van maken zoals hierboven, maar een paar puntjes die me zijn bijgebleven:

+++ De setjes van Delete & Deetox, Thera (eerste helft), NC Live, Miss K8, B-Freqz, Digital Punk.
++ Set van en sfeer bij Noisecult waar echt alleen maar liefhebbers los gingen volgens mij :worship: , en het meelopen tijdens het draaien van dat podium :lol: .
++ Gratis water bijvullen met die waterbags :worship: . Heel de dag gratis gedronken, want ik was met de auto.
+ 2x Das Weite Land en 1x Seven gehoord :love: .
+ De sfeer en gezelligheid tijdens bovengenoemde setjes
+ Euforisch uitgedoste buitenlanders :lol: , alle stripfiguurtjes wel een keer langs zien komen.
+ Express niet naar Minus Militia geweest, goeiendagschotel hoeveel volk daar vandaan kwam toen wij voor Thera naar binnen gingen. Overhyped enzo.

--- Topdrukte/smalle paden bij de wc bij de Red, daardoor een paar keer naar de Blue gelopen waar je gelijk kon doorlopen.
-- Regenbui tijdens Crypsis zijn set.
- Pokkeneind lopen van de parkeerplaats naar het terrein, en terug s'avonds

Al met al een top dag gehad! Volgend jaar een weekend ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raad de Hardtraxxer!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad gister! Heerlijke sfeer bij de indigo! Vond het geluid bij de Blue helaas wel minder dan voorgaande jaren, hierdoor kwamen die tracks van Thera ook niet echt goed door imo. Vetste sets waren van Deetox & Delete, The Geminizers & The Machine en laatste half uur Artifact was ook erg gaaf! Verder ook prima setjes gehoord :) Vond alleen dat Warface het tempo veel te hoog had liggen, klonk gewoon nergens naar op 163 BPM of weet ik veel wat, erg zonde!!

Ook t weer was prima, op 't laatst nog een klein buitje maar dat neem ik wel voor lief. Ook de eindshow maar 's bekeken, was prima in orde! Mooie stages ook :) .

Tot volgend jaar maar weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd feestje gehad!

Dag begon helaas niet zo best, namelijk ruim 1,5 uur lang wachten totdat we mochten parkeren en daarna nog helemaal naar de ingang lopen. Nadat we munten hadden gehaald en kluisje gehuurd was het inmiddels al over 4 uur en daardoor dus The Geminizers & The Machine gemist die ik eigenlijk zeker had willen zien!
Maar meteen naar de Blue gegaan waar we nog het laatste halfuurtje Exit Mind mee hebben kunnen pakken, en vervolgens ook nog Frequencerz en de helft van B-Front. Alle 3 dikke sets neergezet!

Op aandringen van de groep gebruik gemaakt van het laatste halfuur B-Front om nog even over het terrein te lopen en op sommige stages een kijkje te nemen. Normaal ben ik wel in voor de Hardcore, maar laat ik nou net het moment kiezen dat Endymion & Evil Activities draaiden, en dus was ik al snel weg. Nog even bij Dolphin gestaan op de Silver. Dat ging echt snoeihard, maar het geluid op dat moment stond ook niet normaal hard! Zelfs terwijl ik oordoppen in had, en daarom hield ik het daar ook al snel voor gezien. :P

Daarna weer terug naar de Blue, nog net op tijd om Digital Punk te zien openen. Hele vette set en nog een aantal dikke nieuwe nummers gehoord!
Aan het eind van Digital Punk's set stroomde de Blue ineens vol en was het echt abnormaal druk, net of half Defqon was uitgelopen voor de set van Minus Militia. Maar ondanks dat je wel wat ruimte voor jezelf moest maken gedurende dat hele halfuur vond ik dat ze echt een hele vette set hebben neergezet, met een hoop nieuwe tracks maar daarnaast ook nog wat oudere platen zoals Answers. Dat moment dat Reign Supreme gedraaid werd was echt een sfeervol moment, heerlijk!
Nadat Minus Militia hun laatste track had gedraaid liep de hele tent dan ook weer leeg. Dat was echt een verademing en je had ineens een zee aan ruimte. Maar totaal niet verdient dat iedereen vertrok tijdens Thera, want wat een set was dat zeg! Ook vet dat B-Front het podium op kwam om samen met Thera REM Sleep te draaien.
Hierna klapten Titan & High Voltage er ook weer aardig op. Had deze set eigenlijk helemaal willen zien, want de ene na de andere vette plaat werd erop gegooid, maar we besloten halverwege toch maar aan te lopen zodat we een beetje vooraan konden staan bij B-Freqz.

Eenmaal aangekomen op de main was direct het verschil in sfeer merkbaar (zoals altijd eigenlijk). Al meteen toen wij aan kwamen lopen werd er fanatiek ge-hee-hoo'd. We zijn zo ver mogelijk naar voren gelopen, want het geluid op de main was ook echt dramatisch. Maar toen we eenmaal een goede plek hadden gevonden, hebben we nog even kunnen genieten van het laatste kwartier Crypsis. En een beetje regen mocht de pret natuurlijk niet drukken! Toen B-Freqz begon was de regen al opgehouden. De ene na de andere dikke plaat werd gedraaid, en wat een drive had deze set! Zeker aan het einde werden platen lekker snel doorgemixt zodat het tempo er goed in bleef.
Het laatste halfuur wilden we eigenlijk nog even Drokz & Partyraiser meepakken. Iedereen was natuurlijk uitgelopen naar de Mainstage, dus we hebben er een kwartier over gedaan om uit de menigte te komen. Daardoor toch nog de helft van de eindshow kunnen zien :P
Snel een sprintje getrokken naar de Black, en dat was het zeker waard! Even nog alle energie eruit die nog over was.

Nog een uur gewacht bij de kluisjes totdat degene die onze sleutel had zich ook een weg had gebaand door de menigte (omdat ie nog bij de mainstage was blijven staan om de eindshow te bekijken). Vervolgens nog 2 uur gewacht op de parkeerplaats tot we konden vertrekken, maar dit was allemaal nageniet-tijd!
Volgend jaar ga ik toch maar voor een heel weekend denk ik :D

+++ Overal goeie sfeer
+++ Thera
++ Eigenlijk iedere andere set! Geen één die tegenviel
++ Gratis je water kunnen bijvullen
+ Goeie & snelle service bij bar en etenstenten

---- Enorm lang wachten voordat we konden parkeren waardoor we pas rond 4 uur op het terrein waren in plaats van 2 uur / half 3, en daardoor o.a The Geminizers & The Machine moeten missen !!
--- hee-hoo'en op de main.... Zelfs 1x is al teveel
-- Endymion draait geen hardcore op de hardcore stage
- Titan & High Voltage, Warface en Crypsis die tegelijk stonden: niet echt een minpunt, wel heel jammer! Zelfde geldt voor Deetox & Delete die helaas tegelijk stonden met DP en MM.
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten