Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:08 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Met maar ongeveer 300-700 releases in het jaar in 2000-2002 kent bijna niemand deze nog mengelmoes van meerdere genres.

Geloof mij, er is meer dan dat, zoveel pareltjes zijn er die men nog moet ontdekken.
Jammer dat er praktisch niemand is die deze tracks draait, altijd maar weer de bekende hitjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:13 

Hardtraxxer

Maarja, met obscure B kantjes uit 2001 ga je de red niet heel lekker in beweging krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:16 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Sowieso bijzonder dat er continue zo benadrukt wordt dat het 25 jaar hardstyle is ipv 25 jaar Q-dance.
Het woord hardstyle bestaat immers pas sinds 2002. Tuurlijk hoort de aanloop periode daar naartoe er ook bij in de ontwikkeling van hardstyle... maar heel strikt gezien bestond het toen nog niet. Heb geloof ik nagenoeg ook geen tracks gehoord uit 2000 - 2002.. op Acid Nightmare na. (Heb niet alles gezien, dus kan er ook volledig naast zitten)

Het is het jaar 2025, dus staat denk ik leuk... 25 years of Hardstyle.

Maar ik heb tracks uit 1998 ontdekt die de kenmerken hebben van Early HS zoals bijv. een reverse bass.
Deze hebben de Early sound gewoon, alleen tempo ligt wat lager...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:17 

Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
Maarja, met obscure B kantjes uit 2001 ga je de red niet heel lekker in beweging krijgen.

Uberhaupt terzijde van Defqon, je hoort het nergens verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:25 

Hardtraxxer

Aaltveeg schreef:
Hopelijk nog even genieten van de legends set straks. Stille hoop dat het venijn hem in de staart zit :whistle:

Nou dit is wel gelukt zeg :clap: Wat was het heerlijk in het zonnetje, alleen maar vette platen en ook echt legends als dj's, afgezien van de paar laatsten misschien. Wat ging men los overal en wat werd er af en toe lomp meegeschreeuwd :worship: Doet me deugd dit te zien dat dit nog altijd de vetste hardstyle is en blijft voor het gros!

Eindshow vond ik de platenkeuze wel echt weer heeeel vreemd hoor. Dan heb je zoveel te kiezen en dan kom je met platen als Lose My Mind en Storm Is Coming. World of Madness maakte het wel even af. :thumbup: Vuurwerk was ook wel wat beter dan de zaterdag maar toch zie ik zelf meer knallers in de lucht, maar goed dat is smaak wellicht :P

Wat me ook opviel is dat Vertile op zondag maar heel even voorbijkwam, het was met name veel DBSTF, niet alleen gister maar over het hele weekend wel. Terecht ook hoor want wat hebben ze shows neergezet! Die nieuwe platen ook :love:

Uiteindelijk een geslaagd weekend gehad maar ga ik weer is de grote vraag. Als ik het nu moet zeggen dan niet. :whistle:

Oh en dit:
basjuuh schreef:
Jezus wat dik die Legendsopzet. Premixed of niet, interesseert me geen hol. Eindelijk een keer een hele hele dikke sfeer op de red, continue. Vergelijk het eens met Vertile zijn set gisteren.... Toen hij het Anthem inzette ... Geen mens te zien die los ging voor mijn gevoel.

En nu; nie normaal. Vooraan, achteraan, op de heuvels aan de zijkant. Misschien gaat het wel meer los dan tijdens de 15 years van destijds. Echt heel dik en goede gevarieerde platenkeus. Chapeau hiervoor hoor.

En als aanvulling;
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage? ;)

Dit is hardstyle in zijn puurste vorm. Al respecteer ik iedereen die er van houdt hoor, maar het is in mijn ogen een compleet ander genre/substijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:43 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Zwaar genoten van de legends. Samen met Chicken herinneringen opgehaald en bij bepaalde platen even stilgestaan wat er bijzonder aan was in de tijd dat ze uitkwamen, haha. Ook uitgelegd aan mensen die meekeken hoeveel hardtraxx bezig was met het beschermen van de stijl in de tijd dat Wildstylez met z'n commerciele platen kwam en hoe erg we het vonden dat Frontliner alleen z'n eigen platen draaide. Mooi man. 2005-2015 hardstyle is genieten en daarbij ook confronterend dat we oud worden, haha. Veel sentiment, maar man, wat een mooie tijden hebben we gehad binnen de hardstyle. Laatste jaren helaas minder, maar nieuwe generatie gaat er goed op. Is verder ook prima. Line-up van de red gister zegt misschien genoeg. Niet echt meer een reden om te gaan.

Je hebt het nog lang uitgehouden :P . Ik ben sinds 2010 al afgehaakt door de pitck kicks toen der tijd. De kicks van nu kan ik echt totaal niet aanhoren. Stampen lijkt ook wel uit het woordenboek verdwenen, hier is in de lucht drummen met de armen voor in de plaats gekomen. Ik ben medio 2010 over gegaan naar techno maar ook hier is een verandering bezig.
Op een paar uitzonderingen na blijf ik ook hier bij de bekendere, oudere namen hangen. HS tot 2010 luister ik nog steeds regelmatig. Defqon 2011 was mijn laatste HS feest.wel een van de mooiere afsluiters toen gehad, bij the Machine op de purple.

Net zoals jij koester ik ook de momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:48 

Hardtraxx Addict

Wat vonden jullie van het geluid op de main?
ik vond dit wel schommelend, sommige tonen kwamen niet heel lekker door.
Had dat wel beter verwacht voor Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:53 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
Riiss schreef:
basjuuh schreef:
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage? ;)

Ja. Domme discussie dit altijd.

Over 20 jaar die get wrecked tool in de legends set, count me in.

Daar twijfel ik niet aan. Wel of hardstyle over 20 jaar nog in deze omvang bestaat. We hebben toch al flink wat jaren geen year of summer, lose my mind of zombie gehad. Op de langere termijn heb je toch wat van dit soort hitjes nodig voor nieuwe aanwas. Uiteindelijk gaan ook mensen buiten hardtraxx hun interesse in de huidige hardstyle verliezen, en hits van 20 jaar geleden zullen het niet in leven houden

Nou is het moeilijk om specifiek die 3 tracks van jou te evenaren qua streaming cijfers. Maar er zijn nog altijd hitjes die iedereen kent een meezingt bij de RED. Was gister bij de RED met paar vrienden die pas sinds paar jaar hs luisteren, maar die zongen de rebelion, vertile en rooler/sickmode nummers uit volle borst en trots mee zoals wij dat deden met hhz/wsz etc nummers in 2017. Er is echt niks veranderd, alleen de muzieksmaak van de nieuwe generatie.

Toen die nummers van jou uitkwamen gingen er naar mijn gevoel VEEL minder mensen naar hs festivals dan nu. Kijk alleen naar defqon. Dat is zo belachelijk gegroeid sinds 10 jaar geleden. Dus zo belangrijk zijn die grote mainstream hits niet. Alleen voor jouw sentiment misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 08:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb overigens een geweldig weekend gehad. Nu al zwaar post festival depressie. Er werd veel gezeken online over defqon vooraf, maar wat blijft het een prachtig weekend. De vrolijke mensen, zoveel verschillende muziek (DnB stage was een enorme toevoeging!!!), lekker rondstruinen, de wastedlands snachts en meer.

Shout out naar spoontech, al die sets waren geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 09:20 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
tommeh schreef:
This is and always will be, a Q-Dance event'

Denk dat ze ook meelezen in de "community" op geruchten dat het merk Q-Dance weg zou gaan. Of iets in die richting
Dan is dit wel een aardig statement.
Niet dat we er veel aan hebben aangezien DQ1 hun enige feest van betekenis is.
Maar we kunnen weer gerust slapen :P

En het zit blijkbaar hoog, ik tel wel 20 topics hierover op Reddit :huh:

Op het eerste oog klinkt dit misschien geruststellend. Voor mij is dit meer hét signaal dat Q verder uitgefaseerd gaat worden. Waarom is het anders nodig om dit zo sterk te benadrukken? Dit is meer een statement van: 'wat er ook gebeurt (lees: wij verdwijnen)....dit blijft altijd een Q event'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 10:00 

Hardtraxxer

AFCA schreef:
Op het eerste oog klinkt dit misschien geruststellend. Voor mij is dit meer hét signaal dat Q verder uitgefaseerd gaat worden. Waarom is het anders nodig om dit zo sterk te benadrukken? Dit is meer een statement van: 'wat er ook gebeurt (lees: wij verdwijnen)....dit blijft altijd een Q event'.

Ja zo interpreteer ik hem eigenlijk ook een beetje. Time will tell denk ik dan maar hé :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 10:20 

Hardtraxxer

Martin schreef:
Revolting Against schreef:
Maar de stream zal inderdaad wel even aan gaan dit weekend.

Kijk uit naar het verslag!

Bij deze:

Donderdag
De eerste klanken van Defqon galmden door m’n autospeakers op weg naar huis van werk. File richting huis viel mee. Stream had zuivere audio, precies wat je mag verwachten van Q-dance. Vertile trapte af, maar eerlijk is eerlijk: het was allemaal redelijk voorspelbaar. Wildstylez deed er nog een schepje bovenop met de standaard crowdpleasers. Heeft die man eigenlijk nooit genoeg van Lose My Mind of Lost in Paradise? Wel klein hoogtepuntje: de nieuwe P1. Ook The Upside Down kwam voorbij, als je die dan weer hoort denk je ten eerste: ja briljant, ten tweede: komt pas uit in de nieuwe IJstijd.
Op tijd m’n bed in gegaan, want vrijdag gewoon weer een werkdag.

Vrijdag
De dag begon rustig, buiten een beetje miezer. Ideaal Defqon-weer voor de stream. Op kantoor nog even met een collega de sets van gister besproken en wat werkzaamheden afgerond voordat de stream weer aan ging. Peacock na een kwartiertje geskipt, wat een onzin. Werd aangekondigd als ‘mastermind’, maar moet het hebben van kinderliedjes met een kick er onder. Playbackende zangers en zogenaamd bespeelde instrumenten, nee drama. Tot overmaat van ramp ook nog Mouth of Madness als MC erbij.

Rond 14:00 door met Galactixx. Stage zag er kleiner uit dan normaal en inmiddels is het wel duidelijk dat de Q-dance stagebouwers aan hun creatieve limiet zitten. Set was dikke prima, wat mij betreft hoe je de RED wél zou moeten beginnen. En wat een verademing om DV8 te horen i.p.v. Villain.

Tussen de sets door even naar het watertappunt op de zaak gelopen, want de zon brak inmiddels flink door. Daarna geluncht (sandwich met tonijn, 2 muntjes) en terug naar de stream voor Adrenalize & Atmozfears. Platen doen het altijd goed met een zonnetje dat schijnt. Maar wat een een draak is die Release edit. En oja, 2 keer If I Lose Myself edit in 1 set? En Galactixx ook nog ervoor..
Tijdens D-Sturb & Aversion werd het volume opgeschroefd; de bas dreunde mee op het toetsenbord. Gelukkig bleef de sfeer op de werkvloer relaxed. Geen vechtpartijen gezien.

Tijdens Dual Damage eerste bacootje ingeschonken op de vrijdagmiddagborrel. De kantoorhond begon inmiddels loopings te maken door de piep- en blafkicks die in morsecode voorbij kwamen. Ik snap de hype niet zo goed, maar ok, ik zal wel een hardstyle boomer zijn.

Rond 17:30 met de pendelbus richting huis en daar even een fatsoenlijke bodem gelegd (macaroni ovenschotel) voordat Zatox begon. Lekkere set, precies goed met een bord op schoot. Oh ja, Timmy Trumpet als gast van Coone op de main was natuurlijk te idioot voor woorden. What’s next Steve Aoki met zijn taarten?

Brennan Heart daarna even gekeken. Zoals altijd een mix van skihut, The Voice achtige nummers en slappe kicks met een vleugje drama. Bovendien erg makkelijk scoren met zijn edit/remix van Wildest Dreams. Weinig verrassends. Outsiders en B-Front zijn niet mijn ding, dus even de hond uitgelaten en een wandeling gemaakt. De avond afgesloten met de heren D-Block & S-te-Fan. Meer dan terecht in de spotlight en geniaal dat ze ook nog een stukje Ghost Stories deden. Wat mij betreft de set van het weekend.

Zaterdag
Lekker uitgeslapen. Even in de slaapkamer de merchandise bezocht voor een outfit en daarna langs de supermarkt voor boodschappen. Onderweg een paar mede-streamers gespot aan hun Defqon-shirt te zien. Eenmaal thuis even een rondje gedaan. De sfeer zat er goed in, vooral in slaapkamer 1 (puberdochter) en badkamer (vrouw).
De dag begonnen met Isaac, altijd goed. Daarna weer Vertile, maar jeetje een uur lang dat geschreeuw leek wel alsof ik naar een Linkin Park concert aan het kijken was. Bovendien nagenoeg dezelfde set als donderdag.

Gevolgd door Power Hour, wat nog steeds voelt als de auditie van ADHD op speed. Ondanks dat is het altijd wel altijd een set waarvoor de stream uitkomst biedt omdat er van alles en nog wat gebeurd. Maar het was denk ik wel de meest tegenvallende editie ooit. Altijd mooi ook zo’n volkszanger die er dan staat en dat er een paar duizend buitenlanders schaapachtig staan te kijken wie dit nu is.

Daarna de Daybreak Sessions, een hoogtepunt op deze matte zaterdag. Na de Daybreak Sessions even wezen schijten.
Toiletten waren opvallend schoon, mogelijk dankzij een recent schoonmaakmoment van mijn vrouw. Qua avondeten beperkte keuze: pizza of patat. Pizza gekozen, vier munten.

Sickmode en Adjuzt geskipt, niet mijn ding. En hierna ging het wat mij betreft bergafwaarts. Paul Elstak op de mainstage, really? Heeft die man niet genoeg in the picture gestaan? De hele downfall van de stage die dag gaf ook wel precies aan wat de status van hardstyle/RED op dit moment is. Lekker vroeg beuken en steeds een tandje harder. Klein stukje SZP en Hard Driver gezien, was ok. We besloten dus maar bij de Endshow weer aan te haken. Wat een tegenvaller. Show was ok, maar daar hoort ook muziek bij. Geen plaat gehoord die me direct pakte als Timeless, Gravity of Destiny. Daarna met wat vrienden geborreld en oude sets terug gekeken als oude lullen die vonden dat vroeger alles beter was.

Zondag
Vandaag wakker geworden met lichte kater na de zaterdagavondborrel. Geen energie voor poespas, dus ik bleef binnen met de airco aan. Op het programma: chillmodus, wat snacks, en barbecue later op de dag. De Legends ‘set’ vond ik geniaal. Echt een showcase van wat hardstyle is. Buiten beschouwing gelaten dat het natuurlijk een beetje koddig is dat DJ’s wat aan knoppen staan te draaien bij een pre-recorded set maar goed.

Sfeer zat er goed in en zoals hier ook al eerder aangegeven, het publiek ging veel losser dan bij piep- en zaagkicks. Einde nog best wel even trots gevoel dat iedereen inclusief Heady op het podium stond. Tijdens de eindshow Lose My Mind was jammer, maar ik snap dat ze even doorgingen op de evergreens der hardstyle.

Al met al wel prima vermaakt dit weekend. Geen FOMO gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 10:58 

Hardtraxx Veteran

I love stream reviews. Wat een sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 11:12 

Hardtraxx Veteran

thanks zo voelt het voor mij alsof ik er zelf bij was
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 11:35 

Hardtraxxer

Volgend jaar een apart evenemententoppa voor de stream aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 12:01 

Hardtraxx Veteran

Had gehoopt dat Wildstylez, net als vorig jaar op DQ1 , weer een aantal heerlijke nieuwe tracks zou laten horen...
Nou jah, dan alles maar op P1 zetten maar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 12:44 

Hardtraxx Elite

‘De kantoorhond begon inmiddels loopings te maken’ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 13:30 

Hardtraxxer

Haha, de reacties lezende doet mij beseffen dat we langzaam toch echt ouder worden. Dit jaar ook maar overgeslagen, nadat het vorig jaar voor mijn gevoel toch behoorlijk tegenviel en de prijzen de spuigaten uitlopen. Ik vermaak mij tegenwoordig op een VWAB 10x beter, dan op Defqon kwam ik vorig jaar achter.

Op zaterdag een paar keer de livestream bekeken, maar ik had maar weinig momenten dat ik dacht: Hier had ik toch wel erg graag bij willen zijn! Zatox, B-front en DBSTF vond ik erg sterk, maar voor de rest opvallend veel getetter door de microfoon van met name de DJ's en wederom een vrij tam publiek, maar dat is niet nieuw op de Red. Eindshow was mooi, maar vond ik ook echt niet geweldig.

Zondag vanaf 20.00 ingeschakeld voor de Legends-set. En vanaf het begin direct kippenvel. En he, het publiek bewoog ook opvallend meer dan dat ik de laatste jaren op de Red heb gezien. Bij mij kwam ook meteen de vraag op of de huidige producers dit ook niet zien en bij zichzelf een keer te rade gaan. De nummers die ze erbij pakten van Rebelion zijn zo sterk en je ziet dat iedereen het mooi vindt. Als je dat dan vergelijkt met wat ze tegenwoordig allemaal in hun set draaien :thumbdown: Een paar mensen zullen het vast leuk vinden, maar ik zie het niet meer van voor tot achter losgaan. Het was allemaal pre-recorded, maar wat een heerlijke beelden van die stage in het zonnetje. Die danseressen hadden ook voor het eerst een toegevoegde waarde. O.a bij Seven een geweldige choreografie. Alleen maar blij koppies gezien. Dat moet echt heel leuk geweest zijn! We zijn verwend, maar de eindshow was dan weer vrij tam in mijn ogen.

We worden oud, maar toch erg blij dat ik die geweldige jaren heb mee mogen maken en aan de reactie van het publiek te zien iedereen dit eigenlijk ook het mooiste vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 14:48 

Hardtraxxer

Vrijdag optimaal vermaakt, het geluid was niet over even best. Voor de 10e x afscheid genomen van Frequencerz :P. B-Front helemaal top op de RED!

Zaterdags thus, bbq aan en livestream op, line-up red niet mijn ding, wordt wel weer tijd dat er opbouwende line-ups gaan komen, alles lijkt zo op elkaar :/.

Zondag onverwachts heen (hey Arjen, heb kaartje over, ga je mee? Sure!), geen spijt van! Wel teringdruk omdat de RED pas om 18:00 open ging. Ook leek het of het geluid 2x zo hard stond overal xD. 25 Years was geniaal! Het weer een dikke 10! En iedereen ging los! Veel bekenden getroffen, was super gezellig! Zelfs met The Dutch Giant op de foto! :O

Elke keer weer op Defqon verbaas ik me over de grootte van het festival en de stages. Op beeld lijkt het altijd kleiner dan als je er in het echt voor staat.

Defqon is net als stoppen met roken, zeggende: Als het zo duur word, doe ik het niet meer! En dan toch weer tickets kopen als het zover is xD

Oja, en wat een negativiteit op reddit... ga heen, maak feest en geniet. Vind je iets niet leuk, ga je toch naar een andere stage of een frikandelletje eten?

Dit was weer een weekend voor in de boeken! Toch een droom om daar ooit eens mijn favo classics te draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 15:04 

Hardtraxx Elite

ik lees ook geregeld mee op reddit, maar ik begrijp echt niet waar dat gejank vandaan komt over dat iedereen negatief is. Als er zoveel mensen een mindere mening hebben dan zal er wel iets van waar zijn, toch? Moet je alles maar slikken omdat het defqon is?

Je betaalt je helemaal de kktering voor een ticket, dan mag je daar toch echt wel wat voor terug verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 15:19 

Hardtraxx Veteran

Geen oog dicht kunnen doen door uptempo duitsers. Is dit vaker zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 15:29 

Hardtraxx Addict

pim__ schreef:
ik lees ook geregeld mee op reddit, maar ik begrijp echt niet waar dat gejank vandaan komt over dat iedereen negatief is. Als er zoveel mensen een mindere mening hebben dan zal er wel iets van waar zijn, toch? Moet je alles maar slikken omdat het defqon is?

Je betaalt je helemaal de kktering voor een ticket, dan mag je daar toch echt wel wat voor terug verwachten.

Was voor mij de eerste keer Defqon. Merk dan toch dat ik minder kritisch ben en volledig probeer te genieten van de ervaring die ik heb.
Er waren echt wel wat fouten waar ik normaliter wel wat van vind.
Echter kon het me niet veel boeien omdat ik de tijd van me leven had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 15:37 

Hardtraxxer

pim__ schreef:
Als er zoveel mensen een mindere mening hebben dan zal er wel iets van waar zijn, toch? Moet je alles maar slikken omdat het defqon is?

Power Hour en de Endshow zaterdag was beduidend minder volgens velen, vind ik zelf ook. Jammer. Maar Ik maak er nooit zo'n probleem van, volgende keer beter. Het kan toch niet zo zijn dat 60 minuten (en 20 endshow) van het hele weekend je hele feest verpest? Ze kunnen nu eenmaal niet 180 gooien voor iedereen elk jaar.

Vind het jammer dat het "lijkt" of de negativiteit de overhand neemt dan even, terwijl ik vind dat het een perfect geregeld feest is.

Maarja mijn waarheid is niet die van een ander natuurlijk :)

Ik vul liever de survey in na die tijd, en als we dat allemaal doen, is het misschien volgend jaar anders.

Ik heb me iig heerlijk vermaakt in het zonnetje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 15:38 

Hardtraxx Veteran

SQREUR schreef:
pim__ schreef:
Als er zoveel mensen een mindere mening hebben dan zal er wel iets van waar zijn, toch? Moet je alles maar slikken omdat het defqon is?

Power Hour en de Endshow zaterdag was beduidend minder volgens velen, vind ik zelf ook. Jammer. Maar Ik maak er nooit zo'n probleem van, volgende keer beter. Het kan toch niet zo zijn dat 60 minuten (en 20 endshow) van het hele weekend je hele feest verpest? Ze kunnen nu eenmaal niet 180 gooien voor iedereen elk jaar.

Vind het jammer dat het "lijkt" of de negativiteit de overhand neemt dan even, terwijl ik vind dat het een perfect geregeld feest is.

Ik vul liever de survey in na die tijd, en als we dat allemaal doen, is het misschien volgend jaar anders.

Helaas roepen de negatieve mensen vaak het hardst, maar als je bedenkt dat dit 20 Redditters zijn tov 180.000 unieke bezoekers (oid) dan valt dit allemaal wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 16:00 

Hardtraxx Elite

SQREUR schreef:
pim__ schreef:

Ik snap wat je zegt, maar ik denk niet dat het echt verpest is voor de mensjes. Edoch mogen de wat mindere punten ook benoemd worden, want voor dit geld hoop je (en mag je verwachten) dat het minimaal even gaaf/mooi/whatever is als vorig jaar en dat was imo niet het geval.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten