Speciale vermelding voor Noisecontrollers! Oud en nieuw was echt perfect

Die had gewoon op de main gemoeten. Als je dan ziet dat een DD met een brommer hun debuut maken op de Red dan is dat toch lachwekkend qua programmering..
En ook even een vermelding aan DBSTF voor een grandioze spotlight. Dat was echt het beste van het hele weekend. Mijlen ver voor op power hour en de eindshow van gister, wat een lachertje was dat ook man en dan laten we de trackkeuze maar even in het midden...
Overall een topweekend gehad maar het is wel echt minder dan afgelopen jaren. Het kost ook godsgruwelijk veel geld allemaal dus ik hou m'n hart vast voor de toekomst. Ik denk dat dit mijn laatste was want ik vind het het geld echt niet meer waard.
Hopelijk nog even genieten van de legends set straks. Stille hoop dat het venijn hem in de staart zit
