Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2025 15:24 

Hardtraxxer

Markm93 schreef:
verhaal

Vind het maar veel woorden voor weinig inhoud.

daarnaast: 2018 maximum force was een krab, 2022 primal force met een phoenix. Ik zie niet per se verbanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 09:12 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wat gemist, denk ik. Maar wellicht toch ook weer niet?
Nog 2 weekjes, dames en heren. Hopppaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 14:30 

Hardtraxx Veteran

De lijst aan Hardtraxx leden die draaien op het mooie DQ is nog nooit zo groot geweest dus bij wie moet ik zijn om deze te horen, voor een lekker drankje natuurlijk:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 14:36 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
De lijst aan Hardtraxx leden die draaien op het mooie DQ is nog nooit zo groot geweest dus wie moet ik zijn om deze te horen, voor een lekker drankje natuurlijk:

Normaal ben ik hartstikke omkoopbaar maar dit ligt een beetje te ver af van wat ik onder mijn alter ego draai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 15:00 

Hardtraxx Veteran

Ik zou mijn geld op 2Faced zetten. Maar aangezien ze met z'n tweetjes zijn, kost het je 2 drankjes. En een derde, aan mij, voor het geven van deze tip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 15:03 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik zou mijn geld op 2Faced zetten. Maar aangezien ze met z'n tweetjes zijn, kost het je 2 drankjes. En een derde, aan mij, voor het geven van deze tip.

Zorg ervoor dat ze ook hun Gun Click draaien en we hebben een deal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 15:12 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
De lijst aan Hardtraxx leden die draaien op het mooie DQ is nog nooit zo groot geweest dus bij wie moet ik zijn om deze te horen, voor een lekker drankje natuurlijk:

Ben zeker omkoopbaar, maar vind deze versie niet echt heel super.

Staan wel wat andere CO2 platen op de shortlist :D

ErikZ schreef:
Remi schreef:

Zorg ervoor dat ze ook hun Gun Click draaien en we hebben een deal

2018 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 15:31 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
2018 :x

Dan kunnen wij echt een keer zeggen Dat bepalen wij wel! en dan doen we het niet xd

Dan houd ik de drankjes op mijn bandje en kom ik gewoon genieten van wat jullie van plan zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 16:07 

Hardtraxx Veteran

Haha ach wie weet, classics zijn een breed begrip. Heb er in ieder geval wel godsgruwelijk veel zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 16:24 

Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Zou me niks verbazen als je wel moet scannen tussen camping en festival maar heb geen idee.

Ik ga er van uit dat je gewoon je bandjes moet scannen als je vanaf de camping naar het festival terrein gaat en andersom.

Dit gebeurd namelijk ook bij Tomorrowland en Q-dance wilt Defqon echt wel een beetje die richting op laten gaan. Wat Tomorrowland ook heeft is dat je tot 17:00 niet constant heen en weer mag van de camping naar het festival terrein. Misschien dat Defqon dat ook zo gaat implementeren om de rijen bij de check-in/out the verminderen.

Normaal moest je natuurlijk je pols omhoog houden en je bandje laten zien aan de beveiliging om naar de camping te gaan. Als je niet constant in/uit hoeft te checken zoals voorheen, dan zou je je bandje aan vrienden kunnen meegeven het terrein op die ze vervolgens doorgeven aan andere mensen die dan zomaar de camping op kunnen in de avond. Beveiliging checkt natuurlijk niet iedereen als ze vanaf de camping het terrein weer opgaan, dus je zou er zo een zooitje kunnen meesmokkelen met geluk. Als die andere mensen dan vervolgens ermee de camping op willen kan dit niet omdat ze al ingecheckt zijn daar. Zou het een stuk meer fraude gevoelig moeten maken denk ik.

Voorheen gebruikten ze sensoren, maar denk dat dit de crowd-control ook stukken makkelijker zal maken als ze precies kunnen tracken hoeveel mensen er op het terrein en camping zijn.

Ben alleen benieuwd of ze dit met handscanners gaan doen, scanpalen zoals bij Tomorrowland, of een soort van NS station poortjes, zodat je er ook maar 1 per keer kan scannen. En niet zodat je er meerdere kan scannen om bandjes van vrienden mee te nemen. Maar ik ga er ook van uit dat er altijd wel iemand van crew bij staat die dit in gaten houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2025 23:08 

Hardtraxx Newbie

ZaagKickje schreef:
Ik ga er van uit dat je gewoon je bandjes moet scannen als je vanaf de camping naar het festival terrein gaat en andersom.

Dit gebeurd namelijk ook bij Tomorrowland en Q-dance wilt Defqon echt wel een beetje die richting op laten gaan. Wat Tomorrowland ook heeft is dat je tot 17:00 niet constant heen en weer mag van de camping naar het festival terrein. Misschien dat Defqon dat ook zo gaat implementeren om de rijen bij de check-in/out the verminderen.

Normaal moest je natuurlijk je pols omhoog houden en je bandje laten zien aan de beveiliging om naar de camping te gaan. Als je niet constant in/uit hoeft te checken zoals voorheen, dan zou je je bandje aan vrienden kunnen meegeven het terrein op die ze vervolgens doorgeven aan andere mensen die dan zomaar de camping op kunnen in de avond. Beveiliging checkt natuurlijk niet iedereen als ze vanaf de camping het terrein weer opgaan, dus je zou er zo een zooitje kunnen meesmokkelen met geluk. Als die andere mensen dan vervolgens ermee de camping op willen kan dit niet omdat ze al ingecheckt zijn daar. Zou het een stuk meer fraude gevoelig moeten maken denk ik.

Voorheen gebruikten ze sensoren, maar denk dat dit de crowd-control ook stukken makkelijker zal maken als ze precies kunnen tracken hoeveel mensen er op het terrein en camping zijn.

Ben alleen benieuwd of ze dit met handscanners gaan doen, scanpalen zoals bij Tomorrowland, of een soort van NS station poortjes, zodat je er ook maar 1 per keer kan scannen. En niet zodat je er meerdere kan scannen om bandjes van vrienden mee te nemen. Maar ik ga er ook van uit dat er altijd wel iemand van crew bij staat die dit in gaten houdt.

Ik denk persoonlijk dat er alleen maar meer rijen gaan ontstaan bij de in en uitstroom als er scanners staan. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, ik las ook ergens dat ze adviseren het bandje niet bloot te stellen aan water. Dat kan nog leuk worden als het regenachtig weer wordt. Als er helemaal niet gescand wordt, kun je met dit nieuwe bandje wel heel makkelijk je vrienden naar de camping loodsen nu je hem af kunt doen. Nou ja het werkt goed op Tomorrowland blijkbaar, ik ben sceptisch over dit systeem maar we gaan het meemaken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 06:00 

Hardtraxx Elite

Baja schreef:
ZaagKickje schreef:

Ik denk persoonlijk dat er alleen maar meer rijen gaan ontstaan bij de in en uitstroom als er scanners staan. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, ik las ook ergens dat ze adviseren het bandje niet bloot te stellen aan water. Dat kan nog leuk worden als het regenachtig weer wordt. Als er helemaal niet gescand wordt, kun je met dit nieuwe bandje wel heel makkelijk je vrienden naar de camping loodsen nu je hem af kunt doen. Nou ja het werkt goed op Tomorrowland blijkbaar, ik ben sceptisch over dit systeem maar we gaan het meemaken haha

Ik zit meer te denken aan het douchen ivm het water.
Je moet hem mee nemen want je moet hem scannen om te betalen. Dan heb je 2 opties.
1: in de openbare ruimte laten liggen met kans op diefstal.
2: mee nemen de douche cabine in waar je hem nergens droog kan leggen.

Verre van ideaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 08:08 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
mee nemen de douche cabine in waar je hem nergens droog kan leggen.

Je neemt je kleding en handoek toch ook mee? Waarom zou je die niet in een broekzak kunnen doen of bij je kleding kunnen leggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 08:44 

Hardtraxx Veteran

Die chip in dat bandje is toch wel waterdicht lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 09:36 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Citaat:
mee nemen de douche cabine in waar je hem nergens droog kan leggen.

Je neemt je kleding en handoek toch ook mee? Waarom zou je die niet in een broekzak kunnen doen of bij je kleding kunnen leggen?

Bij dit soort cabines nooit want je enige optie is het over de rand hangen. Alleen handdoek
Delt-A schreef:

Blijkbaar niet dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 09:58 

Hardtraxx Newbie

Ik mag toch aannemen dat ie wel spatwaterdicht is, zoals bij eventueel regen. Volledig onderdompelen tijdens het douchen oid snap ik. Maar ook als je een bierdouche krijgt of wat voor aanraking met water dan ook, daar moet ie wel een beetje tegen kunnen mag ik hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 10:16 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
verhaal

Ging deze info niet over dat je je bandje niet al moest dragen Miwer voordat het festival begint? Waar haal die kan niet tegen water info vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 11:54 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
verhaal

Ging deze info niet over dat je je bandje niet al moest dragen Miwer voordat het festival begint? Waar haal die kan niet tegen water info vandaan?

All you need to know dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 13:12 

Hardtraxxer

ZaagKickje schreef:
Wat Tomorrowland ook heeft is dat je tot 17:00 niet constant heen en weer mag van de camping naar het festival terrein. Misschien dat Defqon dat ook zo gaat implementeren om de rijen bij de check-in/out the verminderen.

Dit is echt puur omdat je op TML een half uur over een soms vrij smal pad moet lopen van de camping naar het festivalterrein en ze dat 1-richtingsverkeer willen hebben tot het gros van het publiek op het festivalterrein is. Dat is bij DQ nergens het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 13:20 

Hardtraxx Veteran

Living de dream op Pukkelpop, waar je tussen de camping en het festival terrein een stukje langs een openbare N weg heen mag lopen en je ondertussen kan shoppen bij de kraampjes van de lokale bewoners met Bicky Burgers en goeiekoop pils en nog even langs het tankstation kan gaan ofzo. Eenmaal op het festivalterrein ook gewoon speciaalbier zoals Tripel Affligem voor één consumtiebon en als je dat dan nog niet bevalt loop je gewoon even van het terrein af om raketjes of whatever te halen bij de lokale supermarkt.

Heerlie de peerlie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 14:26 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Living de dream
Heerlie de peerlie.

De Defqon-hype zorgt voor koorts, geloof ik. Je klinkt als Gen Z.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 14:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
classics zijn een breed begrip

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 15:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
classics zijn een breed begrip

Afbeelding

Tatu tatu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 15:40 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Living de dream
Heerlie de peerlie.

De Defqon-hype zorgt voor koorts, geloof ik. Je klinkt als Gen Z.

Een true Gen-z flower had afko's gebruikt, maar hdp betekent bij ons in brabant nog altijd gewoon hedde pech, dus niet compatibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2025 16:02 

Hardtraxx Newbie

Baja schreef:

Naja het werkt prima bij Tomorrowland en de rijen vallen reuze mee. Maar zoals ik zeg, dat kan ook komen omdat je tot 17:00 niet toegestaan bent om constant heen en weer te gaan tussen camping en festival terrein. Dus dan zullen mensen ook al snel eerder op hun plek blijven.

Delt-A schreef:

Naja het bandje is "waterdicht", denk dat het voornamelijk is om zichzelf een beetje in te denken mocht het fout gaan. Dan hebben ze wel de waarschuwing gegeven. Tegenwoordig zijn de meeste telefoons ook allemaal "waterdicht", maar toch raden bv Apple en Samsung niet aan om met je telefoon te gaan douchen etc, omdat het vocht wel gewoon schadelijk kan zijn en iets kan beschadigen.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten