Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er ook een mogelijkheid om zonder dedicated membership zondag de Legend set te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Is er ook een mogelijkheid om zonder dedicated membership zondag de Legend set te kijken?


Zo ver ik weet wordt er alleen gestreamd via youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:41 
 
Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
Vorig jaar was heel het weekend genoeg plek achter op 4.
Afbeelding
Dus als je later kwam kon je daar echt prima staan. Maar zoals je ziet zijn 5 en 6 als tjok vol. Dit was donderdag rond 14:00 al zo.


Reacties hierboven belooft weinig goeds dan..
Ik hoorde ook van iemand dat ze nog weleens campsites 1 t/m 4 opengooien op vrijdag, ook voor de auto-mensen.. Dat kan wellicht een uitkomst zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:52 
 
Hardtraxx Elite

Martin schreef:
Is er ook een mogelijkheid om zonder dedicated membership zondag de Legend set te kijken?

Je hebt geen membership meer nodig. Gratis voor iedereen op youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
https://hardtraxx.com/hardtrance/defqon-orange-tributes-t83607.html#p2094505

Bijna zo ver broeders :loving:

Ik ben inmiddels trouw aan het luisteren, hermano. Mijn vriendin vindt het ook tof dus die zal ook wel aanwizzy zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
corneelwr schreef:
https://hardtraxx.com/hardtrance/defqon-orange-tributes-t83607.html#p2094505

Bijna zo ver broeders :loving:

Ik ben inmiddels trouw aan het luisteren, hermano. Mijn vriendin vindt het ook tof dus die zal ook wel aanwizzy zijn.

Wij Corren gaan goed samen :cool: Zeer gezellig! Tot daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Martin schreef:
Is er ook een mogelijkheid om zonder dedicated membership zondag de Legend set te kijken?

Je hebt geen membership meer nodig. Gratis voor iedereen op youtube

Dit geldt alleen voor de RED toch? Wil je naar andere stages kunnen switchen moet je toch wel zo'n abo nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
heggenschaar schreef:
Martin schreef:
Is er ook een mogelijkheid om zonder dedicated membership zondag de Legend set te kijken?

Je hebt geen membership meer nodig. Gratis voor iedereen op youtube

Dit geldt alleen voor de RED toch? Wil je naar andere stages kunnen switchen moet je toch wel zo'n abo nemen?


Er zijn geen andere streams meer. Alleen de red wordt gestreamd. Ook de audio only streams zijn er niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Er zijn geen andere streams meer. Alleen de red wordt gestreamd. Ook de audio only streams zijn er niet meer.


Pffff :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Er zijn geen andere streams meer. Alleen de red wordt gestreamd. Ook de audio only streams zijn er niet meer.


Audio livesets komen later wel beschikbaar op de Q SoundCloud denk ik? Die van vorig jaar staan er wel op iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Kickzaag schreef:
Er zijn geen andere streams meer. Alleen de red wordt gestreamd. Ook de audio only streams zijn er niet meer.


Pffff :mad:


Waarom die keuze nou weer is gemaakt snap ik niet hoor maar goed. Plots kreeg ik vandaag een mail en melding uit de DQ app: You're now Dediqated!! Ja dat ben ik al ff mensen, geen idee waarom ik dit nu krijg (geen renewal want 0 euro afgeschreven)

Succes mensen op donderdag, wordt toch tussen de druppels door dansen lijkt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Revolting Against schreef:

Er zijn geen andere streams meer. Alleen de red wordt gestreamd. Ook de audio only streams zijn er niet meer.

Ok dat is wel jammer, kan me herinneren dat er een paar jaar geleden zelfs een soort uitzendschema was. Dan had je bijvoorbeeld een uurtje de RED, daarna uurtje UV etc. En vorig jaar (of het jaar ervoor) dat je wel van andere stages gewoon audio had.

Zonde, want bij festivals als Ultra en Tomorrowland werkt het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 11:38 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
chas1n schreef:
Kickzaag schreef:
Er zijn geen andere streams meer. Alleen de red wordt gestreamd. Ook de audio only streams zijn er niet meer.


Pffff :mad:


Waarom die keuze nou weer is gemaakt snap ik niet hoor maar goed. Plots kreeg ik vandaag een mail en melding uit de DQ app: You're now Dediqated!! Ja dat ben ik al ff mensen, geen idee waarom ik dit nu krijg (geen renewal want 0 euro afgeschreven)

Succes mensen op donderdag, wordt toch tussen de druppels door dansen lijkt het

Denk dat het meevalt. Vanaf 17u is het droog. Is wel vervelend om met regen je tent op te zetten. Misschien waait het er wel langsheen. We'll see.

Rest van het weekend gelukkig mooi weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Kickzaag schreef:
Revolting Against schreef:

Er zijn geen andere streams meer. Alleen de red wordt gestreamd. Ook de audio only streams zijn er niet meer.

Ok dat is wel jammer, kan me herinneren dat er een paar jaar geleden zelfs een soort uitzendschema was. Dan had je bijvoorbeeld een uurtje de RED, daarna uurtje UV etc. En vorig jaar (of het jaar ervoor) dat je wel van andere stages gewoon audio had.

Zonde, want bij festivals als Ultra en Tomorrowland werkt het prima.

Dat was tijdens corona volgens mij. Dat ze alle stages langs gingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

We gaan die regendans gewoon ontspringen hoor. Korte broek aan en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie nog wel wat regen staan voor donderdag

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, ben daar toch pas rond etenstijd ofzo. Wel klote voor de mensen met tentjes ja. Na iets van 5-6x camping zitten wij al jaren in een huisje, luxepaarden. Maar zou nooit meer anders willen. 's Nachts mooi weer op de fiets terug :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 13:49 
 
Hardtraxx Elite

Kickzaag schreef:
Ik zie nog wel wat regen staan voor donderdag

Afbeelding

Alarm neem ik alleen serieus een uur van te voren. Dagen van te voren klopt het zelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ach, ben daar toch pas rond etenstijd ofzo. Wel klote voor de mensen met tentjes ja. Na iets van 5-6x camping zitten wij al jaren in een huisje, luxepaarden. Maar zou nooit meer anders willen. 's Nachts mooi weer op de fiets terug :cool:


Dit jaar op de sanctuary met prio parking. Dus ook niet al te vroeg aanwezig. Normaal zit ik daar rond een uur of 8/9 voor de deur.
Op hoeveel minuten fietsen zitten jullie? vorig jaar intents toen het zo nat was zaten wij op 35/40 min fietsen en eigenlijk vond ik dat wel net te ver. Daardoor bleven we snachts wat minder lang rondhangen en gingen we later naar het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zuiderzee, dus dat is echt 10 minuutjes fietsen ofzo. Wat een weelde he :$ Ze hebben ons ook een verplichte shuttlebus aangesmeerd, volgens mij doen ze dat bij iedereen tegenwoordig. Onder de noemer van "defqon service pakket" of iets dergelijks, a €85 p.p. Maar fiets nog liever zelf, dan sta je niet als haringen in een ton in zo'n bus en kan je gewoon gaan en staan waar je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is onze Cro gewoon gebleven he, gewoon op de fiets naar zijn werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat is onze Cro gewoon gebleven he, gewoon op de fiets naar zijn werk


Tot ie op het terrein is, zit ie met z'n neus voor een spiegel met coke en een fles moet aan de lip en aan elke vinger een andere vrouw.

Ik ken dat soort types.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mijn gevoel hebben we elk jaar regen met Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Heeft iemand nog een vrijdag ticket over? ^^


Zoek je ze nog??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hardtraxxer heeft niet aan elke vinger een vrouw, wel een 20 jaar oude bureaustoel vol met zaadresten en een neckbeard vol met etensresten.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten