chas1n schreef:
Leuk man dat kaartverkoop systeem van ze. Jammer dat de belachelijke prijzen toch wel als zoete koek geslikt worden door de buitenlanders, deze organisatie gaat geen deksel op hun neus krijgen met al die uitbuit praktijken

.
Verder wel veel plezier voor allen die gaan uiteraard!
Hoe langer ik erover nadenken hoe belachelijker ikhet vind worden. Gewoon teringpraktijken. Het zal je gebeuren dat je even last-minute aids krijgt of je cavia stikt of whatever.
Anyhow, nu het er weer is toch altijd klein beetje fomo, maar als ik er sta (zoals vorig jaar) is het ook niet zo dat ik gelijk denk dat ik 'volgend jaar weer' wil.
Iig veel plezier ieder, zal wel een eindshowtje meestreamen.