Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2025 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ja ik volg ze ook al een tijdje, maar weet niet of ik deze ga kijken :lol:


TLDW: DQ werd na 2 dagen vervangen voor Jera on Air xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat er best wat 'discussie' en toestanden waren over een verplicht Defqon-pakket op Zuiderzee. Hoe is dit bij iedereen afgelopen?
Wij hadden ons huisje op Zuiderzee een stuk goedkoper via Airbnb geboekt dan via Zuiderzee zelf én zonder de verplichte 'Defqon-toelage'. We kregen een week voor aankomst nog het verzoek om het pakket a 85 euro p.p. nog af te tikken en hebben toen aangegeven dit niet te doen omdat het bij onze initiële boeking via Airbnb ook niet genoemd werd. Zodoende zijn we er vanaf gekomen zonder dit pakket...

Voor volgend jaar zitten vrijwel alle parken overigens al vol, bleek na een rondje langs de velden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 12:15 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Ik weet dat er best wat 'discussie' en toestanden waren over een verplicht Defqon-pakket op Zuiderzee. Hoe is dit bij iedereen afgelopen?
Wij hadden ons huisje op Zuiderzee een stuk goedkoper via Airbnb geboekt dan via Zuiderzee zelf én zonder de verplichte 'Defqon-toelage'. We kregen een week voor aankomst nog het verzoek om het pakket a 85 euro p.p. nog af te tikken en hebben toen aangegeven dit niet te doen omdat het bij onze initiële boeking via Airbnb ook niet genoemd werd. Zodoende zijn we er vanaf gekomen zonder dit pakket...

Voor volgend jaar zitten vrijwel alle parken overigens al vol, bleek na een rondje langs de velden.

Geldt dit ook voor de Europarcs aan de andere kant van het water? Thank god dat wij meteen een hotel in Elburg konden boeken. Scheelt ons weer met de bus vanaf die Europarcs (niet Zuiderzee) want jemig, die bussen waren echt niet goed geregeld. Hebben zaterdag 1,5 uur gewacht op de bus, nadat de eerdere bus ramvol zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
SO naar onze Mark With A Tarrel, zijn D&B set tijdens de Silent Disco wordt nog benoemd


Nais. Volgend jaar Drum & Bass stage op vrijdag let's go!? :woot:. Zo schattig ook dat iedereen begon te klappen toen ik m'n eerste eigen DnB plaatje draaide haha.

BTW, waarom krijg ik zo'n verlepte nederlandse AI voice over als ik die video aanklik via hardtraxx maar gewoon engels via youtube? wtf

ErikZ schreef:
Mijn vrienden hielden niet op met Geck-O quoten die zijn eigen MC was tijdens de Bassboosted Nightcore set


Legit mooi :D. Die zaterdag avond was goud. Suggesties voor wat we Geck-o een volgende keer zouden willen zien draaien? Of ideeën voor andere artiesten om eens wat totaal buiten hun boekje te draaien? Jumpen op Jones was hoogst vermakelijk, Jay Retro is standaard vertier, en Deepack rockte ook hard met hun 80s / disco / whatever set. Daarnaast ook de arabiercantus was ook prachtig om te zien hoe die gieters de keeltjes vulden.

Rickzel schreef:
MC LEN, Winterswijks finest, wereldgozer is dat. Mooi om te lezen dat die positief is opgevallen! :thumbsup:


Blij dat ie er bij is! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
BTW, waarom krijg ik zo'n verlepte nederlandse AI voice over als ik die video aanklik via hardtraxx maar gewoon engels via youtube? wtf


Audiotrack aanpassen, staat waarschijnlijk op NL voor je
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 17:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik weet dat er best wat 'discussie' en toestanden waren over een verplicht Defqon-pakket op Zuiderzee. Hoe is dit bij iedereen afgelopen?

We hadden het maar voor lief genomen. Achteraf gezien hebben 3 uit onze groep nog gebruik gemaakt van de pendelbus wegens fiets problemen. De bussen waren op zich prima geregeld. Ze gingen elke ~10 minuten tot een uur of 05:00. Binnen 15 minuten was je weer bij je huisje (mits je de drukte van de dagjesmensen hebt afgewacht). Initieel zaten wij er dus niet op te wachten maar na alle fiets problemen waren wij er stiekem wel blij mee.

Remi schreef:
Voor volgend jaar zitten vrijwel alle parken overigens al vol, bleek na een rondje langs de velden.

Zuiderzee heeft de boekingen nog niet geopend. Begin juni had ik ze al gemaild waarom het Defqon 2026 weekend niet beschikbaar is. Het antwoord: "De verwachting is dat de woningen voor Defqon 2026 te boeken zijn vanaf september.". Zelf checken wij dagelijks de site. Het zou mij niks verbazen dat ze het weekend opeens opengooien (inclusief verplichte Defqon fee haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Ik weet dat er best wat 'discussie' en toestanden waren over een verplicht Defqon-pakket op Zuiderzee. Hoe is dit bij iedereen afgelopen?


Gewoon gebruik van gemaakt op de donderdag en op de zondag middag toen we even op en neer moesten lekker makkelijk de bus gepakt, enige kromme was dat een bandje op locatie 65eu kostte voor een weekend, en het defqon service pakket 85 :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zijn in elk geval bijzondere mensen daar bij Europarcs. Vorig jaar zat ik in een huisje bij IJssel Eilanden, daar kreeg ik een shuttlebus ticket aangeboden voor 220 :lol: euro voor het hele weekend. De kosten van het huisje was 400 euro, dus geloof dat ze nog wat centen wilden compenseren haha. De rest van het defqon pretpakket zat daar ook niet bij. Je kon er toen nog wel voor bedanken gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

220 voor een paar keer heen en weer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit Wist je dat Topic, teruggrijpend op het data verhaal:

Heel interessant om te horen hoe de bracelets verder worden gebruikt voor micro targeting en dergelijke, voor de mensen die graag achter de schermen willen kijken is het wel een goede luistersessie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja vond dit ook een bijzonder boeiende podcast. Soms beetje droog, maar die Duke weet het boeiend te vertellen. Bevestigd wel een boel vermoedens die ik had.

Vond het stuk over de bracelets ook wel interessant inderdaad, maar ook dat ze het pas wilden implementeren tot ze zeker wisten dat het ECHT goed zou werken.

Vgm was dat ook wel echt het geval dit jaar, tuurlijk zul je altijd kleine dingen houden, maar had wel het idee dat het systeem perfect werkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal ben ik nogal tegen het data harken maar dit verhaal vond ik dan wel weer leuk bedacht. Dat wanneer je een DJ leuk vind dat je een melding kan krijgen dat er ergens een meet en greet is of een popup act.

Verder is die duke echt een droogkloot eerste klas. Veel om hem gelachen tijdens corona, toen ik veel online rond hing op plekken waar hij ook was. Voornamelijk mensen in de zeik nemen en op het verkeerde been zetten met Qlimax raadsels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 11:33 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Vanuit Wist je dat Topic, teruggrijpend op het data verhaal:

Heel interessant om te horen hoe de bracelets verder worden gebruikt voor micro targeting en dergelijke, voor de mensen die graag achter de schermen willen kijken is het wel een goede luistersessie.


Bracelet fee.
Administratiekosten om je geld terug te krijgen dat je op je bandje hebt gezet.

:worship: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo lang je niet makkelijk credits kan overhevelen via een app oid blijft het gewoon kut.

Vorig weekend op Rampage Outdoor was het ook weer één groot Cluedo wie nou hoeveel bier voor wie heeft gehaald met die verrekte bandjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging daar wel vlot, zelfde op Graspop en Werchter. Ik heb er vrede mee als ze gewoon die bandjes op het festival zelf geven. Opgestuurd krijgen is vervelend en onnodig om verschillende redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je als klein groepje bij elkaar blijft geloof ik wel dat het kan werken. Ik zelf ga regelmatig op sidequests om bijv een andere artiest te checken die niet in de smaak valt bij het gezelschap oid en wissel ook met enige regelmaat van gezelschap om mee over het terrein te zwerven. Dan werkt het gewoon niet.

Op Liquicity wsl eens proberen een WBW bij te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The closing staat online. Echt wat een meesterwerk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
The closing staat online. Echt wat een meesterwerk :love:


Ben alle edities sinds 2011 geweest, heb niet alle eindshows live gezien moet ik er bij zeggen. Maar voor mij was deze closing echt by far de allermooiste eindshow ooit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu dat ikhem terug kijk is het inderdaad zeer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 10:24 
 
Hardtraxxer

Dat ziek realistische onweer om vervolgens die piano intro van Storm is Coming te horen is een van de dikste momenten ooit.

Deze eindshow is uberhaupt mijn persoonlijke GOAT, maar dat moment was echt giga dik en origineel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2025 11:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JeremyNL schreef:
Dat ziek realistische onweer om vervolgens die piano intro van Storm is Coming te horen is een van de dikste momenten ooit.

Dat was zo ontzettend gaaf gedaan ja! Was echt onder de indruk toen we daar stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 17:58 
 
Hardtraxx Newbie

Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten