gefeliciteerd boys ben trots op jullie
wrote:gefeliciteerd boys ben trots op jullie
wrote:gefeliciteerd boys ben trots op jullie
dnb pink dan wellicht.wrote:Onder welke ‘kleuren’ komen de d&b en qult dan te vallen? En orange nog steeds psytrance?
Pink is d&b, Qult is op de White en Orange wordt hardtrance!wrote:Onder welke ‘kleuren’ komen de d&b en qult dan te vallen? En orange nog steeds psytrance?
Green is ook niet op vrijdag tho.wrote:Had nog een beetje hoop op een leuke vrijdag om even een dagje te pakken, maar ik vind de Magenta en Gold en vooral de Green qua line-ups echt extreem tegenvallen. De rest van de stages en dagen word ik ook niet heel warm van.
Precies dit.wrote:Had nog een beetje hoop op een leuke vrijdag om even een dagje te pakken, maar ik vind de Magenta en Gold en vooral de Green qua line-ups echt extreem tegenvallen. De rest van de stages en dagen word ik ook niet heel warm van.
Niet meer of minder dan afgelopen jaarwrote:Defqon met maar 5 stages? De helft van de kleuren zijn maar 1 of 2 dagen. Ik heb niet naar de release gekeken dus het kan zijn dat ik wat mis.
Het besef moet nog steeds een beetje neerdalen.... Ben vereerdwrote:Cro & Steenwolk op de hardtrance stage. Man man man man wat ontzettend goed2-faced op de magenta. gaat weer een goed weekendje worden met de jongens van het, op het laatste weekend van juni na, morsdode forum.
Red zaterdag vindt ik de zwakste in jarenwrote:Ik vind de RED nou ook niet bijster bijzonder op de Zaterdag, verwacht dat ik veel bij de UV zal staan
Wij gaan altijd RED, altijd zaterdags en nu voor het eerst sinds 2013 een jaar niet. Kan me niet herinneren dat er - voor mij persoonlijk dan - een slechtere line-up is geweest op de RED. Enige naam die me aanspreekt is Primeshock.wrote:Red zaterdag vindt ik de zwakste in jarenwrote:Ik vind de RED nou ook niet bijster bijzonder op de Zaterdag, verwacht dat ik veel bij de UV zal staan
Maar ja als je de blue meer richting de extra raw trekt omdat je de Indigo weg haalt dan wordt de red zo iets....
Zelfde gedachte hier, RED op zaterdag is echt kansloos... vind sowieso de gehele lineup tegen vallen. UV is nog te doen zaterdag. Zondag Magenta vind ik ook een tegenvaller.wrote:Wij gaan altijd RED, altijd zaterdags en nu voor het eerst sinds 2013 een jaar niet. Kan me niet herinneren dat er - voor mij persoonlijk dan - een slechtere line-up is geweest op de RED. Enige naam die me aanspreekt is Primeshock.wrote:Red zaterdag vindt ik de zwakste in jarenwrote:Ik vind de RED nou ook niet bijster bijzonder op de Zaterdag, verwacht dat ik veel bij de UV zal staan
Maar ja als je de blue meer richting de extra raw trekt omdat je de Indigo weg haalt dan wordt de red zo iets....
wrote:Gefeliciteerd aan de jongens van het forum. Haattraxx in het kwadraat weer! Dat de uil van minerva zijn eitjes van 220mg op jullie mogen laten vallen.
Daar kijk ik overigens wel naar uit!wrote:Denk dat ze wel gestrekt been gaan met die 25 years of Hardstyle legends set.