Ik heb toch een ander idee bij sleutels en Defqon.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 10 days ago
Misgegrepen bij priority parking. Als iemand nog een priority parking ticket heeft dm me.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 8 minutes ago
Die waren dinsdag na 2 min al weg.wrote:Misgegrepen bij priority parking. Als iemand nog een priority parking ticket heeft dm me.
Dat was maar een gedeelte van alle Prio Parking kaartenwrote:Die waren dinsdag na 2 min al weg.wrote:Misgegrepen bij priority parking. Als iemand nog een priority parking ticket heeft dm me.
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
Je kon vandaag nog wel halen als je Sanctuary plekken boekte. Is maar goed ook, anders betaal je de volle mep en kan je alsnog 7 velden aflopen.wrote:Die waren dinsdag na 2 min al weg.wrote:Misgegrepen bij priority parking. Als iemand nog een priority parking ticket heeft dm me.
-
HHardtraxx Elite
Maar het is sowieso maar een paar honderd ticketswrote:Dat was maar een gedeelte van alle Prio Parking kaartenwrote:Die waren dinsdag na 2 min al weg.wrote:Misgegrepen bij priority parking. Als iemand nog een priority parking ticket heeft dm me.
1e stukje van het anthem: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... n1_anthem/
Nog gewaagde gokjes voor de release van donderdag? Ik zet in op een DnB stage ipv Green
Nog gewaagde gokjes voor de release van donderdag? Ik zet in op een DnB stage ipv Green
-
HHardtraxx Elite
Komt een kleur bij dus valt sowieso niks af.wrote:1e stukje van het anthem: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... n1_anthem/
Gok van de kleur is Brown en hoop op jump maar dnb zal me niks verbazen idd
DnB lijkt me persoonlijk niet direct de meest logische richting. Zou me gezien de enorme populariteit van classics feesten eerder voorstellen dat ze een tweede classics area toevoegen. Dat je straks 'normale' en raw classics op losse podia hebt. Dat zou je ook wat meer ruimte geven om weer wat early namen te programmeren (die zich op hun beurt dan niet aan het concept houden)
Als Defqon slim is zetten ze gewoon vol in op die hardtechno, was dat niet ook de green?
Van mij mag de Green (hardtechno) blijven. Vind dat een leuke toevoeging en vgm was het ook wel een succes.
Zou de White miss terugkeren?
Eens! 2e gedeelte valt volgens mij wel mee, maar iig beter dat de orangewrote:Van mij mag de Green (hardtechno) blijven. Vind dat een leuke toevoeging en vgm was het ook wel een succes.
Die was vorig jaar al terug?wrote:Zou de White miss terugkeren?
-
HHardtraxx Elite
Niks zou weg gaan en de white is al terugwrote:Van mij mag de Green (hardtechno) blijven. Vind dat een leuke toevoeging en vgm was het ook wel een succes.
Dit was toch maar 1 dag? Niet alle dagen?wrote:Van mij mag de Green (hardtechno) blijven. Vind dat een leuke toevoeging en vgm was het ook wel een succes.
Edit: Green was ook de White en Silver op de andere dagen
Partyraiser had vorig jaar ook al een dnb setje gedraaid op zo'n truck popup stage, bleven ook aardig wat mensen bij hangen. Van mij zou het een echte area mogen worden.
Fixedwrote:Partyraiser had vorig jaar ook al een deephouse setje gedraaid op zo'n truck popup stage, bleven ook aardig wat mensen bij hangen. Van mij zou het een echte area mogen worden.
wrote:Fixedwrote:Partyraiser had vorig jaar ook al een deephouse setje gedraaid op zo'n truck popup stage, bleven ook aardig wat mensen bij hangen. Van mij zou het een echte area mogen worden.
Heb nu pas het besef dat morgen de line-up enzo bekend gemaakt wordt. Ik kan het niet live zien maar ik ben wel erg benieuwd! Dan nog even 3 maanden flinks ophypen.
Erg benieuwd naar de line-up!
Hoop in ieder geval op:
Bioweapon @ UV
Wildstylez @ Magenta
Nightcraft @ Blue
Frequencerz (The Last Run) @ Red
Hoop in ieder geval op:
Bioweapon @ UV
Wildstylez @ Magenta
Nightcraft @ Blue
Frequencerz (The Last Run) @ Red
Werd tijd.wrote:pohhh dnb stage op vrijdag