zonder twijfel. de Atjoow show. knal'm dr in rodneyyyyyyywrote:Waar kijken we het meest naar uit?
View on YouTube
zonder twijfel. de Atjoow show. knal'm dr in rodneyyyyyyywrote:Waar kijken we het meest naar uit?
Lees op Reddit dat ze opgevouwen wel mogen maar pin me er niet op vast.wrote:Iemand ervaring met de park en ride? Ben die optie toch wel serieus aan het overwegen simpelweg omdat ik het persoonlijk een stuk chiller vind om de keuze te hebben uit camp 1-4 i.p.v. camp 5/6.
Enige nadeel is dat bolderkarren niet zijn toegestaan in de shuttlebus, maar je wordt wel vlakbij de ingang gedropt dus je hoeft sowieso al een stuk minder te lopen.
Ik verwacht deze om 8 uur 's ochtends op de artist villagewrote:zonder twijfel. de Atjoow show. knal'm dr in rodneyyyyyyywrote:Waar kijken we het meest naar uit?
View on YouTube
Ik was deze serieus wel aan het overwegen maar ik krijg het gewoon niet meer in mijn timetable gepropt.wrote:zonder twijfel. de Atjoow show. knal'm dr in rodneyyyyyyywrote:Waar kijken we het meest naar uit?
View on YouTube
De regen op donderdag is wel op een kut momentwrote:Paar dagen harde wind en regen, schijnt dat MelvinFR dat geregeld heeft met Q-Dance tegen alle stof rotzooi op het terrein. En dan mogen we donderdag los. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het vanaf vrijdag sowieso droog.
Alles zal vol zijn. Wordt een drama een plekje te vindenwrote:Op vrijdag naar Defqon toe - met auto, dus campsite 5/6 - is het dan bidden voor een plekje voor de tent of valt dit mee denken jullie?
WTF is dit nou weer voor een reactiewrote:Alles zal vol zijn. Wordt een drama een plekje te vindenwrote:Op vrijdag naar Defqon toe - met auto, dus campsite 5/6 - is het dan bidden voor een plekje voor de tent of valt dit mee denken jullie?
Dat komt volgens mij ook omdat er veel meer weekendtickets beschikbaar zijn dan van voor 2017. Toen is ook die camping 0 geïntroduceerd.wrote:In mijn gedachten is het al sinds 2017 een drama met plek vinden. Daarvoor ging het na mijn idee prima.

Het is al jaren dramawrote:WTF is dit nou weer voor een reactiewrote:Alles zal vol zijn. Wordt een drama een plekje te vindenwrote:Op vrijdag naar Defqon toe - met auto, dus campsite 5/6 - is het dan bidden voor een plekje voor de tent of valt dit mee denken jullie?al jaren komen er mensen aan op vrijdag maar nee dit jaar wordt het drama
Vorig jaar kwamen wij aan om half 8 in de morgen. Toen stoeltje voor je ingang gezet en bier lopen tanken tot het open ging en toen was het wel aardig drukken en trekken op een plekje vooraan camping 5.wrote:Heb zelf nooit drama van dit ondervonden. Afgelopen jaar kwamen we donderdag laat in de middag aan, maar na nog geen 5 minuten zoeken nog een plekje kunnen vinden op camping 0, nog redelijk dichtbij het sanitair en alles.
Lijken net de sloppenwijken in Braziliëwrote:Vorig jaar was heel het weekend genoeg plek achter op 4.
![]()
Dus als je later kwam kon je daar echt prima staan. Maar zoals je ziet zijn 5 en 6 als tjok vol. Dit was donderdag rond 14:00 al zo.
wrote:Lijken net de sloppenwijken in Brazilië