Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 17:44 
 
Hardtraxxer

Crap
Alles klaar gezet om 25years hardstyle op te nemen,
Vergeten record te drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo zijn we wel in rap tempo bij 2025
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 19:57 
 
Hardtraxxer

Jezus wat dik die Legendsopzet. Premixed of niet, interesseert me geen hol. Eindelijk een keer een hele hele dikke sfeer op de red, continue. Vergelijk het eens met Vertile zijn set gisteren.... Toen hij het Anthem inzette ... Geen mens te zien die los ging voor mijn gevoel.

En nu; nie normaal. Vooraan, achteraan, op de heuvels aan de zijkant. Misschien gaat het wel meer los dan tijdens de 15 years van destijds. Echt heel dik en goede gevarieerde platenkeus. Chapeau hiervoor hoor.

En als aanvulling;
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage? ;)

Dit is hardstyle in zijn puurste vorm. Al respecteer ik iedereen die er van houdt hoor, maar het is in mijn ogen een compleet ander genre/substijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

basjuuh schreef:
Jezus wat dik die Legendsopzet. Premixed of niet, interesseert me geen hol. Eindelijk een keer een hele hele dikke sfeer op de red, continue. Vergelijk het eens met Vertile zijn set gisteren.... Toen hij het Anthem inzette ... Geen mens te zien die los ging voor mijn gevoel.

En nu; nie normaal. Vooraan, achteraan, op de heuvels aan de zijkant. Misschien gaat het wel meer los dan tijdens de 15 years van destijds. Echt heel dik en goede gevarieerde platenkeus. Chapeau hiervoor hoor.

En als aanvulling;
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage? ;)

Dit is hardstyle in zijn puurste vorm. Al respecteer ik iedereen die er van houdt hoor, maar het is in mijn ogen een compleet ander genre/substijl.

Amen ;)
De reacties op de stream spraken ook wel boekdelen gisteren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 20:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Is er überhaupt iets gedraaid van DBSTF tijdens de legends show momenteel? Ik vind hun muziek erg afwezig.
Verder echt hele vette sets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 20:49 
 
Hardtraxxer

Prymaris schreef:
Is er überhaupt iets gedraaid van DBSTF tijdens de legends show momenteel? Ik vind hun muziek erg afwezig.
Verder echt hele vette sets!


Misschien dat dat te maken heeft dat ze The Spotlight hadden? En nu andere artiesten podium willen bieden? Anders weet ik het ook niet en ben ik het met je eens war betreft hun muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 20:49 
 
Hardtraxxer

basjuuh schreef:
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage? ;)

Ja. Domme discussie dit altijd.

Over 20 jaar die get wrecked tool in de legends set, count me in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hé wat tof, NCBM / BM weer samen op t podium :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 21:15 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
basjuuh schreef:
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage? ;)

Ja. Domme discussie dit altijd.

Over 20 jaar die get wrecked tool in de legends set, count me in.

Daar twijfel ik niet aan. Wel of hardstyle over 20 jaar nog in deze omvang bestaat. We hebben toch al flink wat jaren geen year of summer, lose my mind of zombie gehad. Op de langere termijn heb je toch wat van dit soort hitjes nodig voor nieuwe aanwas. Uiteindelijk gaan ook mensen buiten hardtraxx hun interesse in de huidige hardstyle verliezen, en hits van 20 jaar geleden zullen het niet in leven houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Hé wat tof, NCBM / BM weer samen op t podium :D

BM hebben ook samen op de Magenta gedraaid :P En hebben al gezegd dat ze er gewoon beide bij zijn voor NCBM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
hurricane schreef:
Hé wat tof, NCBM / BM weer samen op t podium :D

BM hebben ook samen op de Magenta gedraaid :P En hebben al gezegd dat ze er gewoon beide bij zijn voor NCBM.

Wel mooi dat ze dan gewoon weer samen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook gisteren en vandaag de stream af en toe wat gevolgd. Het is toch niet normaal wat voor een herrie dat er gedraaid wordt op die main als je dat vergelijkt met die legends set van nu. Wat een verademing. Gewoon hardstyle zoals het hoort. Ik snap het ook echt niet, dat gerenommeerde namen van die herrie beginnen maken. Denken zij nu echt ‘wauw, dit is nu echt sterk, hier ben ik trots op’. Ik kan er met m’n verstand niet bij. xd Die set van Rebellion gisteren is het perfecte voorbeeld. Af en toe een hele sterke melodieuze plaat waar iedereen op los gaat. Afgewisseld met wat gepleur op een metalen balustrade. Je kan toch binnen 5 jaar niet meer zeggen als je daar 20sec van hoort over welke plaat het nu gaat? Het is ook bij elke DJ hetzelfde tegenwoordig die die platen maakt. Ik hoorde zelfs een piepkick bij DBSTF die hun beste Ghost stories plaat gewoon verneuken. Hou toch op. Nu stop ii met ranten en geniet ik nog ff van hoe die livestream een heel weekend moet zijn. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwaar genoten van de legends. Samen met Chicken herinneringen opgehaald en bij bepaalde platen even stilgestaan wat er bijzonder aan was in de tijd dat ze uitkwamen, haha. Ook uitgelegd aan mensen die meekeken hoeveel hardtraxx bezig was met het beschermen van de stijl in de tijd dat Wildstylez met z'n commerciele platen kwam en hoe erg we het vonden dat Frontliner alleen z'n eigen platen draaide. Mooi man. 2005-2015 hardstyle is genieten en daarbij ook confronterend dat we oud worden, haha. Veel sentiment, maar man, wat een mooie tijden hebben we gehad binnen de hardstyle. Laatste jaren helaas minder, maar nieuwe generatie gaat er goed op. Is verder ook prima. Line-up van de red gister zegt misschien genoeg. Niet echt meer een reden om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 22:54 
 
Hardtraxxer

Komt er nog een nieuw plaatje? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

This is and always will be, a Q-Dance event'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
This is and always will be, a Q-Dance event'

Viel me ook op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:09 
 
Hardtraxx Newbie

tommeh schreef:
This is and always will be, a Q-Dance event'


Zeer opvallend statement :)

Benieuwd of hier meer achter zit, of dat het alleen is om de 'Defqon.1 events' rumors te stillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
This is and always will be, a Q-Dance event'

Denk dat ze ook meelezen in de "community" op geruchten dat het merk Q-Dance weg zou gaan. Of iets in die richting
Dan is dit wel een aardig statement.
Niet dat we er veel aan hebben aangezien DQ1 hun enige feest van betekenis is.
Maar we kunnen weer gerust slapen :P

En het zit blijkbaar hoog, ik tel wel 20 topics hierover op Reddit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Machine – Place of Terror
Catatonic Overload – Peace of Mind
Alphaverb & Intractable – Scary Voices
The Vision – I Know You’re Here
Kodex – Insomnia (The Machine remix)
Dj Thera – Disturbia (The R3belz remix)
Sasha F – Artificial Reality
Chris One – Advocating Violence
Regain – Insane
Vazard – G.I.R (Delete Remix)
The Machine – Rollin’
Genox – Black Is
Solutio - Insidious
Warface & Geminizers - Path to Extinction
High Voltage - Dead Stars
Exit Mind & Zirkum - The Shadow

Poeh, dat is even lekker de vrijdag beginnen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

De Geck-o setjes vandaag :loving: Geck-o & Mish was vooral heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was er niet, maar vanuit de stream echt een vette legends set gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Was er niet, maar vanuit de stream echt een vette legends set gezien.

Leuke track keuzes, publiek ging goed los. En die dance acts (bv tijdens Seven) waren ook echt geniaal.

Verder nog even ingeschakeld bij de Blue tijdens Chapter V & Faceless. Ongekend wat daar allemaal weer voorbijkwam :worship:

Volgend jaar toch maar zien dat ik optijd tickets heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 01:26 
 
Hardtraxx Newbie

Heb de afgelopen dagen de stream een paar keer aangezet en toch wel een hoop toffe setjes voorbij zien komen!
Na 2 jaar absent geweest te zijn geweest toch maar volgend jaar weer een keertje een weekend Defqon meepakken ;)

Heb ik gelijk een vraag, is het al mogelijk om evt een huisje te boeken op een vakantiepark in de buurt voor volgend jaar? Krijg namelijk op de europarcs website geen hits meer voor beschikbaarheid tijdens het Defqon weekend voor 2026… het zou toch niet al allemaal volgeboekt zijn? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 07:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

basjuuh schreef:
Jezus wat dik die Legendsopzet. Premixed of niet, interesseert me geen hol. Eindelijk een keer een hele hele dikke sfeer op de red, continue. Vergelijk het eens met Vertile zijn set gisteren.... Toen hij het Anthem inzette ... Geen mens te zien die los ging voor mijn gevoel.

En nu; nie normaal. Vooraan, achteraan, op de heuvels aan de zijkant. Misschien gaat het wel meer los dan tijdens de 15 years van destijds. Echt heel dik en goede gevarieerde platenkeus. Chapeau hiervoor hoor.

En als aanvulling;
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage? ;)

Dit is hardstyle in zijn puurste vorm. Al respecteer ik iedereen die er van houdt hoor, maar het is in mijn ogen een compleet ander genre/substijl.



Helemaal eens.
Heb de stream af en toe gevolgd, maar die eerste uren van de closing gingen heerlijk. Dan blijf ik het toch echt gek vinden dat ze de herrie van het laatste uur ook hardstyle blijven noemen.

Sowieso bijzonder dat er continue zo benadrukt wordt dat het 25 jaar hardstyle is ipv 25 jaar Q-dance.
Het woord hardstyle bestaat immers pas sinds 2002. Tuurlijk hoort de aanloop periode daar naartoe er ook bij in de ontwikkeling van hardstyle... maar heel strikt gezien bestond het toen nog niet. Heb geloof ik nagenoeg ook geen tracks gehoord uit 2000 - 2002.. op Acid Nightmare na. (Heb niet alles gezien, dus kan er ook volledig naast zitten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2025 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logischerwijs dat ze de bekende tracks pakken van de early hardstyle periode dus dat was ergens wel te verwachten. Met maar ongeveer 300-700 releases in het jaar in 2000-2002 kent bijna niemand deze nog mengelmoes van meerdere genres. Dat werd later was echt meer genuanceerder als je naar de early hardstyle kijkt die we kennen.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten