basjuuh schreef:
Jezus wat dik die Legendsopzet. Premixed of niet, interesseert me geen hol. Eindelijk een keer een hele hele dikke sfeer op de red, continue. Vergelijk het eens met Vertile zijn set gisteren.... Toen hij het Anthem inzette ... Geen mens te zien die los ging voor mijn gevoel.
En nu; nie normaal. Vooraan, achteraan, op de heuvels aan de zijkant. Misschien gaat het wel meer los dan tijdens de 15 years van destijds. Echt heel dik en goede gevarieerde platenkeus. Chapeau hiervoor hoor.
En als aanvulling;
Zouden hardstyle producers die zaagkicks en klaplongshitmaken nou niet zien dat dit nog steeds veel meer aanslaat dan wat er hedendaags gemaakt wordt? Of gaat men over 20 jaar ook los op Dual Damage?

Dit is hardstyle in zijn puurste vorm. Al respecteer ik iedereen die er van houdt hoor, maar het is in mijn ogen een compleet ander genre/substijl.
Helemaal eens.
Heb de stream af en toe gevolgd, maar die eerste uren van de closing gingen heerlijk. Dan blijf ik het toch echt gek vinden dat ze de herrie van het laatste uur ook hardstyle blijven noemen.
Sowieso bijzonder dat er continue zo benadrukt wordt dat het 25 jaar hardstyle is ipv 25 jaar Q-dance.
Het woord hardstyle bestaat immers pas sinds 2002. Tuurlijk hoort de aanloop periode daar naartoe er ook bij in de ontwikkeling van hardstyle... maar heel strikt gezien bestond het toen nog niet. Heb geloof ik nagenoeg ook geen tracks gehoord uit 2000 - 2002.. op Acid Nightmare na. (Heb niet alles gezien, dus kan er ook volledig naast zitten)