Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 09:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik ben nu al twee dagen een beetje aan het kijken voor tickets, maar het gaat 'm niet worden. Ik ben vorig weekend naar graspop (4 dagen) geweest en wou nog afwachten wat de toestand van mijn enkel ging zijn na een eerdere blessure. Ik zag zonet op diverse platforms dat mensen al massive opgelicht zijn door scammers.

Shitload aan mensen zitten met tickets waar ze niet vanaf geraken en mensen die nog tickets willen kopen durven niet omdat ze niet opgelicht willen worden.

Nu dit verhaal weer van die verplichte shuttlebussen.

Deze organisatie kan wat mij betreft zo snel mogelijk het deksel op de neus krijgen. Waanzin :thumbdown:

Zie je op Werchter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijke graf weer. Daarom nog steeds thuis anders was ik er alwel geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nu ben ik ook wel beetje blij met mn dagje werk op kantoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel plezier iedereen dit weekend! Ergens steekt het wel weer niet aanwezig te zijn maar kan het helaas gewoon niet meer rechtvaardigen voor mezelf vanwege de hoge prijs en afnemende interesse in de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een maat van ons kreeg zijn weekendticket last minute niet meer verkocht dus die komt nu voor de zaterdag 'even' feesten, voor 350 euro. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk man dat kaartverkoop systeem van ze. Jammer dat de belachelijke prijzen toch wel als zoete koek geslikt worden door de buitenlanders, deze organisatie gaat geen deksel op hun neus krijgen met al die uitbuit praktijken -.- .

Verder wel veel plezier voor allen die gaan uiteraard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanochtend beetje regen, 11 uur poorten open en rond half 12 plekkie op de camping. Bier voorraad gaat er al in rap tempo doorheen :beer:

De pre-party bij de entrance gate zou moeten beginnen om 2 maar daar is t nog stil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Leuk man dat kaartverkoop systeem van ze. Jammer dat de belachelijke prijzen toch wel als zoete koek geslikt worden door de buitenlanders, deze organisatie gaat geen deksel op hun neus krijgen met al die uitbuit praktijken -.- .

Verder wel veel plezier voor allen die gaan uiteraard!


Hoe langer ik erover nadenken hoe belachelijker ikhet vind worden. Gewoon teringpraktijken. Het zal je gebeuren dat je even last-minute aids krijgt of je cavia stikt of whatever.

Anyhow, nu het er weer is toch altijd klein beetje fomo, maar als ik er sta (zoals vorig jaar) is het ook niet zo dat ik gelijk denk dat ik 'volgend jaar weer' wil.

Iig veel plezier ieder, zal wel een eindshowtje meestreamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LETS GO!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
chas1n schreef:

Anyhow, nu het er weer is toch altijd klein beetje fomo, maar als ik er sta (zoals vorig jaar) is het ook niet zo dat ik gelijk denk dat ik 'volgend jaar weer' wil.

Same here, twee jaar geleden voor het laatst geweest. Leuk weekend gehad, maar vooral door alles er omheen qua huisje en gezelschap. Op het festivalterrein had ik zelfs bij vlagen dat ik dacht: is het al 23:00? :x

Toen wel besloten dat ik het de kosten niet meer waard vind. Maar de stream zal inderdaad wel even aan gaan dit weekend.

Veel plezier allemaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

echt totaal geen last van FOMO als ik mij bedenk hoeveel andere festivals ik kan bezoeken voor hetzelfde geld.

Maar goed ik zag alle artist filmpjes weer voorbij komen met luxe diners en complete ingerichte huisjes van top tot teen, ik snap wel waarom de tickets zo duur zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tantjes wat een traagheid bij de barren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 20:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Recycleqon

Zoveel geld vragen en echt alle elementen weer hergebruikt
Elk jaar zelfde stages en wat er nu in de tent hangt ook al 100 keer eerder gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel plezier amigo's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh vind die Black stage wel echt ziek hoor als indoor stage :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pomp ff wat fotos dan broeders
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://imgur.com/a/DahYhq0
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 08:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Maar de stream zal inderdaad wel even aan gaan dit weekend.


Kijk uit naar het verslag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie net op de timetable in de defqon app dat Refuzion is vervangen door Bassbrain. Zonde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zie net op de timetable in de defqon app dat Refuzion is vervangen door Bassbrain. Zonde...


Ja Refuzion heeft vanwege familie-omstandigheden z'n optredens dit weekend geannuleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 11:29 
 
Hardtraxxer

Toneshifterz op FB:

DEFQON.1 is here! My set info:
• U.V stage | Saturday 13:00 - 14:00
• Magenta stage | Sunday 13:00 - 14:00
• RED main stage | Sunday (TBA Special Legends set)

Neem aan dat je dat laatste nou nog niet echt moet delen toch? Of is hier al wat over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machtig begin van D&R. Overgang van Formula naar Funky Shit :D

Heel vermakelijk setje was het verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 14:15 
 
Hardtraxxer

De red ziet er zo op de stream toch niet super indrukwekkend uit eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 14:38 
 
Hardtraxxer

Heel naar filmpje gezien van een debiel die van een decorstuk af ‘vliegt’ en minimaal zn benen en enkels breekt, gisteren al toen de deuren nét open waren. Wat bezielt die mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Heel naar filmpje gezien van een debiel die van een decorstuk af ‘vliegt’ en minimaal zn benen en enkels breekt, gisteren al toen de deuren nét open waren. Wat bezielt die mensen :lol:


http://www.vkmag.com/magazine/gast-op-boomtown-festival-denkt-te-kunnen-vliegen-maar-kan-dat-zeker-niet

Doel je op deze? Is een filmpje van aantal jaar terug, geen Defqon overigens.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten