Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 22:17 

Hardtraxxer

gefeliciteerd boys ben trots op jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 22:30 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
gefeliciteerd boys ben trots op jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 23:02 

Hardtraxxer

Onder welke ‘kleuren’ komen de d&b en qult dan te vallen? En orange nog steeds psytrance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 23:15 

Hardtraxx Veteran

Haha, Used op defqon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 23:16 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Onder welke ‘kleuren’ komen de d&b en qult dan te vallen? En orange nog steeds psytrance?

dnb pink dan wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 23:20 

Hardtraxxer

Revolting Against schreef:

Pink is d&b, Qult is op de White en Orange wordt hardtrance! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 00:02 

Kraak... Piep...

Had nog een beetje hoop op een leuke vrijdag om even een dagje te pakken, maar ik vind de Magenta en Gold en vooral de Green qua line-ups echt extreem tegenvallen. De rest van de stages en dagen word ik ook niet heel warm van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 00:17 

Hardtraxxer

Udex eindelijk op Defqon! Wel 5 jaar te laat en op de indigo (dus zal wel openen) . Verder weinig verrassends of namen die me echt enthousiast maken, betwijfel of ik uberhaupt een dagje ga dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 00:26 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Had nog een beetje hoop op een leuke vrijdag om even een dagje te pakken, maar ik vind de Magenta en Gold en vooral de Green qua line-ups echt extreem tegenvallen. De rest van de stages en dagen word ik ook niet heel warm van.

Green is ook niet op vrijdag tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 00:30 

Hardtraxx Veteran

Ja dit wordt vet!! :thumbsup:

Bucketlistje hoor, magenta :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 00:55 

Hardtraxxer

Defqon met maar 5 stages? De helft van de kleuren zijn maar 1 of 2 dagen. Ik heb niet naar de release gekeken dus het kan zijn dat ik wat mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 01:52 

Hardtraxx Veteran

Cro & Steenwolk op de hardtrance stage. Man man man man wat ontzettend goed :loving: 2-faced op de magenta. gaat weer een goed weekendje worden met de jongens van het, op het laatste weekend van juni na, morsdode forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 05:12 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Precies dit.
Voor dat geld van een dagticket verwacht ik meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 07:12 

Hardtraxx Elite

fflkkr schreef:
Defqon met maar 5 stages? De helft van de kleuren zijn maar 1 of 2 dagen. Ik heb niet naar de release gekeken dus het kan zijn dat ik wat mis.

Niet meer of minder dan afgelopen jaar
10 per dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 08:22 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Cro & Steenwolk op de hardtrance stage. Man man man man wat ontzettend goed :loving: 2-faced op de magenta. gaat weer een goed weekendje worden met de jongens van het, op het laatste weekend van juni na, morsdode forum.

Het besef moet nog steeds een beetje neerdalen.... Ben vereerd :$ Tussen namen als Scot Project, Thera, Geck-o, A*S*Y*S. Ontiegelijk veel zin in.

3 maanden van tevoren al hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 08:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de RED nou ook niet bijster bijzonder op de Zaterdag, verwacht dat ik veel bij de UV zal staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 09:26 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Ik vind de RED nou ook niet bijster bijzonder op de Zaterdag, verwacht dat ik veel bij de UV zal staan

Red zaterdag vindt ik de zwakste in jaren
Maar ja als je de blue meer richting de extra raw trekt omdat je de Indigo weg haalt dan wordt de red zo iets....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 09:33 

Hardtraxx Veteran

Los van het succes van de forum amigo's was het wel ff zoeken door de lineup heen. Hier en daar wel wat gekke keuzes, maar zoals altijd wel een bak met super vette sets te vinden gedurende het weekend :thumbsup:

Anthem wil nog niet helemaal bij me landen, gewoon een leuke Vertile plaat. Maar zoals altijd komt dat nog wel de komende maanden met de defqon hype :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 09:42 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd aan de jongens van het forum. Haattraxx in het kwadraat weer! Dat de uil van minerva zijn eitjes van 220mg op jullie mogen laten vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 10:16 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Fusionmania schreef:

Maar ja als je de blue meer richting de extra raw trekt omdat je de Indigo weg haalt dan wordt de red zo iets....

Wij gaan altijd RED, altijd zaterdags en nu voor het eerst sinds 2013 een jaar niet. Kan me niet herinneren dat er - voor mij persoonlijk dan - een slechtere line-up is geweest op de RED. Enige naam die me aanspreekt is Primeshock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 10:36 

Hardtraxxer

Wenzel schreef:
heggenschaar schreef:
Fusionmania schreef:

Wij gaan altijd RED, altijd zaterdags en nu voor het eerst sinds 2013 een jaar niet. Kan me niet herinneren dat er - voor mij persoonlijk dan - een slechtere line-up is geweest op de RED. Enige naam die me aanspreekt is Primeshock.

Zelfde gedachte hier, RED op zaterdag is echt kansloos... vind sowieso de gehele lineup tegen vallen. UV is nog te doen zaterdag. Zondag Magenta vind ik ook een tegenvaller.

Voor mij persoonlijk de zwakste lineup sinds jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 10:51 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ze wel gestrekt been gaan met die 25 years of Hardstyle legends set.

Dat daar zoveel artiesten staan die je normaal wel op de lineup verwacht dat je daarom wat namen mist.

Als je het hele weekend al 2 keer Showtek zou zien (bijv) dan heeft zo'n momentje tijdens de legends ook minder impact natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 10:57 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Gefeliciteerd aan de jongens van het forum. Haattraxx in het kwadraat weer! Dat de uil van minerva zijn eitjes van 220mg op jullie mogen laten vallen.

:lol: Happen naar de baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:05 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de line-up nu twee keer bekeken en hij moet denk ik nog een beetje landen. M'n eerste gedachte voor nu? De stages waar ik normaliter de meeste tijd door zou kunnen brengen (Red, Blue, UV, Magenta, eventueel een Indigo) vind ik niet mega interessant, op de UV zaterdag na. Ik vermoed dat ik meer tijd dan andere jaren door zal brengen bij een Silver, Green, White of Orange. We zien wel weer waar het schip strandt. :lol:

Rickzel schreef:
Denk dat ze wel gestrekt been gaan met die 25 years of Hardstyle legends set.

Daar kijk ik overigens wel naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:13 

Hardtraxx Veteran

Vind de Pink wel een leuke toevoeging ook
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten