Geen indigo op zaterdag en zondag??
Verder vooral zaterdag best een dikke prima line-up eigenlijk. En Qult
Verder vooral zaterdag best een dikke prima line-up eigenlijk. En Qult
Pirate Radio.wrote:Wat voor dingen missen er dan volgens jullie?
Ik vind dus juist compleet het tegenovergestelde. Al die uitgekauwde raw en classics namen kun je in de gemiddelde zomer op 35 verschillende festivals zien. Vind Defqon nu juist onderscheidend doordat ze bewust een poging doen om de lineup/genres the diversificeren. Honderd keer liever dit dan zo'n Intents lineup waarbij de organisatie nauwelijks risico's durft te nemen en een bult namen rustig 3 sets laat draaien over een weekend.wrote:Het wordt ook steeds diverser met allerlei exotische genres. Dit hoeft niet perse slecht te zijn, maar je onderscheid je er wel minder door.
Als ik dan kijk naar de vrijdag waarop de Red wél een stuk opbouwender is, denk ik dat ze de zaterdag bewust voor een Red met meer raw gaan ivm de invulling van de overige stages. Zaterdag heb je een UV die compleet in het teken staat van de melodieuze kant, en valt de Indigo weg ten faveure van de Green. Ik vind het dan niet gek dat je dat gat op probeert te vangen door wat van de Blue naar de Red te schuiven, en meer Indigo namen in de Blue te zetten.wrote:Wat is die Red op de zaterdag joh..Dat het landschap verandert dat weten we allemaal maar moet je nagaan als je een perfect weertje hebt, zonnetje erbij en dan deze "muziek" voorgeschoteld krijgt. Wat meer variatie had wel gemogen voor mensen die er niet van houden, en volgens mij zijn dat er nog genoeg toch als je de buitenlanders ook meerekent?
wrote:Geen verrassing op de magenta.
Dat de vrijdag raw classics is is al een aantal jaar zo alweer.wrote:Ik denk dat de mensen die de line up vinden tegenvallen meer de oudere garden is, waaronder ikzelf. Ik was van plan 1 dagje te kiezen, met vooraf voorkeur vrijdag. Maar helaas is de classics veranderd naar raw classics
Volledig mee eenswrote:Doe eens wat frissere of meer gewaagdere namen op de magenta: rooler, PN, MYST, da tweekaz, RR, gearbox classics, coone, zatox, d-sturb, requiem, adrenalize. En ja ik weet dat het ook heel erg van de artiest hun wil afhangt, maar zou toch wel meer mogelijk moeten zijn dan alweer atmozfears, bass modulators, toneshifterz en max enforcer?
Dit. Daarnaast vind ik het ook een gemiste kans op langere sets. Als je toch een nieuwe stage wilt verzinnen, waarom dan niet daarmee werken? Ik ga liever naar een cyber set van 1,5-2 uur (noem maar een afwezige) dan naar een DnB stage. De DnB namen zijn best leuk, maar daar ga ik niet voor naar Defqon.wrote:Volledig mee eenswrote:Doe eens wat frissere of meer gewaagdere namen op de magenta: rooler, PN, MYST, da tweekaz, RR, gearbox classics, coone, zatox, d-sturb, requiem, adrenalize. En ja ik weet dat het ook heel erg van de artiest hun wil afhangt, maar zou toch wel meer mogelijk moeten zijn dan alweer atmozfears, bass modulators, toneshifterz en max enforcer?
Ergens snap ik je punt, maar als je gaat kijken op gebied van marketing, is dit gewoon heel slim van Q.wrote: Dit. Daarnaast vind ik het ook een gemiste kans op langere sets. Als je toch een nieuwe stage wilt verzinnen, waarom dan niet daarmee werken? Ik ga liever naar een cyber set van 1,5-2 uur (noem maar een afwezige) dan naar een DnB stage. De DnB namen zijn best leuk, maar daar ga ik niet voor naar Defqon.
Mensen vergeten ook dat dit soort stijlen vroeger al aanwezig waren en het een haderestijlen festival was en geen hardstyle en harderwrote:Ergens snap ik je punt, maar als je gaat kijken op gebied van marketing, is dit gewoon heel slim van Q.wrote: Dit. Daarnaast vind ik het ook een gemiste kans op langere sets. Als je toch een nieuwe stage wilt verzinnen, waarom dan niet daarmee werken? Ik ga liever naar een cyber set van 1,5-2 uur (noem maar een afwezige) dan naar een DnB stage. De DnB namen zijn best leuk, maar daar ga ik niet voor naar Defqon.
Iedereen kent Defqon wel binnen de hardstyle scene. Die markt is verzadigd. Nu ze basically al hun andere concepten hebben stopgezet en met Defqon verdergaan vind ik het best logisch dat ze hun concept op deze manier een beetje willen uitbreiden. Ik kijk naar namen als Oguz op de techno stage en de gehele dnb stage. Die artiesten gaan natuurlijk ook hun socials volzetten met dingen over Defqon waardoor het allemaal weer meer aandacht krijgt in een ruimere doelgroep.
Werdt volgens mij vorig jaar ook pas later aangekondigdwrote:Geen daybreak session
Ahja, net even door zn instagram gegaan en zie dat die vorig jaar idd later aangekondigd iswrote:Werdt volgens mij vorig jaar ook pas later aangekondigdwrote:Geen daybreak session
Dit had je niet te hoeven controleren, onze Miwer maakt, op grammatica na, geen fouten!wrote:Ahja, net even door zn instagram gegaan en zie dat die vorig jaar idd later aangekondigd is