ElTigre schreef:
Dit. Daarnaast vind ik het ook een gemiste kans op langere sets. Als je toch een nieuwe stage wilt verzinnen, waarom dan niet daarmee werken? Ik ga liever naar een cyber set van 1,5-2 uur (noem maar een afwezige) dan naar een DnB stage. De DnB namen zijn best leuk, maar daar ga ik niet voor naar Defqon.
Ergens snap ik je punt, maar als je gaat kijken op gebied van marketing, is dit gewoon heel slim van Q.
Iedereen kent Defqon wel binnen de hardstyle scene. Die markt is verzadigd. Nu ze basically al hun andere concepten hebben stopgezet en met Defqon verdergaan vind ik het best logisch dat ze hun concept op deze manier een beetje willen uitbreiden. Ik kijk naar namen als Oguz op de techno stage en de gehele dnb stage. Die artiesten gaan natuurlijk ook hun socials volzetten met dingen over Defqon waardoor het allemaal weer meer aandacht krijgt in een ruimere doelgroep.
Edit: ik vind die aparte stages persoonlijk best wel een toevoeging (mss omdat het wat in mijn straatje valt). Beetje afwisseling. Moest het nu in de toekomst veranderen naar bv een dag techno, een dag hardstyle, etc dan is het geen goede ontwikkeling natuurlijk...