Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 20:12 

Hardtraxx Veteran

Serzo is als rattenvanger van Oslo de Red Race op z'n lijf geschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 08:36 

Hardtraxx Elite

Re-sale update. Deze is sinds gisteravond open. Dit jaar dus geen ticketswap of andere verkoopsites, maar officieel via Q-Dance. Je kunt je kaartje hier opzetten, maar je kunt je eigen prijs niet bepalen (dus zal voor de originele verkoopprijs zijn). Kaartje komt vrij op de waiting list. Als je kaartje wordt verkocht, krijg je als verkoper het originele bedrag - €30 voor ome Q (weekendkaart) en - €10 aan servicekosten. Wordt je kaartje niet verkocht voor 1 juni (omdat de reguliere tickets bijvoorbeeld nog niet uitverkocht zijn, zoals het geval is bij weekendkaartjes), dan heb je pech en dan krijg je gewoon je bracelet binnen en kun je je kaartje dus niet meer verkopen.

Nare praktijken, als ik eerlijk ben, met persoonlijk een hoge kans op het niet kunnen verkopen van mijn ticket. Hadden ze best aan mogen (of moeten?) geven bij de start van de verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 09:16 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Nare praktijken, als ik eerlijk ben, met persoonlijk een hoge kans op het niet kunnen verkopen van mijn ticket. Hadden ze best aan mogen (of moeten?) geven bij de start van de verkoop.

Dit is wel echt smeerlapperij hoor.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 09:26 

Hardtraxx Veteran

€40 er vanaf snoepen is wel echt een kutstreek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 11:33 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Re-sale update. Deze is sinds gisteravond open. Dit jaar dus geen ticketswap of andere verkoopsites, maar officieel via Q-Dance. Je kunt je kaartje hier opzetten, maar je kunt je eigen prijs niet bepalen (dus zal voor de originele verkoopprijs zijn). Kaartje komt vrij op de waiting list. Als je kaartje wordt verkocht, krijg je als verkoper het originele bedrag - €30 voor ome Q (weekendkaart) en - €10 aan servicekosten. Wordt je kaartje niet verkocht voor 1 juni (omdat de reguliere tickets bijvoorbeeld nog niet uitverkocht zijn, zoals het geval is bij weekendkaartjes), dan heb je pech en dan krijg je gewoon je bracelet binnen en kun je je kaartje dus niet meer verkopen.

En de aankoop prijzen zijn hoger als je op deze manier een ticket koopr :thumbdown:

Dingen als parkeerkaart en locker mogen wel gewoon via ticketswap....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 11:37 

Hardtraxx Veteran

Geld harQen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 14:52 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Als je kaartje wordt verkocht, krijg je als verkoper het originele bedrag - €30 voor ome Q (weekendkaart) en - €10 aan servicekosten.

Haha dus jij steekt moeite om het op de Q site te zetten en zij steken er nog 4 tientjes voor in hun zak ook? Zo van, wij bepalen wel even hoeveel jij krijgt voor je kaartje. :lol:

Wat een organisatie is het ook aan het worden. Ze pretenderen zich alsof ze het allemaal voor de fans doen, maar het is gewoon ordinair geld harken geworden. Wat dat betreft kunnen ze inmiddels aansluiten bij Ultra en Tomorrowland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 15:19 

Hardtraxx Veteran

Als je je bandje binnen hebt, dan kan je die toch gewoon via marktplaats verkopen? Zoiets is toch easy te omzeilen lijkt mij. Wel een grote Smeerpijperij van Q, maar die organisatie weet al jaren heel goed elke cent eruit te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 15:28 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Als je je bandje binnen hebt, dan kan je die toch gewoon via marktplaats verkopen? Zoiets is toch easy te omzeilen lijkt mij. Wel een grote Smeerpijperij van Q, maar die organisatie weet al jaren heel goed elke cent eruit te halen

Je moet dat bandje activeren met je Q-dance account/app volgende de faq. Zal je zien dat je dat alleen met je eigen account kan en dus ook zo niet door kan verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 15:42 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Wat een organisatie is het ook aan het worden. Ze pretenderen zich alsof ze het allemaal voor de fans doen, maar het is gewoon ordinair geld harken geworden. Wat dat betreft kunnen ze inmiddels aansluiten bij Ultra en Tomorrowland.

Denk oprecht daar er meer goodwill vanuit de scene was met het hele SFX/Superstruct debacle dan de huidige lijn die ze volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 20:32 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Pipa schreef:

Je moet dat bandje activeren met je Q-dance account/app volgende de faq. Zal je zien dat je dat alleen met je eigen account kan en dus ook zo niet door kan verkopen

Bandje blijft toch fysiek ofniet? dan zou je hem daarna toch kunnen doorverkopen? Alleen zou de verkoop fysiek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 20:52 

Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
RomanAnthony schreef:
Als je kaartje wordt verkocht, krijg je als verkoper het originele bedrag - €30 voor ome Q (weekendkaart) en - €10 aan servicekosten.

Haha dus jij steekt moeite om het op de Q site te zetten en zij steken er nog 4 tientjes voor in hun zak ook? Zo van, wij bepalen wel even hoeveel jij krijgt voor je kaartje. :lol:

'ze pretender zich'. Volgens mij gebruik je het niet helemaal juist, maar ik snap je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 21:35 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
heggenschaar schreef:
Pipa schreef:

Bandje blijft toch fysiek ofniet? dan zou je hem daarna toch kunnen doorverkopen? Alleen zou de verkoop fysiek zijn

Het blijft een fysiek bandje maar het zou me niks verbazen dat je hem alleen kan activeren met het account die het ticket gepersonaliseerd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 12:16 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Het blijft een fysiek bandje maar het zou me niks verbazen dat je hem alleen kan activeren met het account die het ticket gepersonaliseerd heeft.

Als het ook maar enigszins op Tomorrowland lijkt kun je het bandje altijd gewoon personaliseren met je eigen account, alleen de hoofdboeker is wat lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 18:29 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 08:51 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:

Smerige praktijken :sick: :sick: :sick:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 07:15 

Hardtraxx Crew

Wij wilden ook nog iemand extra toevoegen op de Friends Camp. Naast de €50 die diegene extra moest betalen kwam er ook nog eens €32,50 administratiekosten bij....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 07:45 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Dat anthem van D-Charged!! Wat een Defqon vibe zeg, doet mij wat denken aan Unite van Noisecontrollers! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 08:47 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wij wilden ook nog iemand extra toevoegen op de Friends Camp. Naast de €50 die diegene extra moest betalen kwam er ook nog eens €32,50 administratiekosten bij....

Lmao wat schofterig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 08:58 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Nou hou je hart dan maar vast op Defqon zelf dit jaar.. Wat een praktijken zeg, de tering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 09:58 

Hardtraxx Elite

Hahah gaaf man, die prijzen. Er moet dit jaar wel iets heel tofs komen, anders rechtvaardigt niks de prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 11:54 

Bierkoning

Haha wat zijn dit allemaal voor oplichtingspraktijken man, ook met die re-sale. Bizar.

De laatste 10% kans dat ik ooit nog eens een Q-Dance evenement zou bezoeken zijn hierbij ook vervlogen (oke tenzij Q-Base terugkomt, shut up and take my money dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 11:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha wat zijn dit allemaal voor oplichtingspraktijken man, ook met die re-sale. Bizar.

De laatste 10% kans dat ik ooit nog eens een Q-Dance evenement zou bezoeken zijn hierbij ook vervlogen (oke tenzij Q-Base terugkomt, shut up and take my money dan).

Dat wordt dan €90 euro, voor overdag. Wil je de gehele nacht blijven? Dan betaal je €65 extra inclusief 25€ administratiekosten. Vergeet niet dat 3 van de 8 stages alleen toegankelijk zijn voor Dediciated Members.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 12:23 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:

Dat wordt dan €90 euro, voor overdag. Wil je de gehele nacht blijven? Dan betaal je €65 extra inclusief 25€ administratiekosten. Vergeet niet dat 3 van de 8 stages alleen toegankelijk zijn voor Dediciated Members.

Breng ze nou niet op ideeën....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 14:16 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Vergeet niet dat 3 van de 8 stages alleen toegankelijk zijn voor Dediciated Members.

Dit soort praktijken sluit ik ook niet uit op termijn.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten