Markm93 schreef:
Heb zelf nooit drama van dit ondervonden. Afgelopen jaar kwamen we donderdag laat in de middag aan, maar na nog geen 5 minuten zoeken nog een plekje kunnen vinden op camping 0, nog redelijk dichtbij het sanitair en alles.
Vorig jaar kwamen wij aan om half 8 in de morgen. Toen stoeltje voor je ingang gezet en bier lopen tanken tot het open ging en toen was het wel aardig drukken en trekken op een plekje vooraan camping 5.
Dit jaar niet met de groep omdat iedereen is afgehaakt. Dus nu voor mijn vriendin en mij plekje op de sanctuary gehuurd. Dus dit jaar geen getrek en gedoe lekker hoef er niet optijd uit en lekker parkeren naast camping 0.