De boys die gratis/betaald worden om te gaan zullen het eens zeggenwrote:wrote:wrote:Over geld praten we niet, dat is er gewoon... we zijn er weer bij
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
poh ja diewrote:oef de W in 2016 was gespuis idd. Recondite dingen neef
ja pik ik ben degene die in een dorp woontwrote:Wat moet jij in Noord Holland, blijf in dat worstenbrood dorp van je johwrote: awake spaarnwoude was gek man. vgm was dat de W? was er in 2016 2017 ofzo was lijp toen

wrote:wrote:Over geld praten we niet, dat is er gewoon... we zijn er weer bij
Echt he, Corneel weer met z'n trance, en zou zweren dat ik Remi in de Black on stage heb zien staan.wrote: De boys die gratis/betaald worden om te gaan zullen het eens zeggen
Klopt, die kwam deze er even op leggen:wrote:Echt he, Corneel weer met z'n trance, en zou zweren dat ik Remi in de Black on stage heb zien staan.wrote: De boys die gratis/betaald worden om te gaan zullen het eens zeggen
View on YouTube
Highlights van de kick-off voor mensen die geen zin hebben om te kijken:
- Donderdag krijgt een nieuwe stage er bij op de gathering naast blue black indigo en magenta
- Zondag 25 jaar "Q-Dance & 25 jaar Hardstyle" tijdens de closing ceremony van 5 uur lang (past/present/future)
- Iedereen krijgt een armbandje thuis ala tomorrowland. Armbandje is je enteeticket en cashless betaalmiddel
- Dediqated membership gaat minder om livesets draaien en meer om 'experiences'. Volgend jaar krijgen Dediqated members 2 edities van het Defqon magazine thuisgestuurd. In april the release edition en in september the aftermath edition.
Dediqated sale 22 okt
Travel sale 24 okt
General sale 26 okt
- Donderdag krijgt een nieuwe stage er bij op de gathering naast blue black indigo en magenta
- Zondag 25 jaar "Q-Dance & 25 jaar Hardstyle" tijdens de closing ceremony van 5 uur lang (past/present/future)
- Iedereen krijgt een armbandje thuis ala tomorrowland. Armbandje is je enteeticket en cashless betaalmiddel
- Dediqated membership gaat minder om livesets draaien en meer om 'experiences'. Volgend jaar krijgen Dediqated members 2 edities van het Defqon magazine thuisgestuurd. In april the release edition en in september the aftermath edition.
Dediqated sale 22 okt
Travel sale 24 okt
General sale 26 okt
Vraag me af wat eigenlijk de extra toegevoegde waarde van een membership nog is.
Een DQ1 magazine 2x, toegang tot kaartverkoop voor DQ1 en dat is het wel zo'n beetje?
De rest van de extra's is vrij treurig
Een DQ1 magazine 2x, toegang tot kaartverkoop voor DQ1 en dat is het wel zo'n beetje?
De rest van de extra's is vrij treurig
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Armbandje wordt ook echt thuis gestuurd? Dat had ik gemistwrote:Highlights van de kick-off voor mensen die geen zin hebben om te kijken:
Dediqated sale 22 okt
Travel sale 24 okt
General sale 26 okt
-
MHardtraxxer
- 160 posts member since 2021
- last seen 11 days ago
Is dat ook voor dagtickets?
Zo ja, hoe gaat dat als je een ticket via swap koopt?
-
HHardtraxx Elite
- last seen 6 hours ago
Het is de enige manier van betalen op het festival blijkbaar dus zal ook wel om dag tickets gaan.wrote:Is dat ook voor dagtickets?
Maar hoe swap dan werkt is een goeie, zeker een dag van te voren ofzo
-
MHardtraxxer
- 160 posts member since 2021
- last seen 11 days ago
Thanks.
Ik zit even te FAQ te lezen omtrent die armband:
If I can't go to Defqon.1 anymore, how will I be able to sell my ticket?
More information about selling your ticket will be available later.
Ik zit even te FAQ te lezen omtrent die armband:
If I can't go to Defqon.1 anymore, how will I be able to sell my ticket?
More information about selling your ticket will be available later.
Je mocht bidden dat je op zo'n schitterende plek mocht wonen neeffiewrote: ja pik ik ben degene die in een dorp woont
Ja dat was feeste joh!wrote:Echt he, Corneel weer met z'n trance, en zou zweren dat ik Remi in de Black on stage heb zien staan.wrote: De boys die gratis/betaald worden om te gaan zullen het eens zeggen
De live-registratie liegt niet.
Maar de vraag is, is er in 2025 wel een Silver op Defqon?wrote:Op Intents is geen Silver/Green, denk dat ik niet meer argumenten hoef te geven? Die hele Red incl shows/vuurwerk kunnen mij gestolen worden trouwens.wrote: Vraag, er zullen wel meer mensen afhaken toch? Want wie kan en wil dit op een gegeven moment nog betalen?
Wil je mij niet onnodige zenuwen bezorgen Jippa? @Q-Dance lezen we mee vrienden?wrote: Maar de vraag is, is er in 2025 wel een Silver op Defqon?
Wie gaat er vanmiddag om 13:00 in de Dediqated sale nog meer een kaartje halen? 
Ikwrote:Wie gaat er vanmiddag om 13:00 in de Dediqated sale nog meer een kaartje halen?
-
HHardtraxx Elite
- last seen 6 hours ago
Nier verkocht maar ticket binnen
wrote:Nier verkocht maar ticket binnen
Ruggengraat was zoek, dus toch maar weer kaarten gehaald
Was ff stressen maar de vriendenplek van 40 is geregeld!
Was het al helemaal vergeten maar kaarten binnen.

WHAT CAN I DO WITH MY BRACELET?
The Legendary Defqon.1 Bracelet grants access, allows for payments, and adds value to the member and visitor experience. Essentially, it’s your personal key to Defqon.1.

@KZ, geen muntjes meer dus plakken ze er maar wat opties bij aan denk ik
-
HHardtraxx Elite
- last seen 6 hours ago
Verkapte prijs verhoging en meer controlewrote:Was het al helemaal vergeten maar kaarten binnen.
WHAT CAN I DO WITH MY BRACELET?
The Legendary Defqon.1 Bracelet grants access, allows for payments, and adds value to the member and visitor experience. Essentially, it’s your personal key to Defqon.1.
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Of jouw persoonlijke consumentengedrag koppelen aan alle data die je verplicht moet afgeven als je een kaartje koopt. Maar dat zijn details. In de eerste plaats draagt zo'n armband vooral bij aan de waarde van jouw ervaring als bezoeker. In wezen is het jouw sleutel tot Defqon.1.wrote: Verkapte prijs verhoging en meer controle