Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2025 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Waar kijken we het meest naar uit?


zonder twijfel. de Atjoow show. knal'm dr in rodneyyyyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2025 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog een vrijdag ticket over? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2025 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met de park en ride? Ben die optie toch wel serieus aan het overwegen simpelweg omdat ik het persoonlijk een stuk chiller vind om de keuze te hebben uit camp 1-4 i.p.v. camp 5/6.

Enige nadeel is dat bolderkarren niet zijn toegestaan in de shuttlebus, maar je wordt wel vlakbij de ingang gedropt dus je hoeft sowieso al een stuk minder te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2025 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Iemand ervaring met de park en ride? Ben die optie toch wel serieus aan het overwegen simpelweg omdat ik het persoonlijk een stuk chiller vind om de keuze te hebben uit camp 1-4 i.p.v. camp 5/6.

Enige nadeel is dat bolderkarren niet zijn toegestaan in de shuttlebus, maar je wordt wel vlakbij de ingang gedropt dus je hoeft sowieso al een stuk minder te lopen.

Lees op Reddit dat ze opgevouwen wel mogen maar pin me er niet op vast.
Hou er wel rekening mee dat 3 en 4 friendscamp is volgens de floorplan
Denk dat 1-2 wel snel vol zijn dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2025 23:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Remi schreef:
Waar kijken we het meest naar uit?


zonder twijfel. de Atjoow show. knal'm dr in rodneyyyyyyy

Ik verwacht deze om 8 uur 's ochtends op de artist village
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 07:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar dagen harde wind en regen, schijnt dat MelvinFR dat geregeld heeft met Q-Dance tegen alle stof rotzooi op het terrein. En dan mogen we donderdag los. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het vanaf vrijdag sowieso droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Remi schreef:
Waar kijken we het meest naar uit?


zonder twijfel. de Atjoow show. knal'm dr in rodneyyyyyyy

Ik was deze serieus wel aan het overwegen maar ik krijg het gewoon niet meer in mijn timetable gepropt.

Het is Defqon week, dames en heren. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 08:56 
 
Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Paar dagen harde wind en regen, schijnt dat MelvinFR dat geregeld heeft met Q-Dance tegen alle stof rotzooi op het terrein. En dan mogen we donderdag los. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het vanaf vrijdag sowieso droog.

De regen op donderdag is wel op een kut moment
Precies als je in de rij staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 13:04 
 
Hardtraxxer

Op vrijdag naar Defqon toe - met auto, dus campsite 5/6 - is het dan bidden voor een plekje voor de tent of valt dit mee denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk zit 5/6 al stampvol dan en is de brug open zodat je op 1 of 2 kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Op vrijdag naar Defqon toe - met auto, dus campsite 5/6 - is het dan bidden voor een plekje voor de tent of valt dit mee denken jullie?

Alles zal vol zijn. Wordt een drama een plekje te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Lunatic schreef:
Op vrijdag naar Defqon toe - met auto, dus campsite 5/6 - is het dan bidden voor een plekje voor de tent of valt dit mee denken jullie?

Alles zal vol zijn. Wordt een drama een plekje te vinden


WTF is dit nou weer voor een reactie xd al jaren komen er mensen aan op vrijdag maar nee dit jaar wordt het drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In mijn gedachten is het al sinds 2017 een drama met plek vinden. Daarvoor ging het na mijn idee prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 15:04 
 
Hardtraxx Newbie

Kickzaag schreef:
In mijn gedachten is het al sinds 2017 een drama met plek vinden. Daarvoor ging het na mijn idee prima.


Dat komt volgens mij ook omdat er veel meer weekendtickets beschikbaar zijn dan van voor 2017. Toen is ook die camping 0 geïntroduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Camping 0 kwam pas later.
Dit is 2018
Afbeelding

Dit is 2022. Toen kwam dacht ik pas camping 0 er bij

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 15:13 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
Lunatic schreef:
Op vrijdag naar Defqon toe - met auto, dus campsite 5/6 - is het dan bidden voor een plekje voor de tent of valt dit mee denken jullie?

Alles zal vol zijn. Wordt een drama een plekje te vinden


WTF is dit nou weer voor een reactie xd al jaren komen er mensen aan op vrijdag maar nee dit jaar wordt het drama

Het is al jaren drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was heel het weekend genoeg plek achter op 4.
Afbeelding
Dus als je later kwam kon je daar echt prima staan. Maar zoals je ziet zijn 5 en 6 als tjok vol. Dit was donderdag rond 14:00 al zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

Heb zelf nooit drama van dit ondervonden. Afgelopen jaar kwamen we donderdag laat in de middag aan, maar na nog geen 5 minuten zoeken nog een plekje kunnen vinden op camping 0, nog redelijk dichtbij het sanitair en alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij dit soort foto's ben ik blij dat ik niet meer op Calais aan de N306 sta. Wat een verschrikking. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Markm93 schreef:
Heb zelf nooit drama van dit ondervonden. Afgelopen jaar kwamen we donderdag laat in de middag aan, maar na nog geen 5 minuten zoeken nog een plekje kunnen vinden op camping 0, nog redelijk dichtbij het sanitair en alles.


Vorig jaar kwamen wij aan om half 8 in de morgen. Toen stoeltje voor je ingang gezet en bier lopen tanken tot het open ging en toen was het wel aardig drukken en trekken op een plekje vooraan camping 5.

Dit jaar niet met de groep omdat iedereen is afgehaakt. Dus nu voor mijn vriendin en mij plekje op de sanctuary gehuurd. Dus dit jaar geen getrek en gedoe lekker hoef er niet optijd uit en lekker parkeren naast camping 0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Vorig jaar was heel het weekend genoeg plek achter op 4.
Afbeelding
Dus als je later kwam kon je daar echt prima staan. Maar zoals je ziet zijn 5 en 6 als tjok vol. Dit was donderdag rond 14:00 al zo.

Lijken net de sloppenwijken in Brazilië :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 17:52 
 
Hardtraxxer

Op welke dag en tijd is dit jaar eigenlijk het Sour Hour gepland? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2025 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Lijken net de sloppenwijken in Brazilië :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardtrance/defqon-orange-tributes-t83607.html#p2094505

Bijna zo ver broeders :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2025 08:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mn serotonine en spanning giert door mn lijf
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten