Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Prato schreef:
Wanneer krijgt ons Bob eindelijk een standbeeld? Wat is en blijft deze man goed!

Hij leek ook een remix/edit van DR - What Are Are te draaien. Fijne set weer.


Hier twijfelde ik inderdaad ook even aan. Het zou me echter ook niet verbazen als hier de audiokwaliteit niet fantastisch was, want de climax en mid-intro leken redelijk gelijk aan het origineel. Alleen in de break leken van die B-Front leads te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Devin Wild gedegradeerd tot danser / mc ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 14:51 
 
Hardtraxxer

Zijn er meer die het geluid bij veel stages ruk vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 14:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Wat n dag. Het was zo vet! Warface did opeens een klapper van n set neerzet. Wasted Penguinz ongekend. En the Spotlight; bizar (L)


Wat draaide die vooral? Vond het eerste gedeelte van zijn journey set op Rebirth echt gruwelijk!

Fantazoo schreef:
Ron schreef:
Prato schreef:
Wanneer krijgt ons Bob eindelijk een standbeeld? Wat is en blijft deze man goed!

Hij leek ook een remix/edit van DR - What Are Are te draaien. Fijne set weer.


Hier twijfelde ik inderdaad ook even aan. Het zou me echter ook niet verbazen als hier de audiokwaliteit niet fantastisch was, want de climax en mid-intro leken redelijk gelijk aan het origineel. Alleen in de break leken van die B-Front leads te zitten.


Had toch echt het vermoeden dat het niet het origineel was, helaas ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Come with me, skyfall originele versie. En de bekende maar juiste Warrie-klappers. Lang geleden zo genoten van zn set als dezd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 17:35 
 
Hardtraxx Elite

De mate van effort van de dj’s beginnen wel echt heel teleurstellend te worden. Het is al dieptriest dat alles premixed is en niet eens live mixen. Maar de overgangen van platen is wel echt heel abrupt en onlogisch. Valt me echt enorm op. Heb continue het gevoel alsof ik een CD aan het luisteren ben…
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
De mate van effort van de dj’s beginnen wel echt heel teleurstellend te worden. Het is al dieptriest dat alles premixed is en niet eens live mixen. Maar de overgangen van platen is wel echt heel abrupt en onlogisch. Valt me echt enorm op. Heb continue het gevoel alsof ik een CD aan het luisteren ben…

Denk dat je bij de verkeerde DJs staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 22:58 
 
Hardtraxxer

Poh die Stay with me is wel lekker zeg in de endshow.
Gok op Rebelion. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Poh die Stay with me is wel lekker zeg in de endshow.
Gok op Rebelion. Heerlijk.


Sound Rush & Sogma ft. Ekaterina Shelehova - Stay With Me
Label: Defqon.1 Records (Q-dance Music)
Catalog Number: DQ034
Release Date: 04-07-2025
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 23:01 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
poekiepoes12 schreef:
Poh die Stay with me is wel lekker zeg in de endshow.
Gok op Rebelion. Heerlijk.


Sound Rush & Sogma ft. Ekaterina Shelehova - Stay With Me
Label: Defqon.1 Records (Q-dance Music)
Catalog Number: DQ034
Release Date: 04-07-2025

Thanks. Dat had ik er niet direct achter gezocht.
Nieuwe spul van Sound Rush is heel goed te pruimen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vonden we van de eindshow?

Superverwend, maar vond het een beetje saai. Miste het 'wow' effect een beetje. Zeker ten aanzien van vorig jaar bijv.

(Dit is natuurlijk neukerij, want het is en blijft een dikke show, maar verwachting zijn gewoon mega hoog door hun kunnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vond m ook een beetje matig ja.

Tracklist tot nu toe:
Ecstatic & Galactixx - Hurt
ID - ID
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Berlin
DJ Gollum feat. Scarlet - All The Things She Said (Noiseflow & Triple X Remix)
Dr Peacock & Sefa - ID
Vertile - Where Legends Rise (Defqon.1 2025 Anthem)
Sound Rush & Sogma ft. Ekaterina Shelehova - Stay With Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Vond m ook een beetje matig ja.

Tracklist tot nu toe:
Ecstatic & Galactixx - Hurt
ID - ID
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Berlin
DJ Gollum feat. Scarlet - All The Things She Said (Noiseflow & Triple X Remix)
Dr Peacock & Sefa - ID
Vertile - Where Legends Rise (Defqon.1 2025 Anthem)
Sound Rush & Sogma ft. Ekaterina Shelehova - Stay With Me


die tweede plaat was juist dikste imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 00:29 
 
Hardtraxxer

Zag op YouTube het left right moment uit power hour ook alweer langskomen. Dat hebben we toch ook inmiddels wel een keer gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Vond m ook een beetje matig ja.

Tracklist tot nu toe:
Ecstatic & Galactixx - Hurt
ID - ID
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Berlin
DJ Gollum feat. Scarlet - All The Things She Said (Noiseflow & Triple X Remix)
Dr Peacock & Sefa - ID
Vertile - Where Legends Rise (Defqon.1 2025 Anthem)
Sound Rush & Sogma ft. Ekaterina Shelehova - Stay With Me


Wel dikke krach in de endshow xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 01:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
MYTZE schreef:
Vond m ook een beetje matig ja.

Tracklist tot nu toe:
Ecstatic & Galactixx - Hurt
ID - ID
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - Berlin
DJ Gollum feat. Scarlet - All The Things She Said (Noiseflow & Triple X Remix)
Dr Peacock & Sefa - ID
Vertile - Where Legends Rise (Defqon.1 2025 Anthem)
Sound Rush & Sogma ft. Ekaterina Shelehova - Stay With Me


Wel dikke krach in de endshow xd

Ik vond t wel leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 02:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja vind het ook wel lachen. En leukste nog wel alle zure mensen die het kut vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 07:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
hurricane schreef:
poekiepoes12 schreef:
Poh die Stay with me is wel lekker zeg in de endshow.
Gok op Rebelion. Heerlijk.


Sound Rush & Sogma ft. Ekaterina Shelehova - Stay With Me
Label: Defqon.1 Records (Q-dance Music)
Catalog Number: DQ034
Release Date: 04-07-2025

Thanks. Dat had ik er niet direct achter gezocht.
Nieuwe spul van Sound Rush is heel goed te pruimen!!

Vond m juist veel van Transform weg hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 08:58 
 
Hardtraxxer

Moet hem vandaag maar eens in alle rust terugluisteren, voor mn gevoel was het net wat sneller en harder dan Transform, voelde gisteravond in ieder geval als een typische harde euforische Rebelion plaat.

Is er nog nieuwe muziek voorbijkomen van ome Willem? Behalve die P1 plaat? Heeft die vent me toch weer in zijn greep al staat die er niet :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Zag op YouTube het left right moment uit power hour ook alweer langskomen. Dat hebben we toch ook inmiddels wel een keer gezien?


Logisch toch dat ze die er iedere keer instoppen, boeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Ja vind het ook wel lachen. En leukste nog wel alle zure mensen die het kut vinden.


Dit. Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/2007scape/s/RdTWMRA9Yv
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Riiss schreef:
Zag op YouTube het left right moment uit power hour ook alweer langskomen. Dat hebben we toch ook inmiddels wel een keer gezien?


Logisch toch dat ze die er iedere keer instoppen, boeie

Dit is gewoon een "had je bij moeten zijn" ding idd. Boeie, het geeft wel vaak vette beelden op en is een onderdeel van het merk geworden. Logisch dat dit er idd in blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 17:00 
 
Hardtraxxer

Speciale vermelding voor Noisecontrollers! Oud en nieuw was echt perfect :worship: Die had gewoon op de main gemoeten. Als je dan ziet dat een DD met een brommer hun debuut maken op de Red dan is dat toch lachwekkend qua programmering..

En ook even een vermelding aan DBSTF voor een grandioze spotlight. Dat was echt het beste van het hele weekend. Mijlen ver voor op power hour en de eindshow van gister, wat een lachertje was dat ook man en dan laten we de trackkeuze maar even in het midden... >.<

Overall een topweekend gehad maar het is wel echt minder dan afgelopen jaren. Het kost ook godsgruwelijk veel geld allemaal dus ik hou m'n hart vast voor de toekomst. Ik denk dat dit mijn laatste was want ik vind het het geld echt niet meer waard.

Hopelijk nog even genieten van de legends set straks. Stille hoop dat het venijn hem in de staart zit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2025 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
https://www.reddit.com/r/2007scape/s/RdTWMRA9Yv
:lol:

Dit is toch fantastisch! Stel je hebt net een flinke punt naar binnen gewerkt en je loopt hier binnen
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten