Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:19 

Hardtraxxer

Geen indigo op zaterdag en zondag??

Verder vooral zaterdag best een dikke prima line-up eigenlijk. En Qult :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:21 

Hardtraxx Veteran

Nice @Cro! 2-Faced op de Magenta is ook vet.

Ook een leuke ontwikkeling dat de Orange er weer is, en die nieuwe Pink stage met Drum & Bass.

En de Indigo op vrijdag met Amduscias, Captivator, Dark Entities, Element, Faceless, Infliction en Mortis, allemaal lekkere duistere shit

Niet aanwezig helaas, dat weekend is ook Jera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:49 

Hardtraxxer

Miss beetje coping omdat ik zelf niet ga maar dit moet toch wel één van de meest matige DQ line-ups in de laatste tien jaar zijn. In ieder geval op enkele toffe namen na niet helemaal wat ik ervan verwacht had
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:55 

Hardtraxxer

Zeer karige line up idd. Het wordt ook steeds diverser met allerlei exotische genres. Dit hoeft niet perse slecht te zijn, maar je onderscheid je er wel minder door.
En de Magenta is de laatste jaren zo inspiratieloos, met vrijwel elk jaar nagenoeg dezelfde namen, niet echt creatief meer. Ook bij onze groep is er grotendeels teleurstelling.
Er zijn inmiddels zo veel betere feesten met een betere line up, sfeer, goedkoper etc. Maar het blijft natuurlijk wel DEFQON.1, alhoewel ik me afvraag hoelang dit nog levensvatbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:56 

Hardtraxxer

Wat is die Red op de zaterdag joh.. :x Dat het landschap verandert dat weten we allemaal maar moet je nagaan als je een perfect weertje hebt, zonnetje erbij en dan deze "muziek" voorgeschoteld krijgt. Wat meer variatie had wel gemogen voor mensen die er niet van houden, en volgens mij zijn dat er nog genoeg toch als je de buitenlanders ook meerekent?

Rant off. Matige line-up overall, en rare namen en keuzes ook op verschillende grote podia. Als ik zou gaan dan zou het wel echt flink zoeken zijn, maar zeker niet onmogelijk om een dag te vullen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 11:59 

Hardtraxxer

Wat voor dingen missen er dan volgens jullie? Elk jaar wordt in de gekheid gezegd dat toch iedereen op Defqon staat, maar blijkbaar voldoet dit alsnog lange na niet aan de wensen.
Misschien is dit een ook stukje smaak in combinatie met de scene die toch steeds verder raw wordt of veranderd? Zoals de zaterdag Red is indd bijna niks euforisch.
En wellicht proberen ze ook niet altijd dezelfde generieke dingen neer te zetten, want dan zeuren mensen ook weer dat ze het wel een keer gezien hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 12:00 

Hardtraxxer

Ouwe zeikerd incoming:

Ik ben ook niet echt onder de indruk van de line up. Partyraiser de spotlight? Waarom? Ok, DBSTF snap ik dan nog.

Hardtechno leuk dat het er is, maar geen boeiende namen. D&B idem. Paul Elstak op de Red? Alsof de misplaatste spot van Outsiders voorgaande jaren nog niet erg genoeg was. Verder heel veel nietszeggende opvulling (niets ten nadele van de Hardtraxx boys). Voor een organisatie die de focus vol op Defqon wil gooien, mag er wel eens flink de schop doorheen. Silver ook erg matig.

Ik heb nog getwijfeld om een dagje te gaan, maar er is voor mij geen dag die er uit springt. En om nou de volle mep te betalen voor een dagje UV...

Pluspuntjes: Orange en QULT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 12:04 

Hardtraxx Veteran

Ik vat het ook niet echt waarom mensen de line-up matig vinden.
Je weet dat je het hele weekend je meest favorieten dj's op de line-up hebt staan en dit in 12u per dag moet proppen.

Waarom is de line-up dan matig als ik vragen mag?

Met zoveel stages als bij Defqon is het dan toch juist super gevarieerd in wat je kan bekijken/luisteren?
Dat de smaak je in de weg ligt kan natuurlijk maar er is ook op andere stages zat te doen lijkt me?

Ik bedoel dit niet op een lullig manier hoor, ben gewoon benieuwd wat het dan matig maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 12:09 

Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:
Wat voor dingen missen er dan volgens jullie?

Pirate Radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 12:17 

Hardtraxx Addict

Yenssen schreef:
Het wordt ook steeds diverser met allerlei exotische genres. Dit hoeft niet perse slecht te zijn, maar je onderscheid je er wel minder door.

Ik vind dus juist compleet het tegenovergestelde. Al die uitgekauwde raw en classics namen kun je in de gemiddelde zomer op 35 verschillende festivals zien. Vind Defqon nu juist onderscheidend doordat ze bewust een poging doen om de lineup/genres the diversificeren. Honderd keer liever dit dan zo'n Intents lineup waarbij de organisatie nauwelijks risico's durft te nemen en een bult namen rustig 3 sets laat draaien over een weekend.

Aaltveeg schreef:
Wat is die Red op de zaterdag joh.. :x Dat het landschap verandert dat weten we allemaal maar moet je nagaan als je een perfect weertje hebt, zonnetje erbij en dan deze "muziek" voorgeschoteld krijgt. Wat meer variatie had wel gemogen voor mensen die er niet van houden, en volgens mij zijn dat er nog genoeg toch als je de buitenlanders ook meerekent?

Als ik dan kijk naar de vrijdag waarop de Red wél een stuk opbouwender is, denk ik dat ze de zaterdag bewust voor een Red met meer raw gaan ivm de invulling van de overige stages. Zaterdag heb je een UV die compleet in het teken staat van de melodieuze kant, en valt de Indigo weg ten faveure van de Green. Ik vind het dan niet gek dat je dat gat op probeert te vangen door wat van de Blue naar de Red te schuiven, en meer Indigo namen in de Blue te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 12:47 

Hardtraxxer

Ik denk dat de mensen die de line up vinden tegenvallen meer de oudere garden is, waaronder ikzelf. Ik was van plan 1 dagje te kiezen, met vooraf voorkeur vrijdag. Maar helaas is de classics veranderd naar raw classics en waar ik niets heb met spoon, Thera en Crypsis kan ik op deze stage de laatste 3 uur vermoedelijk skippen.

Zelfde geld voor de UV, gezellige uptempo troep niet aan mij besteed, evenals tweekaz, EZG en Doris, waardoor ook hier vermoedelijk laatste uurtjes kunt skippen. Op de Red aardig wat leuke namen, maar afsluiter Dual Damage herrie en daarvoor Aversion met D-sturb ook de laatste uurtjes skippen. Al zou d-sturb solo nog te doen zijn. Wolv zou ik dn nog wel graag op de blue zien, maar zal wel vroeg staan. Dus voor een feest als dit met deze prijzen zal het voor mij vroeg naar huis zijn omdat er niets meer is wat ons aanspreekt.

Ben me wel van bewust dat ik van de oude generatie ben en dit natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur is.
Het gros zal het allemaal vet vinden.

edit: als je het dan over namen hebt die missen had ik heel graag Bioweapon en bijvoorbeeld Cyber
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 13:20 

Hardtraxx Veteran

Zoww hey die zondag magenta is echt tering saai.

Verder prima line up. Er zijn genoeg namen om mijzelf te vermaken, voornamelijk spoontech is weer eens lekker represented. Ook die DnB stage vind ik heul vet. Eens met smearsel over de genres. Beetje nieuwe shit proberen altijd goed.

Maar ik snap de kritiek ook wel. Had meer creativiteit gehoopt. Bioweapon mist, regain met zn nieuwe album mist, veel dezelfde b2b's. Doe eens wat frissere of meer gewaagdere namen op de magenta: rooler, PN, MYST, da tweekaz, RR, gearbox classics, coone, zatox, d-sturb, requiem, adrenalize. En ja ik weet dat het ook heel erg van de artiest hun wil afhangt, maar zou toch wel meer mogelijk moeten zijn dan alweer atmozfears, bass modulators, toneshifterz en max enforcer? Of doe eens gek met een UV stage volproppen met rare b2b's op de vrijdag ofzo. Gewoon iets om het fris te houden.

Desalniettemin tevreden met line up, wordt dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 13:30 

Hardtraxx Veteran

Eens met wat vele zeggen. Lineup zeer matig. De magenta is inderdaad vrijwel gelijk aan voorgaande jaren. Geen verrassing op de magenta. Vreemd dat indigo ook niet elke dag er is. Al moet ik zeggen dat die vorig jaar op de zaterdag ook vrij leeg was.

Voorheen waren er nog mooie verrassingen in de lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:11 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Geen verrassing op de magenta.

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:12 

Hardtraxx Elite

Pantermaat schreef:
Ik denk dat de mensen die de line up vinden tegenvallen meer de oudere garden is, waaronder ikzelf. Ik was van plan 1 dagje te kiezen, met vooraf voorkeur vrijdag. Maar helaas is de classics veranderd naar raw classics

Dat de vrijdag raw classics is is al een aantal jaar zo alweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:21 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Doe eens wat frissere of meer gewaagdere namen op de magenta: rooler, PN, MYST, da tweekaz, RR, gearbox classics, coone, zatox, d-sturb, requiem, adrenalize. En ja ik weet dat het ook heel erg van de artiest hun wil afhangt, maar zou toch wel meer mogelijk moeten zijn dan alweer atmozfears, bass modulators, toneshifterz en max enforcer?

Volledig mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:23 

Hardtraxx Veteran

Geen daybreak session :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:25 

Hardtraxxer

Briiann schreef:
makrooy schreef:
Doe eens wat frissere of meer gewaagdere namen op de magenta: rooler, PN, MYST, da tweekaz, RR, gearbox classics, coone, zatox, d-sturb, requiem, adrenalize. En ja ik weet dat het ook heel erg van de artiest hun wil afhangt, maar zou toch wel meer mogelijk moeten zijn dan alweer atmozfears, bass modulators, toneshifterz en max enforcer?

Volledig mee eens :thumbup:

Dit. Daarnaast vind ik het ook een gemiste kans op langere sets. Als je toch een nieuwe stage wilt verzinnen, waarom dan niet daarmee werken? Ik ga liever naar een cyber set van 1,5-2 uur (noem maar een afwezige) dan naar een DnB stage. De DnB namen zijn best leuk, maar daar ga ik niet voor naar Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:34 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Dit. Daarnaast vind ik het ook een gemiste kans op langere sets. Als je toch een nieuwe stage wilt verzinnen, waarom dan niet daarmee werken? Ik ga liever naar een cyber set van 1,5-2 uur (noem maar een afwezige) dan naar een DnB stage. De DnB namen zijn best leuk, maar daar ga ik niet voor naar Defqon.

Ergens snap ik je punt, maar als je gaat kijken op gebied van marketing, is dit gewoon heel slim van Q.
Iedereen kent Defqon wel binnen de hardstyle scene. Die markt is verzadigd. Nu ze basically al hun andere concepten hebben stopgezet en met Defqon verdergaan vind ik het best logisch dat ze hun concept op deze manier een beetje willen uitbreiden. Ik kijk naar namen als Oguz op de techno stage en de gehele dnb stage. Die artiesten gaan natuurlijk ook hun socials volzetten met dingen over Defqon waardoor het allemaal weer meer aandacht krijgt in een ruimere doelgroep.

Edit: ik vind die aparte stages persoonlijk best wel een toevoeging (mss omdat het wat in mijn straatje valt). Beetje afwisseling. Moest het nu in de toekomst veranderen naar bv een dag techno, een dag hardstyle, etc dan is het geen goede ontwikkeling natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:37 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
ElTigre schreef:

Ergens snap ik je punt, maar als je gaat kijken op gebied van marketing, is dit gewoon heel slim van Q.
Iedereen kent Defqon wel binnen de hardstyle scene. Die markt is verzadigd. Nu ze basically al hun andere concepten hebben stopgezet en met Defqon verdergaan vind ik het best logisch dat ze hun concept op deze manier een beetje willen uitbreiden. Ik kijk naar namen als Oguz op de techno stage en de gehele dnb stage. Die artiesten gaan natuurlijk ook hun socials volzetten met dingen over Defqon waardoor het allemaal weer meer aandacht krijgt in een ruimere doelgroep.

Mensen vergeten ook dat dit soort stijlen vroeger al aanwezig waren en het een haderestijlen festival was en geen hardstyle en harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:37 

Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:

Werdt volgens mij vorig jaar ook pas later aangekondigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:42 

Hardtraxx Veteran

2022was mijn laatste editie en ik heb allang geaccepteerd dat ik niet de doelgroep ben.

Dit festival is helemaal gecreëerd voor mensen die maar 1x per jaar naar een feestje gaan en niet omkijken naar een euro meer of minder.

Ik ga het vergelijken met de TML van Nederland.

Ik wil wel alle hardtraxxers feliciteren met de successen en boekingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 14:45 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
MYTZE schreef:

Werdt volgens mij vorig jaar ook pas later aangekondigd

Ahja, net even door zn instagram gegaan en zie dat die vorig jaar idd later aangekondigd is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 15:16 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Ahja, net even door zn instagram gegaan en zie dat die vorig jaar idd later aangekondigd is :P

Dit had je niet te hoeven controleren, onze Miwer maakt, op grammatica na, geen fouten!

OT: Ik ga een weekend maar pas op vrijdag, staan zowel Angerfist als N-Vitral op de donderdag...
Deel de mening over rare keuzes, gisteren gaf het geen Wow effect de line up. Misschien komende weken meer als we gaan kijken waar we heen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 15:32 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Bioweapon @ UV
Wildstylez @ Magenta
Nightcraft @ Blue
Frequencerz (The Last Run) @ Red

1 van de 4 goed
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten