Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
kbm_ schreef:
Heel naar filmpje gezien van een debiel die van een decorstuk af ‘vliegt’ en minimaal zn benen en enkels breekt, gisteren al toen de deuren nét open waren. Wat bezielt die mensen :lol:


http://www.vkmag.com/magazine/gast-op-boomtown-festival-denkt-te-kunnen-vliegen-maar-kan-dat-zeker-niet

Doel je op deze? Is een filmpje van aantal jaar terug, geen Defqon overigens.


Die gaat meer head first naar benden en land niet op zijn benen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
De red ziet er zo op de stream toch niet super indrukwekkend uit eigenlijk.

We zijn vorig jaar te veel verwend. Zitten wel bizar veel details in de stage maar is minder indrukwekkend dan eerdere

Iemand een idee wat de laatste plaat van Galactixx was? Prachtige plaat, half normaal half uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
chas1n schreef:
kbm_ schreef:
Heel naar filmpje gezien van een debiel die van een decorstuk af ‘vliegt’ en minimaal zn benen en enkels breekt, gisteren al toen de deuren nét open waren. Wat bezielt die mensen :lol:


http://www.vkmag.com/magazine/gast-op-boomtown-festival-denkt-te-kunnen-vliegen-maar-kan-dat-zeker-niet

Doel je op deze? Is een filmpje van aantal jaar terug, geen Defqon overigens.


Die gaat meer head first naar benden en land niet op zijn benen


Volgens mij wel het filmpje wat overal circuleerde gisteren, want die heb ik inderdaad ook op verschillende plekken voorbij zien komen. Sowieso wel weer benieuwd wat voor gekke fratsen we voorbij gaan zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch overstag, tot morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Toch overstag, tot morgen.


Geen ruggengraat!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 18:51 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
kbm_ schreef:
Heel naar filmpje gezien van een debiel die van een decorstuk af ‘vliegt’ en minimaal zn benen en enkels breekt, gisteren al toen de deuren nét open waren. Wat bezielt die mensen :lol:


http://www.vkmag.com/magazine/gast-op-boomtown-festival-denkt-te-kunnen-vliegen-maar-kan-dat-zeker-niet

Doel je op deze? Is een filmpje van aantal jaar terug, geen Defqon overigens.


Yes die inderdaad! Thanks voor de aanvullende info
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk wel dat ik de hardstyle een stuk minder volg nu ik Element zit te beluisteren, ken het gros niet. Maar wat een moker kicks komen er voorbij, pohhh.

Blijven hangen de gehele set, wat een drive :worship: . Hij gilt wel achterlijk vaak in die mic
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lang leve de audio livestreams https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... fo_inside/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 19:56 
 
Hardtraxxer

Zit ook al lekker heel de dag te luisteren, top dat ze dit jaar gratis zijn :thumbsup:. Dikke setjes gehoord van Deetox, Rejecta, E-Force, Element!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scot Project. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Toch overstag, tot morgen.



Kijk dat zijn de berichten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 22:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wanneer krijgt ons Bob eindelijk een standbeeld? Wat is en blijft deze man goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogtepunt van het weekend al bekend. Op de magenta stage bij spoonclassics tijdens de prachtige break van zimmersion de poepie jongens van gezellige uptempo er bovenuit horen komen op de UV stage ernaast. Bedankt jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machtig mooie setjes geluisterd op vooral de Magenta en Indigo vandaag :thumbsup: . Prima die gratis audio-streams, amper issues ondervonden.

The last airbender VIP bij Faceless had ik niet verwacht.. Verknipt is er niks bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

dbstf/ghost stories spotlight :surrender: :surrender: vooral die ghost stories hardcore plaat, tering zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prato schreef:
Wanneer krijgt ons Bob eindelijk een standbeeld? Wat is en blijft deze man goed!

Hij leek ook een remix/edit van DR - What Are Are te draaien. Fijne set weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 23:25 
 
Hardtraxxer

Set van D-Charged op de red was echt een verademing tussen de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoogtepunt van de dag (misschien zelfs het jaar?) was voor mij toch zeker de Get On The Train set van Geck-o op de Orange (L) overigens ook genoten van Thera :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Set van D-Charged op de red was echt een verademing tussen de rest!

Ja klopt was erg lekker om naar te luisteren. En hij leek het ook erg naar zijn zin te hebben on stage :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Hoogtepunt van de dag (misschien zelfs het jaar?) was voor mij toch zeker de Get On The Train set van Geck-o op de Orange (L) overigens ook genoten van Thera :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontwaakt na een fantastische dag Defqon. Goud om een paar dooie forum leden al zo vroeg bij onze set in de magenta te zien. :love:

Tracklist
Noisecontrollers – Unbroken
Josh & Wesz –Get Dirty
Phuture Noize – Echo
Max Enforcer – Fade to Black
The Machine – Place of Terror
Zatox – The Creation of the Future Poltergeist (2Faced Mashup)
Catatonic Overload – Peace of Mind
TNT – Countdown
Alphaverb & Intractable – Scary Voices
The Vision – I Know You’re Here
Kodex – Insomnia (The Machine remix)
Radical Redemption – The Black Demon
Dj Thera – Disturbia (The R3belz remix)
E-Force – Freakz at Night
Slim Shore & B-Front - Chemical
Warface – Mashup 3.0
Sasha F – Artificial Reality
Neroz & Regain – Nothing’Like The Oldschool
B-Freqz – Overdose
Delete – Fast lane
Chris One – Advocating Violence
Regain – Insane
Vazard – G.I.R (Delete Remix)
Gunz for Hire ft Ellie – Sorrow
Tat & Zat – Proud to be Loud
The Machine – Rollin’
Adaro – The House of Wax
Radical Redemption – Everyone Felt Terror Cloud Their Senses And Died (2Faced Mashup)
Genox – Black Is
2Faced - Oh My God!
Solutio - Insidious
Warface & Geminizers - Path to Extinction
High Voltage - Dead Stars
Radical Redemption - Gods Child
Exit Mind & Zirkum - The Shadow
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 08:49 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
dbstf/ghost stories spotlight :surrender: :surrender: vooral die ghost stories hardcore plaat, tering zeg

Eens!! Zin in November.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
The last airbender VIP bij Faceless had ik niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat n dag. Het was zo vet! Warface did opeens een klapper van n set neerzet. Wasted Penguinz ongekend. En the Spotlight; bizar (L)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten