Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2025 10:03 

Hardtraxx Newbie

ZaagKickje schreef:
Naja het bandje is "waterdicht", denk dat het voornamelijk is om zichzelf een beetje in te denken mocht het fout gaan. Dan hebben ze wel de waarschuwing gegeven. Tegenwoordig zijn de meeste telefoons ook allemaal "waterdicht", maar toch raden bv Apple en Samsung niet aan om met je telefoon te gaan douchen etc, omdat het vocht wel gewoon schadelijk kan zijn en iets kan beschadigen.

Las net dat er voor het eerst gezwommen mag worden op Defqon hun insta. Er gaan geruchten dat @MelvinFR in zijn onderbroek gaat zwemmen om te testen hoelang het bandje blijft werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 10:43 

Hardtraxx Newbie

Baja schreef:
ZaagKickje schreef:
Naja het bandje is "waterdicht", denk dat het voornamelijk is om zichzelf een beetje in te denken mocht het fout gaan. Dan hebben ze wel de waarschuwing gegeven. Tegenwoordig zijn de meeste telefoons ook allemaal "waterdicht", maar toch raden bv Apple en Samsung niet aan om met je telefoon te gaan douchen etc, omdat het vocht wel gewoon schadelijk kan zijn en iets kan beschadigen.

Las net dat er voor het eerst gezwommen mag worden op Defqon hun insta. Er gaan geruchten dat @MelvinFR in zijn onderbroek gaat zwemmen om te testen hoelang het bandje blijft werken

Zwemmen in welk water? Dat vijvertje bij de mainstage daarzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 10:53 

Hardtraxx Veteran

ZaagKickje schreef:
Baja schreef:
ZaagKickje schreef:

Zwemmen in welk water? Dat vijvertje bij de mainstage daarzo?

Yep daar inderdaad, Ingang is aan de kant van de chill zone
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 11:17 

Hardtraxx Veteran

Ik zag op reddit dat sommigen een 'gouden' DQ munt hadden gekregen gebaseerd op XP punten in de DQ app, als ik het goed begrijp. Was benieuwd of er hier ook mensen die munt hebben en welke hardtraxxer zich de echte warrior mag noemen met de meeste XP :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 13:01 

Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
Ik zag op reddit dat sommigen een 'gouden' DQ munt hadden gekregen gebaseerd op XP punten in de DQ app, als ik het goed begrijp. Was benieuwd of er hier ook mensen die munt hebben en welke hardtraxxer zich de echte warrior mag noemen met de meeste XP :P

Ik ben weer 1 van de gelukkigen haha, heb wel het idee dat het niet op xp gaat maar op bezochte edities, aangezien je ook xp kan krijgen door middel van merch en andere dingen kopen. 40,150 xp en sinds 2009 geen enkele editie gemist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 14:29 

Hardtraxx Veteran

spector45 schreef:
hurricane schreef:

Ik ben weer 1 van de gelukkigen haha, heb wel het idee dat het niet op xp gaat maar op bezochte edities, aangezien je ook xp kan krijgen door middel van merch en andere dingen kopen. 40,150 xp en sinds 2009 geen enkele editie gemist!

Haha veel plezier met die munt :P Had je dan ook altijd de tickets op je eigen naam staan? Neem bijna aan van wel... Sws is het lastig te checken wie ook echt daadwerkelijk gaat. Als je 20 jaar lang alleen een ticket koopt en met winst doorverkoopt zou het me niet verbazen dat je ook zo'n munt krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 14:39 

Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
spector45 schreef:
hurricane schreef:

Haha veel plezier met die munt :P Had je dan ook altijd de tickets op je eigen naam staan? Neem bijna aan van wel... Sws is het lastig te checken wie ook echt daadwerkelijk gaat. Als je 20 jaar lang alleen een ticket koopt en met winst doorverkoopt zou het me niet verbazen dat je ook zo'n munt krijgt :P

Ja ben altijd de hoofdboeker van de groep.. Ja is zeker lastig te checken of mensen gaan of verkopen, dus denk dat ze gewoon bij Paylogic kijken wie er al vanaf 2011 of 2013 (wanneer zijn ze over gegaan op dit systeem ipv free record shops :P ) tickets hebben gekocht en toen gewoon een loterij hielden met 100 mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 14:55 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:

Ik krijg er ook 1, vorig jaar ook zo'n ketting gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2025 14:55 

Hardtraxx Veteran

spector45 schreef:
Citaat:

Ja ben altijd de hoofdboeker van de groep.. Ja is zeker lastig te checken of mensen gaan of verkopen, dus denk dat ze gewoon bij Paylogic kijken wie er al vanaf 2011 of 2013 (wanneer zijn ze over gegaan op dit systeem ipv free record shops :P ) tickets hebben gekocht en toen gewoon een loterij hielden met 100 mensen.

Ja wat dat betreft is het echt een loterij zulke goodies op basis van "dedication". Maar toch leuk voor diegene die winnen :)
Pre Paylogic tijdperk was het volgens mij de TicketService zoals dat heette , met rood, paars, geel, groen logo. Waar je idd bij FRS en meen me te herinneren ook het postkantoor kon halen. Dat waren nog eens tijden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 06:56 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
spector45 schreef:
Citaat:

Ja wat dat betreft is het echt een loterij zulke goodies op basis van "dedication". Maar toch leuk voor diegene die winnen :)
Pre Paylogic tijdperk was het volgens mij de TicketService zoals dat heette , met rood, paars, geel, groen logo. Waar je idd bij FRS en meen me te herinneren ook het postkantoor kon halen. Dat waren nog eens tijden :$

Hier geen munt. Grote kans omdat alle bezochte evenementen tussen 2011 en 2018 op een ander email gekocht zijn.

Zag nu wel dat je ook xp kan krijgen door bepaalde dingen te doen op defqon
Zoals aanwezig zijn bij specifieke sets. Hoe dit dus weer gaat werken?

En er is op zondag om 14:00 een dediqated foto moment bij de red
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 07:18 

Hardtraxx Veteran

spector45 schreef:
hurricane schreef:

Echte Weekend Warrior! :thumbsup:

De klok begint te tikken jongens!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 10:30 

Hardtraxx Veteran

Die hele quest enzo lijkt best tof maar het is natuurlijk een superslimme manier om nog meer experiences te verkopen. Zo krijg je XP voor o.a. een bungeejump. Slim gedaan...

Even iets belangrijkers: wie neemt de taak van Pipa de komende dagen op zich?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 10:52 

Hardtraxx Veteran

Momenteel ziet het er rooskleurig uit Reem. West/noordwestenwind deze week, die donderdag omgaat naar het noorden en dan het oosten. Oostenwind in de zomer is 9 v/d 10x kassa. Dan knallen daarna de temperaturen omhoog naar 25-30 graden. Begin volgende week wat meer kans op regen (dan draait hij weer naar het westen), wat betekent dat het kwik wat daalt. Dit is wel weer handig voor stof rotzooi op het terrein, weet nog wel in 2018 dat de Silver net een woestijn leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 13:58 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Pre Paylogic tijdperk was het volgens mij de TicketService zoals dat heette , met rood, paars, geel, groen logo. Waar je idd bij FRS en meen me te herinneren ook het postkantoor kon halen. Dat waren nog eens tijden

Haha dat klopt, de kaartverkoop voor een concert startte toen ook simpelweg op het moment dat je postkantoor open ging, dus voor populaire evenementen lagen er al mensen in slaapzakken voor de deur (overigens niet bij Defqon, meer bij grote popartiesten). Digitale wachtrijen zijn dan toch wel een stukje comfortabeler :D Hoewel je nu wel altijd je persoonsgegevens moet delen zodat organisaties een profiel van hun bezoekers kunnen opbouwen en hun winst kunnen maximaliseren. Die nieuwe bandjes horen daar uiteraard ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 14:17 

Hardtraxxer

Om echt als een ouwe lul te klinken heb ik zelfs nog met een x aantal andere gabbers voor de deur van de FRS gelegen omdat die dag de nieuwe Thunderdome cd uitkwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 14:42 

Hardtraxx Veteran

Dat waren nog eens prijzen!! Heb je nu geen parkeerkaart meer voor :P

Afbeelding

Volgens Ai is dat een gemiddelde stijging van 5,6% per jaar.
In dit tempo kost een zaterdag ticket voor Defqon over 20 jaar 430 euro :P
Dus ik zou nu alvast maar gaan sparen!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 09:48 

Hardtraxx Veteran

Heb nog 2 zondagbandjes van een vriend van me in de aanbieding. Bij interesse DM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 08:34 

Hardtraxx Veteran

Martin, volgende week vrijdag 12u aanwezig he gabber????

Oja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 09:51 

Hardtraxx Veteran

Tijdens de Legends op zondag heb ik wel even keuzestress vanwege The Smiler.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat tijdens de Legends 25 years of hardstyle elk 'jaarblok' in volgorde voorbij gaat komen. Weet iemand daar meer over? Dan krijg je min of meer dit.

tijdstip - jaartal
18:00 - 2000
19:00 - 2005
20:00 - 2010
21:00 - 2015
22:00 - 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 09:55 

Hardtraxxer

Als iemand nog een weekendticket (en bracelet) zoekt, dan mag je mij een persoonlijk bericht sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 10:07 

Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat tijdens de Legends 25 years of hardstyle elk 'jaarblok' in volgorde voorbij gaat komen. Weet iemand daar meer over? Dan krijg je min of meer dit.

tijdstip - jaartal

Zo was dat in 2017 ook, dus dat klinkt wel plausibel. Ik denk overigens niet helemaal per 60 minuten, want je zit ook nog met de eindshow zondag (22:40u).

Vind de eerste jaren van de Hardstyle heerlijk om te luisteren, maar ik denk dat na een hele dag feest dit heel 'sloom' gaat aanvoelen. Denk dat ik daarom vanaf 19u aansluit op de Red. Daarvoor even eten/chillen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 10:16 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:

tijdstip - jaartal

Is inderdaad in de laatste stream vermeld dat het elk uur 5 jaar zal zijn.
Eerste 3 uur goud en daarna toch ff andere stages bekijken denk ik dan voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 10:48 

Hardtraxx Veteran

Dat zou echt top zijn, maandag gewoon an de arbeid dus om 20:30 in de auto is geen verkeerd idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 10:55 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Dat zou echt top zijn, maandag gewoon an de arbeid dus om 20:30 in de auto is geen verkeerd idee.

Dappere man.
Dan pak ik even de opening mee, kan ik mooi naar The Smiler en stukje Mad Dog Downtempo en dan sluit ik daarna op de main af. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 11:59 

Hardtraxxer

Dit gaat de eerste editie worden die ik mis, sinds 2009. Ergens heel jammer.. de kant waar het nu naar toe gaat wat betreft line-up kan ik helaas niet zoveel meer mee. Toch voelt het heel erg dubbel na al die jaren trouw te zijn geweest, waarvan de laatste 4 jaar een weekend.

Meest memorabele momenten zijn toch wel de eindshow van 2016 (valt niet te overtreffen voor mij wat betreft plaatkeuze) en de legends van 2017!

Zondagavond braaf thuis op de bank kijken naar de livestream van de legends dus xd
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten