Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 21:15 

Hardtraxx Elite

Vorig jaar 385 euro voor een kaartje betaald via TS dus dit jaar 60 euro goedkoper. Waar zie je dat nog in deze tijd?

Los van bovenstaande wel écht serieus gortige prijzen. Besluit is dit jaar al genomen om te gaan dus het is voor deze keer geen afknapper. Maar de grens is eerlijk gezegd nu wel bereikt vrees ik. Al zei ik dat vorig jaar ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 21:20 

Hardtraxxer

147,50 + Parkeerticket 25 euro (denk ik) voor de Zaterdag :huh: . Hopelijk snijd Q zich behoorlijk in de vingers met zulke bedragen en verkopen ze never nooit niet uit... Schaal dan het festival wat terug of skip een stage ofzo, want waar gaat dit heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 21:27 

Hardtraxx Veteran

nou ze stikken er maar in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 21:33 

Hardtraxxer

SQREUR schreef:
147,50 + Parkeerticket 25 euro (denk ik) voor de Zaterdag :huh: . Hopelijk snijd Q zich behoorlijk in de vingers met zulke bedragen en verkopen ze never nooit niet uit... Schaal dan het festival wat terug of skip een stage ofzo, want waar gaat dit heen?

Hebben ze alvast het hoge btw tarief doorberekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 21:40 

Hardtraxxer

Echt schandalige prijzen en in mijn ogen begint de prijs/kwaliteitsverhouding volledig zoek te raken. Geluid op de Red was vorig jaar dramatisch een groot deel van het festival en toen was het ook al vrij duur. Nu gooien ze er gewoon weer rustig 25 euro bij op voor een zaterdagticket. Bij mij is een grens bereikt en bij meerderen van ons. Het is mooi geweest Q, maar wij gaan naar andere festivals :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 21:56 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Vorig jaar 385 euro voor een kaartje betaald via TS dus dit jaar 60 euro goedkoper. Waar zie je dat nog in deze tijd?

HAHA #boymath :bomb:

Jawel schreef:
Geluid op de Red was vorig jaar dramatisch

dit is echt gelul. de RED heeft het beste outdoor geluid van welk festival dan ook (ik bezocht heb).
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 22:13 

Hardtraxxer

Q-Dance is op les geweest bij EA Sports en Tomorrowland, hoe halen we ieder mogelijk cent uit de bezoeker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 22:14 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
RomanAnthony schreef:

Jawel schreef:

dit is echt gelul. de RED heeft het beste outdoor geluid van welk festival dan ook (ik bezocht heb).
.

Prima kerel, fijn om te horen dat jij er wel gelukkig mee was. Wij zullen wel pech hebben gehad en continue op de verkeerde plek hebben gestaan. Zou wel heel toevallig zijn, want we hebben het op meerdere plekken tijdens meerdere sets geprobeerd, maar het zou theoretisch gezien natuurlijk altijd nog kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 22:22 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor, we gaan weer ticketswappe de laatste week van juni!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 23:03 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
RomanAnthony schreef:

Jawel schreef:

.

awake spaarnwoude was gek man. vgm was dat de W? was er in 2016 2017 ofzo was lijp toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 00:27 

Hardtraxx Veteran

oef de W in 2016 was gespuis idd. Recondite dingen neef :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 04:21 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Ja hoor, we gaan weer ticketswappe de laatste week van juni!

Volgens mij is deze tactiek juist backfired afgelopen editie. Weekend tickets zijn niet of nauwelijks voor onder de normale prijs op TS gekomen, en hebben er veel met dit idee uiteindelijk €10 of een veelvoud daarvan meer betaald. :/

Ga dit jaar dus toch maar wel met de regular sale al kaartje halen. Twijfel nog over priority parking. Is wel chill maar het is allemaal al duur genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 06:57 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
awake spaarnwoude was gek man. vgm was dat de W? was er in 2016 2017 ofzo was lijp toen

Wat moet jij in Noord Holland, blijf in dat worstenbrood dorp van je joh

OT:
Over geld praten we niet, dat is er gewoon... we zijn er weer bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 08:26 

Hardtraxx Elite

joostmakaay schreef:
Q-Dance is op les geweest bij EA Sports en Tomorrowland, hoe halen we ieder mogelijk cent uit de bezoeker :lol:

Nou en daar heb je de spijker op de kop. Van de nieuwe eigenaren moet Defqon idd het Tomorrowland van de hardstyle worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 08:30 

Hardtraxx Veteran

Overweeg nog de zondag voor de 25 years show (is deze aangekondigd?), maar dit zijn wel flinke prijzen.
Bracelet en contactloos betalen vind ik maar moah. Vooral bedoeld om mensen of meer uit te laten geven of meer data te genereren.. En vermoedelijk allemaal aan de Q-Dance/Defqon.1 app te koppelen om op te laden en daar data uit te generen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 08:31 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 08:55 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Overweeg nog de zondag voor de 25 years show (is deze aangekondigd?), maar dit zijn wel flinke prijzen.
Bracelet en contactloos betalen vind ik maar moah. Vooral bedoeld om mensen of meer uit te laten geven of meer data te genereren.. En vermoedelijk allemaal aan de Q-Dance/Defqon.1 app te koppelen om op te laden en daar data uit te generen.

Er is aangekondigd dat er 5 uur lang iets mee gedaan zou worden
Maar wat is niet bekend hemaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 09:41 

Hardtraxxer

Q... :mad: Na deze bekendmaking was het in onze groep de druppel. Na jaren trouw geweest gaan we dit er gewoon niet meer voor betalen, echt wtf! Intents it is voor de komende jaren en dat is minstens net zo goed qua sfeer en beleving. Ja, Defqon is veel massaler uiteraard is is het neusje van de zalm, maar alleen daarvoor gaan we er niet meer naartoe :cool:

Vraag, er zullen wel meer mensen afhaken toch? Want wie kan en wil dit op een gegeven moment nog betalen? Je bent voor een weekend makkelijk 1000 euro kwijt met alles erop en eraan. Mikken ze dan echt op massa uit het buitenland? Want de mensen die makkelijk 1000 neer kunnen leggen voor 1 festivalweekend dat is ook de wat oudere groep die niet zoveel meer gaat lijkt mij. De jeugd waaronder het enorm leeft om elk weekend zowat festivals te pakken, kunnen dit toch ook niet betalen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 09:55 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
corneelwr schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 10:13 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Remi schreef:
corneelwr schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 10:36 

Hardtraxx Veteran

Zoals gezegd aanwezig samen met mijn rijke, witte, bevoorrechte broeders (en Tim natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 10:41 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Vraag, er zullen wel meer mensen afhaken toch? Want wie kan en wil dit op een gegeven moment nog betalen?

Op Intents is geen Silver/Green, denk dat ik niet meer argumenten hoef te geven? Die hele Red incl shows/vuurwerk kunnen mij gestolen worden trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 10:52 

Hardtraxx Elite

Zat even naar de tickets te kijken en valt me op dat er bij zondag premium staat dat er decks zijn bij red/blue/black. Betekent dit dat de black en uv niet meer wisselen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 11:25 

Hardtraxx Veteran

Dat is toch een vraag die we aan jou moeten stellen, Miwer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 11:32 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Dat is toch een vraag die we aan jou moeten stellen, Miwer?

Ik kom wel eens mensen van Q tegen ja maar op het moment weet ik het zeker niet.

Enne wie is miwer?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten