Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ze hebben ons ook een verplichte shuttlebus aangesmeerd, volgens mij doen ze dat bij iedereen tegenwoordig. Onder de noemer van "defqon service pakket" of iets dergelijks, a €85 p.p.

Tering, paar jaar geleden kon je nog gewoon bij de receptie een bandje voor heel het weekend kopen á 40 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
corneelwr schreef:
Ze hebben ons ook een verplichte shuttlebus aangesmeerd, volgens mij doen ze dat bij iedereen tegenwoordig. Onder de noemer van "defqon service pakket" of iets dergelijks, a €85 p.p.

Tering, paar jaar geleden kon je nog gewoon bij de receptie een bandje voor heel het weekend kopen á 40 euro.


Tja, vroeger boekte ik heel defqon weekend voor 40 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger kon iedereen met werk rondkomen lmao never forget
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wens Q veel succes een betere mix op zondag neer te zetten dan deze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Correctie:

Citaat:
Tune in to the audio livestream from Thursday to Sunday and listen to performances at the BLUE, BLACK, UV, MAGENTA, INDIGO, GOLD, SILVER and RED stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Een hardtraxxer heeft niet aan elke vinger een vrouw, wel een 20 jaar oude bureaustoel vol met zaadresten en een neckbeard vol met etensresten.

Een hele Emre vol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hele pedaalemre vol ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 07:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat is onze Cro gewoon gebleven he, gewoon op de fiets naar zijn werk

Volg me op Strava voor meer info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 08:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
ErikZ schreef:
Wat is onze Cro gewoon gebleven he, gewoon op de fiets naar zijn werk

Volg me op Strava voor meer info!


Welke naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 08:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
ErikZ schreef:
Wat is onze Cro gewoon gebleven he, gewoon op de fiets naar zijn werk

Volg me op Strava voor meer info!

Post je daar ook foto's van je kuiten? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Welke naam?

Je zoekt op partyflock op Cro
Die naam vul je vervolgens bij Strava in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ik wens Q veel succes een betere mix op zondag neer te zetten dan deze:


Wat is het toch met die niet werkende links elke keer :list: nu moet ie het doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
corneelwr schreef:
ErikZ schreef:
Wat is onze Cro gewoon gebleven he, gewoon op de fiets naar zijn werk

Volg me op Strava voor meer info!

Post je daar ook foto's van je kuiten? :love:

Die zijn alleen voor jou Jip :$

@ErikZ wat een bazenmix wtffff. Die eerste jaren, wat goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 12:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ze hebben ons ook een verplichte shuttlebus aangesmeerd, volgens mij doen ze dat bij iedereen tegenwoordig.

Hier precies hetzelfde. Vorig jaar kwam ik er nog onderuit. Toen kregen we de optie om het wel of niet af te nemen. Dit jaar is het verplicht voor iedereen die dit weekend boekt. Ach ja, ondanks de meerprijs is het park zeker de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 13:53 
 
Hardtraxx Newbie

aron96 schreef:
corneelwr schreef:
Ze hebben ons ook een verplichte shuttlebus aangesmeerd, volgens mij doen ze dat bij iedereen tegenwoordig.

Hier precies hetzelfde. Vorig jaar kwam ik er nog onderuit. Toen kregen we de optie om het wel of niet af te nemen. Dit jaar is het verplicht voor iedereen die dit weekend boekt. Ach ja, ondanks de meerprijs is het park zeker de moeite waard.


Precies dit, Ja het is allemaal een hoop geld blabla..
Alles beter dan 24/7 uptempo Duitsers naast je en om 6u uit je tent gebrand te worden door de zon.

Zat er nu ook niet in het ''defqon service pakket'' opgemaakte bedden en handdoeken pakket etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

spector45 schreef:
aron96 schreef:
corneelwr schreef:
Ze hebben ons ook een verplichte shuttlebus aangesmeerd, volgens mij doen ze dat bij iedereen tegenwoordig.

Hier precies hetzelfde. Vorig jaar kwam ik er nog onderuit. Toen kregen we de optie om het wel of niet af te nemen. Dit jaar is het verplicht voor iedereen die dit weekend boekt. Ach ja, ondanks de meerprijs is het park zeker de moeite waard.


Precies dit, Ja het is allemaal een hoop geld blabla..
Alles beter dan 24/7 uptempo Duitsers naast je en om 6u uit je tent gebrand te worden door de zon.

Zat er nu ook niet in het ''defqon service pakket'' opgemaakte bedden en handdoeken pakket etc?


Noemen ze dat tegenwoordig service pakket?? Ze lijken wel wat Q praktijken te hebben daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spector45 schreef:
aron96 schreef:
corneelwr schreef:
Ze hebben ons ook een verplichte shuttlebus aangesmeerd, volgens mij doen ze dat bij iedereen tegenwoordig.

Hier precies hetzelfde. Vorig jaar kwam ik er nog onderuit. Toen kregen we de optie om het wel of niet af te nemen. Dit jaar is het verplicht voor iedereen die dit weekend boekt. Ach ja, ondanks de meerprijs is het park zeker de moeite waard.


Precies dit, Ja het is allemaal een hoop geld blabla..
Alles beter dan 24/7 uptempo Duitsers naast je en om 6u uit je tent gebrand te worden door de zon.

Zat er nu ook niet in het ''defqon service pakket'' opgemaakte bedden en handdoeken pakket etc?

Nee bedlinnen etc. staat apart op de factuur bij ons. Dus het Defqon service pakket is gewoon puur dat je meer betaald voor het weekendje Defqon + de shuttlebus dan.
Maar verder eens hoor, dat stukje comfort/tot een uur of 8 kunnen slapen is het mij gewoon echt waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaan we het nou voor lief nemen dat je verplicht bent om te betalen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Gaan we het nou voor lief nemen dat je verplicht bent om te betalen? :lol:


Letterlijk alles in heel dit land is overpriced x5 en iedereen accepteert het als een daggoe niemand gaat er tegenin dus wrm verbaasd bro lulz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overpriced vind ik iets aners dan verplicht worden om te betalen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu al twee dagen een beetje aan het kijken voor tickets, maar het gaat 'm niet worden. Ik ben vorig weekend naar graspop (4 dagen) geweest en wou nog afwachten wat de toestand van mijn enkel ging zijn na een eerdere blessure. Ik zag zonet op diverse platforms dat mensen al massive opgelicht zijn door scammers.

Shitload aan mensen zitten met tickets waar ze niet vanaf geraken en mensen die nog tickets willen kopen durven niet omdat ze niet opgelicht willen worden.

Nu dit verhaal weer van die verplichte shuttlebussen.

Deze organisatie kan wat mij betreft zo snel mogelijk het deksel op de neus krijgen. Waanzin :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 22:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nu dit verhaal weer van die verplichte shuttlebussen.

Volgens mij is er iets lost in translation geraakt. De verplichte shuttlebussen zijn vanuit Zuiderzee Europarcs georganiseerd en worden bij de Europarcs boeking geplaatst. Heeft Q verder niks mee te maken.

pim__ schreef:
Gaan we het nou voor lief nemen dat je verplicht bent om te betalen? :lol:

Tja, het is dit, op de camping staan of via Q travel & stay. Bij de laatste betaal je helemaal de hoofdprijs. Dan kies ik toch voor Europarcs. Ook al drukken ze er een pendelbus service bij, is het nog steeds goedkoper dan via Q-Dance zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 08:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

veel plezier vandaag heren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 09:03 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand nog een mooie optie om aan 2 zaterdagtickets te komen? :whistle:

Last minute een spot geopend in mijn agenda en heb er nu toch wel heel veel zin in. Alleen ik kan nergens een goede betrouwbare manier vinden om nog te snipen voor kaartjes.

Zou fantastisch zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En we zijn onderweg!!
Hopelijk stopt het zo een keer met regenen en kunnen we de boel een beetje droog opzetten.

De hype is in ieder geval aanwezig!!!! :yay:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten