Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 15:38 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
2022was mijn laatste editie en ik heb allang geaccepteerd dat ik niet de doelgroep ben.

Dit festival is helemaal gecreëerd voor mensen die maar 1x per jaar naar een feestje gaan en niet omkijken naar een euro meer of minder.

Ik ga het vergelijken met de TML van Nederland.

Ik wil wel alle hardtraxxers feliciteren met de successen en boekingen!

Dat is ook precies het doel wat de nieuwe eigenaren van Q hebben helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 15:39 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Denk dat ze wel gestrekt been gaan met die 25 years of Hardstyle legends set.

Dat daar zoveel artiesten staan die je normaal wel op de lineup verwacht dat je daarom wat namen mist.

Als je het hele weekend al 2 keer Showtek zou zien (bijv) dan heeft zo'n momentje tijdens de legends ook minder impact natuurlijk.

Dit wordt natuurlijk gewoon weer een 5 uur durende Q-dance pre-mix waar in rap tempo artiesten op -en af lopen.
Niet echt te vergelijken met een plek op de line-up met een daadwerkelijke dj-set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 15:47 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Rickzel schreef:

Dit wordt natuurlijk gewoon weer een 5 uur durende Q-dance pre-mix waar in rap tempo artiesten op -en af lopen.
Niet echt te vergelijken met een plek op de line-up met een daadwerkelijke dj-set.

Vergeet niet het prachtige acteerwerk van het draaien aan knoppen en faders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 15:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
Geen verrassing op de magenta.

:x

Behalve natuurlijk 2faced amigo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 16:09 

Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
zeke schreef:
Rickzel schreef:

Vergeet niet het prachtige acteerwerk van het draaien aan knoppen en faders.

Hope so,
Kijk mega uit naar 2017 Legends + 2 uur van de latere jaren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 16:56 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Rickzel schreef:

Dat daar zoveel artiesten staan die je normaal wel op de lineup verwacht dat je daarom wat namen mist.

Als je het hele weekend al 2 keer Showtek zou zien (bijv) dan heeft zo'n momentje tijdens de legends ook minder impact natuurlijk.

Tuurlijk, maar die hele defqon legends set draait om impact, en je hebt meer impact als een artiest de red op komt wandelen die je het hele weekend nog niet gezien hebt. En ik denk dat deze editie gewoon vol in zet op de impact van dat legends verhaal op zondag.

Dat het niet kan tippen aan een set snap ik ook nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 17:05 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
zeke schreef:
Rickzel schreef:

Tuurlijk, maar die hele defqon legends set draait om impact, en je hebt meer impact als een artiest de red op komt wandelen die je het hele weekend nog niet gezien hebt. En ik denk dat deze editie gewoon vol in zet op de impact van dat legends verhaal op zondag.

Dat het niet kan tippen aan een set snap ik ook nog wel.

Dit zou inderdaad een reden kunnen zijn dat de Magenta zo ongelofelijk tegenvalt.

Dit wordt de 11e en laatste keer dat wij gaan. Ben nog nooit zo teleurgesteld door een DQ lineup. Ik mis veel OG raw dat nu toch wel weer groot aan het worden is. Met als grootste flater geen Polish Punisher of uberhaupt een Regain set. Klein beetje hoop nog voor de night party.

Al met al zeer weinig highlights voor mij persoonlij. Gelukkig Legends als afsluiter, dat kan niet mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 18:27 

Hardtraxx Addict

Ik vind het aanbod euforische hardstyle ook vrij karig , zeker rekening houdend dat de populariteit hiervan weer enigszins toeneemt. Kijk, leuk dat er wat artiesten doorschuiven van de Blue naar de Red, wat vervolgens ook de verschuiving van Indigo naar Blue mogelijk maakt. Alleen is er helemaal geen alternatief gekomen van artiesten die daardoor van de Red verdrongen zijn. Ja de UV, maar ook enkel op zaterdag is deze lineup daarnaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 20:27 

Hardtraxx Veteran

Geen groots bericht om het Q-Dance jubileum te vieren?
Dacht dat er op DQ zou worden uitgepakt maar heb er nog niets over gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 21:20 

Hardtraxx Veteran

Qua Hardstyle/Hardcore is het echt een historisch matige line up. UV op de zaterdag is sterk, wat leuke namen op de magenta en Gold verspreid over de dagen en een prima Silver, maar voor de rest is het echt mijn ding niet meer. Gelukkig maken stages als de Pink, Orange, Green en White heel veel goed :thumbsup: Dus al met al toch zeker tevreden met de line up. Wordt de 7e keer! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 21:52 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Vitality schreef:
Bioweapon @ UV
Wildstylez @ Magenta
Nightcraft @ Blue
Frequencerz (The Last Run) @ Red

1 van de 4 goed

Matig, kaart verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2025 08:41 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Wordt de 7e keer! :beer:

Tering, wordt m'n 13e editie besef ik me. :lol: geen editie gemist sinds 2011 (los van COVID natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2025 11:38 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:

Geen groots bericht nee, maar tijdens The Release wel een aantal keren nadrukkelijk benoemd "25 years".
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2025 13:17 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:

Ze hebben het nu sowieso meer over '25 Years of Hardstyle' dan 25 jaar Q-dance.
Wat eigenlijk al gek is, want het woord hardstyle bestaat pas sinds 2002. Maarja.. wat valt er ook nog te vieren aan 25 jaar Q-dance als in de afgelopen 5 jaar alle andere schepen zijn verbrand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2025 13:31 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
SL5961 schreef:

Tering, wordt m'n 13e editie besef ik me. :lol: geen editie gemist sinds 2011 (los van COVID natuurlijk)

nondejuin
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2025 14:00 

Hardtraxx Veteran

Men tachenevijftigste keer.

De fusjes staan al klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 09:12 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:

Waar zijn de boeren met de klompen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 20:02 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Waar zijn de boeren met de klompen?

Stront rijeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 10:06 

Hardtraxx Elite

Hmm. Iemand hier (of Q als die meelezen) die wat meer weten over het (terug)verkopen van je weekendticket? Ik heb vorig jaar meteen een weekendticket gekocht, maar ik weet nu al dat ik (om verschillende gezondheidsredenen) geen weekend aanwezig zal/kan zijn. Ik krijg net mijn ticket binnen op mijn mail en zie daar het volgende op staan:

Citaat:
Selling your e-ticket via other platforms than the Waitinglist, is not
possible this year, due to the shipping of the Defqon.1 Legendary
Bracelet.
The waitinglist is open from begin April until June 1 2025.

Dit is nieuw voor mij. Iemand die hier wat meer vanaf weet? Hoop dat dit niet betekent dat ik er dik verlies op ga maken als ik het via Q terug moet verkopen.

Wel pech. Vorig jaar last minute voor de volle pond (bijna €100 meer) nog een weekend ticket via TS moeten kopen en als ik hem nu juist een keer wil verkopen kan het niet meer :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 10:54 

Hardtraxx Veteran

Omdat ze met die bandjes gaan werken kan je alleen terug verkopen aan Q en niks via Ticketswap

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... icketswap/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 14:22 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Omdat ze met die bandjes gaan werken kan je alleen terug verkopen aan Q en niks via Ticketswap

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... icketswap/

Volgens iemand daar kun je alleen aan Q terug verkopen tot 1 juni.
Dus mocht je daarna niet meer kunnen dan is het pech?
Of mss nog via marktplaats alleen moet je dat bandje dan nog krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 22:50 

Hardtraxxer

wanne klets
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 08:56 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
SL5961 schreef:

Ouwe vent! Wij vanaf 2015 ook alle mogelijke keren het weekend meegepakt met de vriendengroep, dit keer weer een huisje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2025 20:43 

Hardtraxx Newbie

Goedenavond, ik heb een 6 persoonshuisje in de aanbieding op zuiderzee voor de normale prijs wat wij betaald hebben . We hebben een aantal afzeggers dus gaan 2 huisjes samenvoegen . Dm bij interesse

Overigens vanaf 2009 aanwezig en al sinds 2015 steevast weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2025 22:42 

Hardtraxx Elite

Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten