Crap
Alles klaar gezet om 25years hardstyle op te nemen,
Vergeten record te drukken.
Alles klaar gezet om 25years hardstyle op te nemen,
Vergeten record te drukken.
Amenwrote:Jezus wat dik die Legendsopzet. Premixed of niet, interesseert me geen hol. Eindelijk een keer een hele hele dikke sfeer op de red, continue. Vergelijk het eens met Vertile zijn set gisteren.... Toen hij het Anthem inzette ... Geen mens te zien die los ging voor mijn gevoel.
En nu; nie normaal. Vooraan, achteraan, op de heuvels aan de zijkant. Misschien gaat het wel meer los dan tijdens de 15 years van destijds. Echt heel dik en goede gevarieerde platenkeus. Chapeau hiervoor hoor.
En als aanvulling;
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage?
Dit is hardstyle in zijn puurste vorm. Al respecteer ik iedereen die er van houdt hoor, maar het is in mijn ogen een compleet ander genre/substijl.
Misschien dat dat te maken heeft dat ze The Spotlight hadden? En nu andere artiesten podium willen bieden? Anders weet ik het ook niet en ben ik het met je eens war betreft hun muziekwrote:Is er überhaupt iets gedraaid van DBSTF tijdens de legends show momenteel? Ik vind hun muziek erg afwezig.
Verder echt hele vette sets!
Ja. Domme discussie dit altijd.wrote: Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage?![]()
Daar twijfel ik niet aan. Wel of hardstyle over 20 jaar nog in deze omvang bestaat. We hebben toch al flink wat jaren geen year of summer, lose my mind of zombie gehad. Op de langere termijn heb je toch wat van dit soort hitjes nodig voor nieuwe aanwas. Uiteindelijk gaan ook mensen buiten hardtraxx hun interesse in de huidige hardstyle verliezen, en hits van 20 jaar geleden zullen het niet in leven houdenwrote:Ja. Domme discussie dit altijd.wrote: Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage?![]()
Over 20 jaar die get wrecked tool in de legends set, count me in.
BM hebben ook samen op de Magenta gedraaidwrote:Hé wat tof, NCBM / BM weer samen op t podium
Wel mooi dat ze dan gewoon weer samen zijnwrote:BM hebben ook samen op de Magenta gedraaidwrote:Hé wat tof, NCBM / BM weer samen op t podiumEn hebben al gezegd dat ze er gewoon beide bij zijn voor NCBM.
Viel me ook op...wrote:This is and always will be, a Q-Dance event'
Zeer opvallend statementwrote:This is and always will be, a Q-Dance event'
Denk dat ze ook meelezen in de "community" op geruchten dat het merk Q-Dance weg zou gaan. Of iets in die richtingwrote:This is and always will be, a Q-Dance event'
Poeh, dat is even lekker de vrijdag beginnenwrote: The Machine – Place of Terror
Catatonic Overload – Peace of Mind
Alphaverb & Intractable – Scary Voices
The Vision – I Know You’re Here
Kodex – Insomnia (The Machine remix)
Dj Thera – Disturbia (The R3belz remix)
Sasha F – Artificial Reality
Chris One – Advocating Violence
Regain – Insane
Vazard – G.I.R (Delete Remix)
The Machine – Rollin’
Genox – Black Is
Solutio - Insidious
Warface & Geminizers - Path to Extinction
High Voltage - Dead Stars
Exit Mind & Zirkum - The Shadow
Leuke track keuzes, publiek ging goed los. En die dance acts (bv tijdens Seven) waren ook echt geniaal.wrote:Was er niet, maar vanuit de stream echt een vette legends set gezien.
wrote:Jezus wat dik die Legendsopzet. Premixed of niet, interesseert me geen hol. Eindelijk een keer een hele hele dikke sfeer op de red, continue. Vergelijk het eens met Vertile zijn set gisteren.... Toen hij het Anthem inzette ... Geen mens te zien die los ging voor mijn gevoel.
En nu; nie normaal. Vooraan, achteraan, op de heuvels aan de zijkant. Misschien gaat het wel meer los dan tijdens de 15 years van destijds. Echt heel dik en goede gevarieerde platenkeus. Chapeau hiervoor hoor.
En als aanvulling;
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage?
Dit is hardstyle in zijn puurste vorm. Al respecteer ik iedereen die er van houdt hoor, maar het is in mijn ogen een compleet ander genre/substijl.